Top/Flop spelers

DeletedUser69459

Guest
Met een account als BA en zo'n front kan je alles verwachten wat er in Tribalwars mogelijk is. Als jullie er vanuit zijn gegaan dat de aanvallen die er die middag uit zijn gegaan grotendeels clears waren, terwijl dat niet zo is/was betekent het dus dat er niet goed is gespeeld op BA of goed aan is gevallen vanuit Humble, your choice.

4 clears per dorp, terwijl ze in het achterland liggen. Ik dacht echt dat het clears waren.
 
Reactiescore
3.586
De helft? 3 man ofzo bedoel je? Als ik daar 1 van ben, ben ik hopelijk wel op de hoogte :rolleyes:

Ik was vooral erg serieus in mijn reactie. Mijn punt is wel duidelijk denk ik, Edict roept dat ze geen banden met Error hebben terwijl er (als we op jou moeten geloven) minstens 3 spelers er def hebben staan, er meerdere vv's draaien op verschillende accounts en dat zelfs jullie leider goed op de hoogte is van de situatie die zich heeft afgespeeld.

Leugen 43 CHECK!
 

DeletedUser69459

Guest
Ik was vooral erg serieus in mijn reactie. Mijn punt is wel duidelijk denk ik, Edict roept dat ze geen banden met Error hebben terwijl er (als we op jou moeten geloven) minstens 3 spelers er def hebben staan, er meerdere vv's draaien op verschillende accounts en dat zelfs jullie leider goed op de hoogte is van de situatie die zich heeft afgespeeld.

Leugen 43 CHECK!

Hangt er vanaf wat jij beschouwt als Error. Maar voor zover ik weet is 1 persoon geen stam. Of bestaat Humble enkel uit Jannes?

Verder heb ik het woord def niet in de mond genomen. Ik geef enkel aan dat er 2-3 mensen gevv't hebben en dus op de hoogte zijn.
 
Reactiescore
3.457
Hangt er vanaf wat jij beschouwt als Error. Maar voor zover ik weet is 1 persoon geen stam. Of bestaat Humble enkel uit Jannes?

Verder heb ik het woord def niet in de mond genomen. Ik geef enkel aan dat er 2-3 mensen gevv't hebben en dus op de hoogte zijn.

Ook op de " bewuste" accounts?
 

DeletedUser76513

Guest
Ik krijg 0,0 reactie van betreffende spelers. Heb er incommings heen gegooid om te kijken of er wat van reactie van zou komen maar ook dat gebeurde niet. Houd in dat ik denk dat ze onder VV staan. Geen idee van wie dus verder. De beschuldigingen aan het adres kan ik allemaal prima begrijpen maar ik kan er simpelweg geen controle op uitvoeren net zo min ik bewijs zie vanuit humble. Zal dus betekenen dat we uiteindelijk weer het altijd leuke wellesnietes gejank krijgen Dat laat ik dus lekker aan jullie over;)
 

DeletedUser76513

Guest
jij vind een PM van 10 dagen geleden het bewijs dat Hans die CFs heeft gemaakt? In 10 dagen kan een VV heel veel kanten op schuiven
 
Reactiescore
3.457
Hangt er vanaf wat jij beschouwt als Error. Maar voor zover ik weet is 1 persoon geen stam. Of bestaat Humble enkel uit Jannes?

Verder heb ik het woord def niet in de mond genomen. Ik geef enkel aan dat er 2-3 mensen gevv't hebben en dus op de hoogte zijn.

Kom op zeg! Je eigen stamlid geeft toe dat er 2 A 3 mensen uit Edict vv draaien daar, is het dan zo moeilijk om dit uit te zoeken ??
 
Reactiescore
3.586
jij vind een PM van 10 dagen geleden het bewijs dat Hans die CFs heeft gemaakt? In 10 dagen kan een VV heel veel kanten op schuiven

Inderdaad kan ondertussen al van Runner naar Valheru naar IGHI naar SOI terug naar Runner gegaan zijn. Komt op hetzelfde neer, jij die je kop weer in het zand steekt zoals je deed bij de stab op acc OBAY. Nu goed wij hebben ook veel intern accounts met een hoog edellimiet. Deze misschien eens naar het zuid-westen laten edelen, bb'tjes, weet niet precies welke speler daar ligt maar die zal vast wel snel '5'x gaan runnen.
 

DeletedUser77942

Guest
Kijk waarom het verkeerd is gegaan

Is gewoon omdat ik naast tw nog een leven heb voor mij zit het er niet in om elke nacht op te zijn en na aanvallen 7 dage aan een stuk ik ben simpelweg hier al co gekomen en de hoofdspeler wist dat ik niet elk moment van de dag online kan zijn

Je kunt zegge humble heeft goed aangevallen nee da hebben ze nie ik heb t gewoon fout ingeschat en niet verwacht dat er edels zoude komen afgelopen nacht dus laat me dit zeggen de afgelopen 6 dage was er niks aan de hand kwa het deffen van de aanvallen omdat de aanval gewoon een flop was

Maar als ik de 7de dag dan tags mis ja het kan gebeuren het is en blijft maar een spel
 

DeletedUser76513

Guest
Top jannes, ik ga er geeneens meer achteraan. Je steekt je tijd maar in allerlei mooie beschuldigen dan steek ik me tijd wel in het spel;)
 
Reactiescore
3.457
Lol, dus we schuiven het maar weer onder de deurmat
Nja wij weten genoeg lijkt mij :redface:
 

DeletedUser69459

Guest
Kom op zeg! Je eigen stamlid geeft toe dat er 2 A 3 mensen uit Edict vv draaien daar, is het dan zo moeilijk om dit uit te zoeken ??

Dat stamlid ben ikzelf? :p

En meer concreet bedoel ik Hans die sws goede banden heeft met error aangezien hij er tegen ligt en ikzelf. En ik denk dat je wel weet dat ik graag vv doe. Voor Humble is het tarief trouwens 200pp/uur en 50pp per snipe.
 
Reactiescore
3.457
Wees er maar trots op allemaal, ergens snap ik het wel hoor.
Op een normale manier lukt het jullie niet dan maar vv-tjes pakken om te cf in het cluster van de vijand !

Is al niet meer op 1 hand te tellen wat er allemaal aan vieze akties is gebeurd, ik snap Jeroen zijn keuze om te stoppen in Edict geheel!!
 

DeletedUser31490

Guest
4 clears per dorp, terwijl ze in het achterland liggen. Ik dacht echt dat het clears waren.

Wil dus zeggen dat heel jouw vorige post nergens op sloeg, want je opmerking is duidelijk sarcastisch. Nacht aanvallen had je dus zeker kunnen verwachten.
 
Bovenaan