Praathoek

Reactiescore
3.457
Ik kreeg een screen uit jullie chat, vandaar .
 

DeletedUser61134

Guest
Hallo hallo??
Is Annelies hier want die schijnt mij te kennen ?
Vertel meid waar ken ik je van , las net dat je mijn adres had en wilde verspreiden wat mij nogal verbaasd aangezien ik je niet ken.?

Ah joh gewoon negeren, proberen mensen ook telkens bij mij :)
Ene Dirk en mijn nummer die nu al bij meerdere AFers beland als voorbeeld
 

Deleted User - 1942737

Guest
Wie ben jij en waar speel jij eigenlijk?

Punkerke. Wat dat met deze vervelende situatie te maken heeft weet ik niet. Maar ik hoop dat iedereen elkaars privacy een beetje blijft respecteren.

Ik kreeg een screen uit jullie chat, vandaar .
Oei, naast het feit dat ik niet ga terugscrollen in weet ik hoeveel berichten om dat te zoeken, en ik niet denk dat iemand effectief gegevens zou verspreiden moet k mij dus zorgen maken om iemand die screenshots lekt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61134

Guest
Oei, naast het feit dat ik niet ga terugscrollen in weet ik hoeveel berichten om dat te zoeken, en ik niet denk dat iemand effectief gegevens zou verspreiden moet k mij dus zorgen maken om iemand die screenshots lekt?

Als Inge die screenshot heeft is hij logischerwijs al gelekt :p
 

DeletedUser59552

Guest
Ja, dat zeg ik toch, maar dan moeten we opzoek naar het lek he :)
Ik zou het persoonlijk erger vinden dat er stamgenoten prive-gegevens van je tegenstander willen delen (evenals de foto's van inge die al eens gedeeld zijn). Wellicht dat er een lid is die geen info doorstuurt, maar wel dit soort dingen omdat diegene dit gewoon niet vindt kunnen.
 

Deleted User - 1942737

Guest
ja, ?! was misschien beter geweest om mijn verontwaardiging en verbazing uit te drukken

Ik zou het persoonlijk erger vinden dat er stamgenoten prive-gegevens van je tegenstander willen delen (evenals de foto's van inge die al eens gedeeld zijn). Wellicht dat er een lid is die geen info doorstuurt, maar wel dit soort dingen omdat diegene dit gewoon niet vindt kunnen.
Gaan we weer beginnen over een foto? Ik begrijp dat dat vervelend is maar als je facebook hebt is je profielfoto openbaar voor heel de wereld anyway.
en zoals ik hierboven al heb gezegd ben ik relatief zeker dat er geen effectieve gegevens zijn doorgegeven.
 
Reactiescore
3.457
Het feit dat de intentie er is om prive gegevens zomaar door te geven in een chat van de vijandelijke stam ,gaat het spelletje zover dat dit soort dingen moet gebeuren?
Heb ik gestabt? Nee
Heb ik iemand bedreigd? Nee
Heb ik een discussie gehouden op een openbaar forum? Ja


Jij maakt je drukker over een lek dan over het niveau in je eigen stam, ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als mijn stamleden zover zouden gaan, maar nee Edict denkt eerst in eigenbelang en dan pas over het gedrag van je mede stamgenoten .
 

Deleted User - 487871837

Guest
ja, ?! was misschien beter geweest om mijn verontwaardiging en verbazing uit te drukken


Gaan we weer beginnen over een foto? Ik begrijp dat dat vervelend is maar als je facebook hebt is je profielfoto openbaar voor heel de wereld anyway.
en zoals ik hierboven al heb gezegd ben ik relatief zeker dat er geen effectieve gegevens zijn doorgegeven.

Ja zeker staan zulke foto's op Facebook, maar ik weet bijvoorbeeld van Inge haar achternaam niet. Ook heeft ze geen foto van haar op haar Skype staan. Dat is dus een teken dat ze op het gebied van TW niet wil dat zulke foto's verspreid worden, wat ik kan begrijpen. Wat moet je er immers mee.

Hetzelfde geldt voor adressen, ten eerste: wat moet je ermee? Gaan jullie met z'n alleen bij d'r op de koffie? Ten tweede: hoe kom je eraan? En ten derde: wat wil je ermee bereiken?

