Top/Flop stammen

Reactiescore
3.457
W
Ik zal even kort reageren op het kinderlijk gedrag wat hier plaats vind omtrent kata's.

Er is inderdaad op 1 dorp, maximaal 2 dorpen kata's gestuurd. Ga alsjeblieft niet huilen en aandacht zoeken op het AF omtrent 1-2 dorpjes. Tevens beetje doorsturen naar iedereen en vervolgens zeggen dat het op meerdere dorpen gebeurd terwijl hier totaal geen sprake van is.

Omtrent kata gebruik vind ik persoonlijk dat je ze wel kan gebruiken enkel niet om puur spelers kapot te kata'en. Er zit namelijk een verschil in spelers aan de grond gelijk maken of een aantal strategische dorpen uit te kiezen, denk dan aan een maximaal aantal van 10 dorpen die je bestookt en dus niet een geheel account.

Ik ben dus geen voorstander van kata's te gebruiken die frontaal op het achterland gaan om puur accounts kapot te maken. Maar ben wel een voorstander waar gebruik van gemaakt kan worden is dus kata's in te zetten op strategische punten of dorpen. Denk bijvoorbeeld aan front dorpen, dorpen die net zijn overgenomen aan het front en cf's zijn voorbeelden die hieronder kunnen vallen.

Aangezien deffen nu ook veel gemakkelijk is geworden en je gebruik kunt maken van uitkijktorens die eventueel kata's dus ook kunnen detecteren vind ik het wel toepasselijk te gebruiken op de genoemde redenen hierboven vermeldt zijn.

Wat betreft PP uppen moet iedereen maar lekker zelf weten. Uiteindelijk kost pp uppen van een muur al zo 700 pp. Als je dit te vaak doet zal je niet gauw meer PP hebben op je account. Tevens de gene die aanvalt kan dit ook gewoon voorkomen door middel van zijn aanvalsplan hierop aan te passen.

Ik weet bijna zeker als het om cruciale dorpen gaat iedereen bijna uiteindelijk die muur toch wel ophoog knalt. Zeker als er geen opties meer zijn dan enkel de muur te uppen op het dorp te kunnen behouden.

Ik vind dat we iets losser moeten kijken naar kata's en muren uppen zoals ik hier vermeld heb. Wat betreft hele accounts te bombarderen met kata's is natuurlijk gewoon laag, dus hier is geen sprake van en zouden we ook geheel moeten verbannen op deze wereld.


Waarom neem je dan niet de uitkijktoren mee in je katanap als je dat zo stoort?

Je ontneemt de verdediger een kans om normaal te kunnen deffen ( muur kan niet geuppt worden door het naar beneden knallen van de muur )
Ben je als aanvaller niet inventief genoeg dan Jasper dat je zo je dorpen binnen wilt halen? De " gevreesde"nummer 1:redface:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77845

Guest
W



Waarom neem je dan niet de uitkijktoren mee in je katanap als je dat zo stoort?

Je ontneemt de verdediger een kans om normaal te kunnen deffen ( muur kan niet geuppt worden door het naar beneden knallen van de muur )
Ben je als aanvaller niet inventief genoeg dan Jasper dat je zo je dorpen binnen wilt halen? De " gevreesde"nummer 1:redface:

Het is maar hoe je het bekijkt. Met een uitkijktoren krijg je toch zeker de kans om te deffen. Zeker als je een maximaal van maximaal 10 dorpen afspreekt waar kata's op mogen. Wat je nu aanhaalt is precies het zelfde met betrekking tot muren uppen, daar is het ook maar hoe je aanvalt en verdedigd dit geld ook voor kata gebruik bij een minimum aantal dorpen aanvallen. De verdediger heeft namelijk nog genoeg kans om het te verdedigen.

Inge vertel jij nu maar waar je speelt of bang om nog een keer te falen, andere wereld nr 1 maar hier niet schatje ^^:)
 
Reactiescore
3.457
Het is maar hoe je het bekijkt. Met een uitkijktoren krijg je toch zeker de kans om te deffen. Zeker als je een maximaal van maximaal 10 dorpen afspreekt waar kata's op mogen. Wat je nu aanhaalt is precies het zelfde met betrekking tot muren uppen, daar is het ook maar hoe je aanvalt en verdedigd dit geld ook voor kata gebruik bij een minimum aantal dorpen aanvallen. De verdediger heeft namelijk nog genoeg kans om het te verdedigen.

