Golden Awards

DeletedUser77324

Guest
Xunleashed.
Ging btw over die massa s barbs die de 12e werden geedeld;)
 

DeletedUser77324

Guest
Nee hoor niet in mijn cluster.
Vraag me alleen af waar ze mee bezig zijn.
Andere mb/du? Van mad King dexter 1001 bouwt alles uit naar 12k+
Vind het prima hoor vroeg me alleen af wat de achterliggende gedachte is.
 

DeletedUser77324

Guest
Mij dus wel. Allemaal potentiële farm wat verloren gaat. Maar aantal Humble leden schijnt barbs sowieso liever te edelen dan te farmen.
 

DeletedUser58227

Guest
Kap gwn met die bb discussie zolang het in eigen cluster is. Hebben beide kampen ruim gedaan, dus beter houden beide zich daar ook gewoon stil over. Andre jij dus ook
 

DeletedUser77799

Guest
Nee hoor niet in mijn cluster.
Vraag me alleen af waar ze mee bezig zijn.
Andere mb/du? Van mad King dexter 1001 bouwt alles uit naar 12k+
Vind het prima hoor vroeg me alleen af wat de achterliggende gedachte is.

Wat loop je nou te zeuren man? rot toch eens op met deze mierenneukerij
 

DeletedUser77799

Guest
Hij vraagt het zich alleen af
Dus waarom meteen zo reageren?

Kan je ook een normaal antwoord op geven

Hij zegt idd dat hij het zich alleen afvraagt, maar ga me nou niet vertellen dat je niks afkeurends proeft in zijn manier van schrijven.

Ik moet idd niet zo gebeten antwoorden, dus sorry daarvoor in ieder geval.
 

DeletedUser58227

Guest
Kan zo nog wel een account opnoemen waar Andre verschillende (lees paar honderd) barbs heeft geëdeld een paar maanden terug.
Dus ik zou het niet te serieus nemen inderdaad, het is gewoon een hypocriete vraag waarmee het edelen van barbs duidelijk afgekeurd wordt door een ervaren barbedelaar himself.
 

DeletedUser77155

Guest
En waar ontken ik samenwerkingen met bepaalde spelers? Ik zeg EN PROBEER EENS TE LEZEN EN HET TE BEGRIJPEN. Humble werkt NIET samen met eender welke stam buiten onze MB stam.




En hoeveel keer is Sandokan dit al bij mij komen verklaren? Je verwacht dus dat wij niet samenwerken met een speler door redenen die wij niet eens weten. #NSlogica. #WIJgebruikenGEENlogica.



Humble houd zich aan alle afspraken, iets wat NS al zeker niet kan want die hebben ons al 50x aangevallen tijdens NAP's (en ja daar werkt Edict dus mee samen als jullie toch op die toer willen gaan).




:like::like:

1:je spreekt jezelf tegen je zegt dat je met niemand buiten je mb stam samenwerkt en erna zeg je dat je met spelers samenwerkt en we weten allemaal dat humble met ajacied samenwerkt want jullie vallen altijden samen ns aan

een speler als ajacied hoort niet op tw thuis, op elke wereld speelt die solo en speelt stammen tegen elkaar uit en vlucht als een bange noob van de ene vriend naar de andere vriend\


en waar staaf jij je beweringen op dat ns al 50 keer nap,s heeft aangevallen? humble had geen nap met ns dat wilde jezelf niet

dat humble ns niet aanviel kwam omdat het jou niet uitkwam, zijn je eigen woorden geweest

ik ben altijd open en eerlijk geweest, ns is neutraal en gaat pas samenwerken als een stam met een goed voorstel komt, humble kwam met alleen wurgvoorstellen en edict kwam met een redelijk voorstel dus is de keus gemaakt

dat ns erdoor ten ondergaat maakt ons niet uit wij wisten dit van te voren dat wij geen winnende stam zijn maar we spelen wel eerlijk en voor ons plzier

en voor die Inge die moet een keer kappen met haar onzin praatje die moet gewoon de stamtrol blijven spelen meer niet
ns gebruikt geen kata,s
 

