Golden Awards

DeletedUser78131

Guest
Ik lees net dat ik jannick zn post fout geinterpreteerd heb. Shit.
 

DeletedUser61161

Guest
Dikste wannabe op het forum:
Zonder twijfel Hammer Bro. Die heeft echt letterlijk nog 0 tw gerelateerde posts geplaatst op het w53 forum een op andere delen van het forum ook niet als ik mag raden.

Dafuq? hoe kan je dit nu uberhaupt zeggen terwijl ik veel en veel langer hier rondhang? Gekke logica wel,"hey, ik zie iemand onzin posten dus dat betekend dat die altijd zo post".
Maar no offence, je lijstje is pauper en het komt over alsof je een new-gen bent dus ik zal je maar niet teveel afbranden. :)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.775
Dafuq? hoe kan je dit nu uberhaupt zeggen terwijl ik veel en veel langer hier rondhang? Gekke logica wel,"hey, ik zie iemand onzin posten dus dat betekend dat die altijd zo post".
Maar no offence, je lijstje is pauper en het komt over alsof je een new-gen bent dus ik zal je maar niet teveel afbranden. :)

Nou ik zit nou niet heel lang op t AF, maar hier heb je nog echt niks nuttigs gezegd hoor :p
Hoe het bij andere forums zit weet ik niet, ik ga niet kijken hoor :D
 

DeletedUser78131

Guest
Sjoerd je post echt nog meer bullshit dan ik man, hij heeft wel een punt

En gooi deze shit niet op new-gen want ik ben ook een oldfag, fite me over it bruf

Hou wel van je hoor
 

DeletedUser78443

Guest
Dafuq? hoe kan je dit nu uberhaupt zeggen terwijl ik veel en veel langer hier rondhang? Gekke logica wel,"hey, ik zie iemand onzin posten dus dat betekend dat die altijd zo post".
Maar no offence, je lijstje is pauper en het komt over alsof je een new-gen bent dus ik zal je maar niet teveel afbranden. :)

Leuke reactie. Misschien moet jij eens met een lijstje komen? aangezien jij jezelf mister perfect vindt :)
 

DeletedUser61134

Guest
Kayoooooooooo, ik heb een persoonlijke geschiedenis met je meeste Co's xoxo
 

DeletedUser78131

Guest
Kayoooooooooo, ik heb een persoonlijke geschiedenis met je meeste Co's xoxo

Ik weet het, wij zijn een collectief aan spelers die het genoegen hebben gehad allemaal met jou te hebben mogen spelen (jezus wat een zin)
 

DeletedUser61161

Guest
Nou ik zit nou niet heel lang op t AF, maar hier heb je nog echt niks nuttigs gezegd hoor :p
Hoe het bij andere forums zit weet ik niet, ik ga niet kijken hoor :D

Ah dat komt omdat tw me al een hele lange tijd niet meer interesseert en ik ook al een redelijk lange tijd ben gequit.
Toch als je iets niet weet is het niet verstandig om het als onderbouwing te geven.

Sjoerd je post echt nog meer bullshit dan ik man, hij heeft wel een punt

En gooi deze shit niet op new-gen want ik ben ook een oldfag, fite me over it bruf

Hou wel van je hoor

Meh, heb je zijn lijstje gelezen? ik vond het als een new-gen overkomen die probeert wijs te doen om bij het groepje te horen.
Hou ook van jou knapperd :*

Leuke reactie. Misschien moet jij eens met een lijstje komen? aangezien jij jezelf mister perfect vindt :)

Laatst nog 1 gepost joh, beter lees je het AF meer :p
 

DeletedUser78443

Guest
Ah dat komt omdat tw me al een hele lange tijd niet meer interesseert en ik ook al een redelijk lange tijd ben gequit.
Toch als je iets niet weet is het niet verstandig om het als onderbouwing te geven.



Meh, heb je zijn lijstje gelezen? ik vond het als een new-gen overkomen die probeert wijs te doen om bij het groepje te horen.
Hou ook van jou knapperd :*



Laatst nog 1 gepost joh, beter lees je het AF meer :p

Sorry dat ik niet alles terug ga lezen, want ik ben vandaag pas geregistreerd. Maar ik wil wel eens een lijstje van jouw kant zien dan :D
 
Reactiescore
96
Sorry dat ik niet alles terug ga lezen, want ik ben vandaag pas geregistreerd. Maar ik wil wel eens een lijstje van jouw kant zien dan :D

Beste speler: David, mensen die uit zelfde dorp komen zijn altijd beter dan de rest.
Beste stam: David zijn stam offcourse
De beste stam speler: Inge, ze krijgt alles voor elkaar door maar even te flirten waardoor iedereen met elkaar overweg kan.
Het grootste ego: Diego, wat een noob.
Beste leider: David sws
Slechtste leider: Martijn, pronkt teveel met werelden waar die 0,0 aandeel in heeft, wat een noob.
Meest overschatte stam: ANB, stam vol met noobjes
Meest onderschatte stam: S. , omdat Inge dat vindt
Meest overschatte speler: Diego, overrated...jwz...
Meest onderschatte speler: David
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: David en Inge
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten:
Martijn, een grotere wannabe vind je niet op tw of naja this enorm moeilijk te vinden.
Mooiste spelers naam: Schoppen Aas vind ik nog steeds een enorme pro naam
Mooiste stam naam: De Kleine Dwergen
Het tofste topic: ik hou van elk topic
Het domste topic: ...
Favoriete forum poster:
Heer Joshi
Minst favoriete forum poster: Martijn vind ik redelijk retarded, oh en Rebecca ook.
Dikste wannabe op het forum: Mirage
Dikste wannabe in het spel: Mirage
Mooiste profiel foto van spelers: syrniah
Mooiste profiel foto van stammen: S.
Mooiste actie van de wereld: Bingo die uit mekaar valt en ik sinds mijn start gelijk kreeg.
Meest belovende speler voor de toekomst: David natuurlijk
Meest belovende stam voor de toekomst: Stam met David
Grootste blunder: de leiders die Bingo verpest hebben en het spel niet snapte of snappen.
Voor wie heb je nu echt respect: Mensen die tw spelen en in hetzelfde dorp als mij wonen.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Mensen die zijn gequit met tw

:cool::cool:
 

DeletedUser61161

Guest
Thx rikkie.

Maar dat lijstje klopt eigenlijk niet want wist niet dat David al gequit was op W53 :(
 

DeletedUser78443

Guest

en dit is wel een goed lijstje :D echt 0 goede argumenten erin :D
 

DeletedUser78443

Guest
negeer je nou mijn post van eerder?
Heb ik je nou beet met mijn goede argumenten?
q8tIeCPm1OdKE.gif

of je mij beet hebt? nee, Donald heeft mijn kontje op dit moment lekker in zijn handjes :D
 

DeletedUser78443

Guest
Wederom post negeren, dus ik weet genoeg ;).
En dat is maar een klein beetje fout :x

Ik heb je vorige post niet gezien, was toen te druk bezig om Donald eens even te verwennen. Misschien kan je je reactie even herhalen voor mij? :S
 
Bovenaan