Moves and Counter Moves

DeletedUser

Guest
Weet je wat ik niet begrijp, als je gestopt bent wat doe je hier dan nog ?

De zogenaamde PRO uithangen ? Ga een andere wereld vervelen.

Iemand die later begonnen is, is logisch dat hij denkt dat je nog steeds op UA speelt met zo'n AF avatar.
Dus plak dit ook even in je plakboek, wijsneus.

Is wel te begrijpen hoor doe ik ook gewoon, en wat maakt het in de vrede uit of je nu gestopt ben of niet. Hij zet alleen een paar nutteloze noobs op hun plek, dus gewoon een reden om te gaan reageren.

En die 2e zin die moet jij mij eens gaan uitleggen in welke reactie kun jij uitleiden dat hij een zogenaamde PRO uithangt? Weer een zin die werkelijk nergens op gebasseerd. Ik kan wel beamen dat hij een redelijke speler is dan de meesten hier.

Daltons, ik had jou toch wat hoger ingeschat dan wat je in je laatste zin zegt. Het staat in de handtekening dat hij gestopt zelfs een nieuweling kan dan begrijpen dat die gestopt is. En het is over het algemeen bekend dat hij al 2 jaartjes niet actief meegedraaid heeft op Ultimate Angel. Ik was daar de vertegenwoordige pro, maar dat is niet meer zo :D
Plak jij dit maar in je boek grote wijsneus:p
 

DeletedUser70839

Guest
@exodust en @Hamilcar zijn jullie beiden zo erg triest om deze post te gaan liken? Heel deze reactie zit geen kern van waarheid in en dan toch deze post gaan liken. Hoe serieus moeten wij jullie nog nemen, dat jullie nietszeggende post liken van OracleOne? Serieus het niveau begint wel erg laag te worden door zulke acties:redface::rolleyes2:

stop dan met reageren als je ons niet serieus wilt nemen. de reden waarom ik die reactie like is omdat hij mij voor was. want ik wou dat namelijk ook zeggen ;). en niet dat ie dorpen is verloren dat weet ik namelijk niet. :p
 

DeletedUser77892

Guest
Ik plak deze reactie in mijn dagboek. Mijn troepen worden ingame afgeschoten en dan ben ik al een tijdje gestopt met spelen? Je mag mij dan toch even nader verklaren hoe dat dan kan.

Ik wind mij er in want jij hebt geen enkele reden, om deze post te gaan liken. Zelfs OracleOne bevestigd dat hij fout is, dus die likes hebben nou niet echt een meerwaarde. En ga jij maar nu maar eens verklaren waarom ze dat wel zouden hebben op die reactie van Oracle.


Dat is blijkbaar geval bij deze jongen, en over het laatste ben ik het zeker mee eens.
Wat kom je hier dan stoer praten? Als je hier niet eens speelt, ga dan niet wijs lopen doen.
Dat tim vind dat ik geen idee heb wat ik aan het doen bent betekent niet dat dat zo is, maar zo te zien heb tim zijn eigen kontlikkers hier ook verzameld.

Ik heb geen idee wat ik aan het doen ben, maar afgelopen 7 dagen heb ik wel meeste ODA van de wereld gepakt op onderandere zijn stammies. Pak ik een ubernoob uit jullie BG genadeloos hard aan, weet niet wie de falende Vv'er op dat acc is, maar het gaat nergens over.

En dan der kaiser, paar honderd aanvallen per dag en hij is dodgen al zat. En dan tegen mij zeggen dat ik niet weet waar ik mee bezig ben, komop man dit is gewoon om te lachen :p
 

DeletedUser

Guest
Wat kom je hier dan stoer praten? Als je hier niet eens speelt, ga dan niet wijs lopen doen.
Dat tim vind dat ik geen idee heb wat ik aan het doen bent betekent niet dat dat zo is, maar zo te zien heb tim zijn eigen kontlikkers hier ook verzameld.

Ik heb geen idee wat ik aan het doen ben, maar afgelopen 7 dagen heb ik wel meeste ODA van de wereld gepakt op onderandere zijn stammies. Pak ik een ubernoob uit jullie BG genadeloos hard aan, weet niet wie de falende Vv'er op dat acc is, maar het gaat nergens over.

En dan der kaiser, paar honderd aanvallen per dag en hij is dodgen al zat. En dan tegen mij zeggen dat ik niet weet waar ik mee bezig ben, komop man dit is gewoon om te lachen :p

Hij komt niet stoer praten hij vraagt uitleg, maar blijkbaar kun je dat niet geven:rolleyes2:

Wacht eens even ga jij nu serieus nu de stoere jongen uithangen hoe goed jij bent? Je verdient op zijn hoogst een schouderklopje van de Donalds verder boeit het helemaal geen zak wat jij presteert op deze wereld.

Over een falende vv'er gesproken, misschien speelt er geen eens vv'er op. Kijk jij geeneens wat je zegt, dit zegt weer genoeg dat jij gewoon niet waar je mee bezig bent.
En dan heb jij het over een ubernoob, dan moet P. met jou wel echt een aanwinst aan hebben getrokken. Misschien moet jij de 75% UM even bijleren wat jij de afgelopen 7 dagen hebt gepresteerd ze kunnen wel enorm van jou leren blijkbaar.

Kortom, jij bent een noob met een grote mond die even laat zien wat hij de afgelopen 7 dagen kan. Ik heb meer respect voor de mensen die al 4 jaar rondlopen hier. Die hebben wat gepresteerd, maar dat heb jij nog lang niet.
 

