[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser63354

Guest
Oh ja flikker stemmen zijn ook mogelijk maar dan alleen op de volgende mensen, op alle overige mensen worden ze niet meegerekend:

Sander14
TheManWithItzBlueKnife

Elke avond een nieuwe deadline voor de flikkerstemmen.


#Sanderhomootje
 
Reactiescore
2.193
BM stemmen mogen naar mij, in tegenstelling tot vorig potje ben ik nu wel komende week in NL. Vorig potje heb ik mijn klasse laten zien door goed te zitten met de wolven waar menig ervaren goedjes faalde. Helaas kon mijn activiteit mijn inzicht niet vertalen. Met deze data kunnen we dus concluderen dat ik als BM Wakkerdam weer veilig maak en die schavuiten (ook wel wolven genoemd) hun levens ontneem.

Bij deze zet ik ook heel arrogant de bm stem op mezelf!
Sander14

Wat heb je als bm klaargespeeld vorig potje dan? Sws mijn beurt om arrogant te doen.
 

DeletedUser63354

Guest
Allebei onterecht want uiteindelijk was maar 1 die zowel als goedje en als slechtje goed speelde!
 

DeletedUser74597

Guest
mijn stem voor bm gaat naar jens omdat de rest al flink aan het trollen is ;) ...succes allemaal
 
Reactiescore
167
Blue is sowieso wolf, ik zal vanavond met goede uitleg komen ;) maar stemmen mogen daar alvast op
 

DeletedUser72524

Guest
Wat heb je als bm klaargespeeld vorig potje dan? Sws mijn beurt om arrogant te doen.

Als het volk naar hun leider had geluisterd en niet een coupe d'état wilde plegen met de wolven dan had ik mijn plicht gedaan. Maar goed ik wil niet hen de schuld geven, maar meer mijn eigen activiteit om het volk ook aandacht te geven. Dit potje ben ik actief. Jij hebt het vorige keer goed gedaan, ik zal het ook niet erg vinden als jij BM wordt.

mijn stem voor bm gaat naar jens omdat de rest al flink aan het trollen is ;) ...succes allemaal

Jessica lees jij altijd aandachtig het potje? Valt me op dat jij dat laatste tijd minder doet dan voorheen.

Blue is sowieso wolf, ik zal vanavond met goede uitleg komen ;) maar stemmen mogen daar alvast op

Ja ik heb daarom ook op hem gestemd.
 

DeletedUser77710

Guest
Ik wil zeker wolven vinden, maar door de berichten voordien kan je zeker niet concluderen wie wolf is.
 
Bovenaan