[Speeltopic] WvW 262: The 100

Reactiescore
976
Arrighi

vind zijn plotse stem wissel best raar wegens zijn val. uiteindelijk maar een makkelijke meeloopstem

Lees mijn post eens. Ik denk niet dat je Arrighi mag verdenken omdat hij van stem is veranderd.
Denk je niet dat een wolf zijn stem juist wel gaat laten staan? Ik geloof zijn val eigenlijk niet, maar hij heeft daar inderdaad wel een argument mee. Een wolf is op dag één normaal heel blij als hij op basis van een 'geloofwaardig' zelfgeproduceerd argument, op een speler die waarschijnlijk niet de lynch zal worden, kan stemmen. Het feit dat Arrighi van stem verandert geeft juist aan dat hij open blijft staan voor andere dingen.
 

DeletedUser64575

Guest
Lytho is van de oude stempel en heeft andere principes daardoor, da's al wel duidelijk geworden een tijdje geleden. Ik pas mijn posts eigenlijk quasi altijd aan. :D



Gewoon informatie die later misschien bruikbaar kan zijn indien hij werkelijk wolf is. Ik dacht er normaal nog verder op door te gaan om meer informatie uit te halen, maar ik ga het laten liggen.

Nog geen tijd voor een lynchstem van jouw kant? Ik denk dat het heel lang geleden is dat er voor 20.00 op een deadlineday nog zoveel lynchstemmen zijn geplaatst. :D

Ik kan me niet zozeer vinden in de stemmen op Arrigi en weiger dus erin mee te gaan. Zul je straks nog wel zien dat hij wolf is ook en dat ik de kneus was die niet meestemde :p
Ik neig vooral naar Finis adest rerum, maar dat is meer op gevoel. Bij mij zou je dus nog niet moeten aankloppen voor een sterke theorie. Als ik vanavond dus nog niets kan vinden dan stem ik gewoon op hem :p

Je hebt nog altijd een keer 'hij' in uw zin staan loser. :D

Die 'hij' verwijst naar de post, niet naar Yankee. Diklip.
 
Reactiescore
182
Ik wil je echt lynchen voor die quote. Daar staat teveel info in, waarom zet je die vast.

Waarom speelt iedereen als extra wolven?

GVD Jordy, gij ook al, quote het dan niet. :(

Annulé, je m'excuse
 

DeletedUser77639

Guest
Lees mijn post eens. Ik denk niet dat je Arrighi mag verdenken omdat hij van stem is veranderd.
ik vind het eerder, iemand naar voor brengen en uiteindelijk meelopen met de rest. Die "val" kan hij dan morgen eventueel nog gebruiken.
 

DeletedUser76681

Guest
Dus waarom sturen we de stemming naar Arighi?

Troll waarschijnlijk. Hij hoopt die stem van Time te krijgen. Ik was van plan die ook al te pakken eigenlijk, maar toen zag ik dat ik die al had:rolleyes:

Vind ik een hele rare trol, van je Game. Nu vind ik je echt eigenaardig spelen.
op de een of andere manier ben je nu gewoon aan het proberen om de stemming van je af te halen,
ik heb een heel slecht gevoel over jou. en ik weet dat ik die vaker heb. Maar ik zie voor het moment geen ander lynchtarget. En wil mijn medestemmers hierin volgen.

Het is non-netwerk en ik mis je :(


Awwh wat is de liefde weer groot tussen jullie
 

DeletedUser70435

Guest
Ik denk dat we vanavond sowieso niet 100% een wolf kunnen pakken. Voor mij is Arrighi meer wolf dan Gamebreaker, maar ik vraag me af met welke lynch we meer opschieten en/of informatie uithalen. Ik zou vanavond Gamebreaker lynchen tbh, zo'n combinatie van 1e post + uitleg is wel heel typisch wolfs. Wolven halen altijd vorige potjes erbij, om te laten zien dat ze hetzelfde spelen als toen ze goedje waren. Buiten dit heb ik er eigenlijk geen goede reden voor, iig geen andere dan al genoemd is. Ik vrees dat het een gok gaat worden vanavond.
 

DeletedUser77710

Guest
Een beginneling meldt zich toch niet meteen als BM. Dat neemt niemand toch serieus.

En die oude onderwijzeres is de Mol

Ja, ik ben het volledig met je eens, of het nu een troll was idk :p

Daar geef ik je nu toch geen gelijk in, Annelies is niet de mol, Davey is het :D
 

DeletedUser77639

Guest
Ja, ik ben het volledig met je eens, of het nu een troll was idk :p

Daar geef ik je nu toch geen gelijk in, Annelies is niet de mol, Davey is het :D
kijk hier kan ik dus akkoord mee gaan he. davey is gewoon de mol :D.

zeggen dat je BM wil zijn wil niets zeggen, had ik ook gedaan hoor op mijn eerste potje xD.
 
Reactiescore
976
ik vind het eerder, iemand naar voor brengen en uiteindelijk meelopen met de rest. Die "val" kan hij dan morgen eventueel nog gebruiken.

Een wolf wil vaak op de achtergrond blijven. Arrighi had een geloofwaardig zelfgeproduceerd argument op een speler die waarschijnlijk niet de lynch zal worden. Zoiets is de hemel voor een wolf. Met een stem op Gamebreaker daalt hij van de hemel naar het vagevuur want de kans is groot dat Gamebreaker lynch zal zijn en de kans is er dat hij een goedje is, dan worden morgen opeens alle stemmers op Gamebreaker geanalyseerd en komt Arrighi in de picture, terwijl hij gewoon morgen nog steeds in de wolvenhemel kon zitten en op basis van zijn zelfgeproduceerd argument op Maroen kon stemmen.
 

