Top/Flop stammen

DeletedUser77808

Guest
AOD dan ook een flop? Kan niet over al hun leden oordelen maar hun front spelers worden op een redelijk tempo weg gespeeld. Dat al in de eerste grote/serieuze massa van DS. (tot mij bekend)

BdQyAhJ.png

Daarbij was AOD al begonnen met het internen van venlonear kort nadat de massa begon.
 

DeletedUser77808

Guest
Lijkt me vrij vanzelfsprekend, het acc kwam onder aanval en niet lang daarna wordt het ineens ge-internt. Lijkt me een Mulgrut gevalletje, natuurlijk is het maar speculatie. Maar daar lijkt het in dit geval wel op.
 
Reactiescore
222
AOD zeker geen faalstam. Venlo speelde sindskort alleen, waarbij hij zelf vrij druk was. Al langere tijd wisten we dat (enkel geen geschikte CO gevonden).
Daarbij toen de massa kwam 2 dagen al niet gelogd en hadden geen VV waardoor het niet gedefded kon worden helaas.

Royal is dorpen verloren door laffe diepe clusterfucks, met daarbij dat we weinig offence hadden gezien de massa op plop. Dus amper recap mogelijkheden.

Even incasseren & rechtzetten om dan weer terug te bashen.
 

DeletedUser77845

Guest
AOD zeker geen faalstam. Venlo speelde sindskort alleen, waarbij hij zelf vrij druk was. Al langere tijd wisten we dat (enkel geen geschikte CO gevonden).
Daarbij toen de massa kwam 2 dagen al niet gelogd en hadden geen VV waardoor het niet gedefded kon worden helaas.

Royal is dorpen verloren door laffe diepe clusterfucks, met daarbij dat we weinig offence hadden gezien de massa op plop. Dus amper recap mogelijkheden.

Even incasseren & rechtzetten om dan weer terug te bashen.

Laffe clusterfucks... Wat een inhoud zeg..
Ik hoor enkel excuses die in mijn optiek genoteerd zijn als slechte en zwakke argumentatie. Als je volgens jou 3/5 cf''s niet kan verdedigen ben je gewoon zwak. Je kan er rekening mee houden en aangezien dorpen voor ondersteuning vrij ver liggen had je ze gewoon terug kunnen pakken.

Als je al je clears gaat inzetten voor een massa en niks achterhoudt is ook niet echt slim doordacht. Maar goed, er spelen wel paar leuke spelers in ja. Ik merk het hier en daar ook wel ;)

Succes xxx
 
Reactiescore
222
3/5 ?
5 van theoneandonly. 4 van the gentleman & 1 van dr dufus. En dat door hele cluster verdeelt. Daarbij hebben we ook nog een front wat gestacked moet worden & dan kun je onmogelijk genoeg def hebben. Helemaal niet als er aan alle kanten gevochten word tegen een 2 stammen die samen 4x zo groot zijn.

We hadden wel wat clears, maar nooit genoeg om van 4 kanten te recappen, waarbij focus op de recap/off dorpen lag. Vrij weinig aan te doen geweest.
 

DeletedUser63354

Guest
Lijkt me vrij vanzelfsprekend, het acc kwam onder aanval en niet lang daarna wordt het ineens ge-internt. Lijkt me een Mulgrut gevalletje, natuurlijk is het maar speculatie. Maar daar lijkt het in dit geval wel op.

Ok dat is een feit, maar je wil er duidelijk een kwalificatie aan geven. Dat vraag ik.
 

DeletedUser71210

Guest
Massa's zijn er om te bekijken welke spelers nou wel en niet hun mannetje staan, en inderdaad is er na deze massa van DS wel het e.e.a veranderd binnen AOD. Persoonlijk denk ik niet direct dat dit erg nadelig hoeft te zijn op den duur, maar statstechnisch is het wel jammer uiteraard:)

Momenteel kun je gerust flop stellen in mijn ogen, het is nu aan ons (overige leden) om te laten zien dat het ook anders kan:)
 

DeletedUser77845

Guest
Of het clusterfucks zijn of niet dat boeit momenteel niet waarom het gaat is het dorpen verlies dat voorkomen had kunnen worden. Tevens wat verstaan we nu onder een CF? Aangezien hier gewoon spelers zijn overgenomen en geen barbarendorpen. Als ook langer terug keek toen mulgrut er nog wel was waren dat geen CF's (het front is verschoven) En nu moeten we die dorpen maar vrijwillig afgeven, lachwekkend dat ze het überhaupt durven te vragen..

Rise Like A Phoenix komt btw zijn afspraken niet na met mij die gemaakt zijn dat noem ik nogal diep triest, overleg dat maar eens intern, is gewoon zeer laag..
 

