Top/Flop stammen

DeletedUser71210

Guest
Nee, maar Hap! stond bekend als kwaliteit over kwaniteit. met onze paar spelers en gigantisch hoge ODA :p
Ik heb zelf de tijd van Hap! zo goed als gemist, ik was de starter van denniskx250 en heb Marjan van MB tot hoofdspeler opgeleid.
Marjan hebben jullie beter gekend als stamgenoot denk ik? zeer gezellige vrouw

en volgens mij heeft Plop een anti kata beleid tegen de stammen die daadwerkelijk gevaarlijk kunnen terug kata'en :s
Is en was zeker de leukste stam die ik meegemaakt heb, heb het eind van het wereld wat minder meegemaakt.
Altijd leuk oude bekenden tegen te komen:)
 

DeletedUser77632

Guest
en volgens mij heeft Plop een anti kata beleid tegen de stammen die daadwerkelijk gevaarlijk kunnen terug kata'en :s

Grappig dat the-one, je weet wel die speler van Zooi begon te kata'en op snake, die speler van plop. Waarna er vervolgens kata afspraken gekomen zijn.

Dus wat is precies het kata beleid van zooi? Eerst ff schieten en daarna afspraken maken?

Verder geen idee wat het beleid van plop of andere stammen is maar wat je wel vaak ziet is dat het heel erg uiteenloopt naar wat spelers vinden van kata's vinden. De 1 vindt het een perfect middel de ander verafschuwt het.
 

DeletedUser74396

Guest
Grappig dat the-one, je weet wel die speler van Zooi begon te kata'en op snake, die speler van plop. Waarna er vervolgens kata afspraken gekomen zijn.

Dus wat is precies het kata beleid van zooi? Eerst ff schieten en daarna afspraken maken?

Verder geen idee wat het beleid van plop of andere stammen is maar wat je wel vaak ziet is dat het heel erg uiteenloopt naar wat spelers vinden van kata's vinden. De 1 vindt het een perfect middel de ander verafschuwt het.

Het word tijd dat ik jou bij de mute lijst toevoeg.
Lees terug en je zal kunnen inzien dat heel jouw post niet klopt.
van de 1e tot de laatste regel xD
 
Reactiescore
767
Grappig dat the-one, je weet wel die speler van Zooi begon te kata'en op snake, die speler van plop. Waarna er vervolgens kata afspraken gekomen zijn.

Dus wat is precies het kata beleid van zooi? Eerst ff schieten en daarna afspraken maken?

Verder geen idee wat het beleid van plop of andere stammen is maar wat je wel vaak ziet is dat het heel erg uiteenloopt naar wat spelers vinden van kata's vinden. De 1 vindt het een perfect middel de ander verafschuwt het.


grappig dat jou bronnen ook zeker kloppen :)
 

DeletedUser77632

Guest
Jullie zijn van Zooi, dus jullie zouden beter moeten weten. Wat voor bewijs zou je graag aangedragen willen zien? Dan ga ik kijken of ik het kan achterhalen.
 

DeletedUser77632

Guest
of wij weten beter en lachen je daarom uit?

Ow uitlachen zelfs, als je maar plezier hebt :)

Maar wat zou je beter weten dan? Ik zal wel even kijken wat ik kan verzamelen en dan hier aantonen dat The-0ne wel degelijk als eerste kata's stuurde (wel voordat er afspraken waren). Of mn bron laat me in de steek en dan sla ik hier nu een gigantische flater :p
 
Reactiescore
767
Ow uitlachen zelfs, als je maar plezier hebt :)

Maar wat zou je beter weten dan? Ik zal wel even kijken wat ik kan verzamelen en dan hier aantonen dat The-0ne wel degelijk als eerste kata's stuurde (wel voordat er afspraken waren). Of mn bron laat me in de steek en dan sla ik hier nu een gigantische flater :p

Was een foutje was niet zo bedoelt vervolgens is plop naar ons toegegaan voor kata afspraken en niet wij.
 

