[Speeltopic] Weerwolven van Wakkerdam #260

DeletedUser72524

Guest
BM stemmen mogen naar mij, in tegenstelling tot vorig potje ben ik nu wel komende week in NL. Vorig potje heb ik mijn klasse laten zien door goed te zitten met de wolven waar menig ervaren goedjes faalde. Helaas kon mijn activiteit mijn inzicht niet vertalen. Met deze data kunnen we dus concluderen dat ik als BM Wakkerdam weer veilig maak en die schavuiten (ook wel wolven genoemd) hun levens ontneem.

Bij deze zet ik ook heel arrogant de bm stem op mezelf!
Sander14
 

DeletedUser63354

Guest
BM stemmen mogen naar mij, in tegenstelling tot vorig potje ben ik nu wel komende week in NL. Vorig potje heb ik mijn klasse laten zien door goed te zitten met de wolven waar menig ervaren goedjes faalde. Helaas kon mijn activiteit mijn inzicht niet vertalen. Met deze data kunnen we dus concluderen dat ik als BM Wakkerdam weer veilig maak en die schavuiten (ook wel wolven genoemd) hun levens ontneem.

Bij deze zet ik ook heel arrogant de bm stem op mezelf!
Sander14
stem dus op Sander14 !
 

DeletedUser77639

Guest
Heey boys en girls succes allemaal
Ik sta open voor BM. Zal morgen zelf wel zien op wie ik stem :)
 

DeletedUser8414

Guest
Sander14

Goede speler en goede BM #sanderfanclub

en Jens gun ik het gewoon niet.

PS: Blue vertrouw ik niet meer sinds vorig potje.
Wolfje nummer 3. Dit wordt easy zo.

Blue en Sander met hun toneeltje en dan op Sander stemmen en daarbij mijn ego kwetsen, genoeg reden om tegen jou te zijn. :( Ook subtiel link met blue verbergen?

Eerste 3 dagen sander, blue en wbjimo lynchen en de winst is nabij.
 

DeletedUser77710

Guest
Dit is mn 2e potje, idk hoe dit allemaal moet. En over dat guidetopic, ik lees niet graag boeken...
 

DeletedUser72524

Guest
Wolfje nummer 3. Dit wordt easy zo.

Blue en Sander met hun toneeltje en dan op Sander stemmen en daarbij mijn ego kwetsen, genoeg reden om tegen jou te zijn. :( Ook subtiel link met blue verbergen?

Eerste 3 dagen sander, blue en wbjimo lynchen en de winst is nabij.

Wil je ook in deze volgorde doen? Want dan zal je in het begin al een blammage tegenkomen. Ga je dan dezelfde strategie voortzetten of ga je jouw plan bijstellen?
 

DeletedUser64575

Guest
Dit is mn 2e potje, idk hoe dit allemaal moet. En over dat guidetopic, ik lees niet graag boeken...

Nee ik heb het vorig potje ook maar 3029839x tegen je gezegd :p

Als je niet dikdrukt is het makkelijker voor de leiding om je stem over het hoofd te zien, dus wel handig om op te letten :)
 

DeletedUser66129

Guest
Oh ja flikker stemmen zijn ook mogelijk maar dan alleen op de volgende mensen, op alle overige mensen worden ze niet meegerekend:

Sander14
TheManWithItzBlueKnife

Elke avond een nieuwe deadline voor de flikkerstemmen.
 

DeletedUser64575

Guest
Wolfje nummer 3. Dit wordt easy zo.

Blue en Sander met hun toneeltje en dan op Sander stemmen en daarbij mijn ego kwetsen, genoeg reden om tegen jou te zijn. :( Ook subtiel link met blue verbergen?

Eerste 3 dagen sander, blue en wbjimo lynchen en de winst is nabij.

Denk je nou echt dat je de goedjes weer zo gemakkelijk kunt manipuleren? Wolf!
 

DeletedUser8414

Guest
Hypothetisch gezien;)
Waarom is dat zo belangrijk voor jou om te weten sander-ikwordalswolfgraagverdachtopdag1omzotewinnen-14? :p

Maar als ik fout blijk zal ik mijn strategie aanpassen, dat lijkt me logisch dus nogal overbodige vraag.
 
Bovenaan