[Speeltopic] WvW 262: The 100

DeletedUser78325

Guest
Het is non-netwerk en ik mis je :(

Ik neig meer naar slecht, maar kan nog geen harde feiten op tafel leggen en wil mezelf ook niet tot tunnelen drijven. Ook wil ik niet stemmen op gevoel, dus wie weet was jou iets opgevallen. Niet dus.

Ik ben op zich slecht ja. Het is enkel de vraag of zich dat vertaalt in rol, speelstijl of zaken buiten WvW.
 
Reactiescore
976
Ik ben hoe langer hoe meer ook geneigd om naar arrigi te gaan. Zijn val klonk logisch maar dan stem je nu niet op game, dat slaat echt nergens op.

Denk je niet dat een wolf zijn stem juist wel gaat laten staan? Ik geloof zijn val eigenlijk niet, maar hij heeft daar inderdaad wel een argument mee. Een wolf is op dag één normaal heel blij als hij op basis van een 'geloofwaardig' zelfgeproduceerd argument, op een speler die waarschijnlijk niet de lynch zal worden, kan stemmen. Het feit dat Arrighi van stem verandert geeft juist aan dat hij open blijft staan voor andere dingen.
 

DeletedUser8414

Guest
Yankee, pas nu onmiddellijk die post aan of je bent deze nacht dood, doe eens normaal.
 

DeletedUser76681

Guest
Damn
Viswijven geef een mens nou is ff de kans om bij te lezen :O

BTW ik claim dat ik Tigor ben ;)

Nou ff terug kijken naar die posts van Arighi.
 

DeletedUser4045

Guest
Ik wou graag op Lytho stemmen, maar als hij zichzelf niet naar voren schuift kies ik ook het liefst een andere ervaren speler.

Prima, ik stel me over het algemeen niet beschikbaar. Men mag altijd stemmen.
Deze ronde niet extreem actief, dus wellicht niet de beste optie..
 

DeletedUser77710

Guest
Ik ga straks de mol kijken en amigo's, dus ik zet alvast mijn stem.

Arrigi

Het kan ook loggen omdat hij beginnerling is, maar ik weet niet waarom hij zo speelt.
 

DeletedUser64575

Guest
Gamebreaker ik ga je misschien een rare vraag stellen, maar ik zou toch willen dat je er een antwoord op geeft.

Stel jij hebt gedurende een paar dagen de macht om de lynch te bepalen en zo één wolf te vinden. Je moet een paar spelers in een lijstje plaatsen, nummer 1 zal eerst gelynched worden, nummer 2 zal daarna gelynched worden, enz.

De spelers die je in een lijstje mag plaatsen zijn de volgende: Westkip, Jenskeuh, Watblaasje & TimeforplanB

Ik ben oprecht heel benieuwd wat je hieruit gaat halen Westkuiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser17472

Guest
Ik ga straks de mol kijken en amigo's, dus ik zet alvast mijn stem.

Arrigi

Het kan ook loggen omdat hij beginnerling is, maar ik weet niet waarom hij zo speelt.

Een beginneling meldt zich toch niet meteen als BM. Dat neemt niemand toch serieus.

En die oude onderwijzeres is de Mol
 

DeletedUser64575

Guest
Ik wil je echt lynchen voor die quote. Daar staat teveel info in, waarom zet je die vast.

Waarom speelt iedereen als extra wolven?

GVD Jordy, gij ook al, quote het dan niet. :(

Iets met posts mag je niet verwijderen, dus wat Lytho zegt klopt. Ze mag niet heel dr post editen zodat het lijkt alsof hij er niet was :p

Edit: hij = zij. Wat ben ik toch een begripvolle gozer.
 
Reactiescore
976
Ik dacht alleen als er stemmen instonden? Want er wordt best veel bewerkt.

Lytho is van de oude stempel en heeft andere principes daardoor, da's al wel duidelijk geworden een tijdje geleden. Ik pas mijn posts eigenlijk quasi altijd aan bin. :D

Ik ben oprecht heel benieuwd wat je hieruit gaat halen Westkuiken.

Gewoon informatie die later misschien bruikbaar kan zijn indien hij werkelijk wolf is. Ik dacht er normaal nog verder op door te gaan om meer informatie uit te halen, maar ik ga het laten liggen.

Nog geen tijd voor een lynchstem van jouw kant? Ik denk dat het heel lang geleden is dat er voor 20.00 op een deadlineday zoveel lynchstemmen zijn geplaatst. :D
 

DeletedUser77639

Guest
Arrighi

vind zijn plotse stem wissel best raar wegens zijn val. uiteindelijk maar een makkelijke meeloopstem
 
Bovenaan