[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser76681

Guest
.Time4PlanB

Je geeft dan mij wel `kritiek` dat ik geen lucht moet gaan typen en dat ik het zelfde speel als vorig potje.
Daarbij heb ik van jou ook nog niet de indruk gehad dat je actief mee zoekt in tegen stelling tot andere.

Je hebt bedenkingen bij een paar, maar de lynches die je plaatst zijn ook maar mateloos en weinig onderbouwt.
daarbij voeg je ook maar enkele postst toe en negeer je mij volgens mij.
 

DeletedUser

Guest
anoniem account andere stijl. echter doordat ik mezelf bekend moest maken ben ik nu de weg kwijt
 

DeletedUser64575

Guest
Lena, waarom speelde jij de eerste 2 dagen zo anders dan je normaal doet? Ik neig net daarom echt om gewoon weer op u te stemmen. De keren dat ik u zag had je echt een vast patroon, nu wijk je daar zo hard vanaf.

Van mij 3 verdachten sta jij het dichtste bij een stem momenteel. Sander stemmen heeft geen zin en wil ik sowieso nog even aankijken of hij echt zijn blik gaat verruimen. Wbjimo wil ik het voordeel van de twijfel geven omdat ik hem altijd vaag vind spelen, dus in dat opzicht speelt hij niet anders dan anders.

En bedankt :(
 
Reactiescore
2.193
Nah, mijn uren zijn heel verschillend. Elke week heb ik verschillige lesuren en in sommige lessen kan ik op mijn mobiel door onoplettende leerkracht, maar soms heb ik ook labo's waar Mobielen verboden zijn en ik dus zelf niets kan zeggen. En vandaag was een 'labodag'. Dus door 1 dag moet je niet al een conclussie trekken. :)

Ik weet niet 100% zeker dat je na deze dag die conclussie trekt, want ik begrijp je niet helemaal correct.

Ik doel op je stem op yankee dag 1
 

DeletedUser77710

Guest
Ik ga mijn stem nog niet plaatsen op Time4planB, maar ik vind dat Tigor wel een groot deel gelijk heeft. Je geeft niet alleen op Tigor kritiek, maar doet het ook naar anderen toe.
 

DeletedUser

Guest
ik stem op jens. hij is totaal niet zeker van zijn zaak en ik zie twijfel in zijn posts. eigenlijk wil hij niet op ons 3e stemmen wetende dat we alle 3 goedje zijn denk ik zo.
 
Reactiescore
2.193
.Time4PlanB

Je geeft dan mij wel `kritiek` dat ik geen lucht moet gaan typen en dat ik het zelfde speel als vorig potje.
Daarbij heb ik van jou ook nog niet de indruk gehad dat je actief mee zoekt in tegen stelling tot andere.

Je hebt bedenkingen bij een paar, maar de lynches die je plaatst zijn ook maar mateloos en weinig onderbouwt.
daarbij voeg je ook maar enkele postst toe en negeer je mij volgens mij.

Wat wil je? Hele boekwerken? Wie zijn die andere dan die dat wel doen, enige die ik zie zoeken is capri.
 

DeletedUser8414

Guest
ik stem op jens. hij is totaal niet zeker van zijn zaak en ik zie twijfel in zijn posts. eigenlijk wil hij niet op ons 3e stemmen wetende dat we alle 3 goedje zijn denk ik zo.
Stem dan in plaats van te zeggen dat je stemt maar helemaal niks doet?

Lena, jij die ander speelt is gewoon verdacht, ander account of niet. Je tunnelt niet, je hebt zelfs nog niet op capri gestemd. Dus je doet echt anders dan anders.
 

DeletedUser76681

Guest
Wat wil je? Hele boekwerken? Wie zijn die andere dan die dat wel doen, enige die ik zie zoeken is capri.


ik ben toch meer gewend van jou. of toch op zijn minst iets waarop we kunnen antwoorden als er een lynch komt.
Der zijn er toch nog wel die geprobeerd hebben oa Green dag 1 of die toch op zijn minst met een onderbouwing komen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Mijn stem gaat op Lena

Zijn speelstijl bevalt me totaal niet en had gisteren al zo'n mijm verdenkingen bij hem. Vandaag is dit enkel meer geworden door luchtige posts en vreemd gedrag.
 

DeletedUser8414

Guest
Misschien kan je je ook deftig verdedigen, of ga je weer beweren dat er nog niks gebeurt is?
 

DeletedUser

Guest
alleen als je me u noemt.

ik heb nog 15 minuten tot de deadline. ik stel voor dat je tot inkeer komt en normaal gaat spelen ipv altijd maar op mij
 

DeletedUser8414

Guest
alleen als je me u noemt.

ik heb nog 15 minuten tot de deadline. ik stel voor dat je tot inkeer komt en normaal gaat spelen ipv altijd maar op mij
Ik vind u al verdacht van vooraleer ik wist dat je Stefan was, dus zwak argument. Ik heb tenminste al iets geprobeerd. Je kan zelf misschien proberen ook iets nuttig te doen? Wie weet heb je wel een plausibele verdachte waarop ik wil volgen.
 
Bovenaan