Top/Flop stammen

DeletedUser63354

Guest
Voor zover ik weet was er van een NAP geen sprake meer gezien deze afliep op Donderdag. Wel is er van wat ik begrijp, een onderlinge afspraak geweest dat de aanvallen pas aan zouden komen op zaterdag. Dat RLAP vervolgens aangeeft er vrijdag niet te zijn, en FreaQshow besluit aan te vallen ondanks de onderling gemaakte 'gentlemen agreement' vind ik geen stab, maar wel ongelofelijk laf en tekenend voor plop haar beleid.

Als RLAP door de woorden van Freaq er redelijkerwijs vanuit mocht gaan dat hij vrijdag geen incs hoefde te verwachten, en freaq doet dit toch, dan is dit een mes in de rug van RLAP. Ofwel een stab.
 

DeletedUser71210

Guest
Ik wil best een stukje uit de conversatie plaatsen.

RLAP vroeg of ik zaterdag ook mee ging aanvallen en edelen, waarop ik zei ja dat gaat gebeuren. Ik draai er niet omheen, zaterdag staat onze massa op jou.
Daarna de vraag wat de rest van mijn stam doet, waarop ik zeg, wie er allemaal precies aanvallen weet ik niet , maar zaterdag is de aankomst.
Daarop zegt Mathijs, fijn dat morgen niks aankomt.. dan ben ik er toch niet, doe met de info wat je er mee wilt. Zaterdag ben ik er non stop.. Leuk.
Waarop ik zeg, dat ik er zaterdag helemaal niet ben, maar mijn co's wel. De massa staat gepland op zaterdag, dat beloof ik je (geen woord gelogen.) En dat hij zijn co (patricia) maar eens moest inlichten omdat hij er vrijdag niet was.

Daarna ging het nog even over alle pech die hij heeft gehad en dingen die er gezegd waren die niet klopten.
Volgens mij beloof ik hier boven nergens dat er geen enkele aanval komt, enkel dat de massa op zaterdag zal plaats vinden. Ik heb zelfs gezegd dat hij zijn co beter nog even kon aanmoedigen om wel online te komen.

(je kunt het nog anders zien, mathijs was wel degelijk online op vrijdag op sommige momenten (recaps), dus hij loog tegen mij ;) )
*let vooral op die knipoog
 

DeletedUser63354

Guest
Als het op deze manier gebeurd is dan is er niets aan de hand uiteraard.
Dan zou ik graag aan @WeOnlyLikePrettyChicks willen vragen bewijs te leveren dat FreaqShow beloofd heeft niet aan te vallen op vrijdag.
 

DeletedUser77817

Guest
Ik wil best een stukje uit de conversatie plaatsen.

RLAP vroeg of ik zaterdag ook mee ging aanvallen en edelen, waarop ik zei ja dat gaat gebeuren. Ik draai er niet omheen, zaterdag staat onze massa op jou.
Daarna de vraag wat de rest van mijn stam doet, waarop ik zeg, wie er allemaal precies aanvallen weet ik niet , maar zaterdag is de aankomst.
Daarop zegt Mathijs, fijn dat morgen niks aankomt.. dan ben ik er toch niet, doe met de info wat je er mee wilt. Zaterdag ben ik er non stop.. Leuk.
Waarop ik zeg, dat ik er zaterdag helemaal niet ben, maar mijn co's wel. De massa staat gepland op zaterdag, dat beloof ik je (geen woord gelogen.) En dat hij zijn co (patricia) maar eens moest inlichten omdat hij er vrijdag niet was.

Daarna ging het nog even over alle pech die hij heeft gehad en dingen die er gezegd waren die niet klopten.
Volgens mij beloof ik hier boven nergens dat er geen enkele aanval komt, enkel dat de massa op zaterdag zal plaats vinden. Ik heb zelfs gezegd dat hij zijn co beter nog even kon aanmoedigen om wel online te komen.


(je kunt het nog anders zien, mathijs was wel degelijk online op vrijdag op sommige momenten (recaps), dus hij loog tegen mij ;) )
*let vooral op die knipoog

Klinkklare onzin, bewijs staat onderaan deze post.

Als het op deze manier gebeurd is dan is er niets aan de hand uiteraard.
Dan zou ik graag aan @WeOnlyLikePrettyChicks willen vragen bewijs te leveren dat FreaqShow beloofd heeft niet aan te vallen op vrijdag.

Het bewijs:

Hier zeg ik zelf, fijn dat er morgen (= vrijdag) niks aankomt. Daarna zegt Tim: "ik beloof dat de aankomst zaterdag is".
Oftewel: hij geeft de bevestiging dat er vrijdags niks aankomt, maar zaterdags wel.

6pmhee.png
 

DeletedUser71210

Guest
Precies, dat ging over de massa waar we het over hadden. Enfin, het is gebeurd zoals het is gebeurd, waarin ik ook al persoonlijk had gezegd dat het achteraf niet heel netjes was. maar ik blijf erbij dat ik geen afspraak schendt.
 

