[Speeltopic] WvW #268 Good Intentions

Reactiescore
559
De lijst van krachten die te winnen zijn:
Dag 1: Muizenval actie. Mag voor 22:00 een tijd opgeven van dag erna. Degene die na de opgegeven tijd als eerst stemt zal gezien worden. Vervolgens krijgt de winnaar van deze actie de rol te horen van diegene. Tijd waarop die ingezet is wordt niet bekendgemaakt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dat groene gedoe is een element in het spel waar ik niks mee heb. Kan ook niet vinden waar jullie zien dat het een zienersding is. Weer een wazig iets dus.

Fam, ik weet dat je soms je eigen manier hebt van spelen en dingen doen en dat je niet altijd op de hoogte bent van alles, maar dit staat allemaal duidelijk in de beginpost. Ik zou het dan ook waarderen als je die nog eens een keer doorleest, aangezien je dat denk ik wel zal helpen.

Daarin staat namelijk duidelijk dat je vandaag een muizenval kan winnen, waarmee je morgen de rol van iemand te zien kan krijgen. Zo heel wazig is het niet.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Ik weet nog niet waar mijn event stem heen gaat, vind dit wel interessante ontwikkelingen met een paar nieuwe mensen erbij ook. Voorlopig zie ik Capri met 6 BM stemmen op kop en DZ daar met 4 stemmen achter. De groen stemmen moet ik nogmaals gaan tellen, maar ik geloof dat Famdecibel daar nu op 4 staat als ik het goed had. Daarnaast heb ik er 2 en Capri en Time allebei 1. Ik mis in dit verhaal posts van zowel Capricorno als Time, wil hun mening op dit alles wel is horen.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik weet nog niet waar mijn event stem heen gaat, vind dit wel interessante ontwikkelingen met een paar nieuwe mensen erbij ook. Voorlopig zie ik Capri met 6 BM stemmen op kop en DZ daar met 4 stemmen achter. De groen stemmen moet ik nogmaals gaan tellen, maar ik geloof dat Famdecibel daar nu op 4 staat als ik het goed had. Daarnaast heb ik er 2 en Capri en Time allebei 1. Ik mis in dit verhaal posts van zowel Capricorno als Time, wil hun mening op dit alles wel is horen.

Kortom; de meeste groene stemmen staan op een speler die aangeeft daar geen interesse in te hebben.. En ze weet überhaupt niet wat ze inhouden. (als ik het goed begrijp)

Goed bezig om haar dan de muizenvalactie te geven ;)
 

DeletedUser17472

Guest
Kortom; de meeste groene stemmen staan op een speler die aangeeft daar geen interesse in te hebben.. En ze weet überhaupt niet wat ze inhouden. (als ik het goed begrijp)

Goed bezig om haar dan de muizenvalactie te geven ;)

Inmiddels heb ik van Hope uitleg gekregen en ben van gedachten veranderd. En nogmaals, ik ben een goedje, dus bij mij is hij wel veilig, dat is zeker.
 
Reactiescore
603
Ik weet evenmin als fam wat dat event inhoud, ik heb het wel gelezen in de beginpost maar daar ben ik nog niet heel veel verder mee.
Waarom ik het event aan fam heb gegeven heb ik al uitgelegd. Ik zou (voorlopig) niet weten aan wie anders.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Nja, in elk geval weet ze nu wat het event inhoudt en is ze van gedachten veranderd. Probleem vind ik wel dat er dus een discussie heeft plaatsgevonden waarin zij een bepaalde houding aan nam terwijl ze overduidelijk geen idee had waar ze het over had en zich pas later ging inlezen.

Nja, ben blij dat Hope dit heeft opgehelderd en het nu wel duidelijk is in elk geval :)

Oh, en gewoon roepen dat je een goedje bent vind ik ook wat makkelijk, dat kan iedereen gaan doen ...
 

Deleted User - 2265087

Guest
ik heb werkelijk waar nooit een idee waar BM naar toe mag
DZ heeft mij in het begin goed gehlpen dus gun hem deze (hij helpt alle beginners)
weet niet of je onder een steen heb geleefd maar ik ben er mee eens dat of yankee of famdecibel deze verdient door vorig potje

Ik was het vorige potje spelleider, dus ik denk dat ik enig benul heb van wat zich heeft afgespeeld tijdens het potje. Dus ja, ik weet dat Fam en Yankee goed hebben gespeeld dit potje. Een uitleg, zoals je hier hebt gegeven, had er wat mij betreft wel in eerste instantie bij gemogen. Door de timing waren het precies twee meeloopstemmen.

