W51 Stablijst

DeletedUser75339

Guest
Wat is jouw geaardheid eigenlijk Hans? Ik twijfel een beetje bij je namelijk

Vond je die foto van mij in wielerkledij dan zo mooi :eek:
Ik ga je alleen moeten teleurstellen vrees ik en zelfs mocht je een vrouw zijn, vind ik intelligentie wel aantrekkelijk.
Jammer maar helaas, jannes is nog vrijgezel denk dat je daar meer succes bij hebt.

@sambuca ga ik doen hoor, pas maar op :D
 

DeletedUser59552

Guest
Ik ga hier maar eens zelf reageren, want ik hoor mijn naam vaak en ook vaak gelinkt aan onjuiste dingen.

Allereerst begin ik over de actie op thosk zelf. Uiteraard is dit niet de meest fancy actie die je kan uitvoeren, maar stabben? Nee, ik vind het zelf geen stabben als een speler ongelukkig is en zijn dorpen gewoon aan de vijand geeft. Noemen wij het een stabactie van edict toen ze runner 5, valheru, en de andere at all leden rekruteerden? Nee, we noemden enkel die leden stabbers omdat ze hun stam naaiden. In dit geval kan je enkel zeggen dat BA gestabbed is door thosk en humble kan je dit gewoon niet verwijten. En ja, ik ben van mening dat je deze situaties kunt vergelijken, want door de overstap van de at all leden, kregen de resterende at all leden een onmogelijk cluster om voort te leven, iets wat nu bij BA het geval is. Dus kortom, ik vind het eerder stabben van thosk en niet van Humble zelf. Wij hebben gewoon gebruik gemaakt van de situatie net zoals edict dat heeft gedaan bij at all. Dat is punt 1 waar ik op wilde reageren.

Punt 2, er wordt constant beweeerd error stabde Humble, maar Kevin speelde nog niet bla bla bla. Feit 1: meerdere errorleden waren ontevreden, ook toen Kevin erbij kwam en Marco vertrok. Feit 2: ikzelf werd gecf't door 2 error accounts, damarcus en leffel. Feit 3: die zijn pas gekickt na vele klaagzangen, dus in het begin zaten ze nog in error. Feit 4: ik heb hier heel vaak Hans beschuldigd dat hjj dit via vv deed. Aangezien BA leider was, had hij heel makkelijk kunnen zien wie er vv draaide of dat het de speler zelf was. Hier is nooit wat door hem gezegd, ergo nam ik aan dat mijn conclusie de juiste was en dat Hans hiervoor verantwoordelijk was. Feit 5: ik ben pas begonnen met kata'en nadat ik via een ontevreden error lid te horen kreeg dat het plan was om mij te cf'en met damarcus. Ik heb hierop zijn dorpen gescout en zag inderdaad ontiegelijk veel edeltreinen die waren geproduceerd. De dag dat ik mijn eerste cf kreeg, was ook gelijk de dag waarop ik begon met kata'en. In dit geval deed ik het niet om een account te laten stoppen, maar puur om meer cf's te vermijden. Actie = reactie. Het stoort mij echt enorm dat Hans constant beweert dat ik begon met kata'en en dat jullie daarom zijn gaan cf'en. Waarom zou ik mijn toekomstige dorpen kapotkata'en zonder een geldige reden? Want damarcus was al gebroken en die was ik al langzaam aan het opedelen. Feit 6: Hans noemt mij een noob en slechte speler, helemaal prima. In Humble weten ze gelukkig wat ik kan en ik heb toch persoonlijk 2x de nummer 2 van error weten weg te spelen. Dan kan je zeggen dat het inactueve noobs zijn, maar zo kan je altijd een excuus wel verzinnen. Feit 7: Humble wordt door Hans verweten laf spel te spelen doordat wij 's nachts clears en edels sturen. Er zijn talloze bewijzen dat niet alleen edict dit ook doet, maar hijzelf ook, dus de hypocrisie ten top m.b.t. dit punt. Feit 8: die cf door errorleden waren ten tijde dat Kevin leider was van error, hij is daar dus door ons verantwoordleijk gehouden. Feit 9: ik zal nog steeds niet beginnen met kata'en van BA. Feit 10: ben ik zoveel edels op BA verloren dan? Vraag maar in Humble, ik heb een chronisch edeltekort gehad en ik kan me niet herinneren dat ik ooit echt pogingen op hem heb gedaan. Wellicht een keer een enkele trein om te zien hoe erop gereageerd werd, maar meer niet. Feit 11: ik ben een noob en ik vind het heel fijn om te zien dat ik zo onderschat word. Feit 12: het is heel kinderachtig van beide kanten dat er zo persoonlijk over leden wordt gesproken. Ik vind het gebruik van hansiepansie door Humbleleden ook kinderachtig, net zoals ik Hans kinderachtig vind door te praten over Inge dr foto (alhoewel ik nu wel heel nieuwsgierig raak).

