[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

Reactiescore
167
Oke waarom is Blue wolf:


Vorige potje:
Westkip

Bedankt voor de bm-stemmen en het compliment Sander.
Ik lees dat jij woensdag weg bent, klopt dat?

Serieuze posts in het begin met gelijk BM stem --> Goedje

Potje ervoor:
Zullen we ons allemaal ff niet als hofnar gedragen? Is nogal vervelend als we moeten kiezen tussen verschillende potentiele hofnarretjes.

Niet serieuze post --> Slechtje (hier was hij infectiewolf)

Potje ervoor:
Goed, tentamen voor vandag afgesloten en nu maar eens gaan posten in het topic.

Marneus voor Bm. Shame dat we toen het potje niet als g/s konden winnen, het was zeker gelukt.

Serieuze post met gelijk BM stem --> Goedje (burger)

Verder daarvoor heeft hij een tijdje niet gespeeld en kan ik het allemaal niet zo goed terugvinden, maar er zit hier toch wel een soort patroon in, als blue wolfje is neigt hij meer naar niet serieuze posts in het begin, om wel op te vallen als actief persoon, maar eigenlijk weinig doet...

Mijn BM stem gaat naar Sander in ieder geval, en bij gebrek aan iets anders ga ik zeker op Blue stemmen als lynch later vandaag
 

DeletedUser64575

Guest
Ben ik in slaap gevallen en is het al avond :eek:?

Nee, maar Green doet dit wel vaker. Geeft aan dat hij een idee heeft, maar dat we er nog even op moeten wachten. Naar mijn mening kun je dan beter meteen je theorie plaatsen of gewoon niets zeggen en 's avonds pas iets plaatsen.

E: niks gezegd. Theorie staat er net en ik kan me er nog in vinden ook:p
 

DeletedUser77710

Guest
Bm stemmen op mij. Dank.

Nee gun sander het niet!

Oke waarom is Blue wolf:


Vorige potje:


Serieuze posts in het begin met gelijk BM stem --> Goedje

Potje ervoor:


Niet serieuze post --> Slechtje (hier was hij infectiewolf)

Potje ervoor:


Serieuze post met gelijk BM stem --> Goedje (burger)

Verder daarvoor heeft hij een tijdje niet gespeeld en kan ik het allemaal niet zo goed terugvinden, maar er zit hier toch wel een soort patroon in, als blue wolfje is neigt hij meer naar niet serieuze posts in het begin, om wel op te vallen als actief persoon, maar eigenlijk weinig doet...

Mijn BM stem gaat naar Sander in ieder geval, en bij gebrek aan iets anders ga ik zeker op Blue stemmen als lynch later vandaag

Moet ik nog tekening maken?
 

DeletedUser63354

Guest
'Maar wat dan?'

Doe maar even de afgelopen 170 potjes doornemen, eens kijken wanneer ik troll en wanneer niet en of ik daarbij goedje was of niet.
 

DeletedUser8414

Guest
Oke waarom is Blue wolf:


Vorige potje:


Serieuze posts in het begin met gelijk BM stem --> Goedje

Potje ervoor:


Niet serieuze post --> Slechtje (hier was hij infectiewolf)

Potje ervoor:


Serieuze post met gelijk BM stem --> Goedje (burger)

Verder daarvoor heeft hij een tijdje niet gespeeld en kan ik het allemaal niet zo goed terugvinden, maar er zit hier toch wel een soort patroon in, als blue wolfje is neigt hij meer naar niet serieuze posts in het begin, om wel op te vallen als actief persoon, maar eigenlijk weinig doet...

Mijn BM stem gaat naar Sander in ieder geval, en bij gebrek aan iets anders ga ik zeker op Blue stemmen als lynch later vandaag
Dat was hetgeen ik dus ook al vermoedde, maar dit bewijst het wel, mooie post!
 

DeletedUser72524

Guest
Ik stem ook voor jens

Hij trollt graag eens en de reden die ik wil geven, heeft Jessica gezegd

Je stemde gisteren op mij? En nu opeens op Jens. Waarom is jouw gedachtegang veranderd? Verder heb ik het idee dat de wolven wellicht het idee krijgen dat Jenskeuh BM kan zijn, na een enorme rare stem van Jessica.

Ik negeer niet dat het een troll was, had ik het 100% serieus genomen had ik ook al echt gestemd. Maar als ik ook maar de minste twijfel erbij heb stem ik liever iemand anders als BM. Dat kan je mij niet kwalijk nemen toch?

Oké dit doet me nu nog sterker verdenken dat jij wolf bent. Ik heb zo'n vermoeden dat we wel een combinatie van jou en Sir Thrones mogen verwachten ;).
 

DeletedUser8414

Guest
Je stemde gisteren op mij? En nu opeens op Jens. Waarom is jouw gedachtegang veranderd? Verder heb ik het idee dat de wolven wellicht het idee krijgen dat Jenskeuh BM kan zijn, na een enorme rare stem van Jessica.

