[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

Deleted User - 2265087

Guest
Na wat gelezen te hebben besloten om voor BM op Capricorno te stemmen. Niet echt een reden voor. Maar hoewel er veel wordt gezegd dat mensen goed zijn heb ik daar geen weet van.

Voor lynch stem ik op Greengang. Vage post aan het begin. Zegt misschien helemaal niets, maar ik heb momenteel nog niets beters kunnen ontdekken.

Dankjewel Ramoth :)
Heb je eigenlijk Skype?

De eerste actie die in mijn ogen al verdacht is: In een hele korte tijd komen er direct 3 stemmen op yankee60. Echter vind ik zelf dat deze 3 personen hele slechte redenen hebben om hun lynchstem op yankee60 te plaatsen. Als het een wolvenstreek is, zou het dan wel héél dom zijn van deze 3 personen om dit te doen.

En dan komt dit:

Jens, zouden wij misschien ook mogen weten waarom je zoveel zekerheid hebt dat Yankee goed is?

Je zegt dat die drie stemmen verdacht zijn en twee tellen later zeg je dat het een héél domme wolvenstreek is.
De stemmen op Sophie (Yankee) verrassen mij allerminst, maar ze zijn wel logisch. Ik denk alleen dat Sophie goedje is en ik zou die personen willen zeggen om hun stemmen ervanaf te halen. Ik weet het redelijk zeker.

Ik ga voor Jenskeeuuh want hij is overduidelijk geen goedje. Hij zou mij nooit op die manier aanpakken en kent mij goed genoeg. Hij komt prive af met: hey ik ben cupido ben jij slechtje dan kunnen we koppel worden.

Dat ik er als een trol op reageer moet niemand verbazen want zo ben ik, hij kwam totaal niet serieus over want welke cupido komt dat zo random even neerleggen? Ik ben in het algemeen geen pro wvw speler maar zijn val was echt zo zwak dat ik het niet serieus kon nemen. Hij is dan meteen met die val naar een groepje op skype gegaan zodat hij steun kon vinden en al een mooie lynch kon neerleggen voor dag 1. Jenskeeuuh dus voor mij een slechtje door zijn valse valstrik.

Hmm, na eens door te hebben gelezen ben ik het met je eens dat het niet echt een heel sterke verdenking is. Maar waarom dan gelijk maar counteren?
 

DeletedUser77710

Guest
Je zegt dat die drie stemmen verdacht zijn en twee tellen later zeg je dat het een héél domme wolvenstreek is.
De stemmen op Sophie (Yankee) verrassen mij allerminst, maar ze zijn wel logisch. Ik denk alleen dat Sophie goedje is en ik zou die personen willen zeggen om hun stemmen ervanaf te halen. Ik weet het redelijk zeker.

Kan toch? Het is gewoon een verdachte streek, maar het is ook gewoon een domme streek. Kan toch beide zijn, niet?
 

DeletedUser8414

Guest
Ik ga voor Jenskeeuuh want hij is overduidelijk geen goedje. Hij zou mij nooit op die manier aanpakken en kent mij goed genoeg. Hij komt prive af met: hey ik ben cupido ben jij slechtje dan kunnen we koppel worden.

Dat ik er als een trol op reageer moet niemand verbazen want zo ben ik, hij kwam totaal niet serieus over want welke cupido komt dat zo random even neerleggen? Ik ben in het algemeen geen pro wvw speler maar zijn val was echt zo zwak dat ik het niet serieus kon nemen. Hij is dan meteen met die val naar een groepje op skype gegaan zodat hij steun kon vinden en al een mooie lynch kon neerleggen voor dag 1. Jenskeeuuh dus voor mij een slechtje door zijn valse valstrik.
Moet ik deze counter serieus nemen? Kijk Jannes, dat jij roltechnisch niet altijd het meeste van snapt weet iedereen wel, en de manier waarop je hapt lijk je me niet te trollen, uw troll begint pas nadat ik zeg dat ik u heb gevangen. :p

Ik had eigenlijk een veel betere theorie voor vandaag, maar dat blijkt een goedje te zijn die alles opgefokt heeft met leugens en waaraan ik 2u heb verspild ofzo. Daardoor is dit het beste wat ik overhoud aan vandaag.

En ik speel echt nooit rustig. :D
 
Reactiescore
3.586
Jullie hebben jens duidelijk nog niet meegemaakt in een netwerkpotje.

Ik heb dat duidelijk al wel gedaan.

Hmm, na eens door te hebben gelezen ben ik het met je eens dat het niet echt een heel sterke verdenking is. Maar waarom dan gelijk maar counteren?