DeletedUser77155

Guest
Snappen jullie dan ook dat als jullie nap/bg/intern gaat kata-en, jullie verantwoordelijk zijn?
Want daar hoor ik bar weinig over, tja een slap excuus van Sando zoals normaal , we weten allemaal hoe graag die man zijn katas gebruikt, of niet?
weer die vieze leugens van jou maar dat zijn we gewend

waar gooit ns kata,s vraag eens aan wieet en hozistn waar mijn kata,s op gericht staan? verzamelplaats zoals jullie ze er ook op hebben staan
 
Reactiescore
3.584
[QUOTE="Sandokan the pirate, post: 6154985, member: 77155"]1:je spreekt jezelf tegen je zegt dat je met niemand buiten je mb stam samenwerkt en erna zeg je dat je met spelers samenwerkt en we weten allemaal dat humble met ajacied samenwerkt want jullie vallen altijden samen ns aan

een speler als ajacied hoort niet op tw thuis, op elke wereld speelt die solo en speelt stammen tegen elkaar uit en vlucht als een bange noob van de ene vriend naar de andere vriend\


en waar staaf jij je beweringen op dat ns al 50 keer nap,s heeft aangevallen? humble had geen nap met ns dat wilde jezelf niet

dat humble ns niet aanviel kwam omdat het jou niet uitkwam, zijn je eigen woorden geweest

ik ben altijd open en eerlijk geweest, ns is neutraal en gaat pas samenwerken als een stam met een goed voorstel komt, humble kwam met alleen wurgvoorstellen en edict kwam met een redelijk voorstel dus is de keus gemaakt

dat ns erdoor ten ondergaat maakt ons niet uit wij wisten dit van te voren dat wij geen winnende stam zijn maar we spelen wel eerlijk en voor ons plzier

en voor die Inge die moet een keer kappen met haar onzin praatje die moet gewoon de stamtrol blijven spelen meer niet
ns gebruikt geen kata,s[/QUOTE]


Misschien moet je leren lezen? Ik zeg letterlijk dat Humble maar met 1 stam samenwerkt en dat is de MB stam en dan zeg jij het vetgedrukte. Ajacied is dat een speler of een stam?

Praat ik dan over de laatste weken? Humble en NS hebben toch NAP's gehad, al vergeten ofzo? Vind jij het normaal dat een volwassen man iemand noemt? Niemand op de NL server neemt jouw serieus. Humble lacht jouw al de hele wereld uit zo ook Edict. Eergevoel heb je niet of wel? Heb u 100x horen roepen 'liever dood dan samen werken met Edict' maar je toont WEERAL dat Sando zijn woorden maar woorden zijn.
 

DeletedUser77155

Guest
Ajacied is solo dus een stam dus zou je er niet mee samenwerken :)

Je hoeft me ook niet serieus te nemen maar jouw oprichters account en je huidige account verliest dorpen zegt genoeg over jou en humble zijn kwaliteiten (niks dus)

edict mag me uitlachen , ze hadden ns nodig en een redelijk voorstel gedaan, dat er weinig van dat voorstel uitkomt , komt door die vieze speler die met humble samenwerkt die dreigt accounten op delete te laten gooien, zo speelt humble nu eenmaal graag maar ja zitten ook dezelfde spelers van w40 en w36 in en die stabten altijd al en gooiden vaker accounten leeg

en als ik weinig voorstel waarom heb je me dan zo vaak gesmeekt als een klein kind om samen te werken met humble
 
Reactiescore
1.015
Het is al genoeg gezegd Ringo. Jij hebt op w36 en w40 niks dan smerig spel gedaan en werelden verpest, net als op w18 en vele anderen. Beter hou je daaromtrent dus je muil.
 

DeletedUser31490

Guest
Ajacied is solo dus een stam dus zou je er niet mee samenwerken :)

Je hoeft me ook niet serieus te nemen maar jouw oprichters account en je huidige account verliest dorpen zegt genoeg over jou en humble zijn kwaliteiten (niks dus)

edict mag me uitlachen , ze hadden ns nodig en een redelijk voorstel gedaan, dat er weinig van dat voorstel uitkomt , komt door die vieze speler die met humble samenwerkt die dreigt accounten op delete te laten gooien, zo speelt humble nu eenmaal graag maar ja zitten ook dezelfde spelers van w40 en w36 in en die stabten altijd al en gooiden vaker accounten leeg

en als ik weinig voorstel waarom heb je me dan zo vaak gesmeekt als een klein kind om samen te werken met humble

Wordt jij nooit moe van jezelf?
 
Bovenaan