[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser76681

Guest
@Lena de Hyena Volgens mij wel een moeilijke speelstijl om zo te hanteren. Want je mag spelers graag, of je mag spelers niet graag. En dan ga je ook niet altijd aardig doen?
 

DeletedUser74597

Guest
Ik stem vanavond op lena niet dat ik al een erg slecht gevoel heb is gebrek aan beter o_O
 

DeletedUser64575

Guest
Ik stem vanavond op lena niet dat ik al een erg slecht gevoel heb is gebrek aan beter o_O

Jessica, niet persoonlijk, maar ik begin het idee te krijgen dat jij met een dartpijltje op de spelerslijst schiet en op de persoon die je raakt je stem zet. Bij jou is het volgens mij altijd 'bij gebrek aan beter'.
 

DeletedUser72524

Guest
Mijn stem blijft op Jens, als hij wolf is kunnen we blind op die Thrones gaa. Dat zijn dan 2 zekerheidjes.
 

DeletedUser8414

Guest
Mijn stem blijft op Jens, als hij wolf is kunnen we blind op die Thrones gaa. Dat zijn dan 2 zekerheidjes.
Als je mij lyncht staan jullie morgen nog nergens want ik ben geen wolf. Jou persoonlijk kan ik het ook niet aanraden mij er uit te stemmen.
 

DeletedUser72524

Guest
Als je mij lyncht staan jullie morgen nog nergens want ik ben geen wolf. Jou persoonlijk kan ik het ook niet aanraden mij er uit te stemmen.

Ik ben hier nooit gevoelig voor, mits jij met goed gedrag komt.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Jessica

Ze stemt gewoon veel te random en dat is behoorlijk wolfs. Verder sorry voor de inactiviteit. Morgen heb ik veel meer tijd hiervoor
 

DeletedUser8414

Guest
Ik ben hier nooit gevoelig voor, mits jij met goed gedrag komt.
Ja hoe moet ik u dan overtuigen? Ik speel hetzelfde als altijd dusja, als jij daar wolven gedrag in ziet dan kan ik alleen maar vaststellen dat je niet zo goed bent als je jezelf overal aankondigt. :D Of dat je gewoon zelf wolf bent, maar daar komen we vanzelf wel achter dan.

De verdenkingen tegen mij slaan nergens op, dat die net van jou komen is nog erger dan ze van iemand anders zouden komen.
 

DeletedUser64575

Guest
Voor nu stem ik tegen Yankee.

Ging wel heel makkelijk mee met Green tegen Blue en ik denk dat dat om deze reden is:

Ik meen me te herinneren dat Blue vorig potje een uitlokking plaatste en iedereen die hem in die uitlokking volgde werden als goedjes beschouwd. Wellicht is daar de stem van Yankee op gebaseerd.

Hij wilde opgedane kennis van vorig potje nu dus in z'n voordeel gebruiken en zo als goedje over te komen. Het beste wat ik heb zonder teveel de focus op Freaker/Jens/Sander te leggen. Wat hun betreft wil ik het graag nog even aankijken.
 
Reactiescore
182
Lena de Hyena.

Gaat met een aantal posts toch duidelijk zitten op speelstijl, terwijl ze geen van de spelers op dit forum kent en dus geen conclusies aan de speelstijl van deze individuen kan/ mag/ zou moeten verbinden. Hieronder een aantal quotes waaruit dit blijkt.
Dit is exact wat ik met schijnheiligheid bedoel.

Je formuleert alles zo correct, zodat je hoopt dat minder ervaren mensen je posts slikken als zoete koekjes.
Je probeert het niet met argumenten, maar met zinsopbouw.

Dit is een beproefde wolventactiek welke ik in het verleden vaak ben tegengekomen op andere fora.

natuurlijk. Even overheen gekeken.

Op ogame speelde ik vroeger heel veel wvw. En ook op andere gamingforumsites, maar daar waren de wolventactieken vaak om aardig gevonden te willen worden door heel beschaafd gedrag tentoon te spreiden.

Dus daar zal ik mijn focus op leggen.

Misschien moet jij dan je speelstijl aanpassen.
 

DeletedUser72524

Guest
Ja hoe moet ik u dan overtuigen? Ik speel hetzelfde als altijd dusja, als jij daar wolven gedrag in ziet dan kan ik alleen maar vaststellen dat je niet zo goed bent als je jezelf overal aankondigt. :D Of dat je gewoon zelf wolf bent, maar daar komen we vanzelf wel achter dan.

De verdenkingen tegen mij slaan nergens op, dat die net van jou komen is nog erger dan ze van iemand anders zouden komen.

Verdenkingen slaan op alles, maar ik zal ze nogmaals herhalen.

Gisteren waren Blauwemessenman en ju boy duidelijk aan het trollen en deed jij overduidelijk lekker mee. Vanmiddag komt green met een opmerking dat hij mogelijk Blauwemessenman als wolf ziet. Op dat moment probeer jij bij te draaien door te zeggen dat jij het verdacht vindt dat Blauwemessenman gister zo snel stemde en sluit je het uit dat het vanwege het trollen komt. Vervolgens krabbel je weer terug als dit terecht is opgemerkt, verder zie ik ook mensen zoals sir Thrones ten diensten van jou bewegen.

Je probeert dus zeer makkelijk mee te lopen met iemand om makkelijk een goede speler weg te werken.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik moet wel even zeggen dat ik die stemmen op Lena echt niet snap. Komt in mijn ogen gewoon over als goedje.

Lena de Hyena.

Gaat met een aantal posts toch duidelijk zitten op speelstijl, terwijl ze geen van de spelers op dit forum kent en dus geen conclusies aan de speelstijl van deze individuen kan/ mag/ zou moeten verbinden. Hieronder een aantal quotes waaruit dit blijkt.

Volgens mij heb ik Lena hier al vaker gezien.
 

DeletedUser8414

Guest
Verdenkingen slaan op alles, maar ik zal ze nogmaals herhalen.

Gisteren waren Blauwemessenman en ju boy duidelijk aan het trollen en deed jij overduidelijk lekker mee. Vanmiddag komt green met een opmerking dat hij mogelijk Blauwemessenman als wolf ziet. Op dat moment probeer jij bij te draaien door te zeggen dat jij het verdacht vindt dat Blauwemessenman gister zo snel stemde en sluit je het uit dat het vanwege het trollen komt. Vervolgens krabbel je weer terug als dit terecht is opgemerkt, verder zie ik ook mensen zoals sir Thrones ten diensten van jou bewegen.

Je probeert dus zeer makkelijk mee te lopen met iemand om makkelijk een goede speler weg te werken.
Meegaan in trollen staat niet gelijk aan het trollen te geloven. Heb ik ergens aangegeven dat ik Blue niet verdacht vond door het trollen? Nee, ik vond hem meteen verdacht omdat dat geen typisch gedrag is voor hem.
 
Bovenaan