Top/Flop spelers

DeletedUser77942

Guest
Waarom verdenken jullie edict?
Zonder het bewijs te hebben dat er iemand van edict of op leffel of op damarcus nu zit?

Maar blijft grappig hoe van een mug een olifant gemaakt kan worden

Het is niet fair om te cf oke maar waarom mensen beschuldigen die er grote kans helemaal niks mee te maken hebben?
 

DeletedUser77942

Guest
Wil dus zeggen dat heel jouw vorige post nergens op sloeg, want je opmerking is duidelijk sarcastisch. Nacht aanvallen had je dus zeker kunnen verwachten.


Zoals ik al aangaf heb ik ook een real life en zit elke dag nachten er voor mij niet in

En aangezien er elke dag maar rare edels die makkelijk te pakken ware van el salvador afkwamen had ik niet op die nacht edels gerekt maar eerder op een berg fakes
 

DeletedUser31490

Guest
Zoals ik al aangaf heb ik ook een real life en zit elke dag nachten er voor mij niet in

En aangezien er elke dag maar rare edels die makkelijk te pakken ware van el salvador afkwamen had ik niet op die nacht edels gerekt maar eerder op een berg fakes

Ging meer om wat iemand anders poste, over dat de aanvallen ''onverwacht'' waren. Waar ik op doel is dat met een account zoals BA aanvallen nooit onverwacht horen te zijn. Toen ik zelf nog 300 + graden front had rekende ik ook elke avond op een eventuele blitz, want daaruit haal je over het algemeen het meeste uit.
 

DeletedUser69459

Guest
Ging meer om wat iemand anders poste, over dat de aanvallen ''onverwacht'' waren. Waar ik op doel is dat met een account zoals BA aanvallen nooit onverwacht horen te zijn. Toen ik zelf nog 300 + graden front had rekende ik ook elke avond op een eventuele blitz, want daaruit haal je over het algemeen het meeste uit.

Dat is het enige dat we kunnen besluiten nl. dat BA de aanvallen niet had verwacht. Anders was het wel in orde gekomen, denk je niet?

Natuurlijk kon je erop rekenen dat er `s nachts aanvallen verstuurd zouden worden.
 
Reactiescore
3.583
Kijk waarom het verkeerd is gegaan

Is gewoon omdat ik naast tw nog een leven heb voor mij zit het er niet in om elke nacht op te zijn en na aanvallen 7 dage aan een stuk ik ben simpelweg hier al co gekomen en de hoofdspeler wist dat ik niet elk moment van de dag online kan zijn

Je kunt zegge humble heeft goed aangevallen nee da hebben ze nie ik heb t gewoon fout ingeschat en niet verwacht dat er edels zoude komen afgelopen nacht dus laat me dit zeggen de afgelopen 6 dage was er niks aan de hand kwa het deffen van de aanvallen omdat de aanval gewoon een flop was

Maar als ik de 7de dag dan tags mis ja het kan gebeuren het is en blijft maar een spel

Over welke aanvallen heb jij het. Doel je op die random inc's die wij dagenlang op BA gestuurd hebben zonder enige coördinatie. Deze nacht de eerste poging op een serieuze aanval (al stak ik er niet eens zoveel tijd in) en je account is alweer kinderlijk weggespeeld.

Als jij compleet foute tags hebt kan je 1 al totaal geen oordeel vellen over de opbouw van de massa en 2 is er ondanks de foute tags enorm zwak verdedigd. Als BA symbool staat voor de ruggengraat van Edict zal de wereld rap gedaan zijn.

Top jannes, ik ga er geeneens meer achteraan. Je steekt je tijd maar in allerlei mooie beschuldigen dan steek ik me tijd wel in het spel;)

Ik had niets anders verwacht hoor. Maar begrijp mij niet verkeerd ik weet dat jij opzich wel goede bedoelingen hebt, maar je bent nu eenmaal geen leider (dan weer wel en dan weer niet). Het is al lang duidelijk dat je 0,0 controle over Hans hebt en met jou doel ik ook op leiding Edict (als daar nog sprake van is). Edict is gewoon 1 en al pure puinhoop intern ik kan er best inkomen dat je u tijd er niet wilt insteken. Wees aub wel een grote man en hou de eer aan jezelf ipv het nog pogen mooi te praten.

Waarom verdenken jullie edict?
Zonder het bewijs te hebben dat er iemand van edict of op leffel of op damarcus nu zit?

Maar blijft grappig hoe van een mug een olifant gemaakt kan worden

Het is niet fair om te cf oke maar waarom mensen beschuldigen die er grote kans helemaal niks mee te maken hebben?

