Golden Awards

DeletedUser78443

Guest
Been there, done that #HebJeGekickedVanMeAccount

Dit is letterlijk onzin, want ik snap als het spannend is en gehitte strijd dat het dan lastig is om je emoties in bedwang te houden. Dit staat daar compleet los van.
Het gaat hier om respect + volwassenheid wat klaarblijkelijk te wensen over laat.
Daarnaast is de laatste zin: we zijn jammer genoeg niet allemaal zo goed als jij Jannick. Compleet irrelevant en meer emotionele daad.

Dat die geen respect heeft, kan jij niet beoordelen aangezien jij hem amper kent, dus ik vind dat jij niet kan oordelen over hem op basis van 1 foto. Die laatste zin was trouwens om jou als vriend te houden, wie wilt er nou niet bevriend zijn met melania? :S
 

DeletedUser74418

Guest
Leuke reactie. Misschien moet jij eens met een lijstje komen? aangezien jij jezelf mister perfect vindt :)

ha HAA ha ha HAA.

Sjoert i got you, hieronder het lijstje van Sjoert.

Beste speler: Sjoert
Beste stam: De stam van Sjoert
De beste stam speler: Sjoert
Het grootste ego: Aleks (wat een noob)
Beste leider: Sjoert
Slechtste leider: -
Meest overschatte stam: De stam waar sjoert niet in zit
Meest onderschatte stam: Sjoert zn stam
Meest overschatte speler: -
Meest onderschatte speler: Sjoert
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Sjoert
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: -
Mooiste spelers naam: Sjoert
Mooiste stam naam: De stam van Sjoert
Het tofste topic: Alle
Het domste topic: geen
Favoriete forum poster: Sjoert
Minst favoriete forum poster: -
Dikste wannabe op het forum: -
Dikste wannabe in het spel: -
Mooiste profiel foto van spelers: Sjoert
Mooiste profiel foto van stammen: Sjoert zn stam
Mooiste actie van de wereld: Sjoert die ging spelen
Meest belovende speler voor de toekomst: Sjoert
Meest belovende stam voor de toekomst: Die van Sjoert
Grootste blunder: Aleks
Voor wie heb je nu echt respect: Sjoert
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Sjoert

Edit; ookal speelt sjoert niet eens. :rolleyes:
 

DeletedUser61161

Guest
meh, ik suck als leider zijnde, ben iets teveel dictator daarvoor.

Mensen rekruteren zonder overleg enzo, geen kritiek tolereren..etc etc...
Verder klopt het lijstje grotendeels wel ja.
 

DeletedUser77014

Guest
Slechtste leider:
Dylan van Beyond Godlike. Veel van mijn eerdere meningen over jou diende ik bij te stellen nadat je bij ons op Dijkhopper kwam spelen op 49. Echter vind ik je nog even zwak als leider als dat je destijds was op 49 bij de vijand.

Jouw recente clusterfuck acties en het eerst willen goedpraten was simpelweg wansmakelijk en past niet bij een leider waarvan de stam zelf zeer hoog van de toren blaast.
Laat die fratsen als leider thuis, want als speler heb je het ook niet nodig om te kunnen presteren.

Onthoud dat toen Mono viel er al veel veranderd was en ze er nooit meer bovenop zouden komen ook als iemand de stam probeerde te redden. Ik behoud vaak mijn motivatie na slechte gebeurtenissen dus ik wilde de kans gebruiken om dingen recht te zetten. De situatie was zo slecht en vervelend als het maar kon, want zoals je weet stopte ieder account dat maar met 1 dorp aan het front kwam. Het kost enorm veel energie en tijd om alles eraan te doen om zo'n situatie te laten aflopen in een goed einde. En omdat het mijn eerste poging als leider was maakte ik gedurende mijn leidersperiode fouten. Maar toch hoorde ik positieve opmerkingen omdat mijn inzet en motivatie enorm hoog waren. De dingen die ik aanpaste, veranderde en verbeterde gaf Mono voor een korte periode nog een beetje hoop op een goede toekomst. Achteraf heb ik met verschillende personen nog een hele goede band aan overgehouden. Mono viel en zou er nooit meer bovenop komen. Toch ben ik zeer tevreden over waar ik mee eindigde als leider van Mono.

