Golden Awards

Reactiescore
3.457
Omdat ik eigenlijk niet meer op je wil reageren,simpel.



Waarom de groei van afgelopen maand pakken?Geeft nogal een vertekend beeld van de oorlog,of niet?
Lijstje waar ik toch enkele bedenkingen bij heb :


Daarnaast was het verschil vroeger niet zo groot , maar groeit edict nu eenmaal sneller.

.

Tel daarbij op dat jullie nieuwe recruits hebben gehad

https://gyazo.com/82bd446bcc6edaefde41b533f363e8cd (2,6 mil) en laten we ook de interns niet vergeten.N-S dorpjes worden geinterned ( op dit moment 52 dorpen en dat worden er meer),edels vanuit N_S worden verstuurd.
Dan kan men concluderen dat onder de streep Humble nog steeds aan kop staat qua overnames.
Je uitspraak die je deed dat Edict snel groeit is dus simpelweg te verklaren aan nieuwe recruits,interns en zeker ook wat dorpen van Humble.

Je uitspraak dat dat de aanvallende kwaliteiten in twijfel worden getrokken omdat men wekkers zet is tevens hilarisch.Een goede speler in jouw ogen is dus iemand die keurig overdag zijn troepjes verstuurd.Het zetten van wekkers geeft aan dat deze speler zelfs zij nachtrust wilt opofferen om winst te behalen?Dat heeft niets met zwakte te maken,als je over tijdstippen gaat beginnen wanneer spelers hun aanvallen versturen ,hallo dit spel heeft geen regels wanneer je wat mag versturen?
Als ik overdag merk dat een account van een vijand op een bepaalde tijd niet actief is,mogen we die dan ook niet aanvallen?Misschien toch eens uitkijken naar tribalhugs Hans,als dit een punt is wat je niet kan accepteren


Zijde 1:
Stammen: Edict.
Zijde 2:
Stammen: Humble

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 5,705
Kant 2: 4,981
Verschil: 724

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 446
Kant 2: 654
Verschil: 208

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 45,376,818
Kant 2: 40,904,702
Verschil: 4,472,116

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 4,120,109
Kant 2: 5,963,183
Verschil: 1,843,074

chart
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser31490

Guest
Slechts een hele kleine minderheid van de tw spelers wekkert.
In dit stadium van het spel heeft elke spelers wel stacks aan het front staan.
Hoe je daarmee omgaat , moet ieder voor zich bepalen.
Ik zeg alleen dat ik jou manier niet van veel kwaliteit vind getuigen.
Het kan effectief zijn , maar allerminst de methode die ik zou verkiezen.

Het is dan ook niet zo zeer dat ik elke keer wekker wanneer ik snachts een aanval doe, hoop dat je dat toch niet dacht:D
Zeker, iedereen heeft stacks staan, maar je hebt zelf nog ooit tegen me gezegd dat er bij TNP veruit het meeste staat, en dat is ook zo wat ik mag zien in de scout rapports.

Ik pak zo nu en dan een andere tacktiek omdat ik wel continue clears kan doodlopen op stacks als ik overdag aanval, vanwege het feit dat TNP zowat alles mobiel heeft. Die paar dorpen in het achterland tegen The Bathman niet meegerekend.

Wanneer er stukken minder stacks stonden had je mij anders zien spelen, en dan kan je zoals jij zegt pas echt zien wat mijn ''kwaliteiten'' zijn. Ben het niet eens met je kijk erop omdat je met een x aantal stacks een account volgens jou wijze dus compleet veilig kan stellen, als je snachts niet mag aanvallen. Maar iedereen zo zijn mening. Jammer dat je niet aan mijn front ligt, hadden we het anders aan kunnen pakken samen :D

Bovendien heb ik een keer een zelfstandige mini aanval gedaan op TNP waarin ik smiddags al begon met sturen. Helaas was ik hier verslapen om het resultaat te zien, want ik had toch echt een 5 tal dorpen kunnen behouden anders :(
 

DeletedUser75339

Guest
Omdat ik eigenlijk niet meer op je wil reageren,simpel.



