Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
@n1i1k1k1i12 Bedankt voor de vermeldingen, maar die van beste leider is vooral ook wel een teken van armoede van andere leidingen dan dat ik nou zo bijzonder ben. Was er een Glenn (Tompeter), Jordi (CBC) of een Cona er geweest dan viel ik simpelweg gewoon in het niet hoor. Maar toch bedankt voor de eer.
 
Reactiescore
2.508
Zouden we deze conversatie voort kunnen zetten in het daarvoor bedoelde topic, dit gaat namelijk niet meer over GA-lijstjes. Als er behoefte is om deze hele conservatie te verplaatsen --> PM me.
 
Reactiescore
524
Beste speler:
Momenteel is de wereld zich nog volop aan ontwikkelen en zijn er nog relatief weinig fronten tussen de grotere stammen waardoor nog niet veel spelers hun skilzz hebben kunnen tonen. Daarnaast staan veel spelers vooralsnog onverdiend in de top. Om toch een aantal mensen te noemen vind ik dat
Dzjenghis & ESCALATION een plekje verdienen. Ze hebben tot heden moeten vechten voor hun dorpen (zonder overmatige verliezen of grotere tegenstanders) en daarnaast hebben ze al gedurende de hele wereld een constante hoge farm die hun groei bevorderd. Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt wanneer ze serieus front gaan krijgen.
Andere mensen die een plekje verdienen zijn Tim010 voor zijn defwerk tijdens de massa van oa MEM maar ook
thenapsterin heeft zich tijdens de eerste twee aanvallen van -DR- prima verweerd. (Tijdens de laatste wel dorpen verloren maar dat was naar horen tijdens de examens waar zich geen vv heeft kunnen melden.)

Beste stam:
Deze laat ik het liefst op omdat mijn mening waarschijnlijk te gekleurd zal zijn, ik heb zo wel mijn meningen over welke stammen ik over-/onderschat vind.

De beste stam speler:
Vooralsnog heeft de wereld weinig acties laten zien waar spelers op offensief vlak veel voor een hun stam betekenen, daarom ben ik de ranglijst van ODS gaan bekijken en viel me op dat meerdere leden van de stam MEM bovenaan staan. Door gebrek aan kennis en daarom iets beters (en om niet alles vanuit AMB's perspectief te bekijken) benoem ik ze hierbij MEM.

Het grootste ego:
Die zijn er genoeg IG en iedereen zal het wel van zichzelf weten.

Beste leider:
Hier kan ik ook alleen oordelen over de stam waar ik zelf in zit of waar we mee te maken hebben gehad. Aangezien het in veel gevallen weinig soeps was benoem ik @underground tacticz. voor zijn inzet om AMB voor te geven en de leiding van SPAM die van buitenaf het stabielst lijkt en het ook intern goed op orde lijkt te hebben.

Slechtste leider:
Deze wereld verbaast me hier toch in als je ziet hoe erg de kwaliteit van 'het leiderschap' omlaag kelderd. In eerste instantie wou ik Itdarky (leiding Par) voor benoemen wegens een aantal toch discutabele beslissingen en het gebrek aan gezag om zaken binnen de perken te houden die later meer reacties oproepen waardoor het imago nog verder zakt. Alleen wonder boven wonder heb ik een nieuwe kandidaat die deze nominatie van me mag ontvangen. Gert van Heer Draggy heeft voor mij echt een recorddiepte bereikt als het gaat leiderskwaliteiten en om dat te verbloemen alles ontloopt.

Meest overschatte stam:
Op deze en de volgende nominatie staan meestal dezelfde stammen -DR- & PAR, daarom ga ik ze eejs omdraaien.
-DR- is voor mij de meest overschatte stam die momenteel in de top gesitueerd is. Ze hebben idd een prachtig stamcluster maar daar heb ik het ook snel mee gezegt. Er zijn gewoonweg teveel leden in een te klein maanvormig cluster met daarnaast veel onderbemande acc. Planning en communicatie is er ondermaats dus ik ben benieuwd hoelang ze erover gaan doen voor ze C54 domineren.