Meest onderschatte speler:
Beyond Godlike. De fratsen kan ik niet waarderen, maar zeker Dylan heeft naar mijn mening bewezen tw te kunnen spelen. Geen absolute top, maar wel gewoon oke.

Op W49 heb ik wel eens iets gedaan waar ik achteraf 'spijt' van had. Momenteel zie je die clusterfucks weer als een fout van mij en denk je dat ik weer kom met dezelfde reactie. Maar ik ben gewoon voor clusterfucks, wel tot een zekere hoogte. Edelen van DU/MB spelers vind ik kunnen, actief of inactief. Edelen van barbarendorpen in welke vorm dan ook of enorm kleine spelers (die nooit tegenstand zouden kunnen bieden) vind ik niet kunnen. Ik kwam op het account erbij waar jij kort voor mijn komst speelde. Toen je terugkwam en tijd had ondersteunde je weer het team van Dijkhopper. In al die tijd dat ik jou daar heb zien spelen heb jij zo veel fouten gemaakt waar je je echt voor zou moeten schamen als je weet hoe een 'absolute top speler' speelt.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten:
2. Dylan
Zoals ik in mijn eindawards voor 49 al had beschreven was Dylan nooit op Dijkhopper gekomen als ik in die tijd actief was geweest. Simpelweg omdat ik hem zowel op het AF als ingame een lachertje vond. Ik was er op dat moment echter te weinig en kon zodoende ook geen commentaar geven, want dat was niet fair geweest.

Heeft zich vanaf dag 1 volledig ingezet voor het acc en beschouwde het volgens mij op een gegeven moment ook als zijn acc.

Dylan heeft zeker fratsen welke ik niet plezant vind zoals bijvoorbeeld het overdreven offensief spelen of zijn recente acties richting Farmox. Maar als die dat zou thuislaten dan zou ik hem wel willen hebben.

Toen ik werd aangenomen was vrijwel iedereen tevreden met mijn komst, ze wilde mij allemaal een kans geven. Heel Fide vond mij een lachertje, maar ze wilde het wel eens proberen met mij in hun stam. Het lijkt mij sterk dat wanneer jij wel actief genoeg was om te reageren jouw reactie zo inhoudelijk sterk was om mij direct af te wijzen. Meer dan de helft keurde mij af nadat ik solliciteerde, maar na een paar weken werd ik al gevraagd als CO's op meerdere accounts binnen Fide. (waar ze spelers nodig hadden)

Wanneer ik me ergens voor inzet, ga ik er voor de volle 100% voor en dat weten de meesten. Wanneer de wereld interessant is en er uitdaging te vinden is neem ik de kans aan. Een uitdaging aannemen is altijd leuk, geeft je motivatie en het spel blijft spannend. Wanneer ik op een nieuw account kom ga ik het direct als mijn eigen account beschouwen. Wanneer ik het als mijn eigen account ga beschouwen ga ik er met zorg mee om en zorg ik er zelf voor dat mijn motivatie hoog blijft.

Je hebt het over overdreven offensief spelen en ik vermoed dat je het hebt over W49 toen ik rond de overwinningspercentage van ongeveer 80% het hele account omgooide naar 100% OFF. En ja, je kan dit zien als een eigen besluit van mij en de overtreding van de stam regels en ja ik maakte een uitzondering en gaf dit niet aan de stamleiding aan. Maar zelf kan je ook wel inzien dat DEF overbodig was en het 100% OFF spelen zeer leuk is.
 

DeletedUser77704

Guest
Abuser, staat hele boekwerken van op het af van 43. Weliswaar was de eigenaar, die hier speelt, daar niet zo actief, maar heeft dat wel allemaal toegstaan en niet ingegrepen toen het moest. Ja toen het te laat was. Co speler die bij Finity ging solliciteren en doormiddel van VPN's daar ging spelen. Die bewuste accounts daar info van doorgeven aan zijn stam, massa's daarop plannen en zeggen ik deff wel, maar dan die accounts leeg zetten en bans aansmeren.

Zo'n speler niet van je acc af donderen dan hoef ik niet met je in een stam te zitten.

ANB bijv. die Justin en waar ik van het weekend al over gepost heb doormiddel van screens dat het een onbetrouwbare vlerk is.

