Moves and Counter Moves

DeletedUser71298

Guest
Dus hiermee bevestig je dat sinds mijn vorige stats post er enkel en alleen 1000 extra dorpen zijn verloren tov SHIP + Zero?
Ik zie dorpen komen en gaan maar tot op heden zijn er vanuit jullie kant inderdaad meer overnames geweest.
Ben wel nog steeds van mening dat het verschil kleiner was geweest als bepaalde spelers de delete knop niet zo snel hadden gevonden maar dat is terzijde :p
 

DeletedUser77892

Guest
Niet te vergeten 1 van de betere tw.nl spelers die je kan vinden!
 

DeletedUser62862

Guest
Jij was toch de man van alle geniale spotprenten hé? :p

Je zegt het goed ! Was
Er is niets meer te beleven op het AF dus een prent zou dat niet verbeteren !

6f5e00527e.jpg
 

DeletedUser

Guest
Ik laat gewoon zien wat ik de afgelopen 7 dagen heb uitgevoerd hier. Meer dan de meeste ;)
Je kan wel zeggen dat ik hier maar net zit en daarom een noob ben. Maar we spelen casual, we zijn allemaal noobs. De ene net wat minder noob dan de ander. Ik zal ook zeker niet ontkennen dat ik eigenlijk een dikke noob ben. Want daar heb je 100% gelijk, echter ben ik een noob met veel tijd en pure inzet voor zijn stam.

Verder zullen we wel zien hoe de wereld loopt. Jullie zijn in ieder geval nog lang niet van me af

Beetje te snel gepraat misschien?
 

DeletedUser71298

Guest
Precies, of zou je willen ontkrachten dat hij nog actief speelt. Iedere noob volgens hem pakt dorpen, dus vandaar. Ik dacht dat hij die noobs wel aan kon.



Dit gaat over het account Lord Dusty :D
17m over is nog niet weg he :p
Is geen ontkrachten, is zeggen zoals het is
 

DeletedUser

Guest
17m over is nog niet weg he :p
Is geen ontkrachten, is zeggen zoals het is

3 miljoen puntjes verliezen is zeker nog actief spelen? Ik weet niet hoe jij hebt zitten, maar als meneer Dusty niet eens de moeite neemt om te deffen dan zie ik hem "zo goed als weg".
Dus zijn woorden van jullie zijn nog lang niet van mij af, is gewoon weer wat te snel gezegd. Ik mis hem eerlijk gezegd op het forum, die grote mond van hem was van te genieten :D
 

DeletedUser77389

Guest
Duh, Mark wilt altijd incomings omdat die dan de wereld zsm kan verlaten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77953

Guest
De naam Remco is helaas een schande geworden op Casual 1 ;(
 
Bovenaan