W51 Stablijst

Reactiescore
2.508
@ the minion Als je mij een creatieve motivatie schrijft, mag je hem hebben hoor. Moet je wel mijn fietspak foto erbij nemen :cool:

Nee, ik ben niet zo wanhopig van jullie! Ik ga wel een keertje bij haar co'en in ruil voor een sexy foto van haar <3 @Serenity Bij deze staat het aanbod :D:D:D
 

DeletedUser75339

Guest
Tsja, bij BA zit ook een verleden en dat is nu zo langzamerhand wel bekend. Ben dat gezeur met stabs wel zat. Het geen het uwe niet geschied, doe dat ook een ander niet.
Hoop dat de "rotte appels" nu van de wereld weg zijn en we een normale oorlog kunnen voeren, daarvoor speel ik dit spel immer.!

Kevin was in geen enkele definitie van het woord een rotte appel.
Kan zowat iedereen die met hem contact heeft gehad wel bevestigen.
Vind dus eerder salvie en tutm rotte appels maar goed aan hen kan jij weinig doen.

Op een leuke oorlog :)
 

DeletedUser75970

Guest
Serenity verdraait opzettelijk feiten om te proberen mij een steek te geven terwijl ze goed genoeg weet hoe de vork in de steel zit.
Is op 42 uitvoerig besproken dus ik vind mijn taalgebruik 100% terecht.

Lijkt mij dat humble met hun kinderachtige bijnamen en belachelijke Posts zoals die van Serenity, tranquil etc
zich meer vernedert.
Ik lees op mensen als sndd na alleen maar persoonlijke aanvallen op mij en niks van zinnige discussie.

+ dan nog dat je het Ingame ook al niet meer netjes speelt.

Dit is wel een dieptepunt bij humble.
Let op jullie kunnen het nog steeds goedmaken hé, geef ba die cfs terug + 2 weken nap en we spreken er niet meer over.
Denk alleen dat dat wat te hooggegrepen is voor humble.

@ the minion Als je mij een creatieve motivatie schrijft, mag je hem hebben hoor. Moet je wel mijn fietspak foto erbij nemen :cool:

BA de dorpen terug geven?
Je bedoeld dezelfde BA die Humble gestabt heeft door aan te vallen tijdens een NAP tussen zijn stam (ERROR) en Humble?
Misschien verbaast het je, maar als iemand je stabt dan verlies je je respect voor die speler en ga je je minder redelijk of onredelijk opstellen tegen diegene.

Wat er tussen jou en Inge heeft afgespeeld weet ik niet, maar je laat je toch wel erg kennen als je constant opmerkingen over tampons maakt, haar een domme trien noemt of zelfs dreigt een foto van haar in de stamchat van Edict te gooien.
Leer om tw en rl gescheiden te houden, iedereen heeft recht op privacy.
 

DeletedUser75339

Guest
BA de dorpen terug geven?
Je bedoeld dezelfde BA die Humble gestabt heeft door aan te vallen tijdens een NAP tussen zijn stam (ERROR) en Humble?
Misschien verbaast het je, maar als iemand je stabt dan verlies je je respect voor die speler en ga je je minder redelijk of onredelijk opstellen tegen diegene.

Wat er tussen jou en Inge heeft afgespeeld weet ik niet, maar je laat je toch wel erg kennen als je constant opmerkingen over tampons maakt, haar een domme trien noemt of zelfs dreigt een foto van haar in de stamchat van Edict te gooien.
Leer om tw en rl gescheiden te houden, iedereen heeft recht op privacy.

Niet dezelfde Ba toen Marco nu Kevin van de eerste weet ik enkel dat hij stabte en Humble verliet voor edel lijnen van de 2de weet ik na meer dan 3000 pms dat het een crème van een kerel is die niks van dit verdient en voor eerlijk spel is.
Dus vind ik dat uit fatsoen de dorpen zouden moeten worden teruggegeven.