Aangezien het een lap tekst is een korte samenvatting:
- actie op thosk geen stab van humble. Rekruut van at all leden was namelijk ook geen stab van edict en in beide gevallen zijn er dorpen naar de vijand gegaan en is een (of meerdere) account(s) een onmogelijke toekomst aangedaan.
- tutm begon met kata'en NADAT we werden gecf't
- tutm en el s zijn noobs
- Hans, Inge en Jannes zijn bezig met persoonlijke aanvallen, willen jullie hier aub mee ophouden? Zoals al gezegd, houd rl en tw gescheiden.
 

DeletedUser75339

Guest
Punt 1 : Volgens jou theorie is overstappen van stam dus altijd stabben, terwijl jullie net zo goed van septen en dawn rekruteerden.
Maakt mij niet uit hoor maar komt wel weer hypocriet over.

Enkele maanden geleden kregen wij ook een bericht van een ontevreden modest lid of wij hem wouden helpen tegen humble omwille van respectloos gedrag.
Daar zijn wij ook niet op ingegaan aangezien meewerken aan een Stab net zo lelijk is.
Humble had als ze het net wilden spelen dit moeten melden aan ba of gewoon negeren.

Voor de rest noem je het hoe je het wilt Stab, laag spel, niet zo fancy... What's in a name

Het is sws moeilijk om iedereen tevreden te houden in een stam als Error met zoveel verschillende karakters.
Ik ben al gecfd door 4 verschillende Error accounts tegen mijn wil.
Die zitten er nu nog gewoon in en ba probeert altijd voor oplossingen te zorgen.
Ik ga niet op beschuldigingen zonder bewijs reageren hier, heb bewijs aan yvo gegeven, maar geen behoefte omdat aan de humble bonobos te geven.
Jij bent beginnen kataen toen ik deff te op Damascus omdat dat een vv account makkelijker zou breken. Dikke leugen dit.
Jij hebt ongetwijfeld die pms nog wel.

De nummer 2 van Error wegspelen wauw heel indrukwekkend.
Nu snap ik waarom jannes jou 1 van de beste aanvallers van twnl noemt :rolleyes:

Jullie enigste strategie is edels snachts sturen.
Waarom denk je dat we binnen Edict refereren naar humble als dat stelletje werklozen dat jannes volgt.

Ja 99% Van Error weten niet eens wat het woord cluster inhoudt en zijn totaal irrelevant in de oorlog die kan jij nog edelen.

Je hebt hem al kapot gecfd kataen lijkt me overbodig ^^

Nee vooral Clears zoals tijdje terug 20 tal Clears op 1 overstakt dorp.

Feit 11 en 12 helemaal gelijk

Samenvatting ga ik niet aan beginnen
 
Reactiescore
3.582
Ik beledig mensen nooit op hun RL btw dus daarin moet ik je toch tegenspreken Yuri. Voor het overige klopt alles wel.

Humble heeft echt nog maar weinig getoond wat aanvallen geblokt van noob stam septen en voor de rest wat zombie aanvallen verstuurd en zelfs bij die aanvallen op septen vernam ik dat het niet altijd even netjes was.

Humble een klasse stam noemen kan je dus een flagrante leugen noemen.

En wie zegt dat nu weer jij zeker jannes slaagt weer helemaal nergens op.
Als de spelers van Salvador zouden worden vervangen ga ik ook niet doen alsof de nieuwe stabbers zijn hoor.

Ik heb de beste beslissing genomen zeker als je het gedrag en de stabs van Stan achteraf ziet.

Erg grappig dat juist jij met hem samenwerkt.
Toont nog maar eens je hypocriete aard aan.

Humble weinig getoond? Hansie Pansie heeft zichzelf zonet nog eens overtroffen. Is er iemand in Edict die jouw nog serieus neemt eigenlijk? Als ik het mij goed herinner had Humble een 'gatencluster' en was Humble een stam waarin NIEMAND toekomst zag. Toch hebben wij onze stam van niets naar de top gebracht op deze wereld door o.a Septen met al hun stammen BG's rond ons solo te verslagen door goede aanvallen. Veel massa's perfect gedeffed en positiespel van def was gewoon perfect. Ook de 3 Edict accounts die we makkelijk geveegd hebben en het in stand houden van snDD kunnen we wel stellen dat Humble bij afstand de best presterende stam is op deze wereld.

Met klasse stam doelde ik overigens niet eens op onze prestige maar op ons manier van spelen (fair) spel. En ja wij spelen ook enorm maar enorm fair tegen spelers en stammen die dezelfde wetten hanteren zoals het zou moeten.

Neem jezelf nog wat in de maling.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik beledig mensen nooit op hun RL btw dus daarin moet ik je toch tegenspreken Yuri. Voor het overige klopt alles wel.