Meest onderschatte stam:
Hier ga ik dus par. benoemen, het imago van de stam is idd behoorlijk laag en deze lijkt zich niet snel te verbeteren maar ze hebben zeker een mooie ligging en een aantal ervaren spelers ter beschikking die er nog wat moois van kunnen maken.

Meest overschatte speler:
Als iemand events en PP kan abusen is het wel NozemOil, het vak internen lijken ze ook gestudeerd te hebben maar naast dat hebben ze nog weinig gepresenteerd op deze wereld. Ze zijn zeker rang 1 onwaardig maar ben benieuwd hoe ver ze komen.

Meest onderschatte speler:
I buried my soul, als ze ipv farmen en munten meppen de verzendknop voor de edels gaan vinden zien we ze binnenkort terug op de eerste pagina van de ranglijst. Prima spelers erop dus we will see.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Zo kieskeurig ben ik gelukkig niet, ik overleef het zelfs met Laurens in de stam :p
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Mooiste spelers naam: Generaal Iroh
Mooiste stam naam:
SPAM
Grootste blunder: Na iedere offensieve actie van Laurens kunnen we wel lachen.
Voor wie heb je nu echt respect:
Iedereen die hier geeb konten komt likken ;)
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: alle inactieve co's AMB natuurlijk :cool:
 

DeletedUser70476

Guest
@The Minion, Dit is wel weer typerend hoor. Is er eindelijk weer wat leven op het forum, iets waar iedere forumganger volgens mij wel naar uitkijkt, maar dan wordt het weer verwijderd. Waarom? Omdat het off topic is? Volgens mij kwam de hele discussie voort uit een lijstje. Daarvoor is deze topic dan ook, lijstjes en de reactie er op. Als wr nou over vliegende pandas of whatever aan het ouwehoeren waren, prima dat je het verwijderd, maar dit was gewoon inhoudelijk. Maar ik zou zeggen gefeliciteerd. Gefeliciteerd met het creeeren van een doodsforum, want dat is blijkbaar het gene wat mods tegenwoordig het meest willen. Althans, dat wijzen de acties uit...

Hij heeft vgm alles verplaatst naar het top/flopstammen topic.
 
Reactiescore
1.454
Oeps, op een of andere manier stonden die er bij mij niet bij :s

Maar ik verwijder mijn post :$
 

Deleted User - 487871837

Guest
Oeps, op een of andere manier stonden die er bij mij niet bij :s

Maar ik verwijder mijn post :$

Nah, ik snap je frustratie wel.
Het is gewoon irritant als er eindelijk een beetje leven op een forum komt dat het altijd wel verwijderd of verplaatst wordt.

Als het over vliegende koeien en de situatie in syrië ging hier, dan snap ik best dat dat offtopic is en weg moet. Een discussie die langzaam van onderwerp verandert lijkt me niet zo hinderlijk. Als het echt too much wordt kunnen mensen altijd zeggen van "laten we dit ergens anders voortzetten" in plaats van meteen alles te verwijderen :rolleyes:
 

DeletedUser70476

Guest
Nah, ik snap je frustratie wel.
Het is gewoon irritant als er eindelijk een beetje leven op een forum komt dat het altijd wel verwijderd of verplaatst wordt.

Als het over vliegende koeien en de situatie in syrië ging hier, dan snap ik best dat dat offtopic is en weg moet. Een discussie die langzaam van onderwerp verandert lijkt me niet zo hinderlijk. Als het echt too much wordt kunnen mensen altijd zeggen van "laten we dit ergens anders voortzetten" in plaats van meteen alles te verwijderen :rolleyes:


Zouden we deze conversatie voort kunnen zetten in het daarvoor bedoelde topic, dit gaat namelijk niet meer over GA-lijstjes. Als er behoefte is om deze hele conservatie te verplaatsen --> PM me.