DemocratischeZwijmelaars krijgt mijn stem omdat hij denk ik het meeste ervaring heeft.

*Kuch*DZ is #202 begonnen*kuch* *Kuch*Ik #160*kuch* Maar verder heb ik niks gezegd.

Vorige keer dat ze BM was viel het me tegen (Capri)
Ik zal vandaag me stem op DZ plaatsen of ik moet later nog een andere evt betere zien.(maar vermoed t niet)

Ik heb twee potjes geleden wel de fluitspeler en een wolf aangewezen ;)

Duidelijker kan ik niet zijn en je zult me dus nog meer mensen wolf zien noemen. Castiel, je bent voor mij een nieuwe speler, ik ken je niet, en jij kent mij niet. Een stel geven je een stem en dan denk ik... wut... een stem op een vreemde. Ik denk dat ik ook maar heel veel ronden inactief ga zijn. Krijg je automatisch stemmen. En jij roept dan mensen op om na te denken. Hopelijk geldt dat ook voor de stemmen die op jou staan.

Dat jij Castiel niet kent, betekent niet dat anderen Castiel niet kennen. Het is echt niet zo dat hij stemmen krijgt omdat hij terugkomt van een tijdje inactiviteit, maar een aantal mensen hier kennen hem als een goede en serieuze speler.

Sorry hoor, maar een wolf BM maken vind ik net zo onveilig als een wolf een item gunnen. Dus ik snap niet dat je zo moeilijk doet over groen en niet over blauw.
De invloed van blauw is net zo groot en is blijvend.

Dit is helemaal niet waar. BM worden is meer een eredingetje dan iets anders. Slechts in het geval van een gelijkspel is de BM beslissend, maar gelijkspel komt tegenwoordig niet zo heel vaak meer voor. Sommige items daarentegen zijn heel erg sterk.

Ik weet nog niet waar mijn event stem heen gaat, vind dit wel interessante ontwikkelingen met een paar nieuwe mensen erbij ook. Voorlopig zie ik Capri met 6 BM stemmen op kop en DZ daar met 4 stemmen achter. De groen stemmen moet ik nogmaals gaan tellen, maar ik geloof dat Famdecibel daar nu op 4 staat als ik het goed had. Daarnaast heb ik er 2 en Capri en Time allebei 1. Ik mis in dit verhaal posts van zowel Capricorno als Time, wil hun mening op dit alles wel is horen.

Was onverwachts nog met twee vriendinnen de stad in gegaan en naar de film gegaan om het einde van de proefwerkweek te vieren. Ik was dus iets (een uur of vijf) later terug dan ik had verwacht:p
Ik vind dat Famdecibel en Jessica heel erg counteren. Iedereen die een opmerking over hen maakt, krijgt dat terug. Van Jessica ben ik dat wel gewend, maar Famdecibel speelt een stuk feller dan ik van haar ben gewend en haar posts komen raar op me over.
Ook hoe ze nu zegt dat ze de groene stemmen toch wel wilt doet mij haast denken dat ze een seintje heeft gekregen van een medewolf die haar waarschuwt dat het wel handig is het event te krijgen. Mijn groene stem zal in ieder geval niet naar haar gaan. Ik denk dat die naar Yankee gaat, want ik heb over haar op dit moment wel een goed gevoel.

Voor BM stem nijg ik nu naar jou, Castiel, of naar DZ. Castiel begint dit potje enorm sterk, maar ik weet niet meer wat zijn normale speelgedrag is. DZ begint iets minder sterk, maar kan ik als het meezit wat beter inschatten.
Nog iets meer wat je wil weten van mij?
 

DeletedUser17472

Guest
Ook hoe ze nu zegt dat ze de groene stemmen toch wel wilt doet mij haast denken dat ze een seintje heeft gekregen van een medewolf die haar waarschuwt dat het wel handig is het event te krijgen
Ik wil best zeggen dat ik gebroeder ben. Mij is verteld dat dat een goedje is. Niks meer dan een burger. Niet netwerken. Dus nee, mij wordt niks ingefluisterd.

