Top/Flop stammen

DeletedUser63354

Guest
Wat een nutteloze discussie. Wat freaq heeft gedaan (want daar gaat het nu vooral over) is in geen enkel opzicht fout.

-de tijd van de NAP van 2 weken was voorbij. Dus daar heeft hij geen fout begaan.
-Op welke manier is een overstap naar de vijand net zo laag als een oud stamgenoot aanvallen? We zeggen zovaak dat we tribalhugs aan het spelen zijn met al die bg's en NAP's en noem maar op. Nu wordt dat hier gestimuleerd door te zeggen dat een vijand/oud stamgenoot aan te vallen laag is? Het is ook net hoe het jullie uikomt of niet?
-blijkbaar als de vijand zegt dat die niet online komt op een dag mag die niet aanvallen? Gewoon oerdom om te zeggen mathijs.... Daarnaast is het scouten een dag ervoor niet bijzonder raar.. dat je niet defft wel.
-Het feit dat er meer front ontstaat klopt. Maar heeft ook niks te maken met het feit of een aanval is toegestaan ja of nee. AOD wou een nap van twee weken. Daar is een akkoord over bereikt. Ze wouden de NAP om alles weer op de rit te krijgen. Het feit dat een dag later ook heel AOD er met de pet naar gooit is hun eigen probleem. Dennis (royal-catastrofe) is bijvoorbeeld 1 van de spelers die een uitweg zocht. (Niks ten nadele van jou hoor dennis :p)

Oftewel er is niks fout gedaan. Het feit dat een vijand noemt er een dag niet te zijn is gewoon oerdom. That's the game.

Als die guy belooft niet aan te vallen dan kan je dat gewoon zien als een keiharde afspraak. Het is irrelevant om te benoemen dat het dom is om te zeggen dat je er niet bent.
 

DeletedUser69389

Guest
Kan zijn, maar je werkt wel al tijden met ons samen.
Hoe verklaar je dat dan?

Allereerst werkt vooral Yoeri met jullie samen, maar dan nog is het niet zo dat ik met heel R2W van doen heb, maar vooral met Hand, 3Eyed en voormalig Godrekt nu Emperor. Ik ben dan ook niet direct betrokken bij het beleid van jullie als stam zijnde.
 

DeletedUser76972

Guest
Als die guy belooft niet aan te vallen dan kan je dat gewoon zien als een keiharde afspraak. Het is irrelevant om te benoemen dat het dom is om te zeggen dat je er niet bent.
Wanneer er gezamenlijk was afgesproken die NAP met een dag te verlengen geef ik 100% gelijk
Maar gezien dat hier niet is gebeurd is het natuurlijk gewoon relevant te benoemen dat hij zijn online tijden niet had moeten prijsgeven
Of vind jij van niet?
Allereerst werkt vooral Yoeri met jullie samen, maar dan nog is het niet zo dat ik met heel R2W van doen heb, maar vooral met Hand, 3Eyed en voormalig Godrekt nu Emperor. Ik ben dan ook niet direct betrokken bij het beleid van jullie als stam zijnde.

Maar wanneer 1 lid een CF zet kijk je er wel de hele stam erop aan?
Ik vind het gwn vaag dat je hier keer op keer je negatief zit uit te laten, maar nooit vies bent van het verkrijgen van off/defensieve hulp van onze stam.
En over die hulp die je dan krijgt hoor ik je hier nooit over. Dat iemand anders op je account met ons zou samenwerken en niet jijzelf is een lame excuus.
 

DeletedUser63354

Guest
Wanneer er gezamenlijk was afgesproken die NAP met een dag te verlengen geef ik 100% gelijk
Maar gezien dat hier niet is gebeurd is het natuurlijk gewoon relevant te benoemen dat hij zijn online tijden niet had moeten prijsgeven
Of vind jij van niet?


Maar wanneer 1 lid een CF zet kijk je er wel de hele stam erop aan?
Ik vind het gwn vaag dat je hier keer op keer je negatief zit uit te laten, maar nooit vies bent van het verkrijgen van off/defensieve hulp van onze stam.
En over die hulp die je dan krijgt hoor ik je hier nooit over. Dat iemand anders op je account met ons zou samenwerken en niet jijzelf is een lame excuus.

Ik krijg mee dat er gezegd is tegen RLAP door Freaq dat Freaq die dag niet zou aanvallen. Als dat zo is (let op, ik beweer niets), dan vind ik het wel degelijk laag spel om dan alsnog aan te vallen.
 