Ik heb al 20 potjes met Jenskeeuuh gespeeld, praktisch elk potje dat ik ooit speelde. Hij is 95% van de keren heel vriendelijk richting mij en was toen altijd goedje en de keren hij mij zwaar irriteerde zoals nu was hij een slechtje. Dus ik vertrouw hem voor geen meter. Zijn val is gewoon belachekijk slecht en het is overduidelijk dat ik de hele tijd zat te trollen omdat ik zijn val gewoon niet serieus kon nemen 'hey ik ben cupido als je slechtje bent dan koppel ik je aan mij'. Ik bedoel maar waar slaagt dat zelfs op. Dat iemand als blue daar zelfs zonder mening blind op meegaat is ook raar. Jenskeeuh kent mij en maakte misbruik van de situatie om als wolf een makkelijke lynch te zetten. Kort gezegd ik vertrouw hem niet en hij is een goeie lynch voor mij.
 
Reactiescore
3.586
Moet ik deze counter serieus nemen? Kijk Jannes, dat jij roltechnisch niet altijd het meeste van snapt weet iedereen wel, en de manier waarop je hapt lijk je me niet te trollen, uw troll begint pas nadat ik zeg dat ik u heb gevangen. :p

Ik had eigenlijk een veel betere theorie voor vandaag, maar dat blijkt een goedje te zijn die alles opgefokt heeft met leugens en waaraan ik 2u heb verspild ofzo. Daardoor is dit het beste wat ik overhoud aan vandaag.

En ik speel echt nooit rustig. :D

Ik zeg niet rustig maar je komt anders chill over. Ik pik het echt niet wat ge mij lapt nu ik doe volgende potjes niet mee als ik eruit ga dat meen ik :p We zullen straks zien of ik trolde of niet. Joker

GL aan de goedjes en GL Jens met lunchen.
 
Reactiescore
1.015
Zelfs al is Jens zijn theorie belachelijk. Je counter? Jens vandaag als slechtje bestempelen snap ik echt niet. Dit lijkt me gewoon onmacht van jou jokersbrain
 

DeletedUser8414

Guest
Ik heb dat duidelijk al wel gedaan.



Ik heb al 20 potjes met Jenskeeuuh gespeeld, praktisch elk potje dat ik ooit speelde. Hij is 95% van de keren heel vriendelijk richting mij en was toen altijd goedje en de keren hij mij zwaar irriteerde zoals nu was hij een slechtje. Dus ik vertrouw hem voor geen meter. Zijn val is gewoon belachekijk slecht en het is overduidelijk dat ik de hele tijd zat te trollen omdat ik zijn val gewoon niet serieus kon nemen 'hey ik ben cupido als je slechtje bent dan koppel ik je aan mij'. Ik bedoel maar waar slaagt dat zelfs op. Dat iemand als blue daar zelfs zonder mening blind op meegaat is ook raar. Jenskeeuh kent mij en maakte misbruik van de situatie om als wolf een makkelijke lynch te zetten. Kort gezegd ik vertrouw hem niet en hij is een goeie lynch voor mij.
Jij hebt nog niks bijgedragen gaat nu gewoon counteren? :eek:

Kijk Jannes, je zegt dat het opmerkelijk is dat Blue erintrapt, maar jij die erin trapt is normaal? Je reageerde heel serieus, normaal, pas nadat ik zei dat ik loog zeg je dat het een troll is? :p Das wel heel makkelijk.
 
Reactiescore
182
Ik zeg niet rustig maar je komt anders chill over. Ik pik het echt niet wat ge mij lapt nu ik doe volgende potjes niet mee als ik eruit ga dat meen ik :p We zullen straks zien of ik trolde of niet. Joker

GL aan de goedjes en GL Jens met lunchen.

Wauw, dit is wel een heel laag argument.

Angelinoloveya

Jokersbrein
 

DeletedUser66944

Guest
game -> Joker

nou ik heb dit vandaag zitten bespreken met jens en denk echt wel dat jij hier in trapte en je er dan probeerde uit te lullen. Nu dat je jezelf er uit wilt stemmen is dit nog eens extra bevestiging want ik zie niet in waarom jens een slechtje zou moeten zijn als jij een goedje bent.
 
Reactiescore
167
Jenskeuh --> Beast Incarnate

Goed gesprek gehad met BI...

Lynch moet ik nog even kijken. Ik ga joker nog even aanspreken op skype

 
Reactiescore
3.586
Tigor

Voor wat het nog waard is. Ik verwacht van iedereen excuses na de DL. Volgende potjes doe ik sws niet mee word toch niet serieus genomen :D

Arlena overigens echt een goedje dit potje :)
 

DeletedUser78367

Guest
Niet geheel overtuigd maar zal toch meegaan op Jokersbrain. Ga ervan uit dat Jens goedje is en zijn redenen heeft om Jannes te verdenken.
 
Bovenaan