Weet jij hoe erg ik baal van heel de situatie die toen is ontstaan? Doordat ik mijn mond voorbij sprak met Deluxe? Dat was mijn enige fout tijdens mijn leiding toen der tijd. Helaas had dat enorme verstrekkende gevolgen. Want o.a. daardoor kreeg ik ware hekel om met Deluxe samen te werken en werdt ik pro Mono ook door de verhalen van mijn vrienden in Firm. Uiteindelijk heb ik erge ruzie over de zaak gehad waarbij ik inactief was als leidinggevende, ik beschouw dat als uit de leiding, maar achteraf snap ik de reactie als ik alles teruglees dat mensen dit tegenspreken.

Toen er voor deluxe werdt gekozen kon ik dat niet verkroppen, ze hadden Firm bedrogen en bedreigde ons in de onderhandelingen dat als we niet me ze in zee zouden gaan dat ze dan met Mono zouden gaan samenwerken. Heel die houding haat ik oprecht. Dat is de reden dat ik leavde en uiteindelijk overstapte.

Nou over het stab verhaal, ik heb nooit de intentie gehad om te stabben. Naar mijn mening heb ik ook alles gedaan om er voor te zorgen dat het geen stab was. Dit deed ik door een oplossing aan te dragen en 4 weken geen aanval te gooien op mijn oude stam. Kenbaar is dit niet genoeg geweest en ik wil iedereen die ik heb gekwetst of kwaad heb berokkend sorry zeggen. Dit is nooit mijn intentie geweest en is ook nooit mijn intentie in dit spelletje.

Hopelijk is het voor iedereen nu duidelijk wat mijn gedacht te achter alles was, en wat mijn bedoelingen waren. Qua principes ben ik (te) trots. Mensen mogen mijn actie beschouwen als een stab maar ik zal alles in het werk zetten om voor andere dingen te zorgen waar mensen mij aan kunnen herrineren.

Op nog mooie tijden samen en prachtige oorlogen.

Justin

Ps: Morgen komt een lekker subjectieve GA lijstje van mij ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Naja op eerste zicht heeft Martijn wel ruzie met iedereen en zoekt hij die ook weer snel op door dingen die in het verleden zijn gebeurd constant aan te halen..

Nieuwe wereld, nieuwe kansen en niet allemaal oude koeien uit de sloot halen!
 

DeletedUser78443

Guest
Mijn complimenten voor hoe DenBlock ANB en .S van zich afslaat. Met zo'n groot front zo eenvoudig je tegenstanders wegmeppen van je grondgebied. Keurig.

Dit is inderdaad gebeurd door de geweldige deff skills van DeBlock007 (en niet DenBlock). Volgens mij heeft Deblock007 heel veel geluk gehad dat zijn stam er een lading deff naartoe heeft gestuurd :D
 

DeletedUser69389

Guest
Onthoud dat toen Mono viel er al veel veranderd was en ze er nooit meer bovenop zouden komen ook als iemand de stam probeerde te redden. Ik behoud vaak mijn motivatie na slechte gebeurtenissen dus ik wilde de kans gebruiken om dingen recht te zetten. De situatie was zo slecht en vervelend als het maar kon, want zoals je weet stopte ieder account dat maar met 1 dorp aan het front kwam. Het kost enorm veel energie en tijd om alles eraan te doen om zo'n situatie te laten aflopen in een goed einde. En omdat het mijn eerste poging als leider was maakte ik gedurende mijn leidersperiode fouten. Maar toch hoorde ik positieve opmerkingen omdat mijn inzet en motivatie enorm hoog waren. De dingen die ik aanpaste, veranderde en verbeterde gaf Mono voor een korte periode nog een beetje hoop op een goede toekomst. Achteraf heb ik met verschillende personen nog een hele goede band aan overgehouden. Mono viel en zou er nooit meer bovenop komen. Toch ben ik zeer tevreden over waar ik mee eindigde als leider van Mono.

Ik zeg niet dat ik geen respect heb voor het feit dat je je inzette voor een stam waar inderdaad het ene account na de andere al na een windkracht 5 het opgaf.. Alleen het was verre van ideaal. Wilt niet zeggen dat ikzelf een goed voorbeeld ben van een goed leider op tw. Ook ik zet mij in als het nodig is, maar of het op de lange termijn goed is met mij als leider/hoofdleider waag ik ook te betwijfelen. Je probeerde inderdaad te roeien met de riemen die je had en niets dan lof daarover. Alleen bepaalde keuzes vond ik niet echt slim.