DeletedUser69389

Guest
Wanneer er gezamenlijk was afgesproken die NAP met een dag te verlengen geef ik 100% gelijk
Maar gezien dat hier niet is gebeurd is het natuurlijk gewoon relevant te benoemen dat hij zijn online tijden niet had moeten prijsgeven
Of vind jij van niet?


Maar wanneer 1 lid een CF zet kijk je er wel de hele stam erop aan?
Ik vind het gwn vaag dat je hier keer op keer je negatief zit uit te laten, maar nooit vies bent van het verkrijgen van off/defensieve hulp van onze stam.
En over die hulp die je dan krijgt hoor ik je hier nooit over. Dat iemand anders op je account met ons zou samenwerken en niet jijzelf is een lame excuus.

Ik heb het dan ook niet over de clusterfucks. Maar als je het daar toch over wilt hebben. Ja je bent als stam verantwoordelijk voor of iemand fuckt of niet. Want wanneer iemand dat doet dan dien je diegene als stam zijnde gewoon terug te fluiten. Althans dat is mijn persoonlijke opvatting. Hangt er ook wel van af wat je onder een clusterfuck verstaat. Ikzelf een bb van onder de 5K.
 

DeletedUser76972

Guest
Ik krijg mee dat er gezegd is tegen RLAP door Freaq dat Freaq die dag niet zou aanvallen. Als dat zo is (let op, ik beweer niets), dan vind ik het wel degelijk laag spel om dan alsnog aan te vallen.
IG spreek je dan toch gwn een NAP voor die dag af? Is toch vrij logisch?
Want wat bijv. als RLAP plots Freaq ging aanvallen die dag en er wel bleek te zijn?
Was hij dan ook "laag" geweest in jouw optiek?

Ik heb het dan ook niet over de clusterfucks. Maar als je het daar toch over wilt hebben. Ja je bent als stam verantwoordelijk voor of iemand fuckt of niet. Want wanneer iemand dat doet dan dien je diegene als stam zijnde gewoon terug te fluiten. Althans dat is mijn persoonlijke opvatting. Hangt er ook wel van af wat je onder een clusterfuck verstaat. Ikzelf een bb van onder de 5K.
Nu ook nog even reageren op de rest van mijn post.
 

DeletedUser69389

Guest
Nja R2W heeft er een handje van om alleen het negatieve te zien, maar volgens mij ben ik ook een aantal keer positief geweest over R2W. Het is zo dat ik niet met iedereen van R2W evengoed door de deur kan, juist ook omwille van de verschillende speelstijlen (lees op het gebied van moreel spel). Dat wij niet vies zijn van hulp ben ik met je eens, maar deels heeft Twan daar ook gelijk in:

Ze zijn genoodzaakt.

Want zonder de samenwerking met eerder genoemde accounts was het voor ons niet mogelijk om SW tegen te houden zoals wij dat nu doen en hen ook menig tik uitdelen, gezamenlijk. Maar het is niet zo dat het alleen voor ons voordelig uitpakt, maar evengoed voor R2W.

Waarom zou ik hier openlijk moeten praten over de support? Moet je misschien toch ook even wat beter kijken, want in mijn rating haalde ik het echter ook gewoon aan. Ook in de wereldchat wel eens af en toe.

Maar ik zit niet in R2W en ik mag dan best wel kritisch zijn op het beleid van R2W. Zeker als ik daar ook spelers mee aanspreek waar ik 0,0 mee van doen heb. Want van een officiële samenwerking tussen NSOL en R2W is ook geen sprake, want het betreft een samenwerking op individuele basis met een aantal accounts.
 
Reactiescore
767
Zie anders ook genoeg aanvallen van jouw kant voorbij komen tijdens die NAP dus wat loop je nu onschuldig te doen?


Knipsel.png

Knipsel.png

En ga nou trouwens eens deffe, je hebt al 40 dorpen verloren vandaag nub


Wauw dat is ook toevallig niet 5 dagen nadat de mb,s van R2W al bezig waren .
1b957e979a7df53ea9b9df657a766419.png
 

DeletedUser74358

Guest
Hahaha ov3rlord, als jullie ineens daar spelers die stacks hebben staan bij rlap wel aannemen, kan je toch niet verwachten dat hij die aanvallen zomaar afslaat?
 