Dat van die tampons is iets wat zij vaak zegt op het af : "tampon nodig?" en vind ik typerend voor haar post stijl : aanvallend zonder inhoud.
Heb ik ook maar 1x gezegd niet "constant", domme trien heb ik al uitgelegd is opzettelijk verdraaide W42 situatie om mij een steek te proberen geven waar ik me over irriteerde om die opzettelijke domheid.
Ik kan me vergissen hoor maar meen me te herinneren dat ze die in w47 stamchat gooide.

Houden jullie dan mijn RL naam gescheiden met die van TW.
Nyade is prima :)

@bert is dit een dubbelaccount of zitten er echt zoveel debielen in humble?
 

DeletedUser

Guest
Nyde, het lijkt mij als je op een account komt je, je bewust bent met de situatie die daar speelt. Als Marco gestopt is dan kunnen er toch weer gesprekken komen met de nieuwe spelers? Is dat gebeurd?

Als nieuwe speler kies je er voor op zo'n account te spelen met de situatie waar in BA zich verkeerd.
 

DeletedUser75339

Guest
Nyde, het lijkt mij als je op een account komt je, je bewust bent met de situatie die daar speelt. Als Marco gestopt is dan kunnen er toch weer gesprekken komen met de nieuwe spelers? Is dat gebeurd?

Als nieuwe speler kies je er voor op zo'n account te spelen met de situatie waar in BA zich verkeerd.

Dat kan ik niet zo zeggen, zal ik eens navragen.

Dat is zo maar hoelang blijf je een account afrekenen op het verleden natuurlijk.
Marco speelt intussen al bijna 4 maanden niet meer. Spelers als turn up gaven aan ba niet te kataen omdat het een prima kerel is en op 2 cfs na van Salvador was het een leuke oorlog.
Om dan nu zogezegd op Marco afgerekend te worden os door turn up tjah...
 

DeletedUser

Guest
Nyade, van wat ik heb begrepen is Error begonnen met het cf'en van humble. Het gezegde "actie, reactie" ken jij wel. Cf's zijn dus blijkbaar beantwoordt met kata's. Beide vind ik niet kunnen, maar niet iedereen is zoals ik ben, daar kan ik ook niks aan doen.

BA was de grootste speler van de stam, hij had dan (Kevin of Marco) ook binnen zijn stam aan kunnen geven dat cf'en en kata's niet gewaardeerd worden en je dat beter kan voorkomen. Dat moet van 2 kanten gebeuren. Ik wil echt niet goed praten wat er allemaal gebeurd is, maar denk wel dat je het van 2 kanten moet bekijken!

:D
 

DeletedUser75970

Guest
Niet dezelfde Ba toen Marco nu Kevin van de eerste weet ik enkel dat hij stabte en Humble verliet voor edel lijnen van de 2de weet ik na meer dan 3000 pms dat het een crème van een kerel is die niks van dit verdient en voor eerlijk spel is.
Dus vind ik dat uit fatsoen de dorpen zouden moeten worden teruggegeven.

Dat van die tampons is iets wat zij vaak zegt op het af : "tampon nodig?" en vind ik typerend voor haar post stijl : aanvallend zonder inhoud.
Heb ik ook maar 1x gezegd niet "constant", domme trien heb ik al uitgelegd is opzettelijk verdraaide W42 situatie om mij een steek te proberen geven waar ik me over irriteerde om die opzettelijke domheid.
Ik kan me vergissen hoor maar meen me te herinneren dat ze die in w47 stamchat gooide.

Houden jullie dan mijn RL naam gescheiden met die van TW.
Nyade is prima :)

@bert is dit een dubbelaccount of zitten er echt zoveel debielen in humble?

Er is een verschil tussen een foto van iemand sturen en iemand een bijnaam geven gebaseerd op zijn naam om te trollen, dat snap jij ook wel neem ik aan?
Als je het lief vraagt ben ik wel bereid je bij je AF of IG naam te noemen, ik ben de beroerdste niet :engel:

Van wat ik heb begrepen speelde Kevin al op BA toen Marco stabte en dus is Kevin ook verantwoordelijk voor de stab(s).