Dit zijn letterlijk de woorden van de mod dus ik snap het probleem niet zo goed?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zouden we deze conversatie voort kunnen zetten in het daarvoor bedoelde topic, dit gaat namelijk niet meer over GA-lijstjes. Als er behoefte is om deze hele conservatie te verplaatsen --> PM me.

Dit zijn letterlijk de woorden van de mod dus ik snap het probleem niet zo goed?

Ik word nog steeds regelmatig wakker met een hele waslijst aan meldingen als er weer eens een heel gesprek van een topic is weggehaald. Zoals vanochtend :rolleyes:

Ik snap het nut er niet van, omdat discussies bijna altijd over tw-gerelateerde onderwerpen blijven gaan, alleen niet altijd in het goede topic. Is dat erg dan?
 

DeletedUser70476

Guest
Ik word nog steeds regelmatig wakker met een hele waslijst aan meldingen als er weer eens een heel gesprek van een topic is weggehaald. Zoals vanochtend :rolleyes:

Ik snap het nut er niet van, omdat discussies bijna altijd over tw-gerelateerde onderwerpen blijven gaan, alleen niet altijd in het goede topic. Is dat erg dan?

Waar zijn de topics anders voor bedoeld? Om het over een bepaald thema te hebben. Anders heeft het toch geen nut om verschillende topics te maken en dan houden we gewoon iedere discussie in de praathoek.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Nou het is zeer kort door de bocht om in een golden award topic bedankingen op vernoemingen wel goed te keuren maar als er betwistingen zijn de hele boel naar ergens anders te verschuiven. Teveel proberen discussies in banen duwen zal enkel maar tot ontsporen leiden.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Waar zijn de topics anders voor bedoeld? Om het over een bepaald thema te hebben. Anders heeft het toch geen nut om verschillende topics te maken en dan houden we gewoon iedere discussie in de praathoek.

Jazeker, topics zijn bedoeld om het over een bepaald onderwerp te hebben, in dit geval GA lijstjes. GA lijstjes zijn gebaseerd op meningen en andere mensen gaan daarop reageren. Als mensen reageren op de mening van iemand anders, dan komen er discussies. Soms gaan die discussies langer door en wijken ze af van het originele onderwerp, aka de lijstjes.

Moet je dan halverwege je discussie opeens zeggen "oh shit, we hebben het nu over jouw performance als leider en hoe je stam het doet, laten we het voortzetten in top/flop stammen?". Zoals ik al zei, dat offtopic gebrabbel wordt verwijderd snap ik, maar dat een tw- en wereldgerelateerde discussie als gevolg van een GA lijstje wordt weggehaald vind ik onzin. Hierdoor heeft niemand zin om te posten, want het wordt toch wel weggehaald.
 

DeletedUser70476

Guest
Nou het is zeer kort door de bocht om in een golden award topic bedankingen op vernoemingen wel goed te keuren maar als er betwistingen zijn de hele boel naar ergens anders te verschuiven. Teveel proberen discussies in banen duwen zal enkel maar tot ontsporen leiden.

Snap ik voor een deel maar een bedankje heeft op een directe manier te maken met het topic. De discussie die werd gevoerd, en verbeter me als ik het fout heb want heb het niet helemaal gevolgd, had niet meer zo veel met een GA lijstje te maken en dan kan dat in mijn ogen ook beter vervolgd worden in het topic waar die discussies horen. En kom op, hoe erg is het nou dat de discussie gewoon verplaatst is? Naar mijn weten zijn alle fatsoenlijke posts bewaard gebleven en kunnen jullie toch gewoon verder gaan met de discussie in dat topic.

Jazeker, topics zijn bedoeld om het over een bepaald onderwerp te hebben, in dit geval GA lijstjes. GA lijstjes zijn gebaseerd op meningen en andere mensen gaan daarop reageren. Als mensen reageren op de mening van iemand anders, dan komen er discussies. Soms gaan die discussies langer door en wijken ze af van het originele onderwerp, aka de lijstjes.