DeletedUser77817

Guest
Zie anders ook genoeg aanvallen van jouw kant voorbij komen tijdens die NAP dus wat loop je nu onschuldig te doen?


Knipsel.png

Knipsel.png

En ga nou trouwens eens deffe, je hebt al 40 dorpen verloren vandaag nub

Toe maar, 2 rapportjes!
Het eerste rapport is een clear die toekomt op een BB die net door Sandertje is geadeld.
Het tweede rapport is een edel op de dag dat aanvallen toegestaan waren (de 23e maart).
Ga nou geen rapportjes erbij halen die niks in jouw voordeel zeggen, want je schiet jezelf alleen maar in je voet..

Trouwens, voor als je het nog niet doorhad: ik def niet als er zó godsgruwelijk vuil wordt gespeeld. FreaQ + TTTH + MB's van TTTH hebben al vrij spel. Als je dat niet door had, ontbreekt het je aan spelinzicht.
 

DeletedUser77817

Guest
Hallo AF-gangers,

De afgelopen 2 weken is er veel gebeurt omtrent de stam "AOD" en het account "RLAP" (Rise Like A Phoenix ? ..).
Veel mensen vinden mij een enorme hypocriet, dat ben ik met hen eens. Ik vind het zelf een grote fout dat ik heb gesolliciteerd bij, destijds Plop, nu R2W. Ik zeg jullie dan ook eerlijk dat ik enkel heb gesolliciteerd om met een eventuele overgang een langer verblijf op deze wereld zeker te stellen. De manier van spelen van Plop/R2W vind ik namelijk (zoals jullie weten) bedroevend, laag.
Het getuigd van weinig klasse zoals er vooral om is gegaan met mij (en andere leden van AOD).

Laat ik, nogmaals, eens een aantal feiten op een rij zetten, sommige zaken heb ik al benoemd tijdens een eerdere forum-post,:

-
Allereerst zijn er dus AOD'ers geweest die overgehaald (?) zijn door Archer Maximus, destijds een vijand, hem (Archer) te stacken terwijl AOD een massa op hem aan het houden was. Laag niveau van destijds Civil. En dat terwijl ex-Civil leden nu in R2W zitten. Dit moeten zij geweten hebben
- Verder rekruteert TTTH de gehele RIM boven mij, om maar genoeg mensen tegen mij te spannen. Daarbij komt dat ik een tijdje geleden een PM wisseling heb laten zien tussen de MB van FreaQshow en TTTH zelf, waar TTTH smeekte om één gratis dorpje om daar een uitkijktoren (bij mij) te bouwen.. Is dat zwak en laag spel? Ja.

PM Wisseling:

.TalkToTheHand 20.02.17 15:02
Hoe gaat die daar? :D

Jasper

Jokers 20.02.17 16:12
Hier gaat het goed.
Hoe gaat het bij U?

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 20.02.17 18:49
Prima, hoe is het in je stam, werk jij niet voor Rise Like A Phoenix of een ander stamlid?

Jasper

Jokers 20.02.17 19:14
Nee hoor ben jammer genoeg door het grote puntenverschil al een aantal dorpen kwijt gespeeld aan hun stam. Is wel al even geleden maar ik denk dat dat er veel mee te maken heeft dat u stam en de stam AOD aan elkaar grenzen dus als ik mij niet vergis zullen jullie wel de handen vol hebben aan elkaar of niet?

Jokers 20.02.17 19:15
En in de stam gaat het wel ze hebben het lastig tegen de grote spelers maar dat is bij mij ook zo en dat is maar normaal ook denk ik.

.TalkToTheHand 21.02.17 20:33
Ja klopt zeker, ik wil je wel helpen moet ik wel een dorpje van je hebben :p

Jasper


Jokers 21.02.17 20:51
Dat is vriendelijk dat u dit voorstelt maar ik ga het aanbod toch vriendelijk afslaan ;)

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 21.02.17 20:52
haha nouja zeg ;(

Jasper

Jokers 21.02.17 20:54
Haha ja maar het is een vriendelijk en verleidelijk aanbod maar ga het toch niet doen mijn excuses.

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 21.02.17 20:55
Haha ik doe het zodat ik uitkijktoren kan maken daar (is zeer handig voor aanvallen in de toekomst)

Zal ik je links laten liggen :p

Jasper


Jokers 21.02.17 20:56
Ow oke zo ja dat snap ik.

En oke in orde.

