The New World Order

DeletedUser71739

Guest
Hij draagt een zonnebril dus heb de ogen niet kunnen zien, loopt wel erg scheef dus zou zomaar kunnen :p


Een spion of mol plaatsen zul je mij niet zien doen maar ik kan er ook niks aan doen als mensen het niet eens zijn met bepaalde spelers in sagra of het beleid van sagra en daarom info sturen.
Of we er iets mee doen is natuurlijk een aparte zaak

Hmmm, zit herjan jou nu te tippen met zijn propaganda skills?
 

DeletedUser74557

Guest
om dezelfde reden waarom jullie en de bg's leden kicken om de stats?
 

DeletedUser71298

Guest
Die tellen niet gewoon op, want dan zouden die van second sons en makyboy ook gewoon doortellen :)
Hmm dacht dat het gewoon door telde als de speler al in de lijst stond maar dat is wel jammer dan.
Ook zeer jammer dat de 2 leden van onze bg gekicked worden om stats te besparen.
Kromme stats zijn de lelijkste :(
 

DeletedUser71298

Guest
Zullen we om het eerlijk te houden gekickte spelers gewoon meetellen als er hier stats geplaatst worden dan?
Dit geld dan natuurlijk voor alle partijen
 

DeletedUser77389

Guest
Toch ben je weer je stammetje verlaten vlak voor de dodenslag aankwam :D. Dus misschien beter om je mond weer te houden...
 

DeletedUser71298

Guest
Toch ben je weer je stammetje verlaten vlak voor de dodenslag aankwam :D. Dus misschien beter om je mond weer te houden...
Jullie hebben vandaag hetzelfde gedaan dus heb je nog enig recht van spreken?

De huidige stats:
aa828ee20e.png


Sagra gefeliciteerd met de huidige voorsprong
 

DeletedUser74557

Guest
Ben ik gekicked dan? Weet je meer dan ik... Of heb je spionnetje in fait?
Ik weet in elk geval zeker dat ik niet gekicked ben ;)

Je was gestopt toch ;) haha Ga jij je nou maar is bezig houden met verdedigen doe je nog wat nuttigs :)

zodra je een massa krijgt verlaat je maar de stam begint wat op te vallen ;)
 

DeletedUser77892

Guest
Je was gestopt toch ;) haha Ga jij je nou maar is bezig houden met verdedigen doe je nog wat nuttigs :)

zodra je een massa krijgt verlaat je maar de stam begint wat op te vallen ;)

Begint wat op te vallen? dit is de eerste keer dat jullie me "fatsoenlijk" aanvallen. Beetje edels spammen en dan vind jij jezelf wel een pro he. Net als die pinda, beetje 8 edels per dorp spammen, ja dan ben je echt geweldig
De reden dat ik geen ruk ga doen is omdat ik wel klaar ben hier. En voornamelijk omdat ik me prio leg bij Casual 1. Een wereld die nog niet compleet vergalt is. Daar lig ik ondertussen alweer 4 weken nonstop onder vuur. En 2 accs tegelijk deffen heb ik geen zin en tijd voor ;) Dus ja, dan is de keus makkelijk en laat ik cas2 lekker voor wat het is
 

DeletedUser71298

Guest
Wie zegt dat ik daar voor was :D. Bovendien was een verschil van 50 treintjes en 800 dorpen een verschil geweest.
50 treinen? Dekoster krijgt er toch wel iets meer dan 50 :p
Daarbij representeer je hier je stam dus als jij als invidueel er tegen was dan had je dit moeten aanvechten binnen je stam.
Wat je nu doet is namelijk behoorlijk schijnheilig, een andere stam iets kwalijk nemen wat je eigen stam ook doet.
Enige reden dat ik hier "geoorloofd" over mag klagen is omdat mijn stam dit niet doet of zal doen, het is onze bg die het doet en daar heb ik natuurlijk geen recht van spreken als het over dit soort zaken gaat.
Wel zijn ze op de hoogte dat wij van R-R het er niet mee eens zijn maar of dat enig verschil maakt betwijfel ik
 

DeletedUser77892

Guest
Faith heeft er ook helemaal niks mee te maken. Tis mijn keuze geweest. Ik heb op stam verlaten gedrukt. Je kan hen niks aanrekenen. Ik gun jullie de stats niet.
En als jullie echt zo verdrietig worden daarvan, kan je altijd zoals remco voor deed via twstats me er weer bij voegen ;)

Maar om te zeggen dat wat ik doe zielig is of wat dan ook, terwijl jullie daarna precies hetzelfde doen (omdat ik het ook deed) Dat is nog het zieligste van alles ;)
 

DeletedUser77389

Guest
50 treinen? Dekoster krijgt er toch wel iets meer dan 50 :p
Daarbij representeer je hier je stam dus als jij als invidueel er tegen was dan had je dit moeten aanvechten binnen je stam.
Wat je nu doet is namelijk behoorlijk schijnheilig, een andere stam iets kwalijk nemen wat je eigen stam ook doet.
Enige reden dat ik hier "geoorloofd" over mag klagen is omdat mijn stam dit niet doet of zal doen, het is onze bg die het doet en daar heb ik natuurlijk geen recht van spreken als het over dit soort zaken gaat.
Wel zijn ze op de hoogte dat wij van R-R het er niet mee eens zijn maar of dat enig verschil maakt betwijfel ik

Ik sprak stam niet aan maar Hamilcar. Dus alsnog mag ik dan klagen vind ik.
 
Bovenaan