DeletedUser77808

Guest
Ok dat is een feit, maar je wil er duidelijk een kwalificatie aan geven. Dat vraag ik.
Dat was mijn bedoeling inderdaad. Aangezien het er erg op leek dat die speler onder een beetje druk het al snel opgaf. Iets wat ik zeker zou meerekenen onder 'flop'. (Optellend met wat er met de rest van hun front gebeurde natuurlijk)

Maar zo te zien was mijn speculatie niks meer dan dat, dus daar laat ik het ook bij wat betreft het internen van Venlonear.
 

DeletedUser71210

Guest
Of het clusterfucks zijn of niet dat boeit momenteel niet waarom het gaat is het dorpen verlies dat voorkomen had kunnen worden. Tevens wat verstaan we nu onder een CF? Aangezien hier gewoon spelers zijn overgenomen en geen barbarendorpen. Als ook langer terug keek toen mulgrut er nog wel was waren dat geen CF's (het front is verschoven) En nu moeten we die dorpen maar vrijwillig afgeven, lachwekkend dat ze het überhaupt durven te vragen..

Rise Like A Phoenix komt btw zijn afspraken niet na met mij die gemaakt zijn dat noem ik nogal diep triest, overleg dat maar eens intern, is gewoon zeer laag..

De afspraak dat hij naar west zou edelen? :)
 
Reactiescore
222
Of het clusterfucks zijn of niet dat boeit momenteel niet waarom het gaat is het dorpen verlies dat voorkomen had kunnen worden. Tevens wat verstaan we nu onder een CF? Aangezien hier gewoon spelers zijn overgenomen en geen barbarendorpen. Als ook langer terug keek toen mulgrut er nog wel was waren dat geen CF's (het front is verschoven) En nu moeten we die dorpen maar vrijwillig afgeven, lachwekkend dat ze het überhaupt durven te vragen..

Rise Like A Phoenix komt btw zijn afspraken niet na met mij die gemaakt zijn dat noem ik nogal diep triest, overleg dat maar eens intern, is gewoon zeer laag..
Clusterfucks zijn gewoon laag. Helemaal als je het hele cluster vol stopt ermee.
Per 10 dorpen van ons zat 1 clusterfuck. Ja 1 op 10. Die van theoneandonly zijn tot daar aan toe, gezien hij er in de buurt ligt. Maar the gentleman & dufus zijn gewoon laag.

Wij hadden het zo dat we 2 uur weg waren en daarin 3 dorpen kwijt door de half uur looptijd & dan denken ze dat ze 'goede' spelers zijn. Kunnen niet winnen zonder zo te spelen.

Dat het voorkomen kon worden ja, maar dan hadden wij letterlijk echt 24/7 online moeten zijn & helaas lukt dat niet altijd. Zit wel eens een uur tussen.

Daarnaast weet ik niks van de afspraken tussen RLAP & jou. Gezien hij vrij stond om afspraken te maken.

Als je mij op skype aanspreekt wat er fout gegaan is + complete afspraken dan kan ik zien of er daadwerkelijk iets fout gegaan is, of dat je er een enorm groot verhaal van maakt
 

DeletedUser74396

Guest
ik ga me er niet mee bemoeien. Frontaccounts die inactief zijn zouden swso al vv moeten hebben wat mij betreft.
Kan wel getuigen dat DS altijd zo goed als alle dorpen in de safe zone treint. Serieus edeloverschot ondanks al hun interns etc :p.
Als je niet actief zou zijn zou dit serieuze cf's opleveren.
 

DeletedUser77845

Guest
Zoals ik al eerder zei zijn die dorpen al langere tijd in ons bezit. Dit was aan de het front met mulgrut toen der tijd we nog in Votre zaten. Nu zou je het kunnen beschouwen als een clusterfuck maar dat was hiervoor degelijk niet het geval, fronten verschuiven dat betekent niet dat we dorpen gaan weggeven omdat het front van andere spelers verschoven zijn. Pas je tactiek er maar op aan, in plaats van commentaar te leveren, dat zegt genoeg over iemands denk vermogen om vooruit te kijken bij het spelletje, is namelijk een belangrijk onderdeel wat hier blijkbaar bij sommige mist.

Oftewel komt het erop neer dat we die dorpen zomaar terug geven, natuurlijk niet. Beter je best doen, dan verdien je ze op ten duur mogelijk terug.. Maar denk het niet :D

Voor mij is een clusterfuck = barbarendorpen edelen in iemands ander zijn cluster, wat betreft spelers edelen in iemand anders zijn cluster kan ook beschouwd worden als een clusterfuck, maar daar tegenover staat dat je je cluster maar beter had moeten opruimen m.b.t. andere spelers. Als je dit niet doet nodig je andere spelers sneller uit om naar je toe te komen doormiddel van een clusterfuck, uiteindelijk heb je het dus deels ook zelf in de hand maar dat is niet altijd het geval helaas.

Wat betreft RLAP contacteer mij maar eens op Skype dan leg ik het je wel eens uit ;)
 
Bovenaan