Top/Flop stammen

Reactiescore
3.586
Als ik Hans zijn reactie zie vind ik het jammer dat ik niet op het idee ben gekomen zijn bb's te katapulteren. Misschien moet Humble toch meedoen en op de vraag of het netjes is of niet zou ik zeggen dat stamverraders 0,0 rechten hebben dus in dat opzicht zou het zeker gerechtvaardigd zijn.

Maar wel geweldig dat hij zo flipt, zijn stam loopt massaal clears dood op NS zonder winsten en hij komt flippen om stomme farms. Moet weer erg gezellig zijn in de Edict chat :D

Voor de speler of spelers die bb's hebben zitten slopen van Runner, contacteer mij even met een lijst van dorpen die al gedaan zijn, misschien kunnen wij van Humble helpen.
 

DeletedUser75339

Guest
Als ik Hans zijn reactie zie vind ik het jammer dat ik niet op het idee ben gekomen zijn bb's te katapulteren. Misschien moet Humble toch meedoen en op de vraag of het netjes is of niet zou ik zeggen dat stamverraders 0,0 rechten hebben dus in dat opzicht zou het zeker gerechtvaardigd zijn.

Maar wel geweldig dat hij zo flipt, zijn stam loopt massaal clears dood op NS zonder winsten en hij komt flippen om stomme farms. Moet weer erg gezellig zijn in de Edict chat :D

Voor de speler of spelers die bb's hebben zitten slopen van Runner, contacteer mij even met een lijst van dorpen die al gedaan zijn, misschien kunnen wij van Humble helpen.

Wat ben ik blij dat ik niet naar humbe ben gegaan zeg wat een zielig boeltje is me dat dan zou ns nog een veel betere keuze zijn.
Deze reactie alleen zegt al zoveel over de mentaliteit daar waarom vragen je stamgenoten zelfs om bewijs je uitspraken zijn dat al genoeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23360

Guest
Och Hansje toch. De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
Wat zet jij jezelf te kijk hier zeg :eek:
 
Reactiescore
3.586
Maar jullie zijn niet Jannes toch? Trouwens als ik een hele stam kom beschuldigen, zorg ik wel voor bewijs. Hans heeft niets tegen Humble, zijn haat beperkt zijn redenatievermogen. Het is anders allemaal niet zo moeilijk.

Als Hans bb's slopen erg laag vind en het nu als reactie op Humble gaat doen terwijl die geen flauw idee heeft of wij er voor iets tussen zitten zegt dat weer veel over zijn geloofwaardigheid. Hij kan zich beter wat met de stam bezig houden ipv met zijn eigen successen want zijn AF posten komen vrij wanhopig over. Ik zou trouwens als ik Hans was niet klagen over onze mentaliteit want als je deze afkraakt blijven er weinig woorden over om de zijne te omschrijven.

En nogmaals, ik heb geen kata's van Humble zien lopen, noch heb ik er 1 gestuurd.
 

DeletedUser9172

Guest
Ha ha ha, ik heb al werelden niet meer zo gelachen.

Die Hans is net een kind dat een lolly kwijt is :)

Kom op Hans,zeg nog eens wat.
 

DeletedUser77892

Guest
Waarom boos worden als je bb's gesloopt worden? Enige wat je moet farmen is premium :D
Daarbij blij wezen dat het je bb;s zijn die gesloopt worden, en niet je account. Want dat mag op deze wereld ook al niet. Als je het spel niet leuk vind, ga dan wat anders spelen...
 

Deleted User - 487871837

Guest
Daarbij blij wezen dat het je bb;s zijn die gesloopt worden, en niet je account. Want dat mag op deze wereld ook al niet

Wow wat erg dat er geen sloopmassa's mogen waarbij mensen dingen zoals je HQ, leemgroeve en boer wegkata'en. Echt jammer man!
 

DeletedUser77892

Guest
Tja ik ben niks anders gewend. Ik vind er niks mis mee, maar zo speelt iedereen op zijn eigen manier.
 

DeletedUser77798

Guest
Hallo ik kom weer even een shitpost doen , omdat ik me afvraag waarom er zoveel zever is over die barbaren.

Er staat nergens geschreven dat het niet toegelaten is om barbaren te katapulteren, dat lijkt me duidelijk.
Er staat wel geschreven ( Volgens de psychologie) Dat Jaloezie leid tot haat, en meestal ook dingen die je zelf niet hebt, kan of kan krijgen zal bestempelen als negatief om zelfontplooiing te bereiken.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan, tenminste als je niet aan tunnelvisie doet zoals velen.
 

DeletedUser76153

Guest
Hallo ik kom weer even een shitpost doen , omdat ik me afvraag waarom er zoveel zever is over die barbaren.

Er staat nergens geschreven dat het niet toegelaten is om barbaren te katapulteren, dat lijkt me duidelijk.
Er staat wel geschreven ( Volgens de psychologie) Dat Jaloezie leid tot haat, en meestal ook dingen die je zelf niet hebt, kan of kan krijgen zal bestempelen als negatief om zelfontplooiing te bereiken.

Hopelijk hebben jullie hier wat aan, tenminste als je niet aan tunnelvisie doet zoals velen.
Nee we hebben hier niets aan, kruip maar weer onder je steen.
 

DeletedUser59552

Guest
Volgens mij heb jij eigenlijk alleen nog maar inactieve periodes gekend en is deze 1-2 weken de eerste keer dat je actief speelt..
Zegt vrij veel dat je account deze maand harder gegroeid is dan de rest van de wereld tesamen en dat je als leider de speler van valheru niet kent enz.

Je bedoeld dat Stan wel eens zou beslissen wel eens voor mij zou kiezen wie er op mijn account zou komen ?

[16/02/2017 17:04:52] Hans: ja maar ga er normaal sws maar 1 nemen , anders wordt het wat druk :$
[16/02/2017 17:05:07] Stan: Dan heeft Niels wel voorkeur :eek:
[16/02/2017 17:05:33] Hans: de beste heeft voorkeur :O
[16/02/2017 17:05:53] Stan: NIELS
[16/02/2017 17:05:57] Stan: Is stamgenoot

Edelruimte heb ik nog zat, dus das ook geen punt.

Bij valheru bedoel je dat de leiding hem zat voor te liegen over een nap en toen hij hen daarop aansprak kreeg hij dat "hij niet moest lullen".
Zo zijn er nog verschillende voorbeelden zoals de schanddalige manier waarop de leiding met de spelers van the big warrior omging , het wegpesten van co's door stan , de leiding die zelf os terugtrekt zonder reden en toestemming bij frontspelers etc etc

Alles bij elkaar genoeg reden voor mij om te beslissen niet meer met die spelers te willen samenspelen.

Dus jij geeft de voorkeur aan goede vijanden als co boven stamgenoten? Je maakt jezelf hier wel echt heel erg belachelijk mee hoor, want je kijkt enkel en alleen naar wat goed is voor jouw eigen account. Als er een speler uit je stam beschikbaar is, lijkt mij dat je diegene een plekje in de stam probeert te geven.

En minder goede spelers kunnen heel erg verbeteren als ze geholpen worden door een goede speler en geloof mij maar, het is heel mooi om je protégé vervolgens te zien ownen. Kijk maar wat er van Jannes is geworden qua skills, zonder mij was dat nooit gelukt.
 
Bovenaan