Op W49 heb ik wel eens iets gedaan waar ik achteraf 'spijt' van had. Momenteel zie je die clusterfucks weer als een fout van mij en denk je dat ik weer kom met dezelfde reactie. Maar ik ben gewoon voor clusterfucks, wel tot een zekere hoogte. Edelen van DU/MB spelers vind ik kunnen, actief of inactief. Edelen van barbarendorpen in welke vorm dan ook of enorm kleine spelers (die nooit tegenstand zouden kunnen bieden) vind ik niet kunnen. Ik kwam op het account erbij waar jij kort voor mijn komst speelde. Toen je terugkwam en tijd had ondersteunde je weer het team van Dijkhopper. In al die tijd dat ik jou daar heb zien spelen heb jij zo veel fouten gemaakt waar je je echt voor zou moeten schamen als je weet hoe een 'absolute top speler' speelt.


Clusterfucks ben ik ook niet op tegen net zoals jou. Zolang het maar geen bb's zijn of mb's van jezelf die je er in laat duiken en dan pakt. Maar het gaat mij meer om de afspraak die is geschonden die er was tussen het account waar je de vv van draaide en Farmox.

Ik ga niet in op hetgeen je over 49 zegt, want ik zou niet veel kunnen benoemen wat je daaronder zou kunnen scharen. Ook heb ik nooit, maar dan ook nooit beweerd dat ik een absolute top speler ben.



Toen ik werd aangenomen was vrijwel iedereen tevreden met mijn komst, ze wilde mij allemaal een kans geven. Heel Fide vond mij een lachertje, maar ze wilde het wel eens proberen met mij in hun stam. Het lijkt mij sterk dat wanneer jij wel actief genoeg was om te reageren jouw reactie zo inhoudelijk sterk was om mij direct af te wijzen. Meer dan de helft keurde mij af nadat ik solliciteerde, maar na een paar weken werd ik al gevraagd als CO's op meerdere accounts binnen Fide. (waar ze spelers nodig hadden)

Als ik gewoon op Dijkhopper actief was gebleven dan had ik gewoon een stem gehad ja. Vergeet niet dat ik op dat moment ook de langst spelende speler van Dijkhopper was en zo nu en dan nog contact had met de oude bespelers, zoals bijvoorbeeld een Bram.
Had ik nee gezegd dan was de kans dan ook niet groot geweest dat je op het account Dijkhopper was gekomen. Misschien wel op een ander account, maar niet op Dijkhopper. Ware het echter niet dat ik ontevreden ben over je inbreng op Dijkhopper. Jij bracht de activiteit die noodzakelijk was en die ik lang niet altijd voldoende kon opbrengen door een gebrek aan motivatie die al eigenlijk na het breken van Oldskoel was ontstaan, omdat daarna voor mijn gevoel de wereld ook al gespeeld was toen daarna ook de andere accounts begonnen door te breken.


Wanneer ik me ergens voor inzet, ga ik er voor de volle 100% voor en dat weten de meesten. Wanneer de wereld interessant is en er uitdaging te vinden is neem ik de kans aan. Een uitdaging aannemen is altijd leuk, geeft je motivatie en het spel blijft spannend. Wanneer ik op een nieuw account kom ga ik het direct als mijn eigen account beschouwen. Wanneer ik het als mijn eigen account ga beschouwen ga ik er met zorg mee om en zorg ik er zelf voor dat mijn motivatie hoog blijft.

Je hebt het over overdreven offensief spelen en ik vermoed dat je het hebt over W49 toen ik rond de overwinningspercentage van ongeveer 80% het hele account omgooide naar 100% OFF. En ja, je kan dit zien als een eigen besluit van mij en de overtreding van de stam regels en ja ik maakte een uitzondering en gaf dit niet aan de stamleiding aan. Maar zelf kan je ook wel inzien dat DEF overbodig was en het 100% OFF spelen zeer leuk is.

