The New "Hide and Seek" World Order

Reactiescore
205
Tot nu toe doen de 3 bg's toch onder voor Sagra. Mag ik dit zo noemen, of gaan jullie nog steeds ontkennen dat jullie samenwerken? Iratio heeft de achterstand weten te beperken door het schenden van de NAP, waarbij ze zeker 80% van de totaal veroverde dorpen hebben veroverd. Daarna hebben ze niks meer laten zien. Faith is dramatisch slecht en bij de Giants is het enkel Spijkie die weet hoe je moet deffen:

3e3e010025404d45cad7a8ae7b930ae9.png


En dan staat hier de ex leider en stamgenoot van Giants niet eens bij. Aanvallen en pm'en daar heeft die wel tijd voor, maar moeite doen om edeltjes te snipen of iets wat er op lijkt is toch te veel gevraagd:rolleyes:

Zijde 1:
Stammen: Sagra
Zijde 2:
Spelers: pompierken

Timeframe: Laatste week

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 112
Kant 2: 0
Verschil: 112

chart
 

DeletedUser70174

Guest
Eeeeehm, Tommie, zelfs dodgen is te veel gevraagd.
Ik heb het vermoeden dat de vogel is gevlogen ;)
 

DeletedUser77260

Guest
Pfff wij defden ook niet slecht :p

Keizer daarin tegen, paar volledige clears mogen slopen ;)

PS. nog steeds geen BG's, waar halen jullie dat toch vandaan?
 

DeletedUser70174

Guest
Thom, ff serieus. Ga jij me nu zitten vertellen dat er niet slecht wordt gedeffed?
Darksummer maakte we in 1 dag 50 dorpen afhandig. Die hij had gecf't bij ons... Die hadden zwaar gestacked moeten zijn... We liepen er met 1 clear en treintje zo door....
Dat versta ik niet onder goed deffwerk hoor...
 
Reactiescore
205
Hij doelde op zichzelf Corne. Goed gedeft op zich, maar clears dodgen en blokken is nu niet zo heel moelijk.

Jullie vallen met zijn allen ons aan en elkaar niet. Hmm:rolleyes: Nope, geen bg. Erg vreemde constatering ook.
 
Reactiescore
661
Hoe staat het op deze wereld eigenlijk. Wie is nu vriendjes met wie tegenwoordig?
 

DeletedUser76756

Guest

DeletedUser66999

Guest
AH perfect! hoef ik geen krant te lezen vandaag
En zoals reeds gezegd, er is geen BG tussen IRatio en Gaints en ook geen samenwerking.
En dat jullie die zogenaamde nap weer bovenhalen als excuus is echt wel een lachertje :D
 

DeletedUser77260

Guest
Thom, ff serieus. Ga jij me nu zitten vertellen dat er niet slecht wordt gedeffed?
Darksummer maakte we in 1 dag 50 dorpen afhandig. Die hij had gecf't bij ons... Die hadden zwaar gestacked moeten zijn... We liepen er met 1 clear en treintje zo door....
Dat versta ik niet onder goed deffwerk hoor...

Nee Corné, ik blaas een keer op mijn eigen toeter, kijken hoe Sagra zich voelt :p

Hij doelde op zichzelf Corne. Goed gedeft op zich, maar clears dodgen en blokken is nu niet zo heel moelijk.

Jullie vallen met zijn allen ons aan en elkaar niet. Hmm:rolleyes: Nope, geen bg. Erg vreemde constatering ook.

N. *Echo* A. *Echo* P! * Echo*
 

DeletedUser74016

Guest
AH perfect! hoef ik geen krant te lezen vandaag
En zoals reeds gezegd, er is geen BG tussen IRatio en Gaints en ook geen samenwerking.
En dat jullie die zogenaamde nap weer bovenhalen als excuus is echt wel een lachertje :D

Herjan haalde het idee van een NAP naar boven, maarja wij zijn het weer.
 
Reactiescore
205
AH perfect! hoef ik geen krant te lezen vandaag
En zoals reeds gezegd, er is geen BG tussen IRatio en Gaints en ook geen samenwerking.
En dat jullie die zogenaamde nap weer bovenhalen als excuus is echt wel een lachertje :D

Is inderdaad een lachertje dat jullie ondanks die smerige actie nog steeds achter staan :p
 

DeletedUser71739

Guest
Giants mag wel oppassen met de nap. Als IRatio een leeg account vind daar verbreken ze vast weer de nap.
 

DeletedUser16343

Guest
Het jachtseizoen komt eraan heb van wat kenners gehoord dat eend heel verleidelijk is dit jaar .
 
Bovenaan