Waarom de groei van afgelopen maand pakken?Geeft nogal een vertekend beeld van de oorlog,of niet?


Tel daarbij op dat jullie nieuwe recruits hebben gehad

https://gyazo.com/82bd446bcc6edaefde41b533f363e8cd (2,6 mil) en laten we ook de interns niet vergeten.N-S dorpjes worden geinterned ( op dit moment 52 dorpen en dat worden er meer),edels vanuit N_S worden verstuurd.
Dan kan men concluderen dat onder de streep Humble nog steeds aan kop staat qua overnames.
Je uitspraak die je deed dat Edict snel groeit is dus simpelweg te verklaren aan nieuwe recruits,interns en zeker ook wat dorpen van Humble.

Je uitspraak dat dat de aanvallende kwaliteiten in twijfel worden getrokken omdat men wekkers zet is tevens hilarisch.Een goede speler in jouw ogen is dus iemand die keurig overdag zijn troepjes verstuurd.Het zetten van wekkers geeft aan dat deze speler zelfs zij nachtrust wilt opofferen om winst te behalen?Dat heeft niets met zwakte te maken,als je over tijdstippen gaat beginnen wanneer spelers hun aanvallen versturen ,hallo dit spel heeft geen regels wanneer je wat mag versturen?
Als ik overdag merk dat een account van een vijand op een bepaalde tijd niet actief is,mogen we die dan ook niet aanvallen?Misschien toch eens uitkijken naar tribalhugs Hans,als dit een punt is wat je niet kan accepteren

Je houdt inderdaad beter gewoon je mond ja nu ik je post nog eens lees.


Oke we hebben 2.6M gekruteerd en mss 50 dorpen geinternd + 40 dorpen van humble , dat maakt 3.5M
Jullie staan er 12 achter he :p
Het is gewoon duidelijk dat we zelfs zonder die rekruuts gewoon veel en veel harder gaan.
Kijk gewoon naar de stampagina van beide stammen en het verschil is overduidelijk.

Je volgende paragraaf is heel wazig en kan ik niet veel uit opmaken.
Maar eigenlijk komt het gewoon op dit neer :
Een speler die enkel dorpen kan pakken door wekkertjes te zetten minderwaardig aan de speler die dat niet nodig heeft.
Is ook gewoon logisch een speler die enkel kan scoren als er geen keeper is , is overduidelijk minderwaardig.aan degene die dat wel kan.
En nee jullie moeten er niet mee ophouden , want jullie "massa" is al even zielig als jullie continue gewekker dus maakt al weinig uit.

QUOTE="snDD, post: 6147366, member: 31490"]Het is dan ook niet zo zeer dat ik elke keer wekker wanneer ik snachts een aanval doe, hoop dat je dat toch niet dacht:D
Zeker, iedereen heeft stacks staan, maar je hebt zelf nog ooit tegen me gezegd dat er bij TNP veruit het meeste staat, en dat is ook zo wat ik mag zien in de scout rapports.

Ik pak zo nu en dan een andere tacktiek omdat ik wel continue clears kan doodlopen op stacks als ik overdag aanval, vanwege het feit dat TNP zowat alles mobiel heeft. Die paar dorpen in het achterland tegen The Bathman niet meegerekend.

Wanneer er stukken minder stacks stonden had je mij anders zien spelen, en dan kan je zoals jij zegt pas echt zien wat mijn ''kwaliteiten'' zijn. Ben het niet eens met je kijk erop omdat je met een x aantal stacks een account volgens jou wijze dus compleet veilig kan stellen, als je snachts niet mag aanvallen. Maar iedereen zo zijn mening. Jammer dat je niet aan mijn front ligt, hadden we het anders aan kunnen pakken samen :D

Bovendien heb ik een keer een zelfstandige mini aanval gedaan op TNP waarin ik smiddags al begon met sturen. Helaas was ik hier verslapen om het resultaat te zien, want ik had toch echt een 5 tal dorpen kunnen behouden anders :([/QUOTE]

Nee tuurlijk niet zou maar erg zijn.
Bij TNP staan de meeste stacks klopt , aangezien die ook het gevaarlijkste front heeft.
Je kan een account nooit helemaal "veiligstellen" en er zijn manieren genoeg om rond stacks te gaan.

