[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

Reactiescore
167
Ik ga op Freaker play voor nu, liever mijn eigen gevoel volgen dan dat ik nu meeloop en verkeerd gok...
 

DeletedUser76681

Guest
Yankee

Ik ga Jordy hierin wel volgen, ik ben niet overtuigd dat freaker,sander, time, jens, slechtje zijn. Na hun getroll.
Wil niet zeggen dat ik volledig akkoord ben, maar ik wil de rest nog even afwachten.
 

DeletedUser66944

Guest
Iemand toevallig een tussenslag tot hiertoe? Heb de laatste paar pagina's nog niet kunnen bijlezen :p
 

DeletedUser

Guest
ik ga op yankee.

puur om mijn eigen hachje mogelijk te redden
mocht ik sterven is dit de laagste van de laagste lynches ooit.

Jessica omdat ze blijkbaar een anthraxxis-dar heeft en altijd op mij stemt ongeacht wat mijn naam is.
Jenskeu omdat hij zijn modkrachtne heeft gebruikt en zo achter mijn ware identiteit is gekomen.

alleen de stem van maroen kan ik nog enigszins accepteren. die kan ik enkel beschuldigen van zwakke redenatie. de rest is bullshit.
 
Reactiescore
182
Ik moet wel even zeggen dat ik die stemmen op Lena echt niet snap. Komt in mijn ogen gewoon over als goedje.



Volgens mij heb ik Lena hier al vaker gezien.

Met twintig berichten waarvan 11 (ja geteld) in dit topic en minimaal 1 in het inschrijftopic?
Zou dus betekenen dat ze/hij een potje heeft meegespeeld met daarin maar 7 posts? (die ander zou dan in het inschrijftopic voor dat potje zijn).

Is dit dan wellicht een goedkope counter voor een eventuele tweede wolf?

Edit: 21 berichten en twaalf posts
 
Reactiescore
2.196
Yankee was vorige keer ook precies hetzelfde en was toen goedje. Die had nog iets van die maand geen internet thuis of zoiets

De redenatie van lena is apart maar niet echt wolfs.

Ik ga voor tigor
 

Deleted User - 2265087

Guest
Geen tijd om alle nieuwe pagina's door te lezen en zit op data.
Morgenmiddag ga ik alles goed doorlezen!
Uitleg vd sem komt later nog.
Single Malt
 

DeletedUser72524

Guest
@Jenskeuh nog zo iets, je wist niet hoe snel je net als GreenGang potjes terug moestzoeken. Echt zo'n typisch wolven geval kijk mij nou ik zoek actief mee, maar ik kan niet creatief mijn eigen argumenten bedenken.

Met alle respect maar hier moest ik om lachen:p

Sander wat vind je van tigor, zelf eerst ff alles op orde zetten door Twan zijn uitschrijving.

Tigor speelt sws heel passief de laatste potjes. Denk dat het meer haar karakter is, maar heey niet uitsluiten. Het is idd een kut reden
 
Reactiescore
770
Jenske


Meest verdacht
 

DeletedUser64575

Guest
Yankee

Ik ga Jordy hierin wel volgen, ik ben niet overtuigd dat freaker,sander, time, jens, slechtje zijn. Na hun getroll.
Wil niet zeggen dat ik volledig akkoord ben, maar ik wil de rest nog even afwachten.

Nu volg je me wel, maar als ik een goede theorie tegen Lytho heb die daadwerkelijk wolf was niet? :( #nogaltijdboos

Met twintig berichten waarvan 11 (ja geteld) in dit topic en minimaal 1 in het inschrijftopic?
Zou dus betekenen dat ze/hij een potje heeft meegespeeld met daarin maar 7 posts? (die ander zou dan in het inschrijftopic voor dat potje zijn).

Is dit dan wellicht een goedkope counter voor een eventuele tweede wolf?

Niet naar dr posts gekeken, maar ik dr naam komt me in ieder geval bekend voor. Daarnaast, als je mijn speelstijl zou kennen, zou je moeten weten dat ik altijd mensen verdedig die in mijn ogen goedje zijn.
 

DeletedUser64575

Guest
ik ga op yankee.

puur om mijn eigen hachje mogelijk te redden
mocht ik sterven is dit de laagste van de laagste lynches ooit.

Jessica omdat ze blijkbaar een anthraxxis-dar heeft en altijd op mij stemt ongeacht wat mijn naam is.
Jenskeu omdat hij zijn modkrachtne heeft gebruikt en zo achter mijn ware identiteit is gekomen.

alleen de stem van maroen kan ik nog enigszins accepteren. die kan ik enkel beschuldigen van zwakke redenatie. de rest is bullshit.

Nou Maroen, toch geen nieuwe speler dus.
 

DeletedUser

Guest
tja tja ik werd ff een beetje boos :s

was bijna gelyncht omdat jens zijn modkrachten misbruikt.
 

DeletedUser66129

Guest
BM stemming

1. maroen1
2. Single Malt -> Freaker
3. sander14 -> Time4planb
4. Tigor -> Time4planb
5. .TimeforplanB
6. Lenov -> Stalov
7. Lena de Hyena
8. Greengang -> Sander14
9. McAwsome -> Jenskeuh
10. JokersBrain
11. MonoBear -> Time4planb
12. Freaker Play -> Time4planb
13. Sir Thrones -> Sander14 -> Jenskeuh
14. Yankee60 -> Sander14
15. Jenskeuh -> Time4planb
16. WBJIMO? -> Sander14
17. Jessicavd -> Jenskeuh
18. Capricorno -> Freaker
19. Stalov -> Sander14

Time4planb - 6
Sander14 - 4
Jenskeuh - 3
Freaker play - 2
Stalov - 1

Time4planb word dus jullie nieuwe BM, succes!​
 
Bovenaan