Humble weinig getoond? Hansie Pansie heeft zichzelf zonet nog eens overtroffen. Is er iemand in Edict die jouw nog serieus neemt eigenlijk? Als ik het mij goed herinner had Humble een 'gatencluster' en was Humble een stam waarin NIEMAND toekomst zag. Toch hebben wij onze stam van niets naar de top gebracht op deze wereld door o.a Septen met al hun stammen BG's rond ons solo te verslagen door goede aanvallen. Veel massa's perfect gedeffed en positiespel van def was gewoon perfect. Ook de 3 Edict accounts die we makkelijk geveegd hebben en het in stand houden van snDD kunnen we wel stellen dat Humble bij afstand de best presterende stam is op deze wereld.

Met klasse stam doelde ik overigens niet eens op onze prestige maar op ons manier van spelen (fair) spel. En ja wij spelen ook enorm maar enorm fair tegen spelers en stammen die dezelfde wetten hanteren zoals het zou moeten.

Neem jezelf nog wat in de maling.

Jannes je weet dat je je als een 5 jarige gedraagt hé ?
Ik weet wel zeker dat mensen binnen humble dat al net zo belachelijk vinden dat jij weer niet snapt waar het overgaat tjah.

Voor de rest weet iedereen dat discussies over humble met jou zinloos zijn omdat je toch maar feiten verdraait met als doel de eindeloze en onterechte ophemeling van humble.

Als er mensen zijn met een volwassen Ingesteldheid die daarover in discussie willen gaan, reageer dan maar op mijn vorige post, maar je kan onmogelijk verwachten dat ik met deze kleuter in discussie ga.

Gewoon al het feit dat jullie stabber Stan nu helpen, maakt mij nu al aan het lachen over je hypocriete gedrag
 
Reactiescore
3.457
Ik ga hier maar eens zelf reageren, want ik hoor mijn naam vaak en ook vaak gelinkt aan onjuiste dingen.

Allereerst begin ik over de actie op thosk zelf. Uiteraard is dit niet de meest fancy actie die je kan uitvoeren, maar stabben? Nee, ik vind het zelf geen stabben als een speler ongelukkig is en zijn dorpen gewoon aan de vijand geeft. Noemen wij het een stabactie van edict toen ze runner 5, valheru, en de andere at all leden rekruteerden? Nee, we noemden enkel die leden stabbers omdat ze hun stam naaiden. In dit geval kan je enkel zeggen dat BA gestabbed is door thosk en humble kan je dit gewoon niet verwijten. En ja, ik ben van mening dat je deze situaties kunt vergelijken, want door de overstap van de at all leden, kregen de resterende at all leden een onmogelijk cluster om voort te leven, iets wat nu bij BA het geval is. Dus kortom, ik vind het eerder stabben van thosk en niet van Humble zelf. Wij hebben gewoon gebruik gemaakt van de situatie net zoals edict dat heeft gedaan bij at all. Dat is punt 1 waar ik op wilde reageren.

Punt 2, er wordt constant beweeerd error stabde Humble, maar Kevin speelde nog niet bla bla bla. Feit 1: meerdere errorleden waren ontevreden, ook toen Kevin erbij kwam en Marco vertrok. Feit 2: ikzelf werd gecf't door 2 error accounts, damarcus en leffel. Feit 3: die zijn pas gekickt na vele klaagzangen, dus in het begin zaten ze nog in error. Feit 4: ik heb hier heel vaak Hans beschuldigd dat hjj dit via vv deed. Aangezien BA leider was, had hij heel makkelijk kunnen zien wie er vv draaide of dat het de speler zelf was. Hier is nooit wat door hem gezegd, ergo nam ik aan dat mijn conclusie de juiste was en dat Hans hiervoor verantwoordelijk was. Feit 5: ik ben pas begonnen met kata'en nadat ik via een ontevreden error lid te horen kreeg dat het plan was om mij te cf'en met damarcus. Ik heb hierop zijn dorpen gescout en zag inderdaad ontiegelijk veel edeltreinen die waren geproduceerd. De dag dat ik mijn eerste cf kreeg, was ook gelijk de dag waarop ik begon met kata'en. In dit geval deed ik het niet om een account te laten stoppen, maar puur om meer cf's te vermijden. Actie = reactie. Het stoort mij echt enorm dat Hans constant beweert dat ik begon met kata'en en dat jullie daarom zijn gaan cf'en. Waarom zou ik mijn toekomstige dorpen kapotkata'en zonder een geldige reden? Want damarcus was al gebroken en die was ik al langzaam aan het opedelen. Feit 6: Hans noemt mij een noob en slechte speler, helemaal prima. In Humble weten ze gelukkig wat ik kan en ik heb toch persoonlijk 2x de nummer 2 van error weten weg te spelen. Dan kan je zeggen dat het inactueve noobs zijn, maar zo kan je altijd een excuus wel verzinnen. Feit 7: Humble wordt door Hans verweten laf spel te spelen doordat wij 's nachts clears en edels sturen. Er zijn talloze bewijzen dat niet alleen edict dit ook doet, maar hijzelf ook, dus de hypocrisie ten top m.b.t. dit punt. Feit 8: die cf door errorleden waren ten tijde dat Kevin leider was van error, hij is daar dus door ons verantwoordleijk gehouden. Feit 9: ik zal nog steeds niet beginnen met kata'en van BA. Feit 10: ben ik zoveel edels op BA verloren dan? Vraag maar in Humble, ik heb een chronisch edeltekort gehad en ik kan me niet herinneren dat ik ooit echt pogingen op hem heb gedaan. Wellicht een keer een enkele trein om te zien hoe erop gereageerd werd, maar meer niet. Feit 11: ik ben een noob en ik vind het heel fijn om te zien dat ik zo onderschat word. Feit 12: het is heel kinderachtig van beide kanten dat er zo persoonlijk over leden wordt gesproken. Ik vind het gebruik van hansiepansie door Humbleleden ook kinderachtig, net zoals ik Hans kinderachtig vind door te praten over Inge dr foto (alhoewel ik nu wel heel nieuwsgierig raak).

