[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser64575

Guest
Als je een paar non-serieuze posts maakt blijkt het altijd maar weer dat men je kwetsbaar acht.
Zo zie je maar weer dat wanneer ik mezelf niet opstel zoals ik dit altijd doe (jullie snappen nu toch inmiddels wel dat er geen patroon in mijn spel zit en altijd diezelfde 'vaagheid' over mijzelf houd waardoor iedereen altijd twijfelt?), men daar graag zo snel mogelijk op inspringt :D







Dit zijn al 4(!) mensen binnen weinig minuten (weet ff niet exact haha) die NIET STEMMEN , maar wel aangeven me 'verdacht te vinden/zich er in kunnen vinden/wat diegene al vermoedde.'
Zo heeft Greengang er bijvoorbeeld in verwerkt:



Need I say more? Dit is een behoorlijke steek en door dit argument zullen er ongetwijfeld mensen zijn die zeggen, 'he kijk eens aan, hij heeft gelijk!', maar als men nu goed nadenkt, weet men ook dat ik absoluut niet bang ben om zowel met serieuze als met onserieuze posts op de voorgrond te spelen. Rol speelt daarbij geen rol. (oh shiittttt barz) :D

Mag ik even zeggen dat het hartstikke wolfs is om een theorie te plaatsen die zo overtuigend mogelijk over moet komen, zelf (nog) niet te stemmen maar wel wachten op anderen?
Als jullie slim waren geweest hadden jullie gewoon op me gestemd. Hadden jullie nog enige kans op uitlokken, want dit verhaaltje is simpel af te doen.
Overigens is het waar dat ik de afgelopen potjes niet getrolld heb. (tevens toen ik infectiewolf was heb ik niet getrolld -> hele andere context omdat het merendeel zich op skype afspeelde maargoed). Zeker goed gevonden van de laatste 4 potjes, maar helaas onwaar. Zelf zou ik zo'n argument enkel gebruiken mits ik nog een paar andere hoofdargumenten had.

Tegen Jens kan ik alvast zeggen dat Sander eventjes gewacht heeft op deze reactie om te beoordelen of hij mij verdacht vindt ja of nee :)

Waar vind ik jou verdacht? Ik geef alleen aan dat Green z'n theorie logisch klinkt.
 

DeletedUser63354

Guest
Je zegt letterlijk dat je je er in kunt vinden, ik heb immers ook nergens gezegd dat jij hebt gezegd dat je me verdacht vindt.
 

DeletedUser77639

Guest
Time.

leuk dat we weer verdachten gaan zoeken door al het getroll op dag 1. komen we nergens mee.
 
Reactiescore
167
Als je een paar non-serieuze posts maakt blijkt het altijd maar weer dat men je kwetsbaar acht.
Zo zie je maar weer dat wanneer ik mezelf niet opstel zoals ik dit altijd doe (jullie snappen nu toch inmiddels wel dat er geen patroon in mijn spel zit en altijd diezelfde 'vaagheid' over mijzelf houd waardoor iedereen altijd twijfelt?), men daar graag zo snel mogelijk op inspringt :D







Dit zijn al 4(!) mensen binnen weinig minuten (weet ff niet exact haha) die NIET STEMMEN , maar wel aangeven me 'verdacht te vinden/zich er in kunnen vinden/wat diegene al vermoedde.'
Zo heeft Greengang er bijvoorbeeld in verwerkt:



Need I say more? Dit is een behoorlijke steek en door dit argument zullen er ongetwijfeld mensen zijn die zeggen, 'he kijk eens aan, hij heeft gelijk!', maar als men nu goed nadenkt, weet men ook dat ik absoluut niet bang ben om zowel met serieuze als met onserieuze posts op de voorgrond te spelen. Rol speelt daarbij geen rol. (oh shiittttt barz) :D

Mag ik even zeggen dat het hartstikke wolfs is om een theorie te plaatsen die zo overtuigend mogelijk over moet komen, zelf (nog) niet te stemmen maar wel wachten op anderen?
Als jullie slim waren geweest hadden jullie gewoon op me gestemd. Hadden jullie nog enige kans op uitlokken, want dit verhaaltje is simpel af te doen.
Overigens is het waar dat ik de afgelopen potjes niet getrolld heb. (tevens toen ik infectiewolf was heb ik niet getrolld -> hele andere context omdat het merendeel zich op skype afspeelde maargoed). Zeker goed gevonden van de laatste 4 potjes, maar helaas onwaar. Zelf zou ik zo'n argument enkel gebruiken mits ik nog een paar andere hoofdargumenten had.