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 24.02.17 00:35
Mag ik echt niet 1 dorpje hebben? :(

Zal je dan serieus veel gaan helpen :D


Jasper

Jokers 24.02.17 00:44
Nee sorry ;)

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 24.02.17 00:45
want :p

Jasper

Jokers 24.02.17 00:49
Je hebt dorpen genoeg en ik sta er liever geen af ;)

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 24.02.17 00:49
Snap ik maar moet een uitkijktoren bouwen hahahaha xD

Jasper


Jokers 24.02.17 00:50
Er liggen hier nog dorpen genoeg in de buurt dus.

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 24.02.17 01:50
Je wordt aangevallen door RLAP? xD

Jasper

Jokers 24.02.17 08:07
Ja ik ben inderdaad weer 3 dorpen kwijt aan RLAP maar heb er zelf ook weer 2 nieuwe geedeld in het oosten.

Dat is het spel natuurlijk. Dorpen edelen en dorpen verliezen.

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

.TalkToTheHand 24.02.17 08:14
Je werkt met hem?

Jokers 24.02.17 08:24
Nee dat had ik toch al gezegd?

Kijk ik heb aanvallen vanhem over de vloer gekregen waardoor hij door mijn deff is geraakt en daarna kwam het treintje en ik kon er niet meer optijd zijn met mijn deff.

Mvg [player]Jokers[/player]
Jordy

Deze mededelingen werden door Jokers doorgestuurd.

- De vele keren dat er geprobeerd werd info uit AOD te trekken. Door Archer Maximus is op slinkse wijze geprobeerd info te winnen.
- De overstap van FreaQ+WarMachine kwam, zoals is gezegd, als donderslag bij heldere hemel. 's Middags (+- 15u) werden we ingelicht dat Plop FreaQ+WarMachine 'wouden hebben' (besluit stond toen al vast). Nog enkele uren later kwam de forumpost met het aangekondigde afscheid van deze 2 spelers.. Defence werd meteen teruggetrokken.
- Dan nog de vele clusterfucks die we hebben gehad. Clusterfucks die nóóit goed te praten zijn. Denk aan clusterfucks van Dr. Dufus en The Gentlemen.
- Daarbij komen ook nog de ontwikkelingen van de laatste 2 weken:
* Een MB van TTTH edelt een BB dorp in mijn cluster, een clusterfuck. Ik scout dit dorp (logisch) en vervolgens krijg ik een massa van 400 att's.. Dáárna pas worden de CF's teruggegeven, maar de dorpjes die gepakt zijn uit de massa-aanval zijn nooit teruggegeven..
* En tot slot het verhaal met FreaQshow.. De NAP tussen AOD + R2W en mij en FreaQshow zou 23 maart aflopen. Dat was afgelopen donderdag. Vervolgens wist ik dat vr/za de massa op mij zou komen. Ik vroeg aan FreaQ wanneer de massa kwam. Hij zei mij dat die zaterdags was. Ik zei FreaQ dat mij dat goed uit kwam omdat ik vrijdag niet in staat was overdag te TW'en.
FreaQ beloofde mij daarop niet op vrijdag aan te vallen, zaterdags pas. Het is een stab van jewelste om dan alsnog vrijdag aan te vallen. Er waren toen al zeker 10 dorpen geëdeld en er waren dus 10 defence dorpen verloren gegaan.
Het gaat mij erom dat afgesproken is, pas zaterdags aan te vallen door FreaQ. Omdat hij dus wist dat ik vrijdags niet veel online was en hij tóch nog een leuke strijd wou hebben, had hij mij persoonlijk beloofd pas zaterdags de aanvallen te laten aankomen..

Met dit verhaal probeer ik niet de gedachtes van AF-gangers omtrent mij te veranderen, maar wel wil ik hen laten inzien dat er geen net spel is gespeeld tegen mij. Ik kan dan nog zo hypocriet zijn (ben ik met jullie eens), alleen zoals tegen mij is gespeeld, is onacceptabel. Het is ontzettend laag zoals op deze manier gespeeld is. Het spelplezier was voor mij door vooral de laatste actie van FreaQshow, totaal verdwenen. Daarom heb ik besloten om ook niet te deffen tegen de 1750 aanvallen die op mij zijn afgestuurd.
Ook vind ik het frappant dat R2W geen deftige reactie durft te geven. Telkens draaien ze de boel om en noemen ze mij de boeman of verdraaien ze de zaken. Geef gewoon toe dat hier gigantisch vies is gespeeld. Want bedenk: als jullie dit werd aangedaan, hoe zouden jullie dan gereageerd hebben? ;)

Een kleine kanttekening: tegen Jasper ben ik soms ook niet netjes geweest m.b.t. de NAP die we hadden voordat AOD überhaupt gevallen was. Dat was meer vanwege onwetendheid dan expres naaien en regels negeren.
Alleen, nogmaals, is het ongelooflijk zoals gehandeld is tegen mij de laatste weken.