Damarcus vertelde in een PM dat Runner de vv had dus 'een grote kans dat ze er HELEMAAL niets mee te maken hebben' is op zijn zachts gezegd de slechte zin die je maar kon plaatsen in deze context.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.583
Edict leiding word gewoon door de helft van de leden uitgelachen. Moet ik eens redeneren hoe Hans denkt? Ik ben Hans en ik naai iedereen die ik niet mag, of mijn stam dat nu wilt of niet boeit mij geen hol. Wat gaan ze doen? Ze worden atm al maanden van de mat geveegd als ze mij kicken verliezen ze valheru mee en mogelijk nog meerdere accounts wat dus hun dood betekend.

Die Hans lacht jullie gewoon compleet uit omdat de leiding in Edict duidelijk aantoonbaar niet meer de baas is en geen orde meer kan handhaven. Als er 1 ding is dat ik in de jaren als leider op TW geleerd heb is dat ongeacht de gevolgen, wie zich zo gedraagt in je stam dump je maar zo snel mogelijk. Kwestie van tijd voor ze zelf weg zijn met de helft van je leden omdat ze denken dat ze het allemaal wel even beter kunnen. Nogmaals hou de eer aan jezelf, niemand op w51 neemt Edict als stam nog serieus met zo'n beleid. Lijkt de Nederlandse voetbalbond wel ;)
 

DeletedUser59552

Guest
Waarom verdenken jullie edict?
Zonder het bewijs te hebben dat er iemand van edict of op leffel of op damarcus nu zit?

Het is niet fair om te cf oke maar waarom mensen beschuldigen die er grote kans helemaal niks mee te maken hebben?

Nou, eigenlijk heb ik er meerdere redenen voor om dit te vermoeden:
1. Een pm van Damarcus zelf waarin hij zegt dat runner 5 de hele tijd al vv liep te draaien, die pm is nu 10 dagen oud, dus het kan verouderd zijn, maar zelfs toen werden er al bbs geedeld.
2. Damarcus hebben wij kinderlijk eenvoudig weggespeeld, maar op een bepaald punt werd er ineens heel fanatiek en echt goed gedeft (snipen, blocks, dodges etc. was eerst niet aanwezig). Gezien de stam error, vermoedden wij eerst dat BA de vv deed, tot je zelf een dorp edelde. Overigens heeft runner in de tussentijd ook geedeld van hem, dus het is ook mogelijk dat er een andere vv'er op zat toendertijd.
3. Met alle respect, de defskills zijn er niet in error, misschien op jou na, maar jij bent te druk ervoor. En aangezien er ook op leffel nu ineens keihard gedeft wordt (lees, argwahn en ik zijn al genoeg edels doodgelopen op iemand met maar 4 of 5 dorpen bij ons in de buurt), kunnen we er zeker wel vanuit gaan dat er vv buiten error werd gedraaid.

Het is gewoon ontzettend jammer dat deze hele kwestie op zo'n gigantische discussie is uitgelopen. Wij hebben Hans/Runner 5 openlijk hiervan beschuldigd en ook ooit in een pm volgens mij, met bewijs van damarcus dat hij iig ooit vv draaide. Als hij nou eens gewoon laat zien dat hij geen vv draait of weet ik veel wat, neem ik alle beschuldigingen terug en zal ik mezelf verontschuldigen.

Zoals Jannes aangeeft, zorgt dit er echt voor dat er een smet op w51 komt en dan helaas met name op edict en dat is vet zonde voor de goede/leuke/normale edict spelers, want die verdienen dit niet.

Nu even persoonlijk gericht aan Hans: Bewijs alsjeblieft mijn ongelijk, want ik heb liever dat ik ongelijk heb dan gelijk.

Ik krijg 0,0 reactie van betreffende spelers. Heb er incommings heen gegooid om te kijken of er wat van reactie van zou komen maar ook dat gebeurde niet. Houd in dat ik denk dat ze onder VV staan. Geen idee van wie dus verder. De beschuldigingen aan het adres kan ik allemaal prima begrijpen maar ik kan er simpelweg geen controle op uitvoeren net zo min ik bewijs zie vanuit humble. Zal dus betekenen dat we uiteindelijk weer het altijd leuke wellesnietes gejank krijgen Dat laat ik dus lekker aan jullie over;)
Buiten het feit dat ik een pm kreeg, is er inderdaad geen direct bewijs. Maar feit is wel dat de speler zelf aangaf dat Hans er ooit vv op draaide. In hoeverre hij dan ook verantwoordelijk is voor de cf, geen idee, maar hij speelt er in ieder geval een rol in.

Dat wij, humble zijnde, er zo veel ophef om maken, is omdat dit (mocht het waar zijn) niet de eerste jammerlijke actie van dat account is en er wordt gewoon niks tegen gedaan vanuit edict.

