Golden Awards

DeletedUser69389

Guest
Hartstikke top dat je mensen wilt complimenteren als ze veranderen, hou ik van. Alleen 1 ding snap ik niet, je vergelijkt kindermisbruikers met spelers op TW? lijkt me een beetje een verkeerde vergelijking als je het mij vraagt?

Serieus? Als je dit voorbeeld gebruikt om een statement te maken ben je wat mij betreft niet helemaal 100%.

Misschien had ik iets meer moeten uitleggen wat ik voor ogen had met mijn voorbeeld, maar is perfect verwoord door @Arrighi en @Rikkie93.


Volgens mij ken jij het verschil niet tussen iets aanduiden of iemand beschuldingen. Ik beschuldig deze jongen nergens van, geef alleen aan dat de vergelijking gewoon niet goed is. En hij geeft wel aan dat kindermisbruikers geen tweede kans verdienen, en mensen die iets verkeerds hebben gedaan op TW dat ook niet verdienen :D

Ja bepaalde figuren verdienen op TW geen 2e kans. Zoals een Willem van W43. Dus in die zin is het een goede vergelijking. Heftig, maar wel eentje om duidelijk te maken wat ik bedoel.
 

DeletedUser77704

Guest
Oh koooom, laten we met zijn alle waardeloos gaan moddergooien zonder enige diepgang!!!!
JOOOAAAA goed idee!!!!

Samenvatting van de hele dag vandaag dit ^.

Persoonlijk vind ik dat DeBlock t goed doet. Klaagt niet + vraagt niet echt voor VV's. Dat is beter dan dat 99% van deze wereld doen.
We kijken nog wel hoe jullie reageren op inc's ;).

Kan je dan vertellen wat hij goed doet?

Front spelers bij ANB hebben ook fouten gemaakt met hun clears. Maar zover wij kunnen zien wordt er enkel blind gestacked zonder enige tactiek er achter. Naast stacken zien wij vanuit de rapportjes niks waaruit blijkt dat er actief en goed gedeft wordt. De recaps waren ook niet slim gedaan want er gingen veel troepen verloren door het besluit te recappen. Waarom geen snipes met mobiele def? Of is er een inschattingsfout geweest door zijn quick def te gebruiken voor zijn stacks?

Als de front spelers hun clears niet hadden verspilt op stacks had deblock echt nu met de huidige gang van zaken al een stuk meer verloren. Het is nog wachten hoe ANB deft maar anders neem ik de vv op om het goed te doen of het account in staat van paraatheid te brengen. Zo zijn er nog minimaal 5 spelers die een account zo meerdere dagen willen twijfelen zonder te mokken. Dat er zo gedeft wordt laat dus zien dat de spelers van Block niet kunnen zeggen en dat ze te trots zijn iemand het te laten doen die het wel kan. Of niemand wilt helpen met vv, dan mijn excuses aan deblock.

Add me op skype en leg het me uit aub.
skype: JannickvdBoogaart

Lees mijn post hierboven eens
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78169

Guest
1 van je spelers is zijn off niet kwijt door stacks he, hij stuurde ze in de nacht want hij dacht dat ik sliep
 

DeletedUser77704

Guest
1 van je spelers is zijn off niet kwijt door stacks he, hij stuurde ze in de nacht want hij dacht dat ik sliep

Is dat het enige waarop je reageer? Een test om te kijken of je online was?

Hahahahaha, als je zoiets niet doorhebt dan snap je er niet veel van en dan weet ik zeker dat we ons over jouw aanvallen niet druk hoeven te maken.
 

DeletedUser78169

Guest
dus zorg dat alle info die je zegt wel klopt he :)

klopt :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.457
Ja laat Justin alsjeblieft deffen als ANB onder vuur ligt :biggrin:

Of krijgen we dan weer te horen als het mislukt dat je ineens weg moest oid?
 

DeletedUser77704

Guest
Ja laat Justin alsjeblieft deffen als ANB onder vuur ligt :biggrin:

Of krijgen we dan weer te horen als het mislukt dat je ineens weg moest oid?