De deff was op dat moment niet overbodig en ook niet leuk. Sommige stamgenoten hadden nog wel degelijk deff nodig en ondanks dat de wereld misschien gespeeld leek kwamen wij toch een beetje in de problemen toen met die incs van 4Farmers, omdat er onvoldoende mobiele deff was. Of het dan ook leuk is nja. Het gaat niet zozeer om kwantiteit, maar wat je er mee doet.

Weet jij hoe erg ik baal van heel de situatie die toen is ontstaan? Doordat ik mijn mond voorbij sprak met Deluxe? Dat was mijn enige fout tijdens mijn leiding toen der tijd. Helaas had dat enorme verstrekkende gevolgen. Want o.a. daardoor kreeg ik ware hekel om met Deluxe samen te werken en werdt ik pro Mono ook door de verhalen van mijn vrienden in Firm. Uiteindelijk heb ik erge ruzie over de zaak gehad waarbij ik inactief was als leidinggevende, ik beschouw dat als uit de leiding, maar achteraf snap ik de reactie als ik alles teruglees dat mensen dit tegenspreken.

Toen er voor deluxe werdt gekozen kon ik dat niet verkroppen, ze hadden Firm bedrogen en bedreigde ons in de onderhandelingen dat als we niet me ze in zee zouden gaan dat ze dan met Mono zouden gaan samenwerken. Heel die houding haat ik oprecht. Dat is de reden dat ik leavde en uiteindelijk overstapte.

Nou over het stab verhaal, ik heb nooit de intentie gehad om te stabben. Naar mijn mening heb ik ook alles gedaan om er voor te zorgen dat het geen stab was. Dit deed ik door een oplossing aan te dragen en 4 weken geen aanval te gooien op mijn oude stam. Kenbaar is dit niet genoeg geweest en ik wil iedereen die ik heb gekwetst of kwaad heb berokkend sorry zeggen. Dit is nooit mijn intentie geweest en is ook nooit mijn intentie in dit spelletje.

Hopelijk is het voor iedereen nu duidelijk wat mijn gedacht te achter alles was, en wat mijn bedoelingen waren. Qua principes ben ik (te) trots. Mensen mogen mijn actie beschouwen als een stab maar ik zal alles in het werk zetten om voor andere dingen te zorgen waar mensen mij aan kunnen herrineren.

Op nog mooie tijden samen en prachtige oorlogen.

Justin

Ps: Morgen komt een lekker subjectieve GA lijstje van mij ;)

Mooie eerlijke post neem ik aan. Ik hoop dat het inderdaad waar is wat je zegt. Maar eerst zien en dan geloven, want ik heb al te vaak in mijn tw carriere meegemaakt dat mensen A zeiden en B doen.

Laten we hopen dat je deze lijn inderdaad weet door te trekken en dan zal ik de eerste zijn die je daarvoor zal complimenteren. Commentaar dien je te geven als iemand iets doet wat niet kan, maar je dient dan ook een vent te zijn als diegene later stappen maakt en hem daarvoor belonen.


Naja op eerste zicht heeft Martijn wel ruzie met iedereen en zoekt hij die ook weer snel op door dingen die in het verleden zijn gebeurd constant aan te halen..

Nieuwe wereld, nieuwe kansen en niet allemaal oude koeien uit de sloot halen!

Nee, ik durf alleen anderen te confronteren met hun daden en hen daar bewust van laten zijn. Vroeger gebeurde dat veel meer. Maar dat heeft precies te maken met hetgeen ik in mijn GA zei en wat David heeft beaamd. Daarvoor haal ik dan ook even mijn GA voor een deel aan:

Favoriete forum poster:
Die laat ik graag open. Een favoriete forum poster daar plaats ik altijd iemand waarvan ik vind dat hij of zij goede propaganda kan voeren en ook goede inhoudelijke discussies voert.

Ik vind het spijtig dat dat element van het spel steeds minder goed gebruikt wordt. De AF posters worden meer en meer 13 in een dozijn.

Er zijn nog weinig posters die hun stam daarmee kunnen maken of een andere stam daarmee kunnen breken.

Er zitten nog een paar Mohikanen binnen deze community en waarvan een enkeling nog hier speelt en post, maar die zich niet meer geprikkeld voelen om dat nog te doen. Omdat je een fatsoenlijk antwoord niet meer kunt verwachten meestal. Zeker met posters zoals hier voorbij komen. Zowel bij ANB, Finity als bij .S.

Daarom deze dus blanco.