DeletedUser77892

Guest
Hij komt niet stoer praten hij vraagt uitleg, maar blijkbaar kun je dat niet geven:rolleyes2:

Wacht eens even ga jij nu serieus nu de stoere jongen uithangen hoe goed jij bent? Je verdient op zijn hoogst een schouderklopje van de Donalds verder boeit het helemaal geen zak wat jij presteert op deze wereld.

Over een falende vv'er gesproken, misschien speelt er geen eens vv'er op. Kijk jij geeneens wat je zegt, dit zegt weer genoeg dat jij gewoon niet waar je mee bezig bent.
En dan heb jij het over een ubernoob, dan moet P. met jou wel echt een aanwinst aan hebben getrokken. Misschien moet jij de 75% UM even bijleren wat jij de afgelopen 7 dagen hebt gepresteerd ze kunnen wel enorm van jou leren blijkbaar.

Kortom, jij bent een noob met een grote mond die even laat zien wat hij de afgelopen 7 dagen kan. Ik heb meer respect voor de mensen die al 4 jaar rondlopen hier. Die hebben wat gepresteerd, maar dat heb jij nog lang niet.
Ik laat gewoon zien wat ik de afgelopen 7 dagen heb uitgevoerd hier. Meer dan de meeste ;)
Je kan wel zeggen dat ik hier maar net zit en daarom een noob ben. Maar we spelen casual, we zijn allemaal noobs. De ene net wat minder noob dan de ander. Ik zal ook zeker niet ontkennen dat ik eigenlijk een dikke noob ben. Want daar heb je 100% gelijk, echter ben ik een noob met veel tijd en pure inzet voor zijn stam.

Verder zullen we wel zien hoe de wereld loopt. Jullie zijn in ieder geval nog lang niet van me af
 

DeletedUser

Guest
Verder zullen we wel zien hoe de wereld loopt. Jullie zijn in ieder geval nog lang niet van me af

Inderdaad, we zullen zien hoe de wereld gaat vorderen ;)
Het is mooi dat we nog lang van jou mogen genieten.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wat kom je hier dan stoer praten? Als je hier niet eens speelt, ga dan niet wijs lopen doen.
Dat tim vind dat ik geen idee heb wat ik aan het doen bent betekent niet dat dat zo is, maar zo te zien heb tim zijn eigen kontlikkers hier ook verzameld.

Ik heb geen idee wat ik aan het doen ben, maar afgelopen 7 dagen heb ik wel meeste ODA van de wereld gepakt op onderandere zijn stammies. Pak ik een ubernoob uit jullie BG genadeloos hard aan, weet niet wie de falende Vv'er op dat acc is, maar het gaat nergens over.

Ik heb nog altijd geen idee waar je speelt, hoe lang je al speelt enz. Zolang je dat niet verteld weet ik niet meer dan hoe je je hier opsteld. Uit het niets opduiken, onzin praten alsof je nergens van op de hoogte bent en nu proberen te claimen dat je goed bent omdat je 'keihard' iemand aanpakt die niet defft zoals je zelf zegt. Dat is al redelijk tegensprekend voor mocht je het niet doorhebben. Bewijzen dat je er iets van kan door iemand die er niets van kan te verslaan (jouw woorden).

Best logisch dat je voor mij een lachertje blijft toch?
 

DeletedUser6532

Guest
Na een lange tijd van afwezigheid toch leuk om dit topic te zien verschijnen :)
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ach die man weet niet wat ie zegt...

De noobs staan 2.364 dorpen positief volgens de ingame stats en hebben ondanks dezelfde ODA score een anzijnlijk hogere ODD score wat direct ook weergeeft dat er efficiënter (met minder verlies) wordt gedeft.

fe68d8d63e622d5da7af3e8f46096132.png

cb92548f36e07877071a4f25c791f663.png


Nog 1.000 dorpjes erbij, hoeveel nieuwe barbarendorpen moet ik nog bij de vijandige kant tellen? :rolleyes:
 

DeletedUser71298

Guest
cb92548f36e07877071a4f25c791f663.png


Nog 1.000 dorpjes erbij, hoeveel nieuwe barbarendorpen moet ik nog bij de vijandige kant tellen? :rolleyes:
Ligt eraan hoe je de vraagstelling bedoeld.
Bedoel je spelers die op bb zijn gegaan of het aantal bb dorpen die verovert worden?
Beide gevallen hebben ship/zero een hoger aantal.
Of je moet wat anders bedoelen maar dan snap ik eerlijk gezegd je vraag niet
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ligt eraan hoe je de vraagstelling bedoeld.
Bedoel je spelers die op bb zijn gegaan of het aantal bb dorpen die verovert worden?
Beide gevallen hebben ship/zero een hoger aantal.
Of je moet wat anders bedoelen maar dan snap ik eerlijk gezegd je vraag niet

Elke keer als ik de oorlogstats post die ingame staan komt er als weerwoord dat speler x, speler y enz op delete zijn gegaan. Nu was mijn vraag dus of er een hoopje barbarendorpen lag waarmee je die laatste 1000 dorpe kon verbloemen, en indien dit zo is natuurlijk ook even zeggen welke.

Vraag duidelijker?
 

DeletedUser71298

Guest
Elke keer als ik de oorlogstats post die ingame staan komt er als weerwoord dat speler x, speler y enz op delete zijn gegaan. Nu was mijn vraag dus of er een hoopje barbarendorpen lag waarmee je die laatste 1000 dorpe kon verbloemen, en indien dit zo is natuurlijk ook even zeggen welke.

Vraag duidelijker?
Bedankt voor het verduidelijken.
Ik kan inderdaad weer hetzelfde lijstje opnoemen maar lijkt me overbodig :)

Something has gone terribly wrong.
ja soms zeg je wel wat leuks hoor :p
 
Bovenaan