A passage through Victory Avenue

Deleted User - 487694086

Guest
Als dit te netjes spelen is blijf ik vanaf nu maar heel ver uit jullie buurt.
 

DeletedUser72457

Guest
Bovendien is het altijd een kwestie van kwaliteit geweest, buiten onze twee iets 'mindere' accounts zoals Icetubbie en Swiper konden jullie nergens wat beginnen.

Niet te vergeten dat Swiper slechts dorpen verloren heeft toen het onder VV van Sebas lag. Tevens vraag ik me af waar Karma was geweest zonder de spelers van Ontdek en SBI.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73904

Guest
Het omslagpunt kwam wel ongeveer toen Uhtred joinde. Toeval? Denk het niet :D
 

DeletedUser3435

Guest
Niet te vergeten dat Swiper slechts dorpen verloren heeft toen het onder VV van Sebas lag. Tevens vraag ik me af waar Karma was geweest zonder de spelers van Ontdek en SBI.
Ja het is dan ook natuurlijk standaard dat mensen die al zo lang de VV hebben elke nacht gaan wekkeren om te checken voor incs. :D Het is altijd een probleemaccount geweest aangezien het ook veel te snel achter aan het lopen was qua groei en daarmee de slagkracht helemaal naar de vaantjes was. Bovendien was SBI een deel van Karma & heeft Dora eigenlijk nooit echt front gehad, al waren de SBI'ers & B. één van de meest frequente VV'ers inderdaad. Je kan je ook gaan afvragen waar Ontdek zou geweest zijn zonder Karma, allemaal onnodige en domme assumpties aangezien het toch één geheel was. Iedereen binnen Karma weet wel wie de dragende accounts en spelers waren en de meeste hebben in hoeverre het mogelijk was hun steentje bijgedragen.

Toen de wereld nog effectief 'bezig was'.. Nu is het een kwestie van om ter meeste bb's clearen haha.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72457

Guest
Het is altijd een probleemaccount geweest aangezien het ook veel te snel achter aan het lopen was qua groei

Swiper een probleemaccount. Ik vraag me toch echt af wat bij jou onder een probleemaccount valt hoor. Als je tegenwoordig wordt weggezet als rampaccount, terwijl je het grootste front hebt van alle stamaccounts en daarbij geen verliezen hebt. Achterliggen op de groei, och wat is dat toch een makkelijke kaart om te spelen.

Zullen we is kijken hoe lang Sebas stil lag omdat ze niet door bibber heen konden komen? Was dat niet het stammetje dat wel even weg gespeeld zou worden? Oh, nee het lukte niet. Sebas lag eindeloos stil, kwam er niet door en besloot een interne oorlog te veroorzaken door het edelgebied van Ponos af te pakken om zo 'rim-noobs' op te kunnen peuzelen en de zwakke accounts van Karma in het noorden te versterken.

Sorry hoor, dat wij van Swiper destijds niet een rim jumpje wilde maken. Sorry hoor, dat wij ons front netjes gemaakt hebben en gewacht hebben tot Dora bij ons aangesloten was. Als je gaat beweren dat Swiper een probleemaccount is, heb je het tribalwarsverstand van een kasplantje.
 

DeletedUser77878

Guest
Ja het is dan ook natuurlijk standaard dat mensen die al zo lang de VV hebben elke nacht gaan wekkeren om te checken voor incs. :D Het is altijd een probleemaccount geweest aangezien het ook veel te snel achter aan het lopen was qua groei en daarmee de slagkracht helemaal naar de vaantjes was. Bovendien was SBI een deel van Karma & heeft Dora eigenlijk nooit echt front gehad, al waren de SBI'ers & B. één van de meest frequente VV'ers inderdaad. Je kan je ook gaan afvragen waar Ontdek zou geweest zijn zonder Karma, allemaal onnodige en domme assumpties aangezien het toch één geheel was. Iedereen binnen Karma weet wel wie de dragende accounts en spelers waren en de meeste hebben in hoeverre het mogelijk was hun steentje bijgedragen.

Mislukte topper ja jij ja, Swiper een probleem acc? Kijk eerst naar je zelf Welk account had een falende blitz op Bibber wie lag een lange tijd stil omdat ie niet kon groeien? that's right Sebas Sebas Sebas.

De pot verwijd te ketel dat hij zwart ziet en nog geen beetje ook...
 