Inge vertel jij nu maar waar je speelt of bang om nog een keer te falen, andere wereld nr 1 maar hier niet schatje ^^:)
Sinds wanneer heet het falen als je je distancieert van wispelturige en impulsieve spelers?Ik heb er voor gekozen om te stoppen aangezien mijn spelplezier vergalt werd door dezen en genen,he Jasper?

Mocht je mij totaal geowned hebben Jasper,dan mocht je misschien het woord falen gebruiken :p
Ik weet eigenlijk ook niet waarom ik hier op inga,reageren op een leider die tot twee keer aan toe zijn stam heeft verlaten omdat het ff wat te moeilijk werd:rolleyes2:
 
Reactiescore
767
Je argumenten zitten inhoudelijk zeer sterk in mekaar Frank :rolleyes:. Ik had er bij voorbaat al niet veel van verwacht maar dit stelt me wel een beetje teleur om eerlijk te zijn. :(

Mja als je ooit je bronnen check weet je dat Plop de Kata afspraken met ons maakte na dat the-one een paar boerdjes omlaag gehaald:) en niet wij,
voortaan met dingen komen waar je niks van weet;)
 

DeletedUser77632

Guest
We zeggen dus beide hetzelfde. The one zat in die tijd al in zooi en hij begon met kata's. Waarna er afspraken volgden. Een afspraak maak je altijd met zn 2en. Anders is het geen afspraak.
 

DeletedUser61134

Guest
Het is maar hoe je het bekijkt. Met een uitkijktoren krijg je toch zeker de kans om te deffen. Zeker als je een maximaal van maximaal 10 dorpen afspreekt waar kata's op mogen. Wat je nu aanhaalt is precies het zelfde met betrekking tot muren uppen, daar is het ook maar hoe je aanvalt en verdedigd dit geld ook voor kata gebruik bij een minimum aantal dorpen aanvallen. De verdediger heeft namelijk nog genoeg kans om het te verdedigen.

Inge vertel jij nu maar waar je speelt of bang om nog een keer te falen, andere wereld nr 1 maar hier niet schatje ^^:)

Zelfs ik vind je nu een idioot.
Als je een boer neerhaalt is er geen kans tot verdedigen en zal je eigen eenheden al moeten dumpen indien het niet dood is.
Terwijl je 3x zo klein met eigen eenheden alsnog kan winnen van iemand 3x zo groot. (Probleemloos zelfs)
Dat je beweert dat kata's geen impact maken is dus onzin.

Ik heb 250.000 kata incomings bereikt op een hoogtepunt (Half jaar lang minimaal 10k incomings per dag). En geloof me, je eigen acc ligt zodanig in puin dat ook AM het niet meer zal rechttrekken.
Je bent dan heel afhankelijk van je stam terwijl zonder katas we in dat half jaar waarschijnlijk doorgeschoten waren naar de top 3.

En je benoemd Wachttoren nog even speciaal. Gooi ze daar gewoon op?
Wave 1 gemixed, overige dorpen verkennen en je bashed zo de wachttorens weg. Kan een kind van 3 zelfs.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74358

Guest
Zelfs ik vind je nu een idioot.
Als je een boer neerhaalt is er geen kans tot verdedigen en zal je eigen eenheden al moeten dumpen indien het niet dood is.
Terwijl je 3x zo klein met eigen eenheden alsnog kan winnen van iemand 3x zo groot. (Probleemloos zelfs)
Dat je beweert dat kata's geen impact maken is dus onzin.

Ik heb 250.000 kata incomings bereikt op een hoogtepunt (Half jaar lang minimaal 10k incomings per dag). En geloof me, je eigen acc ligt zodanig in puin dat ook AM het niet meer zal rechttrekken.
Je bent dan heel afhankelijk van je stam terwijl zonder katas we in dat half jaar waarschijnlijk doorgeschoten waren naar de top 3.