Dat vond ik wel echt een goede aanval en had je die dorpen iig wel verdiend imo.
 
Reactiescore
3.584
Effe enkele dingen op een rijtje zetten voor de mensen die pas inschakelen!

snDD/Sander > Mega Pro > Goed > Mega Noob > Runner/Hans

En wat praat die Hans poep over aanvallen, enige wat hij doet is mb's in de clusters van vijanden edelen en dan random overdag op 30 min een trein sturen naar El.S. Hans weet niet eens wat aanvallen inhoud (of moet ik mijn w42 verhaal nog eens bovenhalen toen hij onder de indruk was van een timing dat echt niets voorstelde).

Sorry Duncan maar het zit in mijn aard mijn mening te zeggen en daarom wil ik nog eens duidelijk zeggen, HANS IS GEEN GOEDE TW SPELER en als ik moest kiezen tussen 50 HANS'n of 1 Sander dan koos ik voor die 50 HANS'n omdat het lachen zou zijn om zoveel noobs bij elkaar te zien :D
 
Reactiescore
3.584
Denk dat hij rechtstreekse veroveringen bedoelt die dus dubbel tellen. Maargoed Edict staat nog dik in de min en tot die tijd is Humble de betere partij.
 

DeletedUser59552

Guest
Beste speler: Sndd, laat gewoon constant goed werk zien.
Beste stam: Humble, met edict daar vlak achter. Ik denk dat de kwaliteiten in Humble beter zijn, maar dat edict een kwantitatieve overmacht heeft. Ik zou het wel eens hebben willen zien als ze beiden van een gelijkwaardige grootte waren.
De beste stam speler: Get High, ik hoor veel positieve verhalen omtrent os etc. vanuit edict, dus dat kan niet anders dan dat je een goede stamspeler bent. Jokersbrain, een speler die niks om zijn eigen account op deze wereld geeft en alles voor de stam over heeft.
Het grootste ego: Jokersbrain, nyade, get high, sandokan, hier is geen toelichting bij nodig
Beste leider: Jannes, zie beste stam speler
Slechtste leider: ik weet eigenlijk niet wie er nou allemaal in de leiding van edict zit, dus dan is de enige andere leider op deze wereld sandokan. Ik vind hem diplomatisch gezien geen sterke leider, weet elke keer vijanden te creeeren bij edict en bij humble. NS heeft puur en alleen weten te overleven vanwege de oorlog tussen humble en edict, niet omdat NS er nou zo sterk voor staat.
Meest overschatte stam: NS, staat nog overeind omdat edict/humble geen energie steken in die stam. Zal nu wel weer fusie komen met edict (lees, sandokan naar edict) als ik de dorpenwisseling tussen die stammen zie (Hans, wanneer komt je solli voor Humble? XD)
Meest onderschatte stam: -
Meest overschatte speler: Denk dat er niet meer snel iemand op deze wereld overschat wordt
Meest onderschatte speler: Denk ook niet dat er nu nog iemand onderschat wordt. Beide kanten weten zo ondertussen wat ze van de tegenpartij kunnen verwachten
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Yvo van TNP
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hans van runner 5 en Giles van Get High. Is denk ik wel bekend dat ik totaal geen fan ben van deze heren
Mooiste spelers naam: Auf der Jagd
Mooiste stam naam: Creating the Law
Het tofste topic: GA lijstje
Het domste topic: het meest gefarmd
Favoriete forum poster: hopeful
Minst favoriete forum poster: nyade
Dikste wannabe op het forum: nyade
Dikste wannabe in het spel: ikzelf
Mooiste profiel foto van spelers: kijk ik nooit naar
Mooiste profiel foto van stammen: kijk ik nooit naar
Mooiste actie van de wereld: massa van humble op terroristman, massa van edict op SC
Meest belovende speler voor de toekomst: MKS, ben zeer benieuwd naar wat ze op deze wereld kunnen brengen.
Meest belovende stam voor de toekomst: Geen
Grootste blunder: Ban van tranquil ivm een stomme fout
Voor wie heb je nu echt respect: Cederic, Jannes, Sander, Luuk
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Niemand

*EDIT:*
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Inge
 

DeletedUser59552

Guest
Edict heeft op dit moment zowel kwalitatief als kwantitatief voordeel.
Als ik zie hoe Edict aanvalt en deft en dat vergelijk met Humble ...
Daarnaast was het verschil vroeger niet zo groot , maar groeit edict nu eenmaal sneller.
Waarom heeft edict volgens jou een kwalitatief voordeel? Ik houd rekening met het feit dat edict gewoon 30% groter is, en als ik NS meereken nu, kom ik zelf op een 60% overmacht uit ;) En als we die verhoudingen erbij nemen, doet humble het kwalitatief beter. Misschien moet je eens wat meer def berichten van je stamgenoten opvragen, daar wordt minder goed gedeft dan bij de humble accounts hoor.

Is ook niet zo gek als je sneller groeit met meer leden XD Daarbij nu ook een 50 tal gratis dorpen van NS. Je mag blijven komen met dat edict harder groeit, maar nergens houd je rekening met het ledenverschil/puntenverschil. Als beide partijen 10% groeien en de 1 is 2x zo groot, groeit hij 2x zo hard in absolute getallen.
 

DeletedUser50613

Guest
Zit in beide stammen goede kwaliteit, zit in beide stammen mindere kwaliteit. Denk dat dat het dichtste bij de realiteit aanleunt. :)

En overmacht hier of daar.. toen Edict tegen een overmacht (At All + Humble) streed kwam er ook nergens commentaar van 'ze zijn met te weinig', dus nu ook niet afkomen dat we met teveel zijn.
En s'nachts wekkeren is een tactiek, ben er ook geen fan van, want leven>TW. Maar als ze het doen, mij niet gelaten.. als ik weet dat ik tegen een studentje speel die constant s'nachts wekkert, dan ga ik volop knallen in z'n examen periodes :p
 

DeletedUser75339

Guest
Effe enkele dingen op een rijtje zetten voor de mensen die pas inschakelen!

snDD/Sander > Mega Pro > Goed > Mega Noob > Runner/Hans

En wat praat die Hans poep over aanvallen, enige wat hij doet is mb's in de clusters van vijanden edelen en dan random overdag op 30 min een trein sturen naar El.S. Hans weet niet eens wat aanvallen inhoud (of moet ik mijn w42 verhaal nog eens bovenhalen toen hij onder de indruk was van een timing dat echt niets voorstelde).

Sorry Duncan maar het zit in mijn aard mijn mening te zeggen en daarom wil ik nog eens duidelijk zeggen, HANS IS GEEN GOEDE TW SPELER en als ik moest kiezen tussen 50 HANS'n of 1 Sander dan koos ik voor die 50 HANS'n omdat het lachen zou zijn om zoveel noobs bij elkaar te zien :D

Ik heb 1 dorp van chromatics genobeled nadat stabador meerdere cf's bij ba had gepakt dat is alles.
Op de rest ga ik niet ingaan dat is echt gewoon te zielig zelfs voor Janus.

Waarom heeft edict volgens jou een kwalitatief voordeel? Ik houd rekening met het feit dat edict gewoon 30% groter is, en als ik NS meereken nu, kom ik zelf op een 60% overmacht uit ;) En als we die verhoudingen erbij nemen, doet humble het kwalitatief beter. Misschien moet je eens wat meer def berichten van je stamgenoten opvragen, daar wordt minder goed gedeft dan bij de humble accounts hoor.

Is ook niet zo gek als je sneller groeit met meer leden XD Daarbij nu ook een 50 tal gratis dorpen van NS. Je mag blijven komen met dat edict harder groeit, maar nergens houd je rekening met het ledenverschil/puntenverschil. Als beide partijen 10% groeien en de 1 is 2x zo groot, groeit hij 2x zo hard in absolute getallen.

Euhm ik weet niet hoe jij het bekijkt , maar ik kijk gewoon hoe goed die spelers het spel beheersen.
Als ik dan bv monkey met gregoire vergelijk dan vind ik monkey beter etc.
Ik hou geen rekening met punten , iemand als sndd met van het minste punten is bv 1 van de beste humble spelers.

Relatief groeien we ook sneller een voorbeeld :

Huidige punten Edict : 48633238
Punten Edict 2 maanden terug : 33738717
verschil : 14894521
relatieve stijging per lid : 14894521/16 = 930907,56

Huidige punten Humble : 36624358
Punten Humble 2 maanden terug :28517639
verschil : 8106719
relatieve stijging per lid : 8106719/12 = 675559,92

Wij groeien dus niet alleen als stam sneller , maar zelfs de account afzonderlijk groeien enorm veel sneller.
 

DeletedUser75339

Guest
Ooit een gedeelde aanval van At all en Humble gezien?

[31/01/2017 1:52:09] Jannes.: Wij zetten al weken de nadruk om een massa mee te doen en dat was altijd in orde
[31/01/2017 1:52:13] Jannes.: En nu opeens gaan afhaken
[31/01/2017 1:52:24] Jannes.: Het is vooral in het belang van At all dat jullie meedoen
[31/01/2017 1:52:45] Jannes.: Nu is het moment om iets te kunnen terugpakken
[31/01/2017 1:52:54] Jannes.: Aangezien heel Humble gaat vegen op hun fronten
[31/01/2017 1:53:01] Lexie | Lunatic Ace: Jannes
[31/01/2017 1:53:01] Valheru: Ik doe gewoon mee
[31/01/2017 1:53:06] Lexie | Lunatic Ace: Wij gaan gewoon meedoen.
[31/01/2017 1:53:19] Lexie | Lunatic Ace: Alles is opgelost en de planning is al een paar dagen bezig
[31/01/2017 1:53:27] Lexie | Lunatic Ace: Daar hoef je je geen zorgen over te maken.
[31/01/2017 1:54:35] Jannes.: Mooi dan!

Nee , want at all was daar te incapabel voor ?
Het is niet dat de intenties er niet waren :p
 

DeletedUser50613

Guest
Gedeeld of niet, verhouding Edict vs vijanden lag toen veel hoger als Humble vs Edict nu. Maar dan nog, aantallen zullen in TW nooit helemaal gelijk zijn, dan moet je stratego gaan spelen.
 
Reactiescore
3.457
Precies , geldt ook voor spelers die janken over op welke tijdstippen aanvallen worden verstuurd.
 

DeletedUser75339

Guest
Precies , geldt ook voor spelers die janken over op welke tijdstippen aanvallen worden verstuurd.

Ik heb toch niet gezegd dat jij je wekkertjes niet meer mag zetten simpele ziel.
Ik heb alleen gezegd dat ik het van minder kwaliteit vind getuigen als je dat nodig hebt om dorpjes binnen te halen.
Voor de rest doe je maar gewoon verder hoor zal mij een zorg wezen:p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb toch niet gezegd dat jij je wekkertjes niet meer mag zetten simpele ziel.
Ik heb alleen gezegd dat ik het van minder kwaliteit vind getuigen als je dat nodig hebt om dorpjes binnen te halen.
Voor de rest doe je maar gewoon verder hoor zal mij een zorg wezen:p

Blitzen en om 08:00:00 aanvallen aan laten komen is gewoon een prima tw-tactiek. Einde discussie.
 
Reactiescore
3.457
Ik heb toch niet gezegd dat jij je wekkertjes niet meer mag zetten simpele ziel.
Ik heb alleen gezegd dat ik het van minder kwaliteit vind getuigen als je dat nodig hebt om dorpjes binnen te halen.
Voor de rest doe je maar gewoon verder hoor zal mij een zorg wezen:p

Lol lol lol
Heeft niets met kwaliteit te maken,over simpel gesproken :p
We vergeven het je wel Hans, we accepteren je zoals je bent
 
Bovenaan