Volgens jouw logica kan een account iemand dus hard stabben, dan een nieuwe speler op het account zetten en dan is alles weer goed omdat de nieuwe speler het wel eerlijk wil spelen?
 

DeletedUser75339

Guest
Nyade, van wat ik heb begrepen is Error begonnen met het cf'en van humble. Het gezegde "actie, reactie" ken jij wel. Cf's zijn dus blijkbaar beantwoordt met kata's. Beide vind ik niet kunnen, maar niet iedereen is zoals ik ben, daar kan ik ook niks aan doen.

BA was de grootste speler van de stam, hij had dan (Kevin of Marco) ook binnen zijn stam aan kunnen geven dat cf'en en kata's niet gewaardeerd worden en je dat beter kan voorkomen. Dat moet van 2 kanten gebeuren. Ik wil echt niet goed praten wat er allemaal gebeurd is, maar denk wel dat je het van 2 kanten moet bekijken!

:D

Natuurlijk begrijp ik dat en ik begrijp humble ook wel.
Alleen zijn veel spelers van Error noobs die concepten als clusters niet echt snappen. Zo heb ik ook cfs van error leden gehad waarvoor ik ben uitgevlogen tegen ba.

Alleen hebben we het altijd kunnen oplossen.

Neem nu de laatste cf actie van Error : siebertje zegt tegen ba dat hij pieterjanray gaat aanvallen.
Goed volgende morgen blijkt die cfs bij pieterjanray te hebben genomen in de plaats.

Ba wil dit wel regelen maar wordt dan zelf gestabt voordat hij iets kan regelen.

N-S heeft dezelfde problemen en cft of katad ons ook weleens door de kleine noobs daarom gaan wij Sandokan nog niet platgooien.

Begrijp je waar ik naartoe wil ?

@saiyan Natuurlijk maar jokersbrain gedraagt zich hier altijd als de prins op het witte paard tov haar dus dan dacht ik dat hij dat kinderachtige gedrag wel terzijde kon laten voor haar, niet dus.

Ik vind inderdaad dat je iedereen op zijn haar daden moet afrekenen niet op die van het acc.
Als Stan vervangen wordt ga ik heus geen wrok koesteren gewoon omdat ze op hetzelfde account speelden.
Vind ik maar een dwaas concept.

Nyade is goed thanks :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, ik begrijp je wel nyade, maar met die spelers heb je te maken, ongeacht je het niet wilt.
Vandaar ook de reactie. Snap je,

Beter laten we dit nu gewoon rusten en gaan we nu verder met het spel en zien we, waarnaar de wereld vordert wie er het beste uit de strijd komt. :)
 
Reactiescore
3.586
@saiyan Natuurlijk maar jokersbrain gedraagt zich hier altijd als de prins op het witte paard tov haar dus dan dacht ik dat hij dat kinderachtige gedrag wel terzijde kon laten voor haar, niet dus.

Weer veel poep gepraat? En sorry hoor maar als je iets tegen de persoon Inge hebt ben je echt niet 100% lekker in de bovenkamer :p

Wat rijmt er op Nyade :D

Salade?
 

DeletedUser75339

Guest
Ja, ik begrijp je wel nyade, maar met die spelers heb je te maken, ongeacht je het niet wilt.
Vandaar ook de reactie. Snap je,

Beter laten we dit nu gewoon rusten en gaan we nu verder met het spel en zien we, waarnaar de wereld vordert wie er het beste uit de strijd komt. :)

Ja tuurlijk heb je ermee te maken, maar iedereen weet dat die spelers fouten gaan maken.
Ga je dan diegene straffen die hen helpt?

Ik vind van niet.

