Top/Flop stammen

DeletedUser77817

Guest
Leuk om te lezen dat mensen het nu wel eens met mij eens zijn :).
Jammer genoeg maakt dat nu inderdaad niks meer uit, een leuk account is kapot gegaan door vies spel.

En waarom het 'expres laten gebeuren' zwak is? Dat is niet zwak, ook al is het maar hoe je het bekijkt..
Ik gun FreaQ + TTTH geen strijd, plezier en motivatie, omdat ze mij ook de motivatie en het plezier in TW, door verschillende acties, tot ver onder het 0-punt hebben bezorgd :)
 

DeletedUser77817

Guest
Underground Tacticz , welk account bespeel je op W52? :)
Fijn dat je net zo denkt als mij, je bent zelfs nog wat minder beleefd dan ik :eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Ja hem die 5 dorpjes geven, om die de volgende dag lekker weer te pakken. Nee daar schiet die veel mee op.
Maar prima, denk er allemaal van wat je wilt, je tegenstander vertellen wanneer je er niet bent is gewoon sowieso stom.

Naja als je het zo interpreteer, wat ik begrijp, geef ik je gelijk en wil ik mijn excuses aanbieden. Ondanks dat je daar niets aan hebt, meen ik het wel echt.
Bedankt voor het compliment die ik tussen je regels door lees, ik vind het ook zeker niet fijn dat ik dit dan zo heb aangepakt. Nogmaals excuses, mijn naam heb ik zelf geschaad, al weet ik ook dat je hier niets voor koopt...

Wat een walgelijke speler ben jij zeg en wat praat jij veel onzin. De typische new gen spelers waardoor deze community naar de kloten gaat. Spelers zonder eer en geweten die ten koste van alles hogerop willen komen en daarom niet schuwen om anderen te naaien.

Die 5 dorpen zouden misschien maar 5 dorpen zijn, maar het gaat om het principe. Wat je hebt gedaan dat kan simpelweg niet. Je overstap naar R2W was al smerig en zeker de manier waarop, maar dit overtreft alles. Je bent gewoon een vieze stabber die gewoon een ideale kans zag om te profiteren van hetgeen Mathijs zei. Misschien naief van hem, maar dat is nog altijd geen legitimatie om te doen wat je hebt gedaan. Dat leaven was al smerig met de manier waarop. Maar dit zou in elke stam die zichzelf respecteert niet getolereerd worden en geeist worden dat je die dorpen teruggeeft met schade vergoeding of gekickt worden. Dat is met een reden.

Je hebt A gezegd, maar doet B en dat is ronduit smerig en laf. Durfde je het niet aan om voor die dorpen te vechten? Elk zelfrespecterende stam zou dit in 1e instantie al niet eens toestaan en als het al gebeurd was eisen dat er een oplossing kwam en anders kon diegene moven. Zulk smerig gedrag speel je. Wat dat betreft heb je misschien geluk dat R2W daarin wat minder daadkrachtig handelt.

Inderdaad voor die excuses koop je geen drol. Behalve dat je een deel van je voormalige stamgenoten hun spelplezier hebt vergald. Dacht je hen zonder niet te kunnen verslaan? Jullie overwicht is daar al enorm en het cluster van AOD verrot en dan toch nog naar zulk laag spel grijpen. Je zou je kapot moeten schamen en met de noorderzon vertrekken, maarja spelers zonder karakter zullen dat niet doen, want had je dat wel gehad dan had je heel dat vieze spel wel achterwege gelaten.

Daarnaast, hoezo zouden we je excuses moeten geloven? Je zou hem die vrijdag ook niet aanvallen, maarja het verhaal kennen we.:rolleyes:

Ondanks dat ik je punt snap en je hierin gelijk hebt. Is het 'expres laten gebeuren' wel zwak. Ik snap je frustratie maar dit is niet de eerste keer dat je hier veel praat en dan in-game weer niks laat zien.
zoals na het Solliciteren bij R2W ze op het AF afkraken.
Nu deze massa of die nou volledig eerlijk liep of niet is het niet deffen nou niet iets om trots op te zijn.