DeletedUser77639

Guest
Een wolf wil vaak op de achtergrond blijven. Arrighi had een geloofwaardig zelfgeproduceerd argument op een speler die waarschijnlijk niet de lynch zal worden. Zoiets is de hemel voor een wolf. Met een stem op Gamebreaker daalt hij van de hemel naar het vagevuur want de kans is groot dat Gamebreaker lynch zal zijn en de kans is er dat hij een goedje is, dan worden morgen opeens alle stemmers op Gamebreaker geanalyseerd en komt Arrighi in de picture, terwijl hij gewoon morgen nog steeds in de wolvenhemel kon zitten en op basis van zijn zelfgeproduceerd argument op Maroen kon stemmen.
al snap ik wat je bedoeld, snap ik zijn reden ook niet. als hij hier op kan antwoorden ben ik nog steeds willend om te wijzigen, alleen is het een iets slechter gevoel bij hem dan game. en ja ook game vind ik raar spelen.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik ga straks de mol kijken en amigo's, dus ik zet alvast mijn stem.

Arrigi

Het kan ook loggen omdat hij beginnerling is, maar ik weet niet waarom hij zo speelt.

Waarom eigenlijk? Om mee te gaan met de meute of ben je er gewoon écht van overtuigd dat hij wolf is?

Ik zie dat je tot nu toe wat gestookt hebt over Westkip en Anthrax:

Wat me ook is opgevallen, is dat na we westkip en anthra hebben aangewezen als samenwerkemd duo, ze beiden wat meer gedeisd zijn gaan spelen. Ik weet niet dat we meteen moeten concluderen dat dat verdacht is, richting slechtje toe, maar normaal vind ik het ook niet.

En dat je hier Game nog verdacht vindt, waarom vind je Arrigi verdachter dan Game?

Een BM is niet relevant? :eek:

De BM vind ik persoonlijk wel héél belangrijk. Als je BM slechtje is, dan heb je veel meer kans om te verliezen.



Inactieven laat ik bbeeje met gerust. Vroeg of laat zullen ze toch tegen de lamp lopen door geen lynchstem te zetten. En na 2x zijn ze eruit... Lynchstem kan je veel neter gebruiken voor een echte verdachte denk ik.

Maar spelers die toch nog stemmen, maar niet heel actief zijn, verdenk ik nu wel. Neem bv Saphira, hij/zij heeft dit potje 1x gepost en het was dan geeneens niets zinvols. Wil je je schuilhouden om niets verdachts te zeggen, of?

Verder heb ik ook mijn twijfels bij GameBreaker, deze speler heeft terug een heel aparte speelstijl zoals altijd. Moeilijk om te achterhalen dat hij goedje of slechtje is, want de vorige keer speelde hij net op dezelfde manier en was hij ook zo verdacht als nu, dus stemden we hem maar eruit bij de lynch. Jammergenoeg was hij toen wel DO.

maar 2-3 potjes geleden speelde hij ook zo. Toen hebben we hem ook eruit gelynched en was hij daadwerkelijk ook een infectiewolf. Moeilijk te achterhalen adhv zijn speelstijl dus.

Als iemand anders een argument heeft dan zijn speelstijl hoor ik het graag en wil ik wel mee de tunnel inrijden.

Verder zie ik eigenlijk niet veel meer dan wat troll posts en wat dingen over de mol. Ohja en je gaf Maroen een stille hint dat hij slecht overkwam.
 
Reactiescore
976
Ik kan me niet zozeer vinden in de stemmen op Arrigi en weiger dus erin mee te gaan. Zul je straks nog wel zien dat hij wolf is ook en dat ik de kneus was die niet meestemde :p
Ik neig vooral naar Finis adest rerum, maar dat is meer op gevoel. Bij mij zou je dus nog niet moeten aankloppen voor een sterke theorie. Als ik vanavond dus nog niets kan vinden dan stem ik gewoon op hem :p

En Gamebreaker geen optie? Er liggen twee geloofwaardige argumenten tegen hem namelijk het gebruik van dezelfde absurde openingszin als vorig potje en dan iets zeggen à la 'ik was toen goedje' + zijn geslijm.

al snap ik wat je bedoeld, snap ik zijn reden ook niet. als hij hier op kan antwoorden ben ik nog steeds willend om te wijzigen, alleen is het een iets slechter gevoel bij hem dan game. en ja ook game vind ik raar spelen.

Hij moet daar niet op antwoorden, dit moet gewoon aantonen dat stemmen op Arrighi omdat hij opeens wijzigt van stem absurd is. Als je op hem stemt moet je je baseren op iets anders.
 

DeletedUser70435

Guest
Jens, jij als toekomstige BM, help ons uit de brand met een doorslaggevende theorie! :eek:
 

DeletedUser4045

Guest
Lytho is van de oude stempel en heeft andere principes daardoor, da's al wel duidelijk geworden een tijdje geleden. Ik pas mijn posts eigenlijk quasi altijd aan bin. :D



Gewoon informatie die later misschien bruikbaar kan zijn indien hij werkelijk wolf is. Ik dacht er normaal nog verder op door te gaan om meer informatie uit te halen, maar ik ga het laten liggen.

Nog geen tijd voor een lynchstem van jouw kant? Ik denk dat het heel lang geleden is dat er voor 20.00 op een deadlineday zoveel lynchstemmen zijn geplaatst. :D

Zucht.. Vroeger was alles beter ;)
 
Bovenaan