Kom maar op :)

Heb beter gedeft dan iemand anders van Mono toendertijd. Ook 4foat dagen vertraagt met vv voor meerdere Firm accounts die hopeloos stonden. Om niet te spreken over Holsappeltje als vv en mijn eigen account tegen grote overmacht. Dus als ik weg moet moet ik gewoon weg ;) Maar zeg ook dat ik account wil voorbereiden :p Niet zomaar dumpen op account wat al alles bijna kwijt is.
 
Reactiescore
3.457
Als je weg moet,moet je weg.. We snappen het gerust hoor :rolleyes2:
 
Reactiescore
656
Kan je dan vertellen wat hij goed doet?

Front spelers bij ANB hebben ook fouten gemaakt met hun clears. Maar zover wij kunnen zien wordt er enkel blind gestacked zonder enige tactiek er achter. Naast stacken zien wij vanuit de rapportjes niks waaruit blijkt dat er actief en goed gedeft wordt. De recaps waren ook niet slim gedaan want er gingen veel troepen verloren door het besluit te recappen. Waarom geen snipes met mobiele def? Of is er een inschattingsfout geweest door zijn quick def te gebruiken voor zijn stacks?

Als de front spelers hun clears niet hadden verspilt op stacks had deblock echt nu met de huidige gang van zaken al een stuk meer verloren. Het is nog wachten hoe ANB deft maar anders neem ik de vv op om het goed te doen of het account in staat van paraatheid te brengen. Zo zijn er nog minimaal 5 spelers die een account zo meerdere dagen willen twijfelen zonder te mokken. Dat er zo gedeft wordt laat dus zien dat de spelers van Block niet kunnen zeggen en dat ze te trots zijn iemand het te laten doen die het wel kan. Of niemand wilt helpen met vv, dan mijn excuses aan deblock.

Ik ga om 2 reden geen antwoord hierop geven.

1: Jij leest mijn post blijkbaar niet, want anders had je dit nooit geschreven.
2: Met jou W49 onzin verdien je geen aandacht #JustInStabz
 

DeletedUser77704

Guest
Ik ga om 2 reden geen antwoord hierop geven.

1: Jij leest mijn post blijkbaar niet, want anders had je dit nooit geschreven.
2: Met jou W49 onzin verdien je geen aandacht #JustInStabz

1. Zal je nog eens helpen want heeft wel.met je post te maken
2. Lees een paar pagina's terug als je andere beschuldigd van niet lezen
 

DeletedUser17482

Guest
Nou als jullie stammies waren, konden jullie mss vv doen voor deze jongen? Alle jullie kunnen het toch sowieso beter?

Had tenminste netjes geweest. (Ken de wereld trouwens niet :p )
 
Reactiescore
656
1. Zal je nog eens helpen want heeft wel.met je post te maken
2. Lees een paar pagina's terug als je andere beschuldigd van niet lezen

1. Blijkbaar niet, want anders begin je niet met de oerstomme vraag: Kan je vertellen wat hij goed doet?. Staat al in de post.
2: Ik ga niet paar pagina's teruglezen, want wordt hier alleen maar onzin getypt
 

DeletedUser17482

Guest
Iedereen praat naast mij! Foei! :) we zijn wel heel offtopic.

Heeft niemand van jullie Neuters een mooi lijstje te posten?

Misschien over mijn fantastische persoonlijkheid?
 

DeletedUser77704

Guest
1. Blijkbaar niet, want anders begin je niet met de oerstomme vraag: Kan je vertellen wat hij goed doet?. Staat al in de post.
2: Ik ga niet paar pagina's teruglezen, want wordt hier alleen maar onzin getypt

Pagina 45 ;) Want staat idd ook veel onzin.

Begin was vraag op een ander die zei dat er goed gedeft wordt. Na die eerste zin komt soort van antwoord op jouw vraag. Vandaar mijn post.
 
Bovenaan