Minst favoriete forum poster:
Ik kan hier wel namen gaan noemen, maar die zou dan nog groter worden dan die toren in Dubai. De meeste posters beschikken over 0,0 inlevingsvermogen, beschikken over een zodanige tunnelvisie dat dat hun posts nog zwakker maakt dan ze al zijn en propagandistische skills ontbreken ook bij velen. Goebbels zou zich kapot schamen als hij dit forum zou lezen.

Wijze tip. Kun je niet redeneren, argumenten geven en/of je punten ondersteunen met bewijs? Kom hier dan ook niet. Want dat zorgt er alleen maar voor dat er nog meer irritatie komt en waardoor deze community nog sneller dood bloed. Als je het op het AF hier niet met woorden kunt doe het dan met daden ingame en laat de oorlog met de pen - in dit geval het toetsenbord - over aan diegene die er meer aanleg voor hebben.


Ruzie maken doe ik amper op TW. Evenmin dat ik spelers haat, want je gaat geen spelers op tw haten, want wat hebben ze meestal misdaan? Er is maar 1 speler in mijn 10 jarige speeltijd en meer dan 1500 personen waar ik een afkeer van heb en dat weet diegene ook wel. Die post hier trouwens ook actief op dit subforum.

Op sommige gebieden wel, maar er zijn mensen die wat mij betreft geen nieuwe kansen verdienen. Alleszins niet als ze er geen berouw voor tonen. Zo hoef ik niet samen te spelen met die hele kliek van 43 die betrokken was bij een ordinaire kliek die er alles aan deed, tot bij het illegale eraan toe om anderen te naaien. Zulke spelers dienen wat mij betreft voorgoed geroyeerd te worden van TW.

Daarnaast mogen sommige ook best wel gewezen worden op wat ze hebben gedaan. Zeker als ze voorheen struisvogelpolitiek hanteren zoals Justin naar mijn mening deed op 49 en niet alleen volgens mijn mening, maar ook die van anderen. Ook niets dan lof voor het feit dat hij dan nu zijn nek uitsteekt om zich te verantwoorden nu ik hem daarop wees.

Om even terug te keren op je zei over nieuwe kansen. Iemand die kindermisbruik heeft gepleegd hoeft van mij geen 2e kans te krijgen in beroepen met contact met kinderen of jong volwassene bijvoorbeeld. Op sommige gebieden vind ik het bij TW dan ook gerechtvaardigd om te zeggen tot hier en niet verder.
 

DeletedUser78443

Guest
Mooie eerlijke post neem ik aan. Ik hoop dat het inderdaad waar is wat je zegt. Maar eerst zien en dan geloven, want ik heb al te vaak in mijn tw carriere meegemaakt dat mensen A zeiden en B doen.

Laten we hopen dat je deze lijn inderdaad weet door te trekken en dan zal ik de eerste zijn die je daarvoor zal complimenteren. Commentaar dien je te geven als iemand iets doet wat niet kan, maar je dient dan ook een vent te zijn als diegene later stappen maakt en hem daarvoor belonen.




Nee, ik durf alleen anderen te confronteren met hun daden en hen daar bewust van laten zijn. Vroeger gebeurde dat veel meer. Maar dat heeft precies te maken met hetgeen ik in mijn GA zei en wat David heeft beaamd. Daarvoor haal ik dan ook even mijn GA voor een deel aan:




Ruzie maken doe ik amper op TW. Evenmin dat ik spelers haat, want je gaat geen spelers op tw haten, want wat hebben ze meestal misdaan? Er is maar 1 speler in mijn 10 jarige speeltijd en meer dan 1500 personen waar ik een afkeer van heb en dat weet diegene ook wel. Die post hier trouwens ook actief op dit subforum.

Op sommige gebieden wel, maar er zijn mensen die wat mij betreft geen nieuwe kansen verdienen. Alleszins niet als ze er geen berouw voor tonen. Zo hoef ik niet samen te spelen met die hele kliek van 43 die betrokken was bij een ordinaire kliek die er alles aan deed, tot bij het illegale eraan toe om anderen te naaien. Zulke spelers dienen wat mij betreft voorgoed geroyeerd te worden van TW.