DeletedUser

Guest
Ja het is dan ook natuurlijk standaard dat mensen die al zo lang de VV hebben elke nacht gaan wekkeren om te checken voor incs. :D Het is altijd een probleemaccount geweest aangezien het ook veel te snel achter aan het lopen was qua groei en daarmee de slagkracht helemaal naar de vaantjes was.

Dat je graag wilt laten zien dat je de grootste piemel hebt omdat het ook eens mee zit qua wereld verloop, wil nog niet zeggen dat je klinkklare onzin over je eigen stamgenoten moet gaan rondbazuinen, enkel zodat het jou piemel het grootst lijkt.

Swiper was geen probleemaccount, de ligging was gewoon kut.
Iets waar de spelers zelf prima mee overweg konden, maar toen Sebas de vv had werden er plots een sloot dorpen verloren, en adels die vlak voor de middag aankomen hoef je ook niet voor te wekkeren, tenzij je der geen kloot van kan.

Tjah de slagkracht was naar de vaantjes, zeker vergeten dat voor elke massa Dora en Swiper ook konden opdraven, ook al was het een week lopen?


& heeft Dora eigenlijk nooit echt front gehad,

Dus geen front, maar wel altijd hoog ODA?
Volgens mij waren onze rim tegenstanders van een beter niveau als dat grut van Bibber waar je niet van kon winnen en dus maar BG van maakte.
. Je kan je ook gaan afvragen waar Ontdek zou geweest zijn zonder Karma,

Die vraag kan ik wel beantwoorden, maar ik moet nog een tijdje met dat grut in een stam zitten, dus beter zeg ik niks.

allemaal onnodige en domme assumpties

Klopt, en dat allemaal omdat je zelf een insunuatie maakt die ver buiten de werkelijkheid ligt, wederom om zelf stoer te lijken ofzo.


Toen de wereld nog effectief 'bezig was'.. Nu is het een kwestie van om ter meeste bb's clearen haha.

Je bedoeld toen je week in week uit alles dood liep?
Want dat Bibber was wel zo slecht, dat zou je wel effe gaan adelen.

En klets niet met je BB clearen, ons ODA is niet van een week terug zo hoog.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74552

Guest
Je kan toch niet ontkennen dat Swiper een van de moeilijkste accounts van Karma was ? Niet alleen qua front maar ook qua activiteit. We hebben tot de laatste weken nog moeite gehad met degelijke spelers te zoeken. Verder is het natuurlijk helemaal mooi om je VV'er de schuld te geven van verloren dorpen terwijl je zelf de tijd niet op kon brengen. Die VV lag overigens bij mij en die stond er al vanaf de vorige dag als mijn geheugen me hier niet in de steek laat. Uiteindelijk moest ik smiddags een afspraak in en waren de spelers nergens te vinden, noch kon ik de VV bij iemand anders kwijt.

Verder heeft sebas buiten die paar weken voor Bibber eigenlijk alleen maar stil gelegen uit stambelang. Dit kan @Decimus je ook niet weten want je was er al niet meer toen. Neem ik je niet kwalijk maar de toon kan wel anders hier op het fora. Daarnaast was de reden dat wij wouden jumpen bij Ponos is omdat we wisten hoe zwaar dat het account het daar had. Dat blijkt nu ook maar weer, nu ze dorpen aan splash verliezen (verloren).

Ik denk dat niemand kan ontkennen dat het account sebas een grote bijdrage heeft geleverd aan de winst zowel als account, als in het vaak pakken van VV's en organiseren van massa's. Ik wil niet zeggen dat Sebas het alleen heeft gedaan want we zouden het nooit gekund hebben als we niet als een geheel speelden. Elk account heeft wel op zijn of haar manier een steentje bij gedragen.
 

DeletedUser72457

Guest
Oh ja? Was ik al gestopt toen jullie vast kwamen te liggen tegen Bibber? Volgens mij was dit al vóórdat ik gestopt was, sterker nog jullie lagen vanaf moment een vast gezien jullie er nooit doorheen gekomen zijn.

Verder is Swiper voor de stop van Eli en ik nooit een probleemaccount geweest. Mocht je denken van wel dan gaat zelfs het verstand van een kasplantje dat van jou teboven.
 