DeletedUser77632

Guest
Was een foutje was niet zo bedoelt vervolgens is plop naar ons toegegaan voor kata afspraken en niet wij.

Wat klopt er dan niet aan wat ik gezegd heb? *thanks single, is alweer een tijdje geleden dat ik op de middelbare zat :p

Dus wat is precies het kata beleid van zooi? Eerst ff schieten en daarna afspraken maken?

Het klopt toch dat zooi eerst kata's gebruikt heeft (of het een foutje was of bewust hoor je mij niet over, kan ik niet beoordelen). En het klopt toch dat er daarna afspraken zijn gemaakt? (wie, wie benaderd heeft hoor je mij ook niet over, ik zeg enkel dat er afspraken zijn gemaakt.)

Nog steeds wel benieuwd naar het "beleid" van zooi.
 

DeletedUser77845

Guest
Ik zal even kort reageren op het kinderlijk gedrag wat hier plaats vind omtrent kata's.

Er is inderdaad op 1 dorp, maximaal 2 dorpen kata's gestuurd. Ga alsjeblieft niet huilen en aandacht zoeken op het AF omtrent 1-2 dorpjes. Tevens beetje doorsturen naar iedereen en vervolgens zeggen dat het op meerdere dorpen gebeurd terwijl hier totaal geen sprake van is.

Omtrent kata gebruik vind ik persoonlijk dat je ze wel kan gebruiken enkel niet om puur spelers kapot te kata'en. Er zit namelijk een verschil in spelers aan de grond gelijk maken of een aantal strategische dorpen uit te kiezen, denk dan aan een maximaal aantal van 10 dorpen die je bestookt en dus niet een geheel account.

Ik ben dus geen voorstander van kata's te gebruiken die frontaal op het achterland gaan om puur accounts kapot te maken. Maar ben wel een voorstander waar gebruik van gemaakt kan worden is dus kata's in te zetten op strategische punten of dorpen. Denk bijvoorbeeld aan front dorpen, dorpen die net zijn overgenomen aan het front en cf's zijn voorbeelden die hieronder kunnen vallen.

Aangezien deffen nu ook veel gemakkelijk is geworden en je gebruik kunt maken van uitkijktorens die eventueel kata's dus ook kunnen detecteren vind ik het wel toepasselijk te gebruiken op de genoemde redenen hierboven vermeldt zijn.

Wat betreft PP uppen moet iedereen maar lekker zelf weten. Uiteindelijk kost pp uppen van een muur al zo 700 pp. Als je dit te vaak doet zal je niet gauw meer PP hebben op je account. Tevens de gene die aanvalt kan dit ook gewoon voorkomen door middel van zijn aanvalsplan hierop aan te passen.

Ik weet bijna zeker als het om cruciale dorpen gaat iedereen bijna uiteindelijk die muur toch wel ophoog knalt. Zeker als er geen opties meer zijn dan enkel de muur te uppen op het dorp te kunnen behouden.

Ik vind dat we iets losser moeten kijken naar kata's en muren uppen zoals ik hier vermeld heb. Wat betreft hele accounts te bombarderen met kata's is natuurlijk gewoon laag, dus hier is geen sprake van en zouden we ook geheel moeten verbannen op deze wereld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
767
Wat klopt er dan niet aan wat ik gezegd heb? *thanks single, is alweer een tijdje geleden dat ik op de middelbare zat :p

Dus wat is precies het kata beleid van zooi? Eerst ff schieten en daarna afspraken maken?

Het klopt toch dat zooi eerst kata's gebruikt heeft (of het een foutje was of bewust hoor je mij niet over, kan ik niet beoordelen). En het klopt toch dat er daarna afspraken zijn gemaakt? (wie, wie benaderd heeft hoor je mij ook niet over, ik zeg enkel dat er afspraken zijn gemaakt.)

Nog steeds wel benieuwd naar het "beleid" van zooi.


Als jij nou eerst leert lezen zou ik er nog op reageren.;)
 
Bovenaan