Daarnaast mogen sommige ook best wel gewezen worden op wat ze hebben gedaan. Zeker als ze voorheen struisvogelpolitiek hanteren zoals Justin naar mijn mening deed op 49 en niet alleen volgens mijn mening, maar ook die van anderen. Ook niets dan lof voor het feit dat hij dan nu zijn nek uitsteekt om zich te verantwoorden nu ik hem daarop wees.

Om even terug te keren op je zei over nieuwe kansen. Iemand die kindermisbruik heeft gepleegd hoeft van mij geen 2e kans te krijgen in beroepen met contact met kinderen of jong volwassene bijvoorbeeld. Op sommige gebieden vind ik het bij TW dan ook gerechtvaardigd om te zeggen tot hier en niet verder.

Hartstikke top dat je mensen wilt complimenteren als ze veranderen, hou ik van. Alleen 1 ding snap ik niet, je vergelijkt kindermisbruikers met spelers op TW? lijkt me een beetje een verkeerde vergelijking als je het mij vraagt?
 

DeletedUser61134

Guest
Mooie eerlijke post neem ik aan. Ik hoop dat het inderdaad waar is wat je zegt. Maar eerst zien en dan geloven, want ik heb al te vaak in mijn tw carriere meegemaakt dat mensen A zeiden en B doen.

Laten we hopen dat je deze lijn inderdaad weet door te trekken en dan zal ik de eerste zijn die je daarvoor zal complimenteren. Commentaar dien je te geven als iemand iets doet wat niet kan, maar je dient dan ook een vent te zijn als diegene later stappen maakt en hem daarvoor belonen.




Nee, ik durf alleen anderen te confronteren met hun daden en hen daar bewust van laten zijn. Vroeger gebeurde dat veel meer. Maar dat heeft precies te maken met hetgeen ik in mijn GA zei en wat David heeft beaamd. Daarvoor haal ik dan ook even mijn GA voor een deel aan:




Ruzie maken doe ik amper op TW. Evenmin dat ik spelers haat, want je gaat geen spelers op tw haten, want wat hebben ze meestal misdaan? Er is maar 1 speler in mijn 10 jarige speeltijd en meer dan 1500 personen waar ik een afkeer van heb en dat weet diegene ook wel. Die post hier trouwens ook actief op dit subforum.

Op sommige gebieden wel, maar er zijn mensen die wat mij betreft geen nieuwe kansen verdienen. Alleszins niet als ze er geen berouw voor tonen. Zo hoef ik niet samen te spelen met die hele kliek van 43 die betrokken was bij een ordinaire kliek die er alles aan deed, tot bij het illegale eraan toe om anderen te naaien. Zulke spelers dienen wat mij betreft voorgoed geroyeerd te worden van TW.

Daarnaast mogen sommige ook best wel gewezen worden op wat ze hebben gedaan. Zeker als ze voorheen struisvogelpolitiek hanteren zoals Justin naar mijn mening deed op 49 en niet alleen volgens mijn mening, maar ook die van anderen. Ook niets dan lof voor het feit dat hij dan nu zijn nek uitsteekt om zich te verantwoorden nu ik hem daarop wees.

Om even terug te keren op je zei over nieuwe kansen. Iemand die kindermisbruik heeft gepleegd hoeft van mij geen 2e kans te krijgen in beroepen met contact met kinderen of jong volwassene bijvoorbeeld. Op sommige gebieden vind ik het bij TW dan ook gerechtvaardigd om te zeggen tot hier en niet verder.

Ben blij om te horen dat je nog aan me denkt <3
 

DeletedUser71240

Guest
Om even terug te keren op je zei over nieuwe kansen. Iemand die kindermisbruik heeft gepleegd hoeft van mij geen 2e kans te krijgen in beroepen met contact met kinderen of jong volwassene bijvoorbeeld. Op sommige gebieden vind ik het bij TW dan ook gerechtvaardigd om te zeggen tot hier en niet verder

Serieus? Als je dit voorbeeld gebruikt om een statement te maken ben je wat mij betreft niet helemaal 100%.
 

DeletedUser74418

Guest
Rustig man :p

Als je zelf helemaal 100% bent begrijp je heus wel dat hij het niet op een akelige manier bedoelt. Beetje verkeerd voorbeeld maar het gaat om het idee en dat kan je in ieder geval proberen te begrijpen
 
Bovenaan