Aangezien het een lap tekst is een korte samenvatting:
- actie op thosk geen stab van humble. Rekruut van at all leden was namelijk ook geen stab van edict en in beide gevallen zijn er dorpen naar de vijand gegaan en is een (of meerdere) account(s) een onmogelijke toekomst aangedaan.
- tutm begon met kata'en NADAT we werden gecf't
- tutm en el s zijn noobs
- Hans, Inge en Jannes zijn bezig met persoonlijke aanvallen, willen jullie hier aub mee ophouden? Zoals al gezegd, houd rl en tw gescheiden.


Er was er maar 1 die persoonlijk werd en dat was Hans .
Dreigen om foto's in bepaalde chats te gooien is nogal kinderachtig.
 
Reactiescore
3.582
IPV te zeggen dat mijn post niet klopt kan je ook uitleggen waarom. Ik beargumenteer mijn mening dat is het verschil tussen onze posten en dat maakt mij een betere poster als jouw.

Ik hemel Humble overigens niet op, ik spreek de feiten en de feiten zijn dat Humble zoals ik daarnet zei, bij afstand de best presterende stam is op deze wereld. Deze wereld heeft een algemeen laag niveau maar wat wij gepresteerd hebben is gewoon vrij uitzonderlijk en niet vaak te zien op de TW velden. Noem mij eens stammen op die begonnen als Humble en geëindigd zijn waar wij atm nu zitten. Ik kan je vertellen dat die op een hand te tellen zijn. Het zijn gewoon feiten dat wij het optimale rendement uit onze stam gehaald hebben en een Edict en zeker een Septen hebben dat zeker niet gedaan. Je mag het best oneens zijn met deze stelling maar dan hoor ik graag wat er niet klopt aan mijn uitleg en dus niet dat het niet klopt ;)
 

DeletedUser75339

Guest
Dan weet jij ook dat ik gewoon je eerste post terugkrijg want "jannes kan geen ongelijk hebben"

Akka discussiëren met jou is zinloos hoe fout je ook bent.

1 ding wil ik wel weten waarom helpt humble een bewezen stabber als Stan ?

@Serenity jij niet kinderachtig lol
Heb je posts gemaakt die niet kinderachtig zijn de laatste tijd ?
Posts zoals je tamponposts, die W42 posts etc suggereert namelijk totaal anders.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.582
Goed als je de discussie niet aandurft met mij toont dat enkel maar dat je tegen mij opkijkt wat ik wel kan begrijpen. We weten beide dat ik veel meer verstand heb van dit spel dan dat jij dat doet.

Op w42 deed ik nog je vv en ik deed (zonder moeite) wat timings op een dorp en jouw reactie was: Wow dat ziet er nice uit nog nooit zo iets gezien. Ik in mijn eigen aan het denken, die is ook niet veel gewoon. Je bent gewoon een overdreven erg matige TW speler en dat blijkt maar weer doordat je de discussie wilt ontlopen door te zeggen 'Jij bent Jannes en je denkt toch altijd dat je gelijk hebt'. Ik zal bij deze meegeven dat ik regelmatig ongelijk heb als ik discussies pleeg met mensen die verstand hebben van tribalwars. Echter heb ik ze zelden tegengekomen op dit fora deze wereld. Ik herinner mij nog the pianist die fier in 10 post's aanhaalde dat hij mij overklaste op het AF, later toen hij voor de 2dde keer kansloos werd ge edeld kwam die prive zeggen dat hij geen gebruik maakte van scripts. Tja geen wonder dat ik als een alwetende betweter overkom heb ook nog nooit een deftig persoon tegenover mij gehad in de discussie. Jij bent gewoon 1 van de zovele die denkt iets voor te stellen maar je faalt op al je wereld en deze zal er geen uitzondering op zijn.