Tegen Jens kan ik alvast zeggen dat Sander eventjes gewacht heeft op deze reactie om te beoordelen of hij mij verdacht vindt ja of nee :)

Ja noem het maar wolfs... als ik met niks kom in potjes noem je het wolfs, kom ik met iets vind je het ook wolfs... dan ben ik dus in principe altijd een wolf? Ik vind ook dat je best "gespannen" reageert, alsof je baalt dat iemand je al door heeft op dag 1 ;)
 

DeletedUser75237

Guest
Hoi hoi

Bij deze m'n BM-stem op Jenskeuh. Tot die conclusie ben ik gekomen na het lezen van het hele topic tot nu toe.

Speelt serieus & probeert meteen wat vaart in het spel te krijgen. Daarnaast gun ik hem ook wel eens de burgemeesterssjerp. Behalve als er iets radicaal verandert ga ik m'n stem nog aanpassen denk ik.

Met betrekking tot de lynchstem tast ik net zoals iedere goedgeaarde burger nog wat in het duister. Gelukkig hebben we nog heel wat uurtjes over om een goed oordeel te kunnen vellen.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Oke waarom is Blue wolf:

Vorige potje:
Serieuze posts in het begin met gelijk BM stem --> Goedje

Potje ervoor:
Niet serieuze post --> Slechtje (hier was hij infectiewolf)

Potje ervoor:
Serieuze post met gelijk BM stem --> Goedje (burger)

Verder daarvoor heeft hij een tijdje niet gespeeld en kan ik het allemaal niet zo goed terugvinden, maar er zit hier toch wel een soort patroon in, als blue wolfje is neigt hij meer naar niet serieuze posts in het begin, om wel op te vallen als actief persoon, maar eigenlijk weinig doet...

Mijn BM stem gaat naar Sander in ieder geval, en bij gebrek aan iets anders ga ik zeker op Blue stemmen als lynch later vandaag

Twan is als wolf echt niet bang om zich serieus in een discussie te mengen. Het enige waar jij je op baseert is of hij stemt of niet, want ook die zogezegd niet serieuze post is redelijk serieus.
Eigenlijk is wat Sander zei precies wat ik ook wilde zeggen:p

Tot nu toe vind ik Blue niet verdacht, ken Blue wel als iemand die in het begin zijn lolletje meepakt. Ik vind Green zijn redenatie wel goed gevonden, en vooral zijn manier van denken vind ik enorm juist. Het is echter een redenatie die ik niet zal volgen. Wil nog niet uitsluiten of hij wel of geen wolf is, de tijd zal het leren.

Maar goed is jouw verdediging dat ik naar anderen moet kijken? Lijkt me dat ik al juist zit ;)

OK. BlueKnife voor de racistische opmerking

OK. Lekker snel na Yankee.

Blueknife
 

DeletedUser63354

Guest
Ik reageer helemaal niet zo gespannen hoor. Ik ben er zelfs vrij luchtig over.

Ik zeg dat het feit dat je niet direct op mij stemt (en daarbij ook 3 anderen) een wolfs kenmerk is. Voor de rest zeg ik (-> spiekt even wat ik ook alweer zei) 'Zeker goed gevonden van de laatste 4 potjes, maar helaas onwaar. Zelf zou ik zo'n argument enkel gebruiken mits ik nog een paar andere hoofdargumenten had.'

Ik haal enkel nog aan dat je argumentatie gebaseerd is op voorgaande potjes. En alhoewel ik hierboven zeg dat ik het goed gevonden vind, ben ik van mening dat je het potje waar ik slechtje was in een hele andere context moest lezen. Zo kun je het bijvoorbeeld ook lezen dat ik kritisch was.

Nog maar eens in Jip & Janneke taal: Nee, ik vind jou niet verdacht want je punt was goed (maar onwaar), maar de mensen die direct aangeven 'zich er in te kunnen vinden' (zonder stem) zoals WatBlaasjeInMijnOor, Sir Thrones & Jens wel. Snap je :)?
 

DeletedUser72524

Guest
Ok
Sander14

Blue

Thx voor je vertrouwen, ik zal jou niet teleurstellen!

Time.

leuk dat we weer verdachten gaan zoeken door al het getroll op dag 1. komen we nergens mee.

Juist door getroll verhoog je de activiteit waardoor wolven ook hun activiteit moeten laten zien en je dus meer kans hebt dat ze op dag 1 reageren. Anders is het gewoon in de schaduw blijven voor een wolf. Of zie jij een manier hoe je op dag 1 met theorieën kan komen.

Ik vind het altijd kortzichtig als men de toevoeging van getroll niet kunnen zien, het zal alleen geen toevoeging zijn als je erin blijft.

Hoi hoi

Bij deze m'n BM-stem op Jenskeuh. Tot die conclusie ben ik gekomen na het lezen van het hele topic tot nu toe.

