[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser8414

Guest
Even een vraag:
Kan het geen gepland spel zijn?
Time die hard op Blue gaat, blue gefrustreerd word, zodat Blue er mogelijk uit wordt gestemd, wolf blijkt te zijn, en dan Time die een soort van half bewezen goedje is?
Soort van kamikaze actie zeg maar?

Leek mij een valide mogelijkheid.
Ik denk niet dat Time op die manier zou spelen.
Ik denk ook wel gewoon dat ik mijn beschuldigingen richting blue moet intrekken, hij zou zich niet uitgeschreven hebben moest hij echt wolf zijn denk ik.

Dit is voor mij de meest verdachte post.

De schijnheiligheid spat er vanaf.
Tot zover uw bijdrage? Of is iedereen van plan één post van mij te quoten om een makkelijke lynch te hebben vandaag? Als je niks zegt kan je natuurlijk ook niks zeggen wat enigszins verdacht is he.

Lena de Hyena, omdat je met een nonsens post meegaat op iemand die al verdacht werd, dat is wel heel makkelijk maar toch uw eigen toets eraan willen geven met een quote? Mooie poging :D
 

Deleted User - 2265087

Guest
Even een vraag:
Kan het geen gepland spel zijn?
Time die hard op Blue gaat, blue gefrustreerd word, zodat Blue er mogelijk uit wordt gestemd, wolf blijkt te zijn, en dan Time die een soort van half bewezen goedje is?
Soort van kamikaze actie zeg maar?

Leek mij een valide mogelijkheid.

Op dag 1 al zo'n kamikaze actie, lijkt me niet. Dat er ruzie zou zijn in de wolvenchat lijkt me ook niet.
Ik heb weinig verdachts uit de discussie gehaald. Tbh lijken het mij gewoon vier goedjes en de discussie gaat tussen dezelfde paar spelers, helaas..
 
Reactiescore
770
A-typisch en gefrustreerd. Wolvenkenmerken?

Moet dit echt? Je weet dat ik een hoge dunk heb van u omdat je gewoon een goede speler bent maar zo gedraag je je normaal gezien echt nooit. Normaal overtuig je iedereen met argumenten en niet met je dreigen uit te schrijven omdat mensen op u stemmen.

Ik denk niet dat Time op die manier zou spelen.
Ik denk ook wel gewoon dat ik mijn beschuldigingen richting blue moet intrekken, hij zou zich niet uitgeschreven hebben moest hij echt wolf zijn denk ik.

Tot zover uw bijdrage? Of is iedereen van plan één post van mij te quoten om een makkelijke lynch te hebben vandaag? Als je niks zegt kan je natuurlijk ook niks zeggen wat enigszins verdacht is he.

Lena de Hyena, omdat je met een nonsens post meegaat op iemand die al verdacht werd, dat is wel heel makkelijk maar toch uw eigen toets eraan willen geven met een quote? Mooie poging :D

Je gaat in op Blue omdat hij zich op een manier gedraagt dat jou niet ligt en dan ga je hier hetzelfde doen omdat Lena je enkel verdenkt. Het is inderdaad, zoals Blue zei, opvallend hoezeer gefrustreerd je bent.
Daarnaast ga je ook nog eens in met het in kwestie stellen of iemand, die jou verdenkt, een bijdrage levert. Is het dan geen bijdrage leveren als men jou terecht verdenkt?

Gekkigheid dit.
 

DeletedUser8414

Guest
Je gaat in op Blue omdat hij zich op een manier gedraagt dat jou niet ligt en dan ga je hier hetzelfde doen omdat Lena je enkel verdenkt. Het is inderdaad, zoals Blue zei, opvallend hoezeer gefrustreerd je bent.
Daarnaast ga je ook nog eens in met het in kwestie stellen of iemand, die jou verdenkt, een bijdrage levert. Is het dan geen bijdrage leveren als men jou terecht verdenkt?

Gekkigheid dit.
Waarom heb ik het gevoel dat iedereen maar de helft leest. IK zei dat blue gefrustreerd was, niet andersom.