Dus nogmaals reageer inhoudelijk op mijn post of geef gewoon toe dat ik er meer verstand van heb wil je toch iets of wat nog serieus overkomen.
 

DeletedUser75339

Guest
Je hebt je geschiedenis tegen jannes op elke wereld dat ik je heb zien posten (42 47 en 51), geef je zelfs wanneer je ongelijk bewezen is niet toe en dat tegenover mensen die echt wel weten waar ze over spreken zoals conceived.

Zelfs bij de mensen van humble die ik spreek is je halsstarrige koppigheid een komisch begrip geworden.

En dat ik mijn tijd niet aan je wil verspillen maakt mij een slechte speler die naar je opkijkt hahaha.

Dat plaatje over dat ik je complimenteerde met een timing is ondertussen ook wel grijsgedraaid, niet dat het ooit wat was maar goed.

Je vergeet trouwens te zeggen waarom jullie een bewezen stabber als Stan helpen.

Humble topstam hoor, ba stabben, Stabber Stan ossen en vv'en
Hoor zelfs geluiden dat er nog meer laag spel op komst is vanuit humble.
Sterk werk daar ^^
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75339

Guest
Nu ik wat beter kijk zie ik dat het precies enkel de os van jannes was waar we op lopen.
Wel erg krom dat juist zijn Def bij stabber Stan staat ^^
 
Reactiescore
3.582
Je hebt je geschiedenis tegen jannes op elke wereld dat ik je heb zien posten (42 47 en 51), geef je zelfs wanneer je ongelijk bewezen is niet toe en dat tegenover mensen die echt wel weten waar ze over spreken zoals conceived.

Zelfs bij de mensen van humble die ik spreek is je halsstarrige koppigheid een komisch begrip geworden.

En dat ik mijn tijd niet aan je wil verspillen maakt mij een slechte speler die naar je opkijkt hahaha.

Dat plaatje over dat ik je complimenteerde met een timing is ondertussen ook wel grijsgedraaid, niet dat het ooit wat was maar goed.

Je vergeet trouwens te zeggen waarom jullie een bewezen stabber als Stan helpen.

Humble topstam hoor, ba stabben, Stabber Stan ossen en vv'en
Hoor zelfs geluiden dat er nog meer laag spel op komst is vanuit humble.
Sterk werk daar ^^

En wederom ga je niet inhoudelijk in op de dingen die ik aanhaal. Zeggen dat ik denk altijd gelijk te hebben en zeggen dat er veel situaties zijn geweest waarin ik mijn gelijk niet wou afgeven toen ik dat niet had is makkelijk om te zeggen. Kom eens met voorbeelden waar ik mijn gelijk niet afgeef terwijl de bewijzen dat tegenspreken. Ik neem CBC ten eerste al niet serieus als tribalwars speler omdat zijn loyaliteit even laag is als die van u. Ik heb trouwens niet gezegd dat ik mijn gelijk altijd afgeef als ik tegen mensen praat die veel van TW kennen. Ik heb gezegd dat als ik fout zit ik dat zeker kan toegeven maar het weinig gebeurd omdat het gemiddelde niveau van de TW speler zo laag ligt dat ik het meestal gewoon effectief beter weet.

Maar goed ik geef ook al is het bewezen mijn ongelijk nooit niet af zoals op w42-47-51, op al die werelden ja? Kan je vast wel 1 voorbeeld van elke wereld bovenhalen. Ik ben benieuwd. Want in tegenstelling tot veel mensen kan ik wel gewoon logisch redeneren.

Jij bent gewoon een matige speler heeft niets met het AF te maken maar met jouw als tribalwars speler in het algemeen. Tribalwars draait om stammen en laat dat nu net al het eerste puntje zijn waarin jij faalt en laat nu net TW op deftig niveau bespelen te moeilijk zijn voor u. Wat blijft er nog over? Een stamnaaide rimnoob die op 1C inc's kan spammen en op het AF uit zijn nek zit te lullen. Dat is hoe ik je zie en beoordeel op basis van meerdere werelden die jij serieus gespeeld hebt.

Je faal stook poging past perfect in de lijn van je spelniveau. Dat mijn leden mij koppig vinden is geen geheim dat zeg ik zelf ook dus je punt is? Er is nog een verschil tussen koppig zijn en niet kunnen redeneren.

Nu ik wat beter kijk zie ik dat het precies enkel de os van jannes was waar we op lopen.
Wel erg krom dat juist zijn Def bij stabber Stan staat ^^

Waarom is Stan een stabber dan? De enige stab acties die ik gezien heb is acc Tijs op OBEY en stam Error tegen Humble. Je lult weer enorm uit je nek zoals je altijd gedaan hebt. Mag ik nog iets opmerken?