Speelt serieus & probeert meteen wat vaart in het spel te krijgen. Daarnaast gun ik hem ook wel eens de burgemeesterssjerp. Behalve als er iets radicaal verandert ga ik m'n stem nog aanpassen denk ik.

Met betrekking tot de lynchstem tast ik net zoals iedere goedgeaarde burger nog wat in het duister. Gelukkig hebben we nog heel wat uurtjes over om een goed oordeel te kunnen vellen.

Met jouw redenatie is alleen planB een logische keuze, omdat jenskeuh 1 van de koplopers was qua trollen.
 
Reactiescore
167
Ik reageer helemaal niet zo gespannen hoor. Ik ben er zelfs vrij luchtig over.

Ik zeg dat het feit dat je niet direct op mij stemt (en daarbij ook 3 anderen) een wolfs kenmerk is. Voor de rest zeg ik (-> spiekt even wat ik ook alweer zei) 'Zeker goed gevonden van de laatste 4 potjes, maar helaas onwaar. Zelf zou ik zo'n argument enkel gebruiken mits ik nog een paar andere hoofdargumenten had.'

Ik haal enkel nog aan dat je argumentatie gebaseerd is op voorgaande potjes. En alhoewel ik hierboven zeg dat ik het goed gevonden vind, ben ik van mening dat je het potje waar ik slechtje was in een hele andere context moest lezen. Zo kun je het bijvoorbeeld ook lezen dat ik kritisch was.

Nog maar eens in Jip & Janneke taal: Nee, ik vind jou niet verdacht want je punt was goed (maar onwaar), maar de mensen die direct aangeven 'zich er in te kunnen vinden' (zonder stem) zoals WatBlaasjeInMijnOor, Sir Thrones & Jens wel. Snap je :)?

Ah oke, ja deze zin: "Mag ik even zeggen dat het hartstikke wolfs is om een theorie te plaatsen die zo overtuigend mogelijk over moet komen, zelf (nog) niet te stemmen maar wel wachten op anderen?" liet me denken dat je het over mij had ;)

Maar we zullen zien hoe het potje gaat lopen, ik hou het in ieder geval zeker in mijn achterhoofd
 

DeletedUser77639

Guest
Juist door getroll verhoog je de activiteit waardoor wolven ook hun activiteit moeten laten zien en je dus meer kans hebt dat ze op dag 1 reageren. Anders is het gewoon in de schaduw blijven voor een wolf. Of zie jij een manier hoe je op dag 1 met theorieën kan komen.

Ik vind het altijd kortzichtig als men de toevoeging van getroll niet kunnen zien, het zal alleen geen toevoeging zijn als je erin blijft.
Begrijp me niet verkeerd sandertje, ik vind trollen in het begin wel eens leuk. alleen schiet je er echt niets mee op, ja er komt activiteit, maar wolven kunnen heel makkelijk even meetrollen, of niet, en dan blijf je idd wat in de shaduw, wat ook gewoon heel makkelijk te verdedigen is uiteindelijk.

Ik zeg ook niet dat er een andere manier is om met theorieën te komen, al zullen die er wel zijn (kijk maar naar green). Ook een reden dat ik nutteloos ben de eerste dag, aangezien ik me nergens aan kan binden, aangezien ik iedereen die lekker mee trollt niet gelijk verdacht ga vinden, omdat ze zo'n gekke posts gaan maken.
 

DeletedUser8414

Guest
Omdat je er zelf ook naar vroeg en ik het ook wel wilde weten ben ik eens de 20 meest recente snel gaan terugkijken naar uw eerste post.


Q

Zoals gezegd vandaag wat minder aanwezig ivm werk & verjaardag van mn pa.

Goedje.

Dank :) Er mogen meer bm stemmen naar mijn kant :)!

Goedje.

Thanks pikkie :)
Mijn Bm stem gaat naar jou: Marsh.
Lang geleden dat ik jou heb zien meedoen, moet je nagaan hoe lang ik al mee doe :D



Thanks :)
Goedje.

Ha schatje, Brammetje -> Victorious, kom eens een keertje skype dan. Niet inhoudelijk met wvw verder :)

Goed, eerste potje sinds een tijdje. Jammer dat het aantal spelers weer drastisch is gezakt.
Sidenote, mocht Ajax morgen kampioen worden, dan ben ik er niet.

Slechtje.

Je kan er ergens met wat verbeelding wel een trend in zien maar er zijn zeker ook uitzonderingen zoals die laatste.
 

DeletedUser63354

Guest
Ik weet uiteraard niet uit mijn hoofd of ik de afgelopen 100 potjes als wolf of als een goedje op een bepaalde manier heb gereageerd, maar ik weet wel dat ik als ik zo naar die quotes kijk dat het nogal wisselvallig is :p
 
Bovenaan