Moet je dan halverwege je discussie opeens zeggen "oh shit, we hebben het nu over jouw performance als leider en hoe je stam het doet, laten we het voortzetten in top/flop stammen?". Zoals ik al zei, dat offtopic gebrabbel wordt verwijderd snap ik, maar dat een tw- en wereldgerelateerde discussie als gevolg van een GA lijstje wordt weggehaald vind ik onzin. Hierdoor heeft niemand zin om te posten, want het wordt toch wel weggehaald.

Zie mijn uitleg hierboven ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Naar mijn weten zijn alle fatsoenlijke posts bewaard gebleven en kunnen jullie toch gewoon verder gaan met de discussie in dat topic.

Daar heeft niemand zin in en tegen de tijd dat discussies verplaatst worden zijn ze al voorbij :p

Of uitspraken van mods worden overheen gelezen omdat niemand zin heeft om halverwege hun gesprek naar een ander topic te gaan. Maar misschien ligt het aan mij, ik kan er niet tegen als alles zo 110% volgens de regeltjes moet, maar dat had je vast wel door.
 
Reactiescore
2.508
Als het over vliegende koeien en de situatie in syrië ging hier, dan snap ik best dat dat offtopic is en weg moet. Een discussie die langzaam van onderwerp verandert lijkt me niet zo hinderlijk. Als het echt too much wordt kunnen mensen altijd zeggen van "laten we dit ergens anders voortzetten" in plaats van meteen alles te verwijderen :rolleyes:

Zoiets als de discussie die nu gehouden wordt dus:rolleyes:
Jullie mogen deze discussie echter voortzetten in de praathoek als hier behoefte voor is, opbouwende kritiek is altijd welkom!

@tim010 ik ben het met je eens dat een mod niet te steng moet zijn, daarom verwijder ik niet graag posten(ik verplaats ze waar mogelijk). Als er echter twee pagina's aan inhoudelijke (goede) posten over 'top/flop stammen' gaan (en dus niet meer GA gerelateerd is), zou je er toch wel begrip voor kunnen opbrengen dat ik het verplaats heb? Mijn doel is alles behalve om het forum dood te maken, maar overzicht is wel zo fijn, right?

PS reageren hierop mag(ofcourse), maar dan wel in de praathoek ;)
 

DeletedUser76203

Guest
Ik word een beetje moe van al die discussies hier op het AF over wel/niet stab en vind het tijd om dit topic weer wat leven in te blazen, hierbij dus mijn GA lijstje.


Beste speler:
Vind nog niemand er echt bovenuit steken. De meeste spelers die bovenaan staan hebben hun rang te danken aan internen, PP-abusen of stabben. Als ik dan iemand een nominatie moet geven zal deze naar Tim010 & thenapsterin gaan voor het overleven van een massa waarbij de aanvallers duidelijk in de meerderheid waren. Maargoed ik weet ook het mijne niet van het niveau van die aanvallen.

Beste stam: Ben ook van mening dat geen van de huidige topstammen zich nog voldoende bewezen heeft voor een nominatie.

De beste stam speler: Deze is voor Bartjuhh & Proxwoth, willen zich altijd in zetten voor de stam en zijn er als de kippen bij als iemand OS nodig heeft.

Het grootste ego: Na wat hij geflikt heeft ingame en daarna zijn vertoning hier op het AF verdient darkheerser hier ook een plekje.

Beste leider: Lastig.. Elke stam heeft al wel wat voorvalletjes gehad en vind dat AMB deze het beste opgelost heeft. Hulde hiervoor aan LittleMe & Martijn.

Slechtste leider:
Leiding van Par. denk ik zo, Ltdarky. Door rare acties zoals 4FOAT en het toelaten van Darkheerser.

Meest overschatte stam:
Is al een beetje gebleken, maar zal toch nog een nominatie ervoor geven, MEM.

Meest onderschatte stam:
Ik hoop ergens dat de 2 accounts van Remain het SPAM nog moeilijk kunnen maken. Het restje overblijfselen van Sextra, wel de 2 beste accounts denk ik zo.