Jij wilt niet inhoudelijk in discussie gaan over iets speltechnisch van op w51 met als reden dat er bij mij niet te praten valt. Waarom ga je dan over al derest wel in discussie met mij?
Wel zeg je: Jannes met jouw valt niet te discussiëren en vervolgens ga je de discussie niet meer aan ofwel ga je de discussie wel aan. Maar in het 1 onderwerp de confrontatie zoeken en in het ander onderwerp niet komt wederom niet ten goede van je geloofwaardigheid. Zo meteen gaan mensen nog denken dat je selectief reageert op het gene waarin jouw ogen kansen liggen iets te bereiken. Mag ik daaruit concluderen dat je toegeef dat mijn uitspraken over Humble de harde feiten zijn?
 

DeletedUser59552

Guest
Punt 1 : Volgens jou theorie is overstappen van stam dus altijd stabben, terwijl jullie net zo goed van septen en dawn rekruteerden.
Maakt mij niet uit hoor maar komt wel weer hypocriet over.

Enkele maanden geleden kregen wij ook een bericht van een ontevreden modest lid of wij hem wouden helpen tegen humble omwille van respectloos gedrag.
Daar zijn wij ook niet op ingegaan aangezien meewerken aan een Stab net zo lelijk is.
Humble had als ze het net wilden spelen dit moeten melden aan ba of gewoon negeren.

Voor de rest noem je het hoe je het wilt Stab, laag spel, niet zo fancy... What's in a name

Het is sws moeilijk om iedereen tevreden te houden in een stam als Error met zoveel verschillende karakters.
Ik ben al gecfd door 4 verschillende Error accounts tegen mijn wil.
Die zitten er nu nog gewoon in en ba probeert altijd voor oplossingen te zorgen.
Ik ga niet op beschuldigingen zonder bewijs reageren hier, heb bewijs aan yvo gegeven, maar geen behoefte omdat aan de humble bonobos te geven.
Jij bent beginnen kataen toen ik deff te op Damascus omdat dat een vv account makkelijker zou breken. Dikke leugen dit.
Jij hebt ongetwijfeld die pms nog wel.

De nummer 2 van Error wegspelen wauw heel indrukwekkend.
Nu snap ik waarom jannes jou 1 van de beste aanvallers van twnl noemt :rolleyes:

Jullie enigste strategie is edels snachts sturen.
Waarom denk je dat we binnen Edict refereren naar humble als dat stelletje werklozen dat jannes volgt.

Ja 99% Van Error weten niet eens wat het woord cluster inhoudt en zijn totaal irrelevant in de oorlog die kan jij nog edelen.

Je hebt hem al kapot gecfd kataen lijkt me overbodig ^^

Nee vooral Clears zoals tijdje terug 20 tal Clears op 1 overstakt dorp.

Feit 11 en 12 helemaal gelijk

Samenvatting ga ik niet aan beginnen

Nee, van stam wisselen mag, maar naar een stam gaan waar je mee in oorlog bent en zo je oud-stamgenoten 0 toekomstperspectief biedt, wel. Leer eens lezen...

Ik vind het frappant dat je mij een leugenaar noemt terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik pas begon met kata'en na 2 gebeurtenissen: 1 error lid zei dat damarcus mij ging cf'en. 2 ik kreeg cf's. Dat jij toendertijd VV'de en defte, was te merken maar geen reden om te kata'en. En ja tuurlijk breek je een account/vv'er als je gaat kata'en, dat weet iedereen. Maar ik stond al op dikke dorpswinst enhad ook al heel veel troepen gedood, waarom zou ik dan nog gaan kata'en? Alleen maar zonde van m'n dorpen.

2x de nummer 2 hè. En Tjah, je mag bagatelliseren wat je wilt, ik en humble weet wat ik kan.

Ahja die ja, maar lekker boeiend, dode clears. Dat jij ze nou liever vol hebt voor het farmen, is jouw keuze. Ik loop liever oo stacks dood en pak zo nog wat ODA.

Tprobleem bij jou Hans is vooral dat je dingen giga verdraait. Je verzint nog niet eens dingen of je liegt nog niet eens echt, maar je verdraait alles echt enorm. Kap daar eens mee.
 

DeletedUser75339

Guest
Je hebt gelijk jannes ik kan je maar beter helemaal negeren.

Voor de anderen Stan heeft via de vv van the chosen one

- cfs genomen in het cluster van Tijs.
- Tijs gekatad

Ik zal het enkel bij de stabs houden want als we het over al zijn laagspel hebben zijn we nog lang bezig.

Dit terwijl er kata en cf afspraken tussen Edict en at all waren en met dat soort speler werkt humble nu samen vvd erop, stuurt er Def heen.

Het is duidelijk dat humbles moraliteit in rechte lijn naar beneden gaat met rekruuts als Menno en de recente acties.

