Spotprenten

DeletedUser59375

Guest
Al die haat :eek:
Denk dat iedereen zou internen moest die de kans hebben niet?
Laat ze zich straks maar bewijzen als het midgame is wordt het kaf wel van het koren geschijden
 

DeletedUser76153

Guest
Al die haat :eek:
Denk dat iedereen zou internen moest die de kans hebben niet?
Laat ze zich straks maar bewijzen als het midgame is wordt het kaf wel van het koren geschijden
Niet als de interns er zijn om met dat oog de top te bereiken.
Een intern omdat iemand wegvalt? Zeker. Dit zijn BOOSTACCOUNTS.
 

DeletedUser74552

Guest
Vriendje, Flex heeft zelf gezegd dat het interns zijn, ik heb de vv's zelf gedraaid. Hypocrisie ten top!

Dan heeft hij daar over gelogen. Het enige dorpje wat je als intern zou kunnen noemen was die van MyPride omdat die stopte. De rest was gewoonweg geen intern. Flex kan hoog en laag schreeuwen maar dat waren ze gewoon niet.

Heel Selena weet trouwens dat Flex vv interns had. In het begin sprak hij zelf over het verdelen van vv's in Premade. Hij had er 17 en die zijn verdeeld, dus wat heb je daar op te zeggen?
63eda23cc16b5964d983cb525939706d.png

17 ? Ik snap niet wat je hier mee bedoeld. De enige reden waarom ik heb toegelaten dat er een vv werd gepakt van buiten de stam was omdat het flex zijn broertje was en hij mij verzekerde dat die geen gekke dingen zou doen. Af en toe ben ik dus te goedgelovig. Goed, les geleerd. Jullie zijn dus voor geen stuiver te vertrouwen want skype logjes worden doodleuk op het AF gepost lol.

De regels van TW volgens Il Leone:
d9399d1fc4f9268a81ebbf633db86c32.png

Internen mag, als je maar VV doet voor iemand anders op de wereld!
Genoeg bewijs nu YoWhite? Of moet er letterlijk staan dat Flex gezegd heeft ik heb 4 intern accounts? Of gewoon waar hij zegt wat er met het account mag gebeuren voor hij ze edelt. Had je totaal ingeschat als poster, maar blijkbaar mag internen zolang de buitenwereld het maar niet weet.

Dat dat flex zijn instelling is, dat zal best maar dat word niet getollereerd binnen mijn groep. Mijn mening staat daar dus averechts tegenover. Daarnaast doe je net alsof we 1 miljoen hebben geinternd, overdrijven is ook een vak. Als er iemand stopt en hij wil zijn dorpje afgeven ga ik dat aanbod niet afslaan hoor. Hoe hoog of laag je ook schreeuwt hypocriet. Echter ga ik het niet opzoeken en ik ben nog nooit met een boost accountje gestart. Niet op w50, niet op classic 13 en ook niet op classic 14 :).
 

DeletedUser76153

Guest
Dan heeft hij daar over gelogen. Het enige dorpje wat je als intern zou kunnen noemen was die van MyPride omdat die stopte. De rest was gewoonweg geen intern. Flex kan hoog en laag schreeuwen maar dat waren ze gewoon niet.



17 ? Ik snap niet wat je hier mee bedoeld. De enige reden waarom ik heb toegelaten dat er een vv werd gepakt van buiten de stam was omdat het flex zijn broertje was en hij mij verzekerde dat die geen gekke dingen zou doen. Af en toe ben ik dus te goedgelovig. Goed, les geleerd. Jullie zijn dus voor geen stuiver te vertrouwen want skype logjes worden doodleuk op het AF gepost lol.



Dat dat flex zijn instelling is, dat zal best maar dat word niet getollereerd binnen mijn groep. Mijn mening staat daar dus averechts tegenover. Daarnaast doe je net alsof we 1 miljoen hebben geinternd, overdrijven is ook een vak. Als er iemand stopt en hij wil zijn dorpje afgeven ga ik dat aanbod niet afslaan hoor. Hoe hoog of laag je ook schreeuwt hypocriet. Echter ga ik het niet opzoeken en ik ben nog nooit met een boost accountje gestart. Niet op w50, niet op classic 13 en ook niet op classic 14 :).