Meest overschatte speler: Ik denk dat NozemOil niet geheel terecht op #1 staat, veel interns en gebruik gemaakt van PP & Kata's.

Meest onderschatte speler:
Ik verwacht nog wel wat van I Burried my Soul. Zitten prima spelers op en ben benieuwd hoe ze de weg verder omhoog gaan voortzetten.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
Mijn schatjes uit AMB natuurlijk en verder: Tragedy under Grace, was paar jaar geleden ook gezellig met Dennis. Generaal Iroh, aardige gasten lijkt me. McDonald Trump, mits Raymon geen acc's op delete zet.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Spelers die gebruik maken van vies spel. Darkheerser voor de acties hier op deze wereld en JuggRNaut voor de kata clears op W45.

Mooiste spelers naam:
Heel lang gezocht op de ranglijst, maar kwam niet echt wat leuks tegen dus bij gebrek aan beter en omdat ik het zoeken zat was: Lack Of A Better Name

Mooiste stam naam:
Vond dit wel lekker klinken: Musical Seduction.

Het tofste topic:
Dit topic hier en verder het 'Lieve Tim' topic.

Het domste topic:
Topics waar alleen onzinnige zooi in staat, hoeveel gefarmd etc.

Favoriete forum poster:
Sikko, The Pianist, onderbouwt zijn posts en maakt ze mooi leesbaar.

Minst favoriete forum poster:
Sowieso Firedrakan, zegt ook nooit wat zinnigs.

Dikste wannabe op het forum:
Ook Firedrakan

Dikste wannabe in het spel:
Kan niet anders dan McDonald Trump zijn he

Mooiste profiel foto van spelers:
94975_large


Mooiste profiel foto van stammen:
96026_large


Mooiste actie van de wereld:
Zal nog wel komen want ik kan er geen bedenken.

Meest belovende speler voor de toekomst: Heb wel vertrouwen in McDonald Trump

Meest belovende stam voor de toekomst:
Als ze Par. om krijgen, AMB

Grootste blunder:
Darkheerser die een shitload aan bb's edelt.

Voor wie heb je nu echt respect:
Mensen die zich inzetten voor de stam en stambelang boven eigen belang zetten. Bijvoorbeeld Proxwoth, Bartjuhh & LittleMe, vergeet er vast nog een hoop.

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen:
Mijn co's, Rogier met zn wijze levenslessen, Bart omdat hij no-life is en José omdat ik graag wakker wordt met een leuk aantal mil gefarmt al.
 
Reactiescore
3.586
Meest overschatte speler: Ik denk dat NozemOil niet geheel terecht op #1 staat, veel interns en gebruik gemaakt van PP & Kata's.

Niet zo bescheiden zijn in je uitleg, zelfs NozemOil vind wellicht dat hij totaal geen terechte nummer 1 is. Stond 5 dagen geleden nog niet bij de dag awards top 20 in de farm ranking. Waarmee ik niet wil zeggen dat farmen iets zegt over de capaciteiten van een team maar het zegt wel veel dat ze een beetje pp hebben uitgegeven o_O
 

DeletedUser77656

Guest
Meest onderschatte stam: Ik hoop ergens dat de 2 accounts van Remain het SPAM nog moeilijk kunnen maken. Het restje overblijfselen van Sextra, wel de 2 beste accounts denk ik zo.

Bedankt voor de erkenning, geeft dat tikkeltje hoop dat er nog is een extra boost :D

Grappig dat SPAM accounts als Titanomachy en Vaseline boven Tragedy under Grace kiezen om mee samen te werken, of weten ze dat ze met die spelers hun voeten kunnen spelen en met Dennis niet?

Tragedy under Grace, was paar jaar geleden ook gezellig met Dennis.

Dit kan ik beamen ;)
 
Reactiescore
1.168
Meer lijstjes?
 

DeletedUser69389

Guest
Mijne was nog vrij recent. Misschien jijzelf? Ziewiezo zou het tof zijn als ze vanuit meerdere invalshoeken komen. Zoals van een Spam of -DR-.
 
Bovenaan