Oké dit doet me nu nog sterker verdenken dat jij wolf bent. Ik heb zo'n vermoeden dat we wel een combinatie van jou en Sir Thrones mogen verwachten ;).
Verwacht je dat ik hier nog op reageer of ga je ook nog andere opties bekijken want je zit er grandioos naast.

Wat vind jij van Blue dan?
 

Deleted User - 487776907

Guest
Oke waarom is Blue wolf:
....

Vind je niet dat je iets te hard van stapel loopt als je mensen gaat verdenken op basis van eerste post en of hij/zij daarin trollt of niet? Geloof me, ik was heel benieuwd naar jouw snelle verdenking, maar hier kan ik niet veel mee.
 

DeletedUser72524

Guest
Verwacht je dat ik hier nog op reageer of ga je ook nog andere opties bekijken want je zit er grandioos naast.

Wat vind jij van Blue dan?

Tot nu toe vind ik Blue niet verdacht, ken Blue wel als iemand die in het begin zijn lolletje meepakt. Ik vind Green zijn redenatie wel goed gevonden, en vooral zijn manier van denken vind ik enorm juist. Het is echter een redenatie die ik niet zal volgen. Wil nog niet uitsluiten of hij wel of geen wolf is, de tijd zal het leren.

Maar goed is jouw verdediging dat ik naar anderen moet kijken? Lijkt me dat ik al juist zit ;)
 

DeletedUser77710

Guest
Je stemde gisteren op mij? En nu opeens op Jens. Waarom is jouw gedachtegang veranderd? Verder heb ik het idee dat de wolven wellicht het idee krijgen dat Jenskeuh BM kan zijn, na een enorme rare stem van Jessica.



Oké dit doet me nu nog sterker verdenken dat jij wolf bent. Ik heb zo'n vermoeden dat we wel een combinatie van jou en Sir Thrones mogen verwachten ;).

Ik zie in dat jij geen BM zal worden, omdat meer em meer mensen hun stemmen veranderen. Dus geen mut dat mijn stem op jou blijft, want he heeft geen nut.

Ook wou ik eens de reactie van je zien wanneer mijn stem is verplaatst van jij naar iemand anders.

Overigens, het potje is nog jong. :)
 

DeletedUser8414

Guest
Tot nu toe vind ik Blue niet verdacht, ken Blue wel als iemand die in het begin zijn lolletje meepakt. Ik vind Green zijn redenatie wel goed gevonden, en vooral zijn manier van denken vind ik enorm juist. Het is echter een redenatie die ik niet zal volgen. Wil nog niet uitsluiten of hij wel of geen wolf is, de tijd zal het leren.

Maar goed is jouw verdediging dat ik naar anderen moet kijken? Lijkt me dat ik al juist zit ;)
Nee, ik zeg alleen dat je ruim genoeg moet kijken omdat ik weet dat je fout zit op mij. Je weet zelf best dat ik het niet erg vind om verdacht te worden, ik wil u alleen behoeden van een te kortzichtige visie.

En ik wil me best verdedigen, maar kom dan ook eens met een deftige verdenking waarop ik me kan verdedigen. Het enige wat ik tot nu toe heb gezien is dat jij mij verdenkt omdat ik slimmer zou moeten zijn om die troll niet te geloven? Terwijl ik er niet eens hard op inging, gewoon een indicatie waarom jullie niet mijn bm stem krijgen omdat ik er lichte twijfel bij had.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik zie in dat jij geen BM zal worden, omdat meer em meer mensen hun stemmen veranderen. Dus geen mut dat mijn stem op jou blijft, want he heeft geen nut.

Ook wou ik eens de reactie van je zien wanneer mijn stem is verplaatst van jij naar iemand anders.

Overigens, het potje is nog jong. :)

Volg jij het potje wel? Op dat moment had ik de meeste stemmen (samen met Blauwemessenman), de enige die zijn bm stem van mij afhaalde was ik zelf. Het had dus enorm veel nut om nog je stem op mij te houden als je in mijn burgemeester schap te geloven.

Dan welke conclusie wilde je trekken naar aanleiding van mijn reactie? En vooral hoe?

Nee, ik zeg alleen dat je ruim genoeg moet kijken omdat ik weet dat je fout zit op mij. Je weet zelf best dat ik het niet erg vind om verdacht te worden, ik wil u alleen behoeden van een te kortzichtige visie.

En ik wil me best verdedigen, maar kom dan ook eens met een deftige verdenking waarop ik me kan verdedigen. Het enige wat ik tot nu toe heb gezien is dat jij mij verdenkt omdat ik slimmer zou moeten zijn om die troll niet te geloven? Terwijl ik er niet eens hard op inging, gewoon een indicatie waarom jullie niet mijn bm stem krijgen omdat ik er lichte twijfel bij had.