Dus omdat wij jullie aanspreken over het feit dat een lid met boostaccs naar de wereld komt; ohja ik bedoel dus accounts die sinds dag 1 onder vv staan en nooit een PM uit gestuurd is, zijn wij voor geen stuiver te betrouwen? Flex wist hoe we over die boostaccounts stonden. Waarom zouden wij dan niet te vertrouwen zijn? Voor skypegesprekjes? Ik denk wel dat Flex dat kon verwachten, of niet jongen? :)
Verder heb ik jou niet aangesproken over internen of wel? Ik heb het over het feit dat Flex 3+ interns heeft, hij is waarschijnlijk al met de vierde bezig.
Echt de zieligste reactie die ik kon krijgen. Een beetje ons in een slecht daglicht zetten omdat we de waarheid over de huidige nummer 1 zeggen? Gaat weer een interessante wereld worden.
 

DeletedUser78369

Guest
Daarnaast doe je net alsof we 1 miljoen hebben geinternd, overdrijven is ook een vak.

Het aantal dorpen dat er hier geinternt zijn, geboost is een betere verwoording, is minstens net zo big als een end-game miljoenen intern.

Maargoed, jullie doen allemaal beetje hypocriet op het moment :#.
 
Reactiescore
1.049
Ik snap niet wat je hier mee bedoeld. De enige reden waarom ik heb toegelaten dat er een vv werd gepakt van buiten de stam was omdat het flex zijn broertje was en hij mij verzekerde dat die geen gekke dingen zou doen. Af en toe ben ik dus te goedgelovig. Goed, les geleerd. Jullie zijn dus voor geen stuiver te vertrouwen want skype logjes worden doodleuk op het AF gepost lol.
.
leuke dit!
ik heb ook nachtjes voor jullie gedraaid waar jullie erg blij mee zijn
alleen omdat onze stam het met iets anders niet eens is zijn we/ik niet meer te vertrouwen??
 

DeletedUser46239

Guest
@itsARTificial, nadat je ongelijk nog geen uur geleden is bewezen tov mij spring je al direct op een andere?

3+ boostdorpjes al?

Weet niet hoeveel keer we ons hier gaan moeten verantwoorden: berichtje van dorpje waar ik Leone mee hielp:

Verdediger: Robinho1999
Doel: 003 | We made it Pre. (493|462) C44
Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Eenheden buiten het dorp:
27 0 1454 0 1085 0 65 19 0

Damn, mooi wat troepjes voor een boostdorpje, stop gewoon met te provoceren en naar iedereen te gaan wijzen net zoals je met mij deed.
 
Reactiescore
1.049
@itsARTificial, nadat je ongelijk nog geen uur geleden is bewezen tov mij spring je al direct op een andere?

3+ boostdorpjes al?

Weet niet hoeveel keer we ons hier gaan moeten verantwoorden: berichtje van dorpje waar ik Leone mee hielp:

Verdediger: Robinho1999
Doel: 003 | We made it Pre. (493|462) C44
Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Eenheden buiten het dorp:
27 0 1454 0 1085 0 65 19 0

Damn, mooi wat troepjes voor een boostdorpje, stop gewoon met te provoceren en naar iedereen te gaan wijzen net zoals je met mij deed.
mag ik dan van mypride de laatste aanmeldingen screen en van de laatste 10 VVs?
edit: het gaat mij niet om een specifieke speler meer om het gebruik van boostdorpen
ik heb geen drol aan om te weten wie schuldig is en wie niet, maar het boostdorpen gebruik verminderen zou wel chill zijn
nu ga je argumenten krijgen: maar iedereen doet t!
Jullie willen toch winnen en dan het grootst in je handtekening zetten :p
als jullie dan t goede voorbeekd geven zou mooi zijn
 

DeletedUser74552

Guest
Dus omdat wij jullie aanspreken over het feit dat een lid met boostaccs naar de wereld komt; ohja ik bedoel dus accounts die sinds dag 1 onder vv staan en nooit een PM uit gestuurd is, zijn wij voor geen stuiver te betrouwen? Flex wist hoe we over die boostaccounts stonden. Waarom zouden wij dan niet te vertrouwen zijn? Voor skypegesprekjes? Ik denk wel dat Flex dat kon verwachten, of niet jongen? :)
Verder heb ik jou niet aangesproken over internen of wel? Ik heb het over het feit dat Flex 3+ interns heeft, hij is waarschijnlijk al met de vierde bezig.
Echt de zieligste reactie die ik kon krijgen. Een beetje ons in een slecht daglicht zetten omdat we de waarheid over de huidige nummer 1 zeggen? Gaat weer een interessante wereld worden.