@grom

Toen ik vertrok was dat in eerste instantie enkel met valheru dus voor hetzelfde geld had ik ons een onmogelijk front aangedaan.
Ik heb ook gewoon een nap aangeboden, iets wat humble ook al niet deed.
Die begonnen zo snel mogelijk lafhartig in de rug aan te vallen.

Dit is ook gewoon een dikke leugen en je verdraait alles.
Praktisch vanaf dat ik de eerste treintjes snipete, begon jij met kataen.
Toen ik vroeg waarom nu ineens wel antwoorde je dat dat een vv account makkelijker brak.
Jammer dat ik die pms niet kan laten zien.
Daarna pas niet daarvoor zijn die cf dreigingen gekomen want het was juist omdat je katade dat riensk kwaad was en je deed dit omdat je net zoals bij ba graag de makkelijkste weg pakt ook al is die niet zo netjes.

Je zei zelf dat die spelers niet eens konden snipen dus zal wel moeilijk geweest zijn zeker.
Denk dat niemand dat hier een prestatie vind hoor ook jannes niet.
Het iets dat moet gebeuren en je hebt het gedaan maar om daar nu applaus voor te vragen...

Wat een domme bewering hier.
Stacks bashen is iets anders dan als een blinde 20 Clears op een overstack dood te lopen.
Ik sta rang 4 oda... ik gebruik mijn Clears enkel voor te farmen tuurlijk.. Weldoordachte opmerking

En nu ga je mij verwijten dingen te verdraaien, terwijl je het zelf al doet en jannes met zijn grote roze humble bril op niks anders doet.
 
Reactiescore
3.582
Je hebt gelijk jannes ik kan je maar beter helemaal negeren.

Voor de anderen Stan heeft via de vv van the chosen one

- cfs genomen in het cluster van Tijs.
- Tijs gekatad

Ik zal het enkel bij de stabs houden want als we het over al zijn laagspel hebben zijn we nog lang bezig.

Dit terwijl er kata en cf afspraken tussen Edict en at all waren en met dat soort speler werkt humble nu samen vvd erop, stuurt er Def heen.

Het is duidelijk dat humbles moraliteit in rechte lijn naar beneden gaat met rekruuts als Menno en de recente acties.

Als je zegt mij volledige te negeren doe dat dan ook, nu ga je wederom selectief in de discussie over onderwerpen waar jij denkt verstand van te hebben en het hoeft niemand te verbazen dat het onderwerp 'stabs' is. Je wilt niet eens inhoudelijk over tribalwars praten betreft het verloop van deze wereld omdat je nogmaals je meerdere in mij moet erkennen.

Acc Tijs is dat het account niet dat OBEY gestabbed heeft? Niet meer dan normaal dat de leider van OBEY die speler terug pakt. Stabben mag niet maar als je zelf hard genaaid word mag je gewoon hard terug naaien daar is helemaal niets verkeerds mee.
 

DeletedUser76545

Guest
Ik zal je later nog wel uitleggen waarom mijn actie op tijsbetuwehero geen stab was. Want daar zijn duidelijke redenen voor namelijk waar ook jouw leiding van op de hoogte is.
Ben ook wel benieuwd op welke andere stabs en lage spelen van mij je doelt zoals jij het noemt?
 

DeletedUser75339

Guest
Ik zal je later nog wel uitleggen waarom mijn actie op tijsbetuwehero geen stab was. Want daar zijn duidelijke redenen voor namelijk waar ook jouw leiding van op de hoogte is.
Ben ook wel benieuwd op welke andere stabs en lage spelen van mij je doelt zoals jij het noemt?

Doe maar eerst anders vergeet je het misschien ;)
 

DeletedUser59552

Guest
Toen ik vertrok was dat in eerste instantie enkel met valheru dus voor hetzelfde geld had ik ons een onmogelijk front aangedaan.
Ik heb ook gewoon een nap aangeboden, iets wat humble ook al niet deed.
Die begonnen zo snel mogelijk lafhartig in de rug aan te vallen.

Dit is ook gewoon een dikke leugen en je verdraait alles.
Praktisch vanaf dat ik de eerste treintjes snipete, begon jij met kataen.
Toen ik vroeg waarom nu ineens wel antwoorde je dat dat een vv account makkelijker brak.
Jammer dat ik die pms niet kan laten zien.
Daarna pas niet daarvoor zijn die cf dreigingen gekomen want het was juist omdat je katade dat riensk kwaad was en je deed dit omdat je net zoals bij ba graag de makkelijkste weg pakt ook al is die niet zo netjes.

Je zei zelf dat die spelers niet eens konden snipen dus zal wel moeilijk geweest zijn zeker.
Denk dat niemand dat hier een prestatie vind hoor ook jannes niet.
Het iets dat moet gebeuren en je hebt het gedaan maar om daar nu applaus voor te vragen...