Je leest het verkeerd, ik zeg dat je gister wel door had dat het een troll was en vandaag van de situatie gebruik wil maken door te doen alsof het geen troll was. Daarna bagatelliseer je ook jouw eerder gedane opmerkingen als er kritiek op is, wat Blauwemessenman terecht opmerkte. Dit zijn wolvenstappen.
 

DeletedUser8414

Guest
Volg jij het potje wel? Op dat moment had ik de meeste stemmen (samen met Blauwemessenman), de enige die zijn bm stem van mij afhaalde was ik zelf. Het had dus enorm veel nut om nog je stem op mij te houden als je in mijn burgemeester schap te geloven.

Dan welke conclusie wilde je trekken naar aanleiding van mijn reactie? En vooral hoe?



Je leest het verkeerd, ik zeg dat je gister wel door had dat het een troll was en vandaag van de situatie gebruik wil maken door te doen alsof het geen troll was. Daarna bagatelliseer je ook jouw eerder gedane opmerkingen als er kritiek op is, wat Blauwemessenman terecht opmerkte. Dit zijn wolvenstappen.
Hoezo wil ik van de situatie gebruik maken dan? Jij verdraait echt mijn woorden en daarvoor kan ik even hard op jou stemmen als jij op mij, maar dat slaat gewoon nergens op.

Als ik vind dat een trol ergens gespeeld overkomt dan neem ik het risico niet op één van die twee mijn bm stem te plaatsen. Dat ben jij nu vooral aan het opkloppen maar dit is eigenlijk de essentie van wat er gebeurt is. Ik stemde Time omdat ik twijfel of jullie troll oprecht was.
 

DeletedUser63354

Guest
Als je een paar non-serieuze posts maakt blijkt het altijd maar weer dat men je kwetsbaar acht.
Zo zie je maar weer dat wanneer ik mezelf niet opstel zoals ik dit altijd doe (jullie snappen nu toch inmiddels wel dat er geen patroon in mijn spel zit en altijd diezelfde 'vaagheid' over mijzelf houd waardoor iedereen altijd twijfelt?), men daar graag zo snel mogelijk op inspringt :D

Nee, maar Green doet dit wel vaker. Geeft aan dat hij een idee heeft, maar dat we er nog even op moeten wachten. Naar mijn mening kun je dan beter meteen je theorie plaatsen of gewoon niets zeggen en 's avonds pas iets plaatsen.

E: niks gezegd. Theorie staat er net en ik kan me er nog in vinden ook:p

Moet ik nog tekening maken?

Dat was hetgeen ik dus ook al vermoedde, maar dit bewijst het wel, mooie post!

Dit zijn al 4(!) mensen binnen weinig minuten (weet ff niet exact haha) die NIET STEMMEN , maar wel aangeven me 'verdacht te vinden/zich er in kunnen vinden/wat diegene al vermoedde.'
Zo heeft Greengang er bijvoorbeeld in verwerkt:

als blue wolfje is neigt hij meer naar niet serieuze posts in het begin, om wel op te vallen als actief persoon, maar eigenlijk weinig doet...

Need I say more? Dit is een behoorlijke steek en door dit argument zullen er ongetwijfeld mensen zijn die zeggen, 'he kijk eens aan, hij heeft gelijk!', maar als men nu goed nadenkt, weet men ook dat ik absoluut niet bang ben om zowel met serieuze als met onserieuze posts op de voorgrond te spelen. Rol speelt daarbij geen rol. (oh shiittttt barz) :D

Mag ik even zeggen dat het hartstikke wolfs is om een theorie te plaatsen die zo overtuigend mogelijk over moet komen, zelf (nog) niet te stemmen maar wel wachten op anderen?
Als jullie slim waren geweest hadden jullie gewoon op me gestemd. Hadden jullie nog enige kans op uitlokken, want dit verhaaltje is simpel af te doen.
Overigens is het waar dat ik de afgelopen potjes niet getrolld heb. (tevens toen ik infectiewolf was heb ik niet getrolld -> hele andere context omdat het merendeel zich op skype afspeelde maargoed). Zeker goed gevonden van de laatste 4 potjes, maar helaas onwaar. Zelf zou ik zo'n argument enkel gebruiken mits ik nog een paar andere hoofdargumenten had.

Tegen Jens kan ik alvast zeggen dat Sander eventjes gewacht heeft op deze reactie om te beoordelen of hij mij verdacht vindt ja of nee :)
 

DeletedUser76681

Guest
Ooowwhh jeetje wat een trollen hier.

Nou mijn bm stem gaat naar time.

 
Reactiescore
2.193
Twan, enige wolfse aan green zijn post is geen stem. De kijk van de theorie neigt meer naar goedje, of het nou klopt of niet.
 
Bovenaan