Kijk waarom het verkeerd is gegaan

Is gewoon omdat ik naast tw nog een leven heb voor mij zit het er niet in om elke nacht op te zijn en na aanvallen 7 dage aan een stuk ik ben simpelweg hier al co gekomen en de hoofdspeler wist dat ik niet elk moment van de dag online kan zijn

Uiteraard is dit ook een heel legitieme reden, maar daarnaast werd er wel redelijk veel vv gedraaid door edict. Dat dit niet snachts gebeurt, is niet zo gek, maar er moet niet gedaan worden alsof het account totaal niet actief is geweest.

Je kunt zegge humble heeft goed aangevallen nee da hebben ze nie ik heb t gewoon fout ingeschat en niet verwacht dat er edels zoude komen afgelopen nacht dus laat me dit zeggen de afgelopen 6 dage was er niks aan de hand kwa het deffen van de aanvallen omdat de aanval gewoon een flop was

Maar als ik de 7de dag dan tags mis ja het kan gebeuren het is en blijft maar een spel

Ik vind het erg makkelijk om te zeggen dat wij niet goed hebben aangevallen, maar dat het puur komt door onverwachte timing. Juist door die eerste 6 dagen van aanvallen, hebben wij een onverwachte blitz kunnen uitvoeren. In die trant zou je het dus eigenlijk juist als een heel goede en geslaagde tactiek/aanval kunnen noemen ;)

Dat het een spel is, heb je 100% gelijk in
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76365

Guest
Als BA de leiding heeft binnen Error dan kan je als leiding ook zien wie in bezit is van de vv's. Dus vertel eens wie wel o.a. de vv van Damarcus had?
 
Reactiescore
3.583
BA is de buddy van Hans en Hans heeft def bij hem staan en helpt hem. Als BA toegeeft is hij officieel RIP op deze wereld zonder de steun van Nyade dus op een eerlijke reactie moet niemand hopen. Al zou het wel klassevol zijn.
 

DeletedUser69459

Guest
Uiteraard is dit ook een heel legitieme reden, maar daarnaast werd er wel redelijk veel vv gedraaid door edict. Dat dit niet snachts gebeurt, is niet zo gek, maar er moet niet gedaan worden alsof het account totaal niet actief is geweest.

Deffen is niet zo gemakkelijk als edels als ram staan aangeduid en dergelijke. Enja, je zou daar wat op kunnen vinden, mrgoed. Dat is jammer genoeg niet gebeurt. Morgen weer een dag zeker ;)

Ik vind het erg makkelijk om te zeggen dat wij niet goed hebben aangevallen, maar dat het puur komt door onverwachte timing. Juist door die eerste 6 dagen van aanvallen, hebben wij een onverwachte blitz kunnen uitvoeren. In die trant zou je het dus eigenlijk juist als een heel goede en geslaagde tactiek/aanval kunnen noemen ;)

Nu heeft die tactiek goed gewerkt. Maar of die de volgende keer nog zal werken, dat is iets anders.
 

DeletedUser77155

Guest
Edict leiding word gewoon door de helft van de leden uitgelachen. Moet ik eens redeneren hoe Hans denkt? Ik ben Hans en ik naai iedereen die ik niet mag, of mijn stam dat nu wilt of niet boeit mij geen hol. Wat gaan ze doen? Ze worden atm al maanden van de mat geveegd als ze mij kicken verliezen ze valheru mee en mogelijk nog meerdere accounts wat dus hun dood betekend.

Die Hans lacht jullie gewoon compleet uit omdat de leiding in Edict duidelijk aantoonbaar niet meer de baas is en geen orde meer kan handhaven. Als er 1 ding is dat ik in de jaren als leider op TW geleerd heb is dat ongeacht de gevolgen, wie zich zo gedraagt in je stam dump je maar zo snel mogelijk. Kwestie van tijd voor ze zelf weg zijn met de helft van je leden omdat ze denken dat ze het allemaal wel even beter kunnen. Nogmaals hou de eer aan jezelf, niemand op w51 neemt Edict als stam nog serieus met zo'n beleid. Lijkt de Nederlandse voetbalbond wel ;)
een leider die zoiets over een tegenstander zegt is maar op 1 ding uit , kick van die speler puur omdat ze daar baat bij hebben, dus geef maar toe dat je er gewoon angst voor hebt jannes
 

DeletedUser77155

Guest
en waarom zou men geen v.v. mogen draaien voor iemand, ze hebben toch geen vriendschappelijke diplomatie met humble

ik zou zeggen niet zo janken jannes en zijn maatje inge want dat begint erg irritant te worden , net kleine kleuters , dit mag niet dat mag niet behalve humble die mogen alle vieze streken uit de kast halen
 
Bovenaan