Als iemand amper reageert maar vervolgens een makkelijke verdenking maakt vind ik dat inderdaad verdacht ja. Los van het feit of die verdenking richting mij of richting iemand anders is vind ik die bijdrage dan wel erg beperkt.
 

DeletedUser64575

Guest
Nee ik heb dat ook door. Toch zint mijn stem op Jens niet. Opeens. Ik heb het idee dat de wolven een bm willen en dat Jens hun beste keus is. Vooral omdat er een vos is, iets wat niet direct een wolf aanwijst.

Ik merk dat ik nu al een tunnelvisie heb op Jens en sir Thrones. En tunnelvisies zijn altijd gevaarlijk dag 1, dus hopelijk dat anderen ook naar hen kunnen kijken en hun oordeel erover geven. Dan zal ik tot vnv ook nog zoeken naar anderen.

Om hier nog eens op terug te komen: sir thrones lijkt me niet direct slechtje. Vertoont eerder het exploratieve gedrag van een beginnend goedje dat zich eigenlijk geen raad weet.

Jens zit me echter niet helemaal lekker, maar ik kan m'n vinger nog niet echt op de wond leggen.
 

DeletedUser64575

Guest
Waarom heb ik het gevoel dat iedereen maar de helft leest. IK zei dat blue gefrustreerd was, niet andersom.

Als iemand amper reageert maar vervolgens een makkelijke verdenking maakt vind ik dat inderdaad verdacht ja. Los van het feit of die verdenking richting mij of richting iemand anders is vind ik die bijdrage dan wel erg beperkt.


Dubbelpost :p

Ben ik niet met je eens. Moet iemand verplicht een paar keer posten om een stem uit te mogen brengen? Wellicht zit Lena al de hele tijd op de achtergrond mee te lezen en val jij haar op. Om die stem dan meteen neer te zetten als een slechte bijdrage vind ik dus ook niet terecht.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat Time op die manier zou spelen.
Ik denk ook wel gewoon dat ik mijn beschuldigingen richting blue moet intrekken, hij zou zich niet uitgeschreven hebben moest hij echt wolf zijn denk ik.

Tot zover uw bijdrage? Of is iedereen van plan één post van mij te quoten om een makkelijke lynch te hebben vandaag? Als je niks zegt kan je natuurlijk ook niks zeggen wat enigszins verdacht is he.

Lena de Hyena, omdat je met een nonsens post meegaat op iemand die al verdacht werd, dat is wel heel makkelijk maar toch uw eigen toets eraan willen geven met een quote? Mooie poging :D

Dit is exact wat ik met schijnheiligheid bedoel.

Je formuleert alles zo correct, zodat je hoopt dat minder ervaren mensen je posts slikken als zoete koekjes.
Je probeert het niet met argumenten, maar met zinsopbouw.

Dit is een beproefde wolventactiek welke ik in het verleden vaak ben tegengekomen op andere fora.
 

DeletedUser

Guest
Dubbelpost :p

Ben ik niet met je eens. Moet iemand verplicht een paar keer posten om een stem uit te mogen brengen? Wellicht zit Lena al de hele tijd op de achtergrond mee te lezen en val jij haar op. Om die stem dan meteen neer te zetten als een slechte bijdrage vind ik dus ook niet terecht.

Ik heb nog niet eens gestemd.
Ik denk dat Jensku hier de tactiek der: ik ga er zo agressief op in dat mensen zich nog extra bezinnen voordat ze op mij gaan en dan toch op een ander gaan.
 

DeletedUser8414

Guest
Dubbelpost :p

Ben ik niet met je eens. Moet iemand verplicht een paar keer posten om een stem uit te mogen brengen? Wellicht zit Lena al de hele tijd op de achtergrond mee te lezen en val jij haar op. Om die stem dan meteen neer te zetten als een slechte bijdrage vind ik dus ook niet terecht.
Nee, je bent niet verplicht om minstens 10 posts te maken. Maar als we allemaal gaan spelen met alleen maar te lezen en 1 post per dag maken met een goedkope verdachtmaking gaat het heel leuk worden. Dan sterven we allemaal van verveling. :D

