[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser63354

Guest
Moet dit echt? Je weet dat ik een hoge dunk heb van u omdat je gewoon een goede speler bent maar zo gedraag je je normaal gezien echt nooit. Normaal overtuig je iedereen met argumenten en niet met je dreigen uit te schrijven omdat mensen op u stemmen.

Als er niet spelinhoudelijk tegen mij gespeeld wordt, dan heb ik geen behoefte om door te gaan. Mijn excuses.
 

DeletedUser77639

Guest
Lenov

alleen al voor je BM stem :').

Nee grapje niets te persoonlijk, ik verdenk blue gewoon nog niet op dit moment, en aangezien ik nu weg moet en pas vannacht terug ben zet ik inderdaad een erg makkelijke lynch. Mijn excuses
 

DeletedUser66129

Guest
Vervanging

BlueKnife
vond het op deze manier niet leuk spelen meer en word dus vervangen door Freaker Play. Om de aanstichter van dit te straffen mogen jullie allemaal een flikker stem op Time4PlanB zetten.​
 

DeletedUser66944

Guest
Hoi iedereen ik vervang blue ik ga straks alles eens bijlezen ging juist LoL beginnen spelen. Zet momenteel stem op Jens , slecht gevoel bij de posts die ik mee volgde de eerste pags. Na mijn league games kom ik hier meer op terug & sta natuurlijk nog altijd open om te veranderen.
 
Reactiescore
770
Oke dit was ik even vergeten; potje 260 is al bezig
Ik claim burger te zijn, dus verwacht geen spannend of chaotisch spel van mij.

Voor mijn BM stem neem ik : sander14

Heeft al genoeg ervaring om een competente BM te zijn, en sinds Quechua al lang niet meer meedoet kan ik wel vertrouwen op sander om knoopjes door te hakken. stel me dus niet teleur!

Wat een gespam
Wat een gezwats
Je zou bijna willen,
dat Stalov Burgemeester was!

BM stemmen op mij hebben in het verleden al bewezen van mensen te komen die zelf wolf zijn. En sinds je een troll account bent gaat dat er niet veel aan veranderen.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Sorry ik vind alles te geforceerd overkomen om blue er uit te stemmen. Hij probeert het serieus goed te praten en ik zie zijn punt. Daarbij vind ik time te erg inhaken op een klein dingetje van blue. Zeker op dag 1. En dan helemaal als er zo'n kinderachtige stem volgt van time.

Blue
 
Reactiescore
167
Als blue nu echt slechtje was dan vind ik dit wel erg naaiend, maar ik geef freaker nog eventjes het voordeel van de twijfel
 

DeletedUser72524

Guest
Je weet dat je nogal aan spelbederf doet als je op me gaat stemmen omdat ik niet zo aardig naar je ben hé. Tevens strekt het spel er toe dat je argumenten baseert op iemands echte woorden en niet op zelfverzonnen conclusies. Als ik op die manier redeneer ben je inderdaad bezig met spelbederf en schrijf ik me liever uit.

Dag.

Sorry Blue, maar dit lijkt best wel geforceerd boos worden:D.

PlanB vertoont zijn hoi ik ben een vrouw gedrag dus lijkt goedje.
 

DeletedUser66944

Guest
Als blue nu echt slechtje was dan vind ik dit wel erg naaiend, maar ik geef freaker nog eventjes het voordeel van de twijfel
nee je theorie klopte niet vrees ik. Wel vind ik blue een klein kind om te stoppen. Maar ik kom hier straks op terug :p
 

DeletedUser

Guest
Moet dit echt? Je weet dat ik een hoge dunk heb van u omdat je gewoon een goede speler bent maar zo gedraag je je normaal gezien echt nooit. Normaal overtuig je iedereen met argumenten en niet met je dreigen uit te schrijven omdat mensen op u stemmen.

Dit is voor mij de meest verdachte post.

De schijnheiligheid spat er vanaf.
 

DeletedUser63354

Guest
nee je theorie klopte niet vrees ik. Wel vind ik blue een klein kind om te stoppen. Maar ik kom hier straks op terug :p

Een spelletje moet leuk blijven, zoniet, dan doe ik niet meer mee. Heeft niets ermee te maken dat er stemmen op me stonden of iets dergelijks.
 
Reactiescore
182
Sorry Blue, maar dit lijkt best wel geforceerd boos worden:D.

PlanB vertoont zijn hoi ik ben een vrouw gedrag dus lijkt goedje.

Even een vraag:
Kan het geen gepland spel zijn?
Time die hard op Blue gaat, blue gefrustreerd word, zodat Blue er mogelijk uit wordt gestemd, wolf blijkt te zijn, en dan Time die een soort van half bewezen goedje is?
Soort van kamikaze actie zeg maar?

Leek mij een valide mogelijkheid.
 

DeletedUser

Guest
Even een vraag:
Kan het geen gepland spel zijn?
Time die hard op Blue gaat, blue gefrustreerd word, zodat Blue er mogelijk uit wordt gestemd, wolf blijkt te zijn, en dan Time die een soort van half bewezen goedje is?
Soort van kamikaze actie zeg maar?

Leek mij een valide mogelijkheid.

Zou kunnen. Wat ook mogelijk is, is dat blue geen wolvenleider mocht zijn terwijl hij zichzelf wel als dusdanig ziet. En er frictie ontstond in de wolvengroep.
 

DeletedUser72524

Guest
Even een vraag:
Kan het geen gepland spel zijn?
Time die hard op Blue gaat, blue gefrustreerd word, zodat Blue er mogelijk uit wordt gestemd, wolf blijkt te zijn, en dan Time die een soort van half bewezen goedje is?
Soort van kamikaze actie zeg maar?

Leek mij een valide mogelijkheid.

Nee joh dit is gewoon een pure goedjes actie van blauwemessenman, ik had nog niet gezien dat hij zich had uitgeschreven. PlanB speelt als een vrouw en dat is vooral zijn natuurlijke habitat.
 

DeletedUser76681

Guest
Wel jammer dat hij dan zich uitschrijft. ik ga de discussie nog is even lezen.
 
Reactiescore
182
kgeloof dat het vooral tussen blue en jens ging maroen

Was onderstaande niet de aanleiding dan?

Actief potje, ben ik niet meer gewend :p



Niks gebeurd? Vergeleken met andere potjes is er wel wat meer gebeurd vandaag.

Twan die zich verspreekt door eerst green wolfs te noemen en daarna terug te krabbelen, Jens die geforceerd verder gaat zoeken naar de verdenking op blue.

Dit komt bij mij ook zo over dat je gewoon moeite hebt met verdachte zoeken en daar kan best wel een aannemelijke reden voor zijn. ;)

Nee joh dit is gewoon een pure goedjes actie van blauwemessenman, ik had nog niet gezien dat hij zich had uitgeschreven. PlanB speelt als een vrouw en dat is vooral zijn natuurlijke habitat.

Zou ik ook nog in kunnen komen echter, wel makkelijke beredenering.
 

DeletedUser76681

Guest
Green noemde twan een wolf meende ik al gelezen te hebben en vervolgens is jens mee gegaan in de redenatie en is er toen wat discussie ontstaan geloof ik.
 
Bovenaan