[Speeltopic] WvW 262: The 100

DeletedUser78325

Guest
Nee, mijn stem blijft mooi staan. Gewoon een vaststelling en je weet dat ik gelijk heb. Er zijn 2 personen die hetzelfde doen bij iemand dus als dat wordt uitgelicht en jij wilt het weglachen... Dan ben je gewoon biased en speel je dit spel met een verkeerde instelling. Kan je beter niet spelen, lijkt me.

E: @Time: Als er zich iets als reddingsactie kwalificeert, dan is het wel wat anderen nu aan het doen zijn.
 

DeletedUser78320

Guest
Ik weet dat het op weinig slaat en het erg op een wolvenactie lijkt, maar ik ga meelopen met de rest.
Mijn stemmen gaan naar jenskeuh, aangezien hij zeer duidelijk is en toch al wat ervaring heeft.
Vervolgens verdenk ik Gamebreaker (geen haat ;)) wegens verschillende redenen door anderen vermeld...
 
Reactiescore
976
We zullen maar zwijgen over de manier waarop :p.

Aangezien je blijkbaar al samen met Arrighi gespeeld hebt. Wat is je andere forumnaam?
Ik weet dat het op weinig slaat en het erg op een wolvenactie lijkt, maar ik ga meelopen met de rest.
Mijn stemmen gaan naar jenskeuh, aangezien hij zeer duidelijk is en toch al wat ervaring heeft.
Vervolgens verdenk ik Gamebreaker (geen haat ;)) wegens verschillende redenen door anderen vermeld...

Zeker geen wolvenactie hoor want alles wat er over gamebreaker te zeggen valt is reeds gezegd. Respect btw om als nieuweling je door al die pagina's te worstelen. :D
 

DeletedUser

Guest
Nee, mijn stem blijft mooi staan. Gewoon een vaststelling en je weet dat ik gelijk heb. Er zijn 2 personen die hetzelfde doen bij iemand dus als dat wordt uitgelicht en jij wilt het weglachen... Dan ben je gewoon biased en speel je dit spel met een verkeerde instelling. Kan je beter niet spelen, lijkt me.

E: @Time: Als er zich iets als reddingsactie kwalificeert, dan is het wel wat anderen nu aan het doen zijn.

Wat is dit voor klinklare onzin? Je kan ze moeilijk allebij tegelijk weg krijgen toch? Als we meer duidelijkheid over Mono hebben breekt dat imo het potje open
 

DeletedUser78325

Guest
Aangezien je blijkbaar al samen met Arrighi gespeeld hebt. Wat is je andere forumnaam?

Ik heb in die week veel tijd gehad om potjes terug te lezen. Hij won wel, maar liet daarom geen goede indruk achter. Het is een kuddedier.

Wat is dit voor klinklare onzin? Je kan ze moeilijk allebij tegelijk weg krijgen toch? Als we meer duidelijkheid over Mono hebben breekt dat imo het potje open

Wat jij zegt is klinkklare onzin. Wie had het over wegkrijgen? Ik verduidelijk enkel dat er hier meerderen zijn die exact hetzelfde doen. Je kopje erbij houden, he.
Duidelijkheid over Mono breekt het open? Voel je vrij dat de verduidelijken.
 

DeletedUser74418

Guest
Ik heb exact hetzelfde gevoel. Ik heb al een hele poos een naar gevoel bij MonoBear. Ik heb nog maar 1 potje van hem gelezen maar hij lijkt opeens meer geprikkeld in dit potje naar mijn gevoel.

Op Arrighi wou ik na het lezen van afgelopen 3 uur mijn stem zetten maar hij is nieuw en ik heb nog geen idee hoe hij speelt en om eerlijk te zijn gedraagt hij zich een beetje te dom om wolf te zijn.

Ik ben niet nieuw maar ik heb inderdaad geprobeerd een domme wolf te lijken zodat iedereen zou redeneren dat ik juist geen wolf ben

en @Westkip, inderdaad 4 uit 4 rondes gewonnen :)
 

DeletedUser74418

Guest
Ik heb in die week veel tijd gehad om potjes terug te lezen. Hij won wel, maar liet daarom geen goede indruk achter. Het is een kuddedier.

En nu vindt je het vreemd dat ik actief opzoek ben naar een wolf? o_O
Mijn gedrag is verdacht maar wel gericht op het vinden van een wolf.
 
Reactiescore
976
Ik ben niet nieuw maar ik heb inderdaad geprobeerd een domme wolf te lijken zodat iedereen zou redeneren dat ik juist geen wolf ben

Mheh dit is wel heel bizar. Je geeft hier te kennen dat je je expres anders gedraagt zodat andere denken dat je geen wolf bent? Alleen een wolf moet zoiets doen ...
 

DeletedUser

Guest
Ik heb in die week veel tijd gehad om potjes terug te lezen. Hij won wel, maar liet daarom geen goede indruk achter. Het is een kuddedier.



Wat jij zegt is klinkklare onzin. Wie had het over wegkrijgen? Ik verduidelijk enkel dat er hier meerderen zijn die exact hetzelfde doen. Je kopje erbij houden, he.
Duidelijkheid over Mono breekt het open? Voel je vrij dat de verduidelijken.

Lees jij het potje nou maar eens terug, pannenkoek.
 

DeletedUser8414

Guest
Mheh dit is wel heel bizar. Je geeft hier te kennen dat je je expres anders gedraagt zodat andere denken dat je geen wolf bent? Alleen een wolf moet zoiets doen ...
Dit was ook mijn reactie maar je bent me voor. :p
 
Reactiescore
182
@Arrighi
Kan je me nog even verduidelijken waarom we maroen moeten wegstemmen?

Hier ben ik ook nog steeds wel benieuwd naar.
Mheh dit is wel heel bizar. Je geeft hier te kennen dat je je expres anders gedraagt zodat andere denken dat je geen wolf bent? Alleen een wolf moet zoiets doen ...

Spijker op zijn kop.
 

DeletedUser

Guest
Kom terug praten als je weet waarover je het hebt ;). Lezen wat er staat zou ook helpen, bedankt!

Ik weet heel goed waar ik het over heb, maar ik hoef niet uit te legen waarom dat in mijn ogen het potje openbreekt, als dit al meerdere malen is gezegd. Ben geen herhaalapparaat.
 

DeletedUser74418

Guest
Een inactiefje lynchen, slecht idee, maar dat leggen er meerdere uit.
Vervolgens onderstaande post.



Game was tot dan toe inderdaad het verdachtst, met Mono daar vlak achter (hopefull/ antraxxis) gedoe'tje.

Echter besluit je, ondanks de "waarschuwingen/ argumenten" die volgen, toch dat advies in de wind te slaan en op een inactiefje te gaan stemmen.
Het komt op mij nogal wolfs over.

Arrighi

Stem kan nog wijzigen.

Na mijn post over hoe ik op een inactieve speler zou gaan lynchen stuurde maroen dit dus.

Ten eerste is het raar dat hij me als wolf aanziet terwijl dat echt heel dom van mijn kant zou zijn omdat dat gewoon te simpel is.

Ten tweede is het stukje "stem kan nog wijzigen" ook heel vreemd omdat hij dus geen counterstem wil en ook de aandacht door probeert te schuiven na zn post.
 
Bovenaan