DeletedUser69389

Guest
Precies, dat ging over de massa waar we het over hadden. Enfin, het is gebeurd zoals het is gebeurd, waarin ik ook al persoonlijk had gezegd dat het achteraf niet heel netjes was. maar ik blijf erbij dat ik geen afspraak schendt.

Je belooft dat zaterdag de aankomstdag zal zijn. Het is misschien geen afspraak afspraak, maar je zet de vijand daar wel degelijk op het verkeerde been. Je kunt het doen, maar ik vind het om van te kotsen.
 

DeletedUser74358

Guest
Is gewoon vies spel kerel, dan toch aanvallen. Maarja, daar beginnen wij toch al aan te wennen bij R2W.
 

DeletedUser49571

Guest
Kansloos van FreaQshow, achteraf zeggen dat het niet netjes is heb je niks aan.Misschien beter komen met een oplossing?
 

DeletedUser71210

Guest
Kansloos van FreaQshow, achteraf zeggen dat het niet netjes is heb je niks aan.Misschien beter komen met een oplossing?
Ja hem die 5 dorpjes geven, om die de volgende dag lekker weer te pakken. Nee daar schiet die veel mee op.
Maar prima, denk er allemaal van wat je wilt, je tegenstander vertellen wanneer je er niet bent is gewoon sowieso stom.
 

DeletedUser77817

Guest
Ja hem die 5 dorpjes geven, om die de volgende dag lekker weer te pakken. Nee daar schiet die veel mee op.
Maar prima, denk er allemaal van wat je wilt, je tegenstander vertellen wanneer je er niet bent is gewoon sowieso stom.

Ga nou niet lopen verkondigen dat het stom is dat ik info prijsgeef..
Wanneer je mij beloofd mij niet aan te vallen, ga ik daar vanuit. Klaar. Je bent een man van je woord (vaak gemerkt binnen AOD), dus wanneer jij dat roept weet ik genoeg: ik geloof je.
En het excuus: "ja je dorpen stonden leeg", is bullshit. Als ik je scoutte en aanviel een dag eerder dan beloofd was met de reden: "Ja je dorpen stonden leeg", was dat ook laag geweest..

Waarom wist je trouwens dat mijn dorpen leegstonden? Je mocht namelijk vrijdags NIET aanvallen, zoals je zelf ook al zei.. Ook het scouten versta ik onder aanvallen.. Dus dat excuus is ook de grond ingeboord.
 

DeletedUser77817

Guest
Kansloos van FreaQshow, achteraf zeggen dat het niet netjes is heb je niks aan.Misschien beter komen met een oplossing?

Heeft geen zin :), ik ben 120 dorpen verloren in 3dgn, dus het account is kapot.
Dat heb ik ook expres laten gebeuren, op deze manier weiger ik strijd te leveren, überhaupt moeite te doen tegen die gasten. :)
 

DeletedUser78104

Guest
Heeft geen zin :), ik ben 120 dorpen verloren in 3dgn, dus het account is kapot.
Dat heb ik ook expres laten gebeuren, op deze manier weiger ik strijd te leveren, überhaupt moeite te doen tegen die gasten. :)


Ondanks dat ik je punt snap en je hierin gelijk hebt. Is het 'expres laten gebeuren' wel zwak. Ik snap je frustratie maar dit is niet de eerste keer dat je hier veel praat en dan in-game weer niks laat zien.
zoals na het Solliciteren bij R2W ze op het AF afkraken.
Nu deze massa of die nou volledig eerlijk liep of niet is het niet deffen nou niet iets om trots op te zijn.
 

DeletedUser71210

Guest
Naja als je het zo interpreteer, wat ik begrijp, geef ik je gelijk en wil ik mijn excuses aanbieden. Ondanks dat je daar niets aan hebt, meen ik het wel echt.
Bedankt voor het compliment die ik tussen je regels door lees, ik vind het ook zeker niet fijn dat ik dit dan zo heb aangepakt. Nogmaals excuses, mijn naam heb ik zelf geschaad, al weet ik ook dat je hier niets voor koopt...
 

DeletedUser71210

Guest
Ondanks dat ik je punt snap en je hierin gelijk hebt. Is het 'expres laten gebeuren' wel zwak. Ik snap je frustratie maar dit is niet de eerste keer dat je hier veel praat en dan in-game weer niks laat zien.
zoals na het Solliciteren bij R2W ze op het AF afkraken.
Nu deze massa of die nou volledig eerlijk liep of niet is het niet deffen nou niet iets om trots op te zijn.

Mwah snap aan één kant dat het kleine stukje motivatie een deuk op loopt na zo'n tegenvaller.
 