Reactiescore
1.454
Ik vind het vrij frappant dat Sebastiaan hier van alle kanten wordt beschuldigd. Volgens mij is de eindverantwoordelijke van een account altijd nog de eigenaar. En Swiper was niet een al te makkelijk account naar mijn mening. Het front was te groot, iets wat meteen aangegeven werd door het gros van de leden van Karma maar daar werd niet naar geluisterd. De twee redenen waarom Swiper nog bestaat is het eindeloos OS sturen (dit kwam bij .Disco zelf weg, dat vindt ik zelf best idioot) en door de VV's die gedraaid worden. Zoals ik me herrinner nam Sebastiaan die vaak op zich. Vindt je het dan vreemd dat er ooit eens een keer een dorp verloren wordt?

Ik snap niet dat er non-stop verwijten naar het account sebas geslingerd worden. Het feit is dat zonder Sebas Karma nooit had gewonnen, laat staan de eindstrijd had bereikt. Ieder lid of oud-speler zou ze de hemel in moeten prijzen imo.

@YoWhite Dat dorpen verlies van Ponos kwam omdat ik niet meer actief ben :$
 

DeletedUser74552

Guest
Oh ja? Was ik al gestopt toen jullie vast kwamen te liggen tegen Bibber? Volgens mij was dit al vóórdat ik gestopt was, sterker nog jullie lagen vanaf moment een vast gezien jullie er nooit doorheen gekomen zijn.

Verder is Swiper voor de stop van Eli en ik nooit een probleemaccount geweest. Mocht je denken van wel dan gaat zelfs het verstand van een kasplantje dat van jou teboven.

Van een kasplantje zelfs. Een beetje respect mag wel hoor. Je kan wel de AF krijger gaan lopen uithangen maar je hebt halverwege de wereld de benen genomen. Zelfs al zou Sebas vast zijn komen te liggen, hebben we alsnog meer bereikt dan dat jij heel w50 hebt klaargespeeld op Swiper. Niet alleen op het account maar ook met de stam Karma. Je hebt imo totaal geen recht van spreken en ik vraag me ook werkelijk af waar je je zo druk over maakt.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Van een kasplantje zelfs. Een beetje respect mag wel hoor. Je kan wel de AF krijger gaan lopen uithangen maar je hebt halverwege de wereld de benen genomen. Zelfs al zou Sebas vast zijn komen te liggen, hebben we alsnog meer bereikt dan dat jij heel w50 hebt klaargespeeld op Swiper. Niet alleen op het account maar ook met de stam Karma. Je hebt imo totaal geen recht van spreken en ik vraag me ook werkelijk af waar je je zo druk over maakt.
Decimus zegt dingen die niet kunnen, maar dit is net zo goed niet waar hoor, Decimus en Eli hebben zich heel hard ingespand tot prive er tussen kwam.
 

DeletedUser74552

Guest
Decimus zegt dingen die niet kunnen, maar dit is net zo goed niet waar hoor, Decimus en Eli hebben zich heel hard ingespand tot prive er tussen kwam.
Uiteraard, Eli is er nu nog steeds maar hij kan het niet vergelijken met wat Sebas heeft gepresteerd. Ik verwijt hem verder ook niks maar vind het wel zeer merkwaardig dat hij het account Sebas hier zo op aanspreekt terwijl wij juist degene zijn die eigenlijk heel de wereld knijter hard hebben gewerkt voor swiper en voor heel Karma. Terwijl hij ook nog eens halverwege gestopt is vanwege prive omstandigheden, waar komt dit dan vandaan vraag ik me af.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Uiteraard, Eli is er nu nog steeds maar hij kan het niet vergelijken met wat Sebas heeft gepresteerd. Ik verwijt hem verder ook niks maar vind het wel zeer merkwaardig dat hij het account Sebas hier zo op aanspreekt terwijl wij juist degene zijn die eigenlijk heel de wereld knijter hard hebben gewerkt voor swiper en voor heel Karma. Terwijl hij ook nog eens halverwege gestopt is vanwege prive omstandigheden, waar komt dit dan vandaan vraag ik me af.
Privé ging niet om eli
 
Reactiescore
967
Ik snap überhaupt niet dat mensen het nodig vinden enkele accounts de wereld in te prijzen voor het winnen van deze wereld..
Ik vind oprecht niet dat Karma echt de vijand ''gebroken'' heeft, echter heeft deze wel de benen genomen omdat de overmacht te groot is(was)

Voor alsnog vind ik het bullshit dat jullie jezelf de hemel in prijzen voor een wereld die na rekruuts, stabs en een massadelete tot een einde gekomen is. Geen prestatie waardig imo.

Ik zou zeggen stop met onzin posten en schiet eens een beetje op met edelen:p
 
Bovenaan