Daarnaast is het zo dat de verwachtingen op mij nu te hoog gespannen zijn. Ja, ik heb vorig potje goed gespeeld, maar dat had heel anders gelopen als Hope er niet uit was gegaan. De druk is te hoog voor mij. Vandaar dat ik nu ook mijn rol al bekend maak.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik wil best zeggen dat ik gebroeder ben. Mij is verteld dat dat een goedje is. Niks meer dan een burger. Niet netwerken. Dus nee, mij wordt niks ingefluisterd.

Daarnaast is het zo dat de verwachtingen op mij nu te hoog gespannen zijn. Ja, ik heb vorig potje goed gespeeld, maar dat had heel anders gelopen als Hope er niet uit was gegaan. De druk is te hoog voor mij. Vandaar dat ik nu ook mijn rol al bekend maak.
Serieus? Begin je nu al met claimen?

Vraag aan de andere gebroeders dit niet te confirmen mocht het zo zijn. Ik vertrouw Fam er niet op en kan mogelijk uitlok zijn, al schat ik dit eerder richting onwetendheid...
 

DeletedUser17472

Guest
Ik zou niet weten waarom anderen niet mogen bevestigen dat ik een goedje ben, maar goed.. lynch me maar weg, prima, dan weet je dat ik gezuster ben.
 

DeletedUser76153

Guest
Ik wil best zeggen dat ik gebroeder ben. Mij is verteld dat dat een goedje is. Niks meer dan een burger. Niet netwerken. Dus nee, mij wordt niks ingefluisterd.
Deze vind ik wel heel makkelijk, geen enkele manier omdat na te checken.

Ook heb je je post aangepast, terwijl ik dat best frappant vind. Ik had je post nog niet gelezen maar zag wel dat het enkel die eerste regel was. Inhoud had ik nog niet gelezen want ik refreshtte maar stel me er wel potentieel vragen bij. Misschien in het vervolg je post er gewoon na schrijven.
 

DeletedUser76153

Guest
Nevermind, had de post al geselecteerd van voordien, ik heb niks gezegd. :)
 

DeletedUser17472

Guest
Deze vind ik wel heel makkelijk, geen enkele manier omdat na te checken.

Ook heb je je post aangepast, terwijl ik dat best frappant vind. Ik had je post nog niet gelezen maar zag wel dat het enkel die eerste regel was. Inhoud had ik nog niet gelezen want ik refreshtte maar stel me er wel potentieel vragen bij. Misschien in het vervolg je post er gewoon na schrijven.
Er is gevraagd in de beginpost om juist aan te passen en niet steeds een nieuwe te posten. Ik had niks weggehaald, alleen toegevoegd.
 

Deleted User - 2075062

Guest
Is dit serieus? Gaat er nu al geclaimd worden? Waarom zou je nu in godsnaam al gaan claimen? Wil je zo graag de groene stem?
 

DeletedUser17472

Guest
Is dit serieus? Gaat er nu al geclaimd worden? Waarom zou je nu in godsnaam al gaan claimen? Wil je zo graag de groene stem?

Ik had hier al antwoord op gegeven:
Daarnaast is het zo dat de verwachtingen op mij nu te hoog gespannen zijn. Ja, ik heb vorig potje goed gespeeld, maar dat had heel anders gelopen als Hope er niet uit was gegaan. De druk is te hoog voor mij. Vandaar dat ik nu ook mijn rol al bekend maak.


@itsARTificial

Mededeling:

Felicia is niet zo snel van begrip, maar er moet nog wat in de beginpost.

Zoals jullie zien is er geen postlimiet, maar dat betekent niet dat dit een postcountparty wordt. Hou je posts zoveel mogelijk spelgerelateerd en probeer niet teveel te spammen. Wacht bijvoorbeeld met reageren op één persoon tot je op een tweede en eventueel derde kan reageren. Mocht iemand iets belangrijks zeggen net nadat je je post hebt geplaatst, bewerk deze dan om te antwoorden ipv dat je een nieuwe post maakt. Zo blijft het overzichtelijk.

We gaan hier redelijk streng op zijn.

Ben je op dag 1 aan het spammen en draag je nauwelijks iets bij, krijg je een waarschuwing.
Ben je op dag 2 nog steeds aan het spammen, krijg je een waarschuwing als je ook meedoet en val je dood als je alleen maar spam plaatst.
Ben je op dag 3 nog niet uitgespamd, zal je doodvallen, ongeacht je bijdrage.

Ik zal nog een keer toelichten wat we zien als spam: niet-spelgerelateerde posts en off topic discussies etc. Veel posten staat dus niet gelijk aan spam en zal niet bestraft worden.