Ik weet niet of de deler van de screenshot er ook wat van gegzegd heeft. Zoiets in de trend als "dit kan niet boys", zo niet: dan zou ik me daar iets meer zorgen om maken.

En tot slot, stel er zouden prive gegevens van Edict leden in de Humble chat rondgaan dan zou ik daar ook wat van zeggen, lijkt me vrij normaal tbh. Ik snap dat je het kut vindt dat er een 'lek' is (die overigens alleen dit lekt, niks anders), maar ik denk dat je eerst wat aan de mindset van je stamgenoten moet gaan denken.
 
Reactiescore
3.457
Nu ken ik die Annelies helemaal niet, maar dat zij zomaar ff een adres wil doorsturen naar iedereen die dat wil?
Wtf zeg, zoek een leven !
 

Deleted User - 1942737

Guest
Het feit dat de intentie er is om prive gegevens zomaar door te geven in een chat van de vijandelijke stam ,gaat het spelletje zover dat dit soort dingen moet gebeuren?
Heb ik gestabt? Nee
Heb ik iemand bedreigd? Nee
Heb ik een discussie gehouden op een openbaar forum? Ja


Jij maakt je drukker over een lek dan over het niveau in je eigen stam, ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als mijn stamleden zover zouden gaan, maar nee Edict denkt eerst in eigenbelang en dan pas over het gedrag van je mede stamgenoten .

Nee mijn eerste reactie was huh hoe kan dat etc. Ik heb proberen vinden wie wat waar maar ofwel zijn de berichten verwijderd of ze kwamen niet uit onze chat.

Ja zeker staan zulke foto's op Facebook, maar ik weet bijvoorbeeld van Inge haar achternaam niet. Ook heeft ze geen foto van haar op haar Skype staan. Dat is dus een teken dat ze op het gebied van TW niet wil dat zulke foto's verspreid worden, wat ik kan begrijpen. Wat moet je er immers mee.

Hetzelfde geldt voor adressen, ten eerste: wat moet je ermee? Gaan jullie met z'n alleen bij d'r op de koffie? Ten tweede: hoe kom je eraan? En ten derde: wat wil je ermee bereiken?

Wat moet je er mee? Niets, niemand wil het risico lopen om problemen te krijgen op tw omdat je hetzelfde internet begint te gebruiken (= niet serieus, eerlijk ik vraag me ook af waarom iemand haar adres zou moeten hebben)

Hoe kom je er aan? Ehm als iemand het heeft en ze beschermt haar prive goed dan heeft ze het intentioneel gegeven? Niet dat dat iets goed praat maar je vroeg het dus ik antwoord ff. (Gecombineerd met eerste vraag -> waarom heeft ze het gegeven)

Wat wil je er mee bereiken? geen idee enveloppe geld in de brievenbus gaan steken ofzo.
 

Deleted User - 1942737

Guest
Het waren eigenlijk retorische vragen, maar toch bedankt haha.



In dat geval...
Ben blij dat je het leuk vindt ;)
Eerlijk ik heb niet veel nuttigs meer te zeggen, screen uit een niet gekende chat met mensen die niemand kent.. Dat kan elke idioot met een vriendje in elkaar knutselen. Dus dan maar nutteloze antwoorden geven op retorische vragen :p

P.S. De moment dat iemand die in edict speelt het adres openbaar gooit kom ik er persoonlijk een enveloppe droppen
 
Reactiescore
3.457
Screens heb ik doorgestuurd waarin duidelijk stond dat het uit de Edict chat kwam Hans, en jij moet helemaal niet gaan beginnen nu :)

Al buiten geweest vandaag?
 

Deleted User - 1942737

Guest
Screens heb ik doorgestuurd waarin duidelijk stond dat het uit de Edict chat kwam Hans, en jij moet helemaal niet gaan beginnen nu :)

Al buiten geweest vandaag?

Hahaha in plaats van het probleem op te lossen ben je weeral aan het haten :D GE-Ni-AAL. Je vindt het duidelijk heel belangrijk... en zoals Hans zegt, Check je bronnen, als ik zeg dat iemand me verteld heeft dat je adres Oude baan 134 Moedorp is, geloof ik dat toch ook niet zomaar, dan ga ik dat eerst checken voor ik je een enveloppe breng.
 
Bovenaan