Vind ik wat makkelijk om nu gewoon verder te gaan nadat jullie zonder echte reden deze wereld verpest hebben voor Kevin die er ook zoveel uur vrije tijd heeft ingestoken.

Het is ook nog steeds niet te laat om het goed te maken en klasse te laten zien.
 
Reactiescore
3.586
Wij hebben deze wereld al genoeg klasse laten zien. Toen Kevin op BA kwam spelen werden er ook nog clusterfucks genomen en dergelijke. Je moet ten eerste al niet op een stab account gaan spelen die naam draag je ongeacht welke spelers erop mee voor derest van de wereld. Het is aan de nieuwe spelers om niet op stab account te willen gaan spelen of te stoppen indien ze er later pas achter komen.

BA is game over en dat zal zo blijven kan je nog zoveel wenen als je wilt dat zal weinig uitmaken. Dat jij moraal ridder komt spelen terwijl je 60 personen genaaid hebt deze wereld is al helemaal komisch. Niemand neemt je serieus Hansie Pansie word dringend tijd dat je dit gaat inzien.
 

DeletedUser75339

Guest
Wij hebben deze wereld al genoeg klasse laten zien. Toen Kevin op BA kwam spelen werden er ook nog clusterfucks genomen en dergelijke. Je moet ten eerste al niet op een stab account gaan spelen die naam draag je ongeacht welke spelers erop mee voor derest van de wereld. Het is aan de nieuwe spelers om niet op stab account te willen gaan spelen of te stoppen indien ze er later pas achter komen.

BA is game over en dat zal zo blijven kan je nog zoveel wenen als je wilt dat zal weinig uitmaken. Dat jij moraal ridder komt spelen terwijl je 60 personen genaaid hebt deze wereld is al helemaal komisch. Niemand neemt je serieus Hansie Pansie word dringend tijd dat je dit gaat inzien.

Humble heeft echt nog maar weinig getoond wat aanvallen geblokt van noob stam septen en voor de rest wat zombie aanvallen verstuurd en zelfs bij die aanvallen op septen vernam ik dat het niet altijd even netjes was.

Humble een klasse stam noemen kan je dus een flagrante leugen noemen.

En wie zegt dat nu weer jij zeker jannes slaagt weer helemaal nergens op.
Als de spelers van Salvador zouden worden vervangen ga ik ook niet doen alsof de nieuwe stabbers zijn hoor.

Ik heb de beste beslissing genomen zeker als je het gedrag en de stabs van Stan achteraf ziet.

Erg grappig dat juist jij met hem samenwerkt.
Toont nog maar eens je hypocriete aard aan.
 

DeletedUser68954

Guest
Er zijn genoeg momenten deze wereld geweest dat alleen een speler werd aangekeken op een stab niet het hele account
 

DeletedUser

Guest
Humble heeft echt nog maar weinig getoond wat aanvallen geblokt van noob stam septen en voor de rest wat zombie aanvallen verstuurd en zelfs bij die aanvallen op septen vernam ik dat het niet altijd even netjes was.

Stuur maar aanvallen :D
 

DeletedUser58227

Guest
Humble heeft echt nog maar weinig getoond wat aanvallen geblokt van noob stam septen en voor de rest wat zombie aanvallen verstuurd en zelfs bij die aanvallen op septen vernam ik dat het niet altijd even netjes was.

Humble een klasse stam noemen kan je dus een flagrante leugen noemen.

En wie zegt dat nu weer jij zeker jannes slaagt weer helemaal nergens op.
Als de spelers van Salvador zouden worden vervangen ga ik ook niet doen alsof de nieuwe stabbers zijn hoor.

Ik heb de beste beslissing genomen zeker als je het gedrag en de stabs van Stan achteraf ziet.

Erg grappig dat juist jij met hem samenwerkt.
Toont nog maar eens je hypocriete aard aan.

Wat is jouw geaardheid eigenlijk Hans? Ik twijfel een beetje bij je namelijk
 
Bovenaan