Reactiescore
767
Eindelijk wel iemand van R2W die wel zijn fouten toekent :eek:
 

DeletedUser63354

Guest
Ondanks dat ik je punt snap en je hierin gelijk hebt. Is het 'expres laten gebeuren' wel zwak. Ik snap je frustratie maar dit is niet de eerste keer dat je hier veel praat en dan in-game weer niks laat zien.
zoals na het Solliciteren bij R2W ze op het AF afkraken.
Nu deze massa of die nou volledig eerlijk liep of niet is het niet deffen nou niet iets om trots op te zijn.

Snap jij nou echt niet dat het gaat om de manier waarop en niet tot in hoeverre hij goed of slecht gedeffed heeft. Je zit constant maar te janken dat hij niet (goed) deft. Het is om van te kotsen om dit de hele tijd als argument aan te halen om jullie smerige spel te verbloemen. Kijk die laatste zin, bah.
 

DeletedUser78104

Guest
Ik benoem het hier nu 1 keer... pfoe hé. Als je het nou even goed leest zie je ook dat ik toegeef dat het niet netjes is.... De reden dat ik het 'netjes of niet' zo benoem heeft te maken met dat ik vind dat het los van elkaar kan staan.
 

DeletedUser63354

Guest
Wat een nutteloze discussie. Wat freaq heeft gedaan (want daar gaat het nu vooral over) is in geen enkel opzicht fout.

-de tijd van de NAP van 2 weken was voorbij. Dus daar heeft hij geen fout begaan.
-Op welke manier is een overstap naar de vijand net zo laag als een oud stamgenoot aanvallen? We zeggen zovaak dat we tribalhugs aan het spelen zijn met al die bg's en NAP's en noem maar op. Nu wordt dat hier gestimuleerd door te zeggen dat een vijand/oud stamgenoot aan te vallen laag is? Het is ook net hoe het jullie uikomt of niet?
-blijkbaar als de vijand zegt dat die niet online komt op een dag mag die niet aanvallen? Gewoon oerdom om te zeggen mathijs.... Daarnaast is het scouten een dag ervoor niet bijzonder raar.. dat je niet defft wel.
-Het feit dat er meer front ontstaat klopt. Maar heeft ook niks te maken met het feit of een aanval is toegestaan ja of nee. AOD wou een nap van twee weken. Daar is een akkoord over bereikt. Ze wouden de NAP om alles weer op de rit te krijgen. Het feit dat een dag later ook heel AOD er met de pet naar gooit is hun eigen probleem. Dennis (royal-catastrofe) is bijvoorbeeld 1 van de spelers die een uitweg zocht. (Niks ten nadele van jou hoor dennis :p)

Oftewel er is niks fout gedaan. Het feit dat een vijand noemt er een dag niet te zijn is gewoon oerdom. That's the game.

Allereerst leuk dat je op je sollicatie terugkomt. We weten allemaal dat je door je 'AOD bril' kijkt.

Omtrent archer laat ik buiten beschouwing.
Ik speelde toen zelf niet op deze wereld dus kan en mag ik niks over zeggen.

Ttth heeft niet de hele rim gerekruteert. Zorg voor een goede bron voor je weer slechte verhalen verteld. Dankje. Voor de pm heb ik teruggezocht en informatie ontvangen. Dat kan ik niet ontkennen.

Eeuhm een nap negeren? Ja misschien vanaf 1 kant wel. Maar ik heb ook berichten van 14 maart gezien dat RLAP aanviel ;).

Ik vind je AF verhalen mooi hoor mathijs, maar het feit dat er geen gebruik gemaakt mag worden van jou stomme uitspraken is natuurlijk niet hoe het werkt.. je vijanden vertrouwen is 1 van de domste dingen die je in dit spel kan doen...

Alles tegenover jasper/.ttth mag en moet geen reden zijn tot het overschrijden van regels (beide kanten).

Of je nou vindt dat er vies is gespeeld of niet. Je hebt ook niet je best gedaan. Het feit dat er clears van jou zijn gesloopt omdat je niet wil dodgen of hoe het ook mag zitten (ook op de zaterdag) heeft weinig te maken met laag gedrag. Dus kijk alsjeblieft eerst naar jezelf voor je alles afkraakt hoe subtiel je post ook mag lijken

Ondanks dat ik je punt snap en je hierin gelijk hebt. Is het 'expres laten gebeuren' wel zwak. Ik snap je frustratie maar dit is niet de eerste keer dat je hier veel praat en dan in-game weer niks laat zien.
zoals na het Solliciteren bij R2W ze op het AF afkraken.
Nu deze massa of die nou volledig eerlijk liep of niet is het niet deffen nou niet iets om trots op te zijn.

Je laatste 3 posts in dit topic bevatten elke keer een steek naar Mathijs dat hij niet (goed) heeft gedeffed. Dat is niet 1x.
 

DeletedUser78104

Guest
true. Kan het niet ontkennen. Ik las het net terug en vond mezelf al in herhaling vallen I'm sorry.
 
Bovenaan