Misschien moet je eens je leden gaan terugfluiten in plaats van om de hete brij heen draaien. Je doet veel positiefs voor je account, je stam en zeker ook voor ons, maar hier zul je echt iets mee moeten gaan doen wil je als R2W zijnde gerespecteerd worden en kans maken op serieuze potentiële spelers. De post van Jonathan is amper tot niet weerlegd terwijl daar toch echt materiaal is waarvan bewezen is dat het daadwerkelijk heeft plaatsgevonden en wat niet positief is voor het beeld van R2W. Om dan nog maar niet te spreken over het binnenhalen van Mathijs en dan nu weer deze situatie. Willen jullie als R2W meer spelers hebben met enigszins acceptabel niveau zullen jullie de koers drastisch dienen te veranderen.

Moet wel herhalen dat ik het vanuit R2W oogpunt wel slim vond om War en Freaq te recruiten. Alleen de manier waarop. Maar de daad opzich is tactisch en slim.
 

DeletedUser76151

Guest
Martijn jij bent wel de laatste die de leiding van plop mag wijzen over hoe ze dienen om te gaan met vies spel. Jij hebt regelmatig smerig spel van je eigen leden, w47 bijvoorbeeld, door de vingers gezien en was zelf ook niet de cleanste door cf's bij mij te pakken via vv.
 

DeletedUser71210

Guest
Noskillsonlyluck.

Op je post hierboven:

Newgen.. Juistem, ik denk dat ik qua speeljaren weinig aan je onder doe.
Dat ik hier wat foutjes heb gemaakt geef ik direct toe.

Maar om nou te zeggen dat ik geen uitdaging in het algemeen wil, dat ik een newgen speler ben en altijd stab ben ik het voor geen druppel eens. Wellicht yoeri even vragen, ik heb hem nooit gestabbed op 21 en uitdaging was daar ook genoeg:)

Buiten dat, iedereen kan en mag een foutje maken hoop ik, ik hoop het tegendeel nog te bewijzen op dit wereld:)
 

DeletedUser69389

Guest
Martijn jij bent wel de laatste die de leiding van plop mag wijzen over hoe ze dienen om te gaan met vies spel. Jij hebt regelmatig smerig spel van je eigen leden, w47 bijvoorbeeld, door de vingers gezien en was zelf ook niet de cleanste door cf's bij mij te pakken via vv.
Allereerst heeft dat geenzins hier van doen mee en daarnaast overdrijf je het ook behoorlijk.
 

DeletedUser77471

Guest
Alles leuk lief en aardig maar Jasper van TTTH heeft beloofd de tijdens de NAP ge-edelde CF's terug te geven aan Rise Like A Phoenix. Gaat dat nog gebeuren of breekt (R2W-leiding) TTH zijn woord?
 

DeletedUser63354

Guest
Waarschijnlijk krijg je nu het antwoord dat RLAP die dorpen niet terugkrijgt omdat ie nu toch al meer dorpen is verloren haha.
 

DeletedUser76972

Guest
Ging om cf's van een mb toch?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij die al terug had, maar heb geen idee om welke dorpen het ging.

Anders kan het beste iemand van AOD ttth IG maar ff een pm sturen om het te regelen.
 

DeletedUser69389

Guest
Ging om cf's van een mb toch?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij die al terug had, maar heb geen idee om welke dorpen het ging.

Anders kan het beste iemand van AOD ttth IG maar ff een pm sturen om het te regelen.

Ik denk dat de edelman niet meer zover kan reizen nu :(

Misschien een idee om de posts te lezen en de speler zelf even contacteren als R2W zijnde?
 

DeletedUser77845

Guest
Alles leuk lief en aardig maar Jasper van TTTH heeft beloofd de tijdens de NAP ge-edelde CF's terug te geven aan Rise Like A Phoenix. Gaat dat nog gebeuren of breekt (R2W-leiding) TTH zijn woord?

Dit is ook gewoon gebeurd. Probeer maar weer lekker olie op het vuur te gooien. :eek:
 
Bovenaan