En je benoemd Wachttoren nog even speciaal. Gooi ze daar gewoon op?
Wave 1 gemixed, overige dorpen verkennen en je bashed zo de wachttorens weg. Kan een kind van 3 zelfs.

Mwah als iemand slim is zet hij gewoon een redelijke stack in dat torendorp. Zeker nu bash je dat niet zo 1 2 3 weg, als degene een beetje slim defft.
 

DeletedUser71210

Guest
Ik zal even kort reageren op het kinderlijk gedrag wat hier plaats vind omtrent kata's.

Er is inderdaad op 1 dorp, maximaal 2 dorpen kata's gestuurd. Ga alsjeblieft niet huilen en aandacht zoeken op het AF omtrent 1-2 dorpjes. Tevens beetje doorsturen naar iedereen en vervolgens zeggen dat het op meerdere dorpen gebeurd terwijl hier totaal geen sprake van is.

Zoals ik al zei, kom eens met bewijzen.

Ik heb 1 rapport en 1 citaat geplaatst, hier op het forum terug te vinden, en daar is het bij gebleven;)

Ik vind het vooral zonde voor je eigen account, nu moet je die hele boerderij zelf weer uppen :eek:
 

DeletedUser74396

Guest
CostaRica...
Jij klaagt over p&p. Maar het enige dat jij nu al 50x zit te doen is dezelfde zin herhalen.
Hij wordt er niet beter op als je hem herhaald. Ook krijgt hij er geen meerwaarde door.

Jouw hoogstaande p&p komt dus al na 1 zin in herhaling, en herhaling, en herhaling.
Is dit een goeie manier van p&p dan? Eentje die ons verplicht om jouw halve waarheden te verklaren?
dan doe ik het ook:
-----------------------
CostaRica...
Jij klaagt over p&p. Maar het enige dat jij nu al 50x zit te doen is dezelfde zin herhalen.
Hij wordt er niet beter op als je hem herhaald. Ook krijgt hij er geen meerwaarde door.

Jouw hoogstaande p&p komt dus al na 1 zin in herhaling, en herhaling, en herhaling.
Is dit een goeie manier van p&p dan? Eentje die ons verplicht om jouw halve waarheden te verklaren?
dan doe ik het ook:
-----------------
CostaRica...
Jij klaagt over p&p. Maar het enige dat jij nu al 50x zit te doen is dezelfde zin herhalen.
Hij wordt er niet beter op als je hem herhaald. Ook krijgt hij er geen meerwaarde door.

Jouw hoogstaande p&p komt dus al na 1 zin in herhaling, en herhaling, en herhaling.
Is dit een goeie manier van p&p dan? Eentje die ons verplicht om jouw halve waarheden te verklaren?
dan doe ik het ook:
--------------------------
.....
bij deze is mijn reactie dus al 4x belangrijker volgens jou?

Verder zien we er de noodzaak neit van in om ons te verdedigen.
Wat valt er te verdedigen tegen een feit die volledig uit zijn context is gerukt.
Het klopt dat The one een paar dorpjes per ongeluk had gekata'ed op boer met 20 kata's. Wauw :)
Jammer genoeg is dit slechts een zeer klein stukje van het verhaal. Jouw contactpersoon is dus duidelijk iemand uit Plop.
Ik raad je dus aan om in het vervolg geen P&P te proberen voeren over zaken waar je slechts een klein fragment kent over een uiterst subjectieve mening.
Het is leuk dat je ons probeert zwart te maken. Maar het zorgt er enkel voor dat de weinige geloofwaardigheid die je nog had verdwijnt.

Je laat je gebruiken.
 

DeletedUser71210

Guest
Dat kata'en blijft toch wel doorgaan als er geen afspraken komen.

Theoneandonly1 doet het nu ook ;)

Dus beter stoppen we of met huilen, of starten we met afspraken:)

Note: anders blijft het hele AF over kata's gaan, terwijl lijstjes etc mooier zijn imo
 

DeletedUser69389

Guest
Dit zit in SW...... Dit vormde de 1e edel.

e845a987815c8463742ecd9c1b2b8df7.png
 
Bovenaan