W51 Stablijst

DeletedUser77798

Guest
Vind het niet echt een stab eerder een actie van lage morele waarde.

RIP Brokenarrow , toch respect dat hij het zo lang heeft uitgehouden!
 

DeletedUser6916

Guest
Humble weinig getoond? Hansie Pansie heeft zichzelf zonet nog eens overtroffen. Is er iemand in Edict die jouw nog serieus neemt eigenlijk? Als ik het mij goed herinner had Humble een 'gatencluster' en was Humble een stam waarin NIEMAND toekomst zag. Toch hebben wij onze stam van niets naar de top gebracht op deze wereld door o.a Septen met al hun stammen BG's rond ons solo te verslagen door goede aanvallen. Veel massa's perfect gedeffed en positiespel van def was gewoon perfect. Ook de 3 Edict accounts die we makkelijk geveegd hebben en het in stand houden van snDD kunnen we wel stellen dat Humble bij afstand de best presterende stam is op deze wereld.

Met klasse stam doelde ik overigens niet eens op onze prestige maar op ons manier van spelen (fair) spel. En ja wij spelen ook enorm maar enorm fair tegen spelers en stammen die dezelfde wetten hanteren zoals het zou moeten.

Neem jezelf nog wat in de maling.

Welke stammen had Septen dan wel geen BG mee rond jullie?
 

DeletedUser77799

Guest
Kan mij daar weinig van herinneren ...

Septen wilde wereldmassa op Humble doen, maar dat werd stronteslecht geregeld. Want hoe plan je nou een massa met alleen haantjes als die namelijk misschien wel 3 clears moesten doneren?:eek:
Septen zocht naar bg's rondom humble heen om ze gezamenlijk aan te vallen.
 
Reactiescore
604

DeletedUser69459

Guest
Ik vind het wel grappig dat ondanks dat Humble het een terechte actie vindt, er toch nog steeds over gediscusieërd wordt en mensen zich belachelijk gedragen. Goed bezig (y)
 

DeletedUser75339

Guest
Ik zal je later nog wel uitleggen waarom mijn actie op tijsbetuwehero geen stab was. Want daar zijn duidelijke redenen voor namelijk waar ook jouw leiding van op de hoogte is.
Ben ook wel benieuwd op welke andere stabs en lage spelen van mij je doelt zoals jij het noemt?

Doe maar eerst anders vergeet je het misschien ;)

Bump, humble blijft stabber Stan helpen.
Ik wacht nog steeds op een verklaring.
 

DeletedUser58227

Guest
Wij wachten op het moment dat jij je bakkes dicht houdt. Want daar stab je überhaupt heel w51 mee.
 
Reactiescore
1.015
Wat is je IQ jannes ? :p

Slim zijn is wat je met je intelligentie doet. Je IQ geeft je intelligentie aan. Je kan dus zeer slim zijn maar echt niet intelligent of omgekeerd. Als je dus vraagt achter zijn IQ, zal het antwoord niet te bijster positief zijn.
 
Reactiescore
3.576
Bump, humble blijft stabber Stan helpen.
Ik wacht nog steeds op een verklaring.

Stan naaide (had geen afspraken) een stabber, ik zie nog altijd niet in wat daar erg aan is? Ik heb dat al 5x gezegd dus je kan het nog 5x vragen je moet gewoon begrijpend proberen te lezen.
 

DeletedUser68954

Guest
Slim zijn is wat je met je intelligentie doet. Je IQ geeft je intelligentie aan. Je kan dus zeer slim zijn maar echt niet intelligent of omgekeerd. Als je dus vraagt achter zijn IQ, zal het antwoord niet te bijster positief zijn.
Jannes geeft toch 9/10 x niet het andwoord wat je wil
 

DeletedUser69459

Guest
Stan naaide (had geen afspraken) een stabber, ik zie nog altijd niet in wat daar erg aan is? Ik heb dat al 5x gezegd dus je kan het nog 5x vragen je moet gewoon begrijpend proberen te lezen.

Het is toch opvallend hoe jij altijd schermt met de woorden `geen afspraken`. Geen afspraken betekent geen moraal besef en anomie. Welkom in de wereld van jannes.
 
Reactiescore
3.457
Waarom stopte Jeroen ook alweer in Edict?
Die wilde niet in een stam spelen waar stabs weggemoffeld werden ;-)
 
Bovenaan