Het gaat mij ook niet alleen om het feit dat er maar één post is, maar wel over de inhoud, iemand die al verdacht is daaraan 1 quote toevoegen die bovendien weinig zegt. Gegarandeerd dat dat het excuus is om later op mij te stemmen. :D

Achja, de reden waarom ik op deze manier speel is gewoon omdat ik deze week echt heel veel tijd heb, dus ik reageer op alles en zoals ik altijd al deed zeg ik ook gewoon gelijk wat me opvalt. Daardoor zeg ik veel en tuurlijk gaan daar soms tegenstrijdigheden inzitten en dingen die me verdacht maken, das de keerzijde van actief te zijn zeker? Echter ben ik gewoon goedje en heb ik waarschijnlijk gewoon de foute aanpak gekozen door hyperactief te gaan spelen.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik heb nog niet eens gestemd.
Ik denk dat Jensku hier de tactiek der: ik ga er zo agressief op in dat mensen zich nog extra bezinnen voordat ze op mij gaan en dan toch op een ander gaan.

My bad.

Nee, je bent niet verplicht om minstens 10 posts te maken. Maar als we allemaal gaan spelen met alleen maar te lezen en 1 post per dag maken met een goedkope verdachtmaking gaat het heel leuk worden. Dan sterven we allemaal van verveling. :D

Het gaat mij ook niet alleen om het feit dat er maar één post is, maar wel over de inhoud, iemand die al verdacht is daaraan 1 quote toevoegen die bovendien weinig zegt. Gegarandeerd dat dat het excuus is om later op mij te stemmen. :D

Achja, de reden waarom ik op deze manier speel is gewoon omdat ik deze week echt heel veel tijd heb, dus ik reageer op alles en zoals ik altijd al deed zeg ik ook gewoon gelijk wat me opvalt. Daardoor zeg ik veel en tuurlijk gaan daar soms tegenstrijdigheden inzitten en dingen die me verdacht maken, das de keerzijde van actief te zijn zeker? Echter ben ik gewoon goedje en heb ik waarschijnlijk gewoon de foute aanpak gekozen door hyperactief te gaan spelen.

Als we dat allemaal zouden doen schiet dat inderdaad niet op. Maar dat is niet het geval :p
 

DeletedUser8414

Guest
Dit is exact wat ik met schijnheiligheid bedoel.

Je formuleert alles zo correct, zodat je hoopt dat minder ervaren mensen je posts slikken als zoete koekjes.
Je probeert het niet met argumenten, maar met zinsopbouw.

Dit is een beproefde wolventactiek welke ik in het verleden vaak ben tegengekomen op andere fora.
Bedankt dat je me ervaren wil noemen, maar dat ben ik niet. Dit is mijn 6e potje of zo.
 
Reactiescore
167
Hmm ik heb nu echt geen idee op wie ik moet stemmen...

Ik neig nu naar iemand die te snel meeging met mijn "theorie", omdat wolven daar soms snel in willen happen. Maar wie ik dan ga kiezen weet ik niet
 

DeletedUser76681

Guest
Hmm ik heb nu echt geen idee op wie ik moet stemmen...

Ik neig nu naar iemand die te snel meeging met mijn "theorie", omdat wolven daar soms snel in willen happen. Maar wie ik dan ga kiezen weet ik niet

wie ging er dan snel mee met jou theorie?

En waarom dan een van hun?
 

DeletedUser76681

Guest
Ik acht Kevin daarom niet direct als slechtje. Eerder een meeloper vind je niet?
 
Reactiescore
167
wie ging er dan snel mee met jou theorie?

En waarom dan een van hun?

Omdat wolven snel happen

En uhm even kijken wat blue zei... jens, ik , WBJIMO en sir thrones reageerden er snel ("positief") op maar eigenlijk ook weer niet op een erg wolfse manier en Yankee ging zoals WBJIMO hierboven zegt wel snel op blue, maar zonder verdere uitleg wat dan misschien de meest verdachte is.

Maar ik denk dat ik toch gewoon op freaker ga stemmen, Blue kan ook goed het potje uitgegaan zijn puur om "boosheid" redenen ongeacht zijn rol, dus freaker zou dan alsnog wolf kunnen zijn
 
Bovenaan