Wat een domme bewering hier.
Stacks bashen is iets anders dan als een blinde 20 Clears op een overstack dood te lopen.
Ik sta rang 4 oda... ik gebruik mijn Clears enkel voor te farmen tuurlijk.. Weldoordachte opmerking

En nu ga je mij verwijten dingen te verdraaien, terwijl je het zelf al doet en jannes met zijn grote roze humble bril op niks anders doet.

Dat klopt, maar je wist ook dat je at all alsnog een zeer lastige situatie bezorgde.

Jongen, wie weet het nou beter? Jij die via een vv speelde, of ik die met mijn eigen account speelde... Zoals ik al zei, Damascus was gebroken, waarom zou ik mijn dorpen willen af breken. En jij weet niet eens wanneer ik hoorde van die cf dreiging, want dat wist ik al heel snel, dus ga nou niet doen alsof je de situatie volledig door had. Ik ga niet zomaar iemand kata'en als daar geen aanleiding voor is. Hetzelfde met dontino, vrijwel identieke situatie als damascus alleen edelde hij geen bbs. Daar heb ik ook niks gekata'd.

Ik doe toch ook niet alsof het een super prestatie was? Alleen dat een speler die 70% def was zo makkelijk was weggespeeld.
Nou, je vergeet erbij te melden dat die stack waar je op doelt, muur 6 had en tussentijds is bijgestackt. Ik heb er toch nog aardig wat gesloopt hoor. Het is niet als een blinde gestuurd, want bij een hogere muur had ik het natuurlijk niet gedaan.
Knap, rang 4 oda, ik heb bijna even veel oda en veel minder dorpen.

Maar dit is laatste keer dat ik op jou ga reageren, want man wat verdraai jij alles.
 

DeletedUser75339

Guest
Dat klopt, maar je wist ook dat je at all alsnog een zeer lastige situatie bezorgde.

Jongen, wie weet het nou beter? Jij die via een vv speelde, of ik die met mijn eigen account speelde... Zoals ik al zei, Damascus was gebroken, waarom zou ik mijn dorpen willen af breken. En jij weet niet eens wanneer ik hoorde van die cf dreiging, want dat wist ik al heel snel, dus ga nou niet doen alsof je de situatie volledig door had. Ik ga niet zomaar iemand kata'en als daar geen aanleiding voor is. Hetzelfde met dontino, vrijwel identieke situatie als damascus alleen edelde hij geen bbs. Daar heb ik ook niks gekata'd.

Ik doe toch ook niet alsof het een super prestatie was? Alleen dat een speler die 70% def was zo makkelijk was weggespeeld.
Nou, je vergeet erbij te melden dat die stack waar je op doelt, muur 6 had en tussentijds is bijgestackt. Ik heb er toch nog aardig wat gesloopt hoor. Het is niet als een blinde gestuurd, want bij een hogere muur had ik het natuurlijk niet gedaan.
Knap, rang 4 oda, ik heb bijna even veel oda en veel minder dorpen.

Maar dit is laatste keer dat ik op jou ga reageren, want man wat verdraai jij alles.

Ja natuurlijk maakte het hen dat lastig maar een Stab vind ik totaal niet.
Heb dat zo netjes mogelijk gedaan en vind het nog steeds een goede beslissing.

Toon de pms die we daarover hadden dan, ik kan er niet meer aan.
Want ik ben best wel zeker van mijn stuk.
Kan zijn dat jij dat van die cfs eerder hoorde maar mij gaf je als reden te kataen om een vv account te breken.
Hier op het af zei je ook zoiets dacht ik, zal nog wel eens opzoeken.

Ik zeg dat je offensief nog niks hebt gepresteerd dan zeg jij dat je 2x de nummer 2 van Error wegspeelde.
Lijkt mij dat je dat dan wel als prestatie beschouwt.
Ik heb beebie 90% Def en nog groter weggespeeld, boeit echt geen hol hoor.
Zijn noobs die toch weggespeeld worden doe jij het niet doet iemand anders het wel.

Als je voor de rest nergens druk hebt is massaal Clears op 1 dorpen gooien in andermans cluster natuurlijk niet bijster slim.

Je bent een maand eerder begonnen en je hebt vooral oda van je Stab op ba.
Maar zeg vooral dat ik niks clear om te farmen lol.

Doei
 
Reactiescore
3.582
Als je hem op w23 destijds bezig zag (toen jij nog in de luiers zat) op zijn nummer 1 account (wat doen degelijk nog iets voorstelde) op aanvallend gebied kunnen we wel concluderen dat hij kan aanvallen. Aangezien ik dat van kortbij meermaals heb gezien en ondervonden.

Dat je zijn aanvallen niet hoogstaand acht kan ik goed inkomen maar is dat nodig dan tegen Error? We zullen zien wat hij ervan terecht zal brengen als jij weldra gaat fronten tegen hem ;) Beetje same als Humble tegen Edict, dag 1 moeite doen en acc breekt dan maar wat random op edelen.
 
Bovenaan