United masters vs casual

DeletedUser71679

Guest
jij bent wel zn rare vogel tim.

maar goed. voor iedereen buiten UM ga maar lekker huilie huilie doen bij mamie mamie want verliezen zijn jullie slecht in :p:p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik ben geen rare vogel hoor, de casual is gewoon een wereld waar heel veel noobs overleven waardoor de rare vogels zonder spelinzichten overleven en in de meerderheid komen.

Dat we slecht zijn in verliezen is duidelijk hé, anders waren we al lang weg :D:D dus bedankt voor het compliment
 

DeletedUser71121

Guest
Tim is zou je dat niet laten zeggen! Ik sta nog steeds open voor een massa :axe::cata:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Een speler die amper uitmaakt in de oorlog komt me verwijten dat ik verlies terwijl ik genoeg spelers van zijn kamp zware klappen heb toebedeeld... Jeroen zijn woorden zijn niets waard dus ik laat hem prima in zijn bubbel leven waar die denkt dat hij er wat van kan, grote meneer
 
Reactiescore
92
Wat ik beweer is nog steeds correct, als je een massa plant en dan besluit 1 van je 2 targets te recruiten dan ben je zoals gewoonlijk een lafaard die weinig vertrouwen heeft in eigen kunde. .

Of iemand zag een speler die in de vijandelijke stam en BG veel heeft gedaan en verwachtte dat hij (levend) in zijn kamp een toegevoegde waarde zal zijn.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja natuurlijk was dat de reden, ik ben niet achterlijk. Maar handelingen hebben directe gevolgen. Het besluiten om een vijand die je 'ter dood veroordeeld' per direct te inviten bijvoorbeeld...

Is daar wel over onderhandelt?

Ik kan niet geloven dat je volledige stam maar wil blijven rekruteren om zo snel mogelijk te winnen, dat zou namelijk betekenen dat jullie inderdaad zonder uitzondering lafaards zijn. En wat van jullie BG-stam Zero-B? Hebben die inspraak gehad in het weghalen van hun edelgebied, want P. heeft hier natuurlijk geen last van. Maak jezelf en je BG'smaar wijs dat het voor United Masters is, de echte reden is een met winst geobsedeerde lafaard aan het hoofd van P.
 

DeletedUser71121