Je hebt gelijk zulke boostaccounts zijn onaanvaardbaar maar dat is dan die MyPride waar je het over hebt. 1 van de 3. Verder kom jij een discussie voeren met skype logjes en VV's die vertrouwelijk zouden moeten zijn althans als ik Flex geloof. Dat vind ik wel beneden de gordel gedrag ja, puur om je punt te maken gooi je hier Flex voor de bus eigenlijk. Als ik hem vanavond van het account kick, vind je dat terecht dan ? Niet dat ik dat doe want ik ben wel te vertrouwen en ga ervan uit dat die 3+ interndorpjes waar jij het over hebt niet bestaan. Dus kom maar met je bewijs, behalve wat skype logjes over de instelling van Flex want dat is eigenlijk het enige echte bewijs wat je tot nu toe hebt aangeleverd.

Het aantal dorpen dat er hier geinternt zijn, geboost is een betere verwoording, is minstens net zo big als een end-game miljoenen intern.

Maargoed, jullie doen allemaal beetje hypocriet op het moment :#.
Ik zie niet in hoe een intern op het begin van de wereld hetzelfde kan vertegenwoordigen als een end game miljoenen intern. Om te beginnen vertegenwoordigt het al een compleet ander dominantie percentage. Wat zich duidelijk in een grotere kans op winst vertaald waar dit ene dorpje nog geen 0,1% vertegenwoordigt.
 

DeletedUser76153

Guest
@itsARTificial, nadat je ongelijk nog geen uur geleden is bewezen tov mij spring je al direct op een andere?

3+ boostdorpjes al?

Weet niet hoeveel keer we ons hier gaan moeten verantwoorden: berichtje van dorpje waar ik Leone mee hielp:

Verdediger: Robinho1999
Doel: 003 | We made it Pre. (493|462) C44
Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Eenheden buiten het dorp:
27 0 1454 0 1085 0 65 19 0

Damn, mooi wat troepjes voor een boostdorpje, stop gewoon met te provoceren en naar iedereen te gaan wijzen net zoals je met mij deed.

uhm, heb je de screens niet gezien? Dat jij ignorant bent, betekent dat de rest van het deel van het forum dat ook is.
Trouwens, ik heb voor het jouwe mijn excuses al aangeboden. Bij jou was het een gok, bij Flex was het gewoon de waarheid. Wil je de namen van alles boostaccounts? Ik kan een lijstje maken hoor. Want ik heb vele namen...
En stop met je berichtjes Xuzo, want het boeit me niet.


WACHT WACHT!
Zoek de boostaccounts van Flex:
3e501a5d1e08fb1d0af3378e1158db1c.png


Zen forum account staat er zelf in, zoveel fucks geeft hij :D :D
 

DeletedUser74552

Guest
leuke dit!
ik heb ook nachtjes voor jullie gedraaid waar jullie erg blij mee zijn
alleen omdat onze stam het met iets anders niet eens is zijn we/ik niet meer te vertrouwen??

Zeker niet op chefs special. Ik je voor geen goud op mijn account laten lol.
Vanaf nu ook niet meer op andere accounts want wij hebben jullie absoluut niet nodig.
 

DeletedUser76153

Guest
Piraat Pizza, boost account, Clickbait, boostaccount, Paulo Dybala, boost account. MyPride is het enige account dat "wellicht" geen boostaccount is. Maar heb nog namen hoor, had beter elke VV aanvraag in archief gezet, want jullie zijn ofwel te scheinheilig (Xuzo) om het toe te geven, maar dan is het wel ik die niet te vertrouwen is? Wie vroeg om bewijs? Als je zo reageert kan je bewijs krijgen ;)
 
Reactiescore
1.049
Zeker niet op chefs special. Ik je voor geen goud op mijn account laten lol.
Vanaf nu ook niet meer op andere accounts want wij hebben jullie absoluut niet nodig.
je mag thomas vragen en die van echoes - waren prima tevreden..
lijken me pure voorordelen, Thomas verder zou ik je vakantie in Tenerife als je daar nog zit voor laten gaan

Nee hoor, Flex loog over de accounts dus je valt hier Flex op aan en niet Premade. ;)
is het zo'n moeite iemand te appen voor helderheid hiero?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan