[Speeltopic] WvW #265B The New Generation

DeletedUser17472

Guest
Ik heb al een paar maal gezegd dat Jo Han 4G moet hebben om op internet te kunnen. Hij zit in het buitenland. Hij zal geen verbinding hebben, anders hij zich gisteren echt wel verdedigd.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Bad Company.

Zelfde stem als gisteren. Simpelweg met als reden dat ik sinds mijn laatste post niet meer heb gekeken naar dit topic en ik nu voor deadline geen tijd meer heb om bij te lezen tegen de deadline. Moet vermijden dat ik doodval...

Overigens blijf ik ervan overtuigd dat Maroen goedje is, en hoop dat ik hiermee geen inschattigsfout maak.

Waarom bad company? Je lijkt er iets te veel van overtuigd dat Maroen geen slechtje is. Wilde je expres niet op een goedje stemmen om je hiermee later te kunnen verdedigen?

Single Malt wolf samen met Johan. (misschien ook fam)

Je was hier vrij overtuigd van een wolventeam. Ikzelf, Johan en misschien Fam. Na mijn tegenargument haal je je stem van mij af, maar je komt niet meer terug die dag op jouw wolventeam. Gezien ik mezelf weet als goedje, Johan nu ook als goedje, heb je fam er bij geplakt om het niet te laten opvallen?

In elk geval een welpje eruit heuj!

Lekker geforceerd, heuj!

Dus om deze post samen te vatten, je kan niet aantonen dat ik goedje ben, maar je kan ook niet aantonen dat ik slechtje ben. En enkel en alleen voor het eerste gedeelte stem je op mij? Vrij scheef.

Verder ga ik deze stem mee op Lord of the Strings

Eventjes weer de getallen erbij pakken. Je beseft je op dit moment, want ja ik weet dat jij excelletjes bijhoudt, dat de stand van zaken als volgt is na jouw stem:
- Johan 5x
- Lord of the String 5x

Maar dan opeens deze stem zo een minuut voor de deadline met de reden dat je een post zag welke LOTS goedje maakt:

Lord of the strings

donkergat

Sorry voor de late switch, ik zag net een post van strings....

Weet je zeker dat het die post was, of besefte je dat de stand gelijk was en dat Johan (een goedje) mocht beslissen tussen hemzelf of LOTS en dat hij uiteraard voor LOTS zou gaan. Beschermde je hier lord of the strings?
 

DeletedUser

Guest
Waarom bad company? Je lijkt er iets te veel van overtuigd dat Maroen geen slechtje is. Wilde je expres niet op een goedje stemmen om je hiermee later te kunnen verdedigen?



Je was hier vrij overtuigd van een wolventeam. Ikzelf, Johan en misschien Fam. Na mijn tegenargument haal je je stem van mij af, maar je komt niet meer terug die dag op jouw wolventeam. Gezien ik mezelf weet als goedje, Johan nu ook als goedje, heb je fam er bij geplakt om het niet te laten opvallen?



Lekker geforceerd, heuj!



Eventjes weer de getallen erbij pakken. Je beseft je op dit moment, want ja ik weet dat jij excelletjes bijhoudt, dat de stand van zaken als volgt is na jouw stem:
- Johan 5x
- Lord of the String 5x

Maar dan opeens deze stem zo een minuut voor de deadline met de reden dat je een post zag welke LOTS goedje maakt:



Weet je zeker dat het die post was, of besefte je dat de stand gelijk was en dat Johan (een goedje) mocht beslissen tussen hemzelf of LOTS en dat hij uiteraard voor LOTS zou gaan. Beschermde je hier lord of the strings?

Komt ie weer met zn sterke theorien? En wat als Poo wel goedje blijkt? Dan ga je weer een theorie maken over een ander goedje?

Voor nu: SM

Kan nog veranderen dus
 

Deleted User - 487776907

Guest
Komt ie weer met zn sterke theorien? En wat als Poo wel goedje blijkt? Dan ga je weer een theorie maken over een ander goedje?

Voor nu: SM

Kan nog veranderen dus

Als Poo goedje blijkt zit ik weeral fout. Ik zie niemand anders met theorien komen. :p

Als ik merk dat mijn theorie compleet niet juist is, waarom daar dan op blijven hangen? Dan ga ik inderdaad kijken naar anderen. Lijkt me nogal logisch, niet?

EDIT: En waar precies zie je mij een stem uitbrengen op Poo? Tis niet dat ik hem er gelijk uitbonjour ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74966

Guest
Als ik merk dat mijn theorie compleet niet juist is, waarom daar dan op blijven hangen? Dan ga ik inderdaad kijken naar anderen. Lijkt me nogal logisch, niet?
Uhm, lijkt me nog logischer dat je naast je theorie ook anderen blijft bekijken? Anders focus je telkens op 1 persoon. Is ook een soort tunnelvisie dan.
 
Reactiescore
746
Eventjes weer de getallen erbij pakken. Je beseft je op dit moment, want ja ik weet dat jij excelletjes bijhoudt, dat de stand van zaken als volgt is na jouw stem:
- Johan 5x
- Lord of the String 5x

Leuke theorie enzo, maar Lord had helemaal geen gelijkstand en zelfs met mijn stem was hij nog niet dood ;)

Verder ben ik de hele dag aan het wandelen geweest in de Belgische Ardennen en ben blijven eten in een restaurantje. Ik was een 20tal minuutjes voor deadline thuis, heb Blue gevolgd met een stem gezien die er meestal vrij goed op zit, en ging dan zoeken naar andere posts die ik ook (jammer genoeg 1 minuut voor deadline) heb gevonden en stem snel heb weggehaald en op mijn andere verdacht heb geplaatst (donkergat).

Waarom donkergat? Heeft geen noemenswaardige verdachten buiten Jokersbrain, die zelfs door inactiviteitsdood is gestorven. Dus waarom zou je in godsnaam op jokersbrain gaan? Om jezelf niet verdacht te maken.

Ik vind je theorie heel leuk SM, maar er klopt niets aan ;)

Ik ga wederom donkergat tenzij iemand mij kan aantonen waarom jokersbrain een goede lynchkeuze zou geweest zijn.
 
Reactiescore
746
En niet te vergeten dat donkergat op dit moment nog steeds binnen de theorie 'heeft nooit op lynch of lunch gestemd' past.

Om in te gaan op de rest van je post, ik was er net zoals jou van overtuigd dat Johan wolfje was, maar na het zien van enige posts was deze zekerheid weg. Mijn twijfels over jou bestaan nog steeds, net hetzelfde als met fam, maar niets concreets dat ik kan aanhalen om dat hard te maken dus ik vermeld het ook niet meer totdat één van jullie een misstap zet (als jullie werkelijk slechtjes zijn). Intussen zoek ik wel andere mogelijkheden, en donkergat is er daar één van.

Tevens houd ik met de mogelijkheid rekening dat Tigor iets gezien heeft, want zij gaat al 3 dagen non stop op fam, en ik denk niet dat je dat doet tenzij je 100% zeker bent. Dus ik blijf fam bij de mogelijke wolven rekenen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser74966

Guest
Maar Poo, je zet nu dus alweer je stem op donkergat, en zegt dat je anderen in de gaten houd. Als je echter kijkt naar de stemmingen zul je zien dat er meer spelers niet meestemmen de lynches. Waarom pak je dan alleen donkergat eruit?

En je volgt Blue, maar weet jij dan van Blue of die goed of slecht is? Ik erger me hier nogal aan want je zou hem dan in principe volgen omdat hij een ervaren speler is, niet omdat hij nu zo goed bezig is met wolven vangen (zoals hij zelf al aangaf: Niet veel gevolgd). Stel hij is wolf, dan verklooi je op die manier een lynch voor ons.

Bij deze dan ook: Poo
 
Reactiescore
746
Maar Poo, je zet nu dus alweer je stem op donkergat, en zegt dat je anderen in de gaten houd. Als je echter kijkt naar de stemmingen zul je zien dat er meer spelers niet meestemmen de lynches. Waarom pak je dan alleen donkergat eruit?

En je volgt Blue, maar weet jij dan van Blue of die goed of slecht is? Ik erger me hier nogal aan want je zou hem dan in principe volgen omdat hij een ervaren speler is, niet omdat hij nu zo goed bezig is met wolven vangen (zoals hij zelf al aangaf: Niet veel gevolgd). Stel hij is wolf, dan verklooi je op die manier een lynch voor ons.

Bij deze dan ook: Poo

Is dat zo?

upload_2017-5-26_11-53-27.png

Ik zie 3 mensen die nooit hebben gestemd op lynches of lunches.

Tigor, fam en donkergat.
Ik gaf al aan dat fam ook een verdachte van me is, Tigor heb ik hierboven mijn gedachte gegeven, en dan donkergat ;)

Vreemde stem van je gamebreaker.

PS, zou ik als slechtje moeite doen om een excel bij te houden? :p Geen enkel slechtje houdt excelletjes bij, die stemmen op wat op dat moment het beste uitkomt. Ik doe dat dus niet en stem op mijn eigen theorieën.
 

DeletedUser72963

Guest
Er staat bij mij dat ik dag 3 op mezelf stemde dat was op maroen.Voor de rest mooi schema
 
Reactiescore
746
Poo wat ben je aan het doen?

Ik heb net even jouw stemgedrag gecheckt vanwege je last-minute switch. Je hebt al vanaf dag 2 (dag 1 geen stem) op spelers gestemd die niet in de belangstelling stonden of verdacht waren met enige logische reden naar mijn idee. Namelijk Donkergat en Bad Company. Waarom zit je op hun?

Je gaf voor de deadline aan dat je een post van LotS gezien had. Welke was dat en waarom was dat voldoende om je stem eraf te halen?

Verder denk ik dat er trouwens nog een wolf zit tussen de Jo Han stemmers en wellicht nog eentje die verder los heeft gestemd. Voor nu zie ik jou dan als die wolf die los stemt Poo. Graag uitleg bij m'n vragen.

Ik heb die post overigens eventjes later gepost in het topic. Ik kon hem niet meteen quoten omdat ik anders niet meer binnen deadline zat :/
(wat verdacht is, ja dat heb ik ook wel door. Maar worth it.)
 

DeletedUser72963

Guest
Over jou drie namen valt zeker wat op.

-Fam heeft elke keer een andere lynch gekozen.
Onwetendheid of bewust?

- Donkergat heeft nooit op een actieve gestemd (Actief op die dag). Gister zelfs op jokers die inactiviteits waarschuwing had en nog niet gestemd had dus kans op doodvallen was.

-Tigor stemt juist alleen maar op bepaalde speler. Wel zonder echt concrete onderbouwing.

Zo zie ik het nu
 
Reactiescore
746
Ik wacht overigens nog steeds op de uitleg van @donkergat
Hij beloofde intussen bijna 24h geleden dat hij 'binnenkort' met een redenering over jokersbrain zou komen, en die is er nog steeds niet gekomen. Ik denk eerder dat die moeilijk te vinden zal zijn gezien jokers amper gepost heeft (is dan ook inactiviteitsdood...)
 

DeletedUser74966

Guest
Is dat zo?

Bekijk bijlage 11056

Ik zie 3 mensen die nooit hebben gestemd op lynches of lunches.

Tigor, fam en donkergat.
Ik gaf al aan dat fam ook een verdachte van me is, Tigor heb ik hierboven mijn gedachte gegeven, en dan donkergat ;)

Vreemde stem van je gamebreaker.

PS, zou ik als slechtje moeite doen om een excel bij te houden? :p Geen enkel slechtje houdt excelletjes bij, die stemmen op wat op dat moment het beste uitkomt. Ik doe dat dus niet en stem op mijn eigen theorieën.
Ik kan me en *Netsky herinneren die oa als slechtje dit ook deed? Dus het kunnen ook gewoon slechtjes zijn die een Excel bijhouden. Ik weet niet precies hoe ervaren je bent, maar ik denk ervaren genoeg om te weten wanneer je dat moet gebruiken of niet. Nu je namelijk wat in de spotlights komt komen de sheets gelijk tevoorschijn.

Imo totaal geen vreemde stem hoor ;)
 
Reactiescore
746
Over jou drie namen valt zeker wat op.

-Fam heeft elke keer een andere lynch gekozen.
Onwetendheid of bewust?

- Donkergat heeft nooit op een actieve gestemd (Actief op die dag). Gister zelfs op jokers die inactiviteits waarschuwing had en nog niet gestemd had dus kans op doodvallen was.

-Tigor stemt juist alleen maar op bepaalde speler. Wel zonder echt concrete onderbouwing.

Zo zie ik het nu

Exact de piste die ik heb.
Ik ken fam vanuit het team, en is soms wispelturig. Dus ik durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, maar ze kan wolf zijn, maar haar kennende kan ze dit evengoed niet zijn. Ze blijft op mijn lijstje, maar ik stem er nu (nog) niet op tenzij iemand met een goede theorie kan komen.

Donkergat, zie mijn voorgaande posts. Is imo verdacht.

Tigor, klopt. Maar misschien zonder onderbouwing om zichzelf te beschermen, en ook voor die reden (denk eventjes goed na ;) ) stem ik op dit moment niet haar.

Blijft over: donkergat. (en net zoals eerder vermeld Single Malt, maar hier heb ik geen afdoende theorie voor en dus laat ik hem voor wat het is op dit moment)
 
Bovenaan