@Mylove zet het even in de beginpost :p
 

DeletedUser76153

Guest
Ik ga nooit een fan zijn van posts aanpassen in WvW. Het is gewoon te makkelijk om je sporen te wissen oid.
Dacht dat het vroeger gewoonweg not done was om je posts aan te passen, weet wel dat ik er vaak voor onder mijn voeten heb gekregen, maargoed.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik was het vorige potje spelleider, dus ik denk dat ik enig benul heb van wat zich heeft afgespeeld tijdens het potje. Dus ja, ik weet dat Fam en Yankee goed hebben gespeeld dit potje. Een uitleg, zoals je hier hebt gegeven, had er wat mij betreft wel in eerste instantie bij gemogen. Door de timing waren het precies twee meeloopstemmen.

Je gaf zelf aan dat je de vorige ronde niet meegelezen had. Je zei nog; 'nog een voordeel van het stemtopic, zo hoef ik als spelleider niet mee te lezen! ^^'. Hier verdraai je dus de waarheid :p

*Kuch*DZ is #202 begonnen*kuch* *Kuch*Ik #160*kuch* Maar verder heb ik niks gezegd.

#211, hoe kun je dat nou vergeten zijn? :(

Was onverwachts nog met twee vriendinnen de stad in gegaan en naar de film gegaan om het einde van de proefwerkweek te vieren. Ik was dus iets (een uur of vijf) later terug dan ik had verwacht:p
Ik vind dat Famdecibel en Jessica heel erg counteren. Iedereen die een opmerking over hen maakt, krijgt dat terug. Van Jessica ben ik dat wel gewend, maar Famdecibel speelt een stuk feller dan ik van haar ben gewend en haar posts komen raar op me over.
Ook hoe ze nu zegt dat ze de groene stemmen toch wel wilt doet mij haast denken dat ze een seintje heeft gekregen van een medewolf die haar waarschuwt dat het wel handig is het event te krijgen. Mijn groene stem zal in ieder geval niet naar haar gaan. Ik denk dat die naar Yankee gaat, want ik heb over haar op dit moment wel een goed gevoel.

Voor BM stem nijg ik nu naar jou, Castiel, of naar DZ. Castiel begint dit potje enorm sterk, maar ik weet niet meer wat zijn normale speelgedrag is. DZ begint iets minder sterk, maar kan ik als het meezit wat beter inschatten.
Nog iets meer wat je wil weten van mij?

Minder sterk? Hoe durf je!

Nee maar waarom zie jij Yankee momenteel als een goedje? In welp opzicht speelt zij anders dan anders? Ja, ze speelt kalm, maar dat deed ze vorige ronde toen ze wolf was ook. Toen benadrukte ze dat zelfs meerdere malen.

Daarnaast snap ik je verdenking naar Fam niet. (ook al is tijdens het opstellen van deze post een claim van haar kant gekomen, maar had dit voor een groot deel al eerder getypt :() Als wolf zou ze door haar medeslechtjes toch wel op de vingers getikt worden, wanneer ze zo praat over de groene stemmen. Op de manier waarop ze bezig was, zorgt ze er alleen maar voor dat men haar minder vertrouwt en zij het item niet krijgt, terwijl ze als slechtje dat item dolgraag zou willen krijgen. Daarnaast zie ik niet in welk opzicht ze anders speelt dan afgelopen ronde.

Item dus niet geven aan Fam vandaag, want zij wordt gewelpt..

EDIT:

Inmiddels heb ik van Hope uitleg gekregen en ben van gedachten veranderd. En nogmaals, ik ben een goedje, dus bij mij is hij wel veilig, dat is zeker.

Je bent een goedje ja, maar je loopt het risico om gewelpt te worden en dan is dan gaat dat item verloren.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik had hier al antwoord op gegeven:



@itsARTificial

Ik ga nooit een fan zijn van posts aanpassen in WvW. Het is gewoon te makkelijk om je sporen te wissen oid.
Dacht dat het vroeger gewoonweg not done was om je posts aan te passen, weet wel dat ik er vaak voor onder mijn voeten heb gekregen, maargoed.

Met posts aanpassen bedoelde ik dat ik liever heb dat je een reactie op iemand wanneer je nét gepost hebt bij je eerste post zet, ipv dat je twee posts plaatst.

In dat geval vind ik het prima als je je post aanpast, mits je er "EDIT:" oid bijzet.
 
Bovenaan