Bij deze hoop ik jullie allen voldoende geïnformeerd te hebben. Vragen? Stel ze dan.

Gr. Mathijs | RLAP
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78104

Guest
Hallo AF-gangers,

De afgelopen 2 weken is er veel gebeurt omtrent de stam "AOD" en het account "RLAP" (Rise Like A Phoenix ? ..).
Veel mensen vinden mij een enorme hypocriet, dat ben ik met hen eens. Ik vind het zelf een grote fout dat ik heb gesolliciteerd bij, destijds Plop, nu R2W. Ik zeg jullie dan ook eerlijk dat ik enkel heb gesolliciteerd om met een eventuele overgang een langer verblijf op deze wereld zeker te stellen. De manier van spelen van Plop/R2W vind ik namelijk (zoals jullie weten) bedroevend, laag.
Het getuigd van weinig klasse zoals er vooral om is gegaan met mij (en andere leden van AOD).

Laat ik, nogmaals, eens een aantal feiten op een rij zetten, sommige zaken heb ik al benoemd tijdens een eerdere forum-post,:

-
Allereerst zijn er dus AOD'ers geweest die overgehaald (?) zijn door Archer Maximus, destijds een vijand, hem (Archer) te stacken terwijl AOD een massa op hem aan het houden was. Laag niveau van destijds Civil. En dat terwijl ex-Civil leden nu in R2W zitten. Dit moeten zij geweten hebben
- Verder rekruteert TTTH de gehele RIM boven mij, om maar genoeg mensen tegen mij te spannen. Daarbij komt dat ik een tijdje geleden een PM wisseling heb laten zien tussen de MB van FreaQshow en TTTH zelf, waar TTTH smeekte om één gratis dorpje om daar een uitkijktoren (bij mij) te bouwen.. Is dat zwak en laag spel? Ja.

PM Wisseling:


- De vele keren dat er geprobeerd werd info uit AOD te trekken. Door Archer Maximus is op slinkse wijze geprobeerd info te winnen.
- De overstap van FreaQ+WarMachine kwam, zoals is gezegd, als donderslag bij heldere hemel. 's Middags (+- 15u) werden we ingelicht dat Plop FreaQ+WarMachine 'wouden hebben' (besluit stond toen al vast). Nog enkele uren later kwam de forumpost met het aangekondigde afscheid van deze 2 spelers.. Defence werd meteen teruggetrokken.
- Dan nog de vele clusterfucks die we hebben gehad. Clusterfucks die nóóit goed te praten zijn. Denk aan clusterfucks van Dr. Dufus en The Gentlemen.
- Daarbij komen ook nog de ontwikkelingen van de laatste 2 weken:
* Een MB van TTTH edelt een BB dorp in mijn cluster, een clusterfuck. Ik scout dit dorp (logisch) en vervolgens krijg ik een massa van 400 att's.. Dáárna pas worden de CF's teruggegeven, maar de dorpjes die gepakt zijn uit de massa-aanval zijn nooit teruggegeven..
* En tot slot het verhaal met FreaQshow.. De NAP tussen AOD + R2W en mij en FreaQshow zou 23 maart aflopen. Dat was afgelopen donderdag. Vervolgens wist ik dat vr/za de massa op mij zou komen. Ik vroeg aan FreaQ wanneer de massa kwam. Hij zei mij dat die zaterdags was. Ik zei FreaQ dat mij dat goed uit kwam omdat ik vrijdag niet in staat was overdag te TW'en.
FreaQ beloofde mij daarop niet op vrijdag aan te vallen, zaterdags pas. Het is een stab van jewelste om dan alsnog vrijdag aan te vallen. Er waren toen al zeker 10 dorpen geëdeld en er waren dus 10 defence dorpen verloren gegaan.
Het gaat mij erom dat afgesproken is, pas zaterdags aan te vallen door FreaQ. Omdat hij dus wist dat ik vrijdags niet veel online was en hij tóch nog een leuke strijd wou hebben, had hij mij persoonlijk beloofd pas zaterdags de aanvallen te laten aankomen..

Met dit verhaal probeer ik niet de gedachtes van AF-gangers omtrent mij te veranderen, maar wel wil ik hen laten inzien dat er geen net spel is gespeeld tegen mij. Ik kan dan nog zo hypocriet zijn (ben ik met jullie eens), alleen zoals tegen mij is gespeeld, is onacceptabel. Het is ontzettend laag zoals op deze manier gespeeld is. Het spelplezier was voor mij door vooral de laatste actie van FreaQshow, totaal verdwenen. Daarom heb ik besloten om ook niet te deffen tegen de 1750 aanvallen die op mij zijn afgestuurd.
Ook vind ik het frappant dat R2W geen deftige reactie durft te geven. Telkens draaien ze de boel om en noemen ze mij de boeman of verdraaien ze de zaken. Geef gewoon toe dat hier gigantisch vies is gespeeld. Want bedenk: als jullie dit werd aangedaan, hoe zouden jullie dan gereageerd hebben? ;)

Een kleine kanttekening: tegen Jasper ben ik soms ook niet netjes geweest m.b.t. de NAP die we hadden voordat AOD überhaupt gevallen was. Dat was meer vanwege onwetendheid dan expres naaien en regels negeren.
Alleen, nogmaals, is het ongelooflijk zoals gehandeld is tegen mij de laatste weken.

Bij deze hoop ik jullie allen voldoende geïnformeerd te hebben. Vragen? Stel ze dan.

Gr. Mathijs | RLAP

Allereerst leuk dat je op je sollicatie terugkomt. We weten allemaal dat je door je 'AOD bril' kijkt.

Omtrent archer laat ik buiten beschouwing.
Ik speelde toen zelf niet op deze wereld dus kan en mag ik niks over zeggen.

Ttth heeft niet de hele rim gerekruteert. Zorg voor een goede bron voor je weer slechte verhalen verteld. Dankje. Voor de pm heb ik teruggezocht en informatie ontvangen. Dat kan ik niet ontkennen.

Eeuhm een nap negeren? Ja misschien vanaf 1 kant wel. Maar ik heb ook berichten van 14 maart gezien dat RLAP aanviel ;).

Ik vind je AF verhalen mooi hoor mathijs, maar het feit dat er geen gebruik gemaakt mag worden van jou stomme uitspraken is natuurlijk niet hoe het werkt.. je vijanden vertrouwen is 1 van de domste dingen die je in dit spel kan doen...

Alles tegenover jasper/.ttth mag en moet geen reden zijn tot het overschrijden van regels (beide kanten).

Of je nou vindt dat er vies is gespeeld of niet. Je hebt ook niet je best gedaan. Het feit dat er clears van jou zijn gesloopt omdat je niet wil dodgen of hoe het ook mag zitten (ook op de zaterdag) heeft weinig te maken met laag gedrag. Dus kijk alsjeblieft eerst naar jezelf voor je alles afkraakt hoe subtiel je post ook mag lijken
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser50691

Guest
Ze zijn genoodzaakt.

omdat ik met de betere spelers wil spelen ja indeed maar ook weer niet had ook andere keuzes kunnen maken...
neemt niet weg dat het uit een goed hart komt en is totaal niet zo tegen min in met hun samenwerken
alleen ze moeten soms min gtst kijken wat soms kunnen ze drama maken :D

shakespear was er niets bij
 

DeletedUser71210

Guest
FreaQ beloofde mij daarop niet op vrijdag aan te vallen, zaterdags pas. Het is een stab van jewelste om dan alsnog vrijdag aan te vallen. Er waren toen al zeker 10 dorpen geëdeld en er waren dus 10 defence dorpen verloren gegaan.

Laten we nou voor eens en altijd duidelijk maken.
Dat ik inderdaad heb gezegd dat de massa op zaterdag aankwam. (dus sowieso vrijdag geen aanvallen versturen gaat er bij mij al niet in.)
6 dorpjes pakte ik van je op vrijdag, yes het was niet hoog, maar ik vind het vooral dom van jou dat jij donderdag al geen voorbereidingen nam door ons gesprek.

Het account FreaQshow zit nu inderdaad een beetje onder een vergrootglas, logisch, en daarom wordt dit zo uitgelicht. Ik snap het volkomen en trek me alle kritiek zeker aan. Ik vind alleen dat jij, mathijs, ook wat vaker naar jezelf moet kijken. Kun je zeker wat van leren.
 

DeletedUser63354

Guest
IG spreek je dan toch gwn een NAP voor die dag af? Is toch vrij logisch?
Want wat bijv. als RLAP plots Freaq ging aanvallen die dag en er wel bleek te zijn?
Was hij dan ook "laag" geweest in jouw optiek?


Nu ook nog even reageren op de rest van mijn post.

Het is dan niet specifiek benoemt maar je kan het wel degelijk als een NAP beschouwen. Er is immers een afspraak gemaakt om niet aan te vallen op vrijdag. Als RLAP zou aanvallen op die vrijdag dan was dit ook laag spel geweest. Is dit gebeurd?

Verder zijn de reacties op Mathijs gewoon zo onterecht. Hij geeft aan waar hij tekort kwam en neemt ook zijn verantwoordelijkheid daarvoor. Plop mag dit ook eens gaan doen en met een oplossing komen. Het is wel makkelijk om elke keer vies te spelen en dan te doen alsof er niets aan de hand is. Hebben jullie helemaal geen eergevoel meer ofzo.
 

DeletedUser63354

Guest
Laten we nou voor eens en altijd duidelijk maken.
Dat ik inderdaad heb gezegd dat de massa op zaterdag aankwam. (dus sowieso vrijdag geen aanvallen versturen gaat er bij mij al niet in.)
6 dorpjes pakte ik van je op vrijdag, yes het was niet hoog, maar ik vind het vooral dom van jou dat jij donderdag al geen voorbereidingen nam door ons gesprek.

Het account FreaQshow zit nu inderdaad een beetje onder een vergrootglas, logisch, en daarom wordt dit zo uitgelicht. Ik snap het volkomen en trek me alle kritiek zeker aan. Ik vind alleen dat jij, mathijs, ook wat vaker naar jezelf moet kijken. Kun je zeker wat van leren.

Als jij hebt gezegd dat je vrijdag niet zou aanvallen heb je gewoon een stab gepleegd en hoor je die dorpen terug te geven. Als jij een NAP hebt met je vijand en diegene zegt er een dag niet te zijn, betekent niet dat je opeens toch mag aanvallen. Kom op zeg.
 

DeletedUser76151

Guest
Als jij hebt gezegd dat je vrijdag niet zou aanvallen heb je gewoon een stab gepleegd en hoor je die dorpen terug te geven. Als jij een NAP hebt met je vijand en diegene zegt er een dag niet te zijn, betekent niet dat je opeens toch mag aanvallen. Kom op zeg.

Voor zover ik weet was er van een NAP geen sprake meer gezien deze afliep op Donderdag. Wel is er van wat ik begrijp, een onderlinge afspraak geweest dat de aanvallen pas aan zouden komen op zaterdag. Dat RLAP vervolgens aangeeft er vrijdag niet te zijn, en FreaQshow besluit aan te vallen ondanks de onderling gemaakte 'gentlemen agreement' vind ik geen stab, maar wel ongelofelijk laf en tekenend voor plop haar beleid.
 

DeletedUser71210

Guest
Als jij hebt gezegd dat je vrijdag niet zou aanvallen heb je gewoon een stab gepleegd en hoor je die dorpen terug te geven. Als jij een NAP hebt met je vijand en diegene zegt er een dag niet te zijn, betekent niet dat je opeens toch mag aanvallen. Kom op zeg.

Ik heb gezegd dat de main aanval op zaterdag zal plaats vinden, en dat is ook zo geschiet.

Als ik nou wel of niet wist dat hij er vrijdag was, en ik uit verkenning concludeer dat de dorpen leeg staan, dan is het toch logisch dat ik een blitz opzet. Zelfs als hij wel online was geweest had ik dat gedaan en waren mijn treintjes eerder terplaatse geweest dan zijn deff.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik heb gezegd dat de main aanval op zaterdag zal plaats vinden, en dat is ook zo geschiet.

Als ik nou wel of niet wist dat hij er vrijdag was, en ik uit verkenning concludeer dat de dorpen leeg staan, dan is het toch logisch dat ik een blitz opzet. Zelfs als hij wel online was geweest had ik dat gedaan en waren mijn treintjes eerder terplaatse geweest dan zijn deff.

Kun je hier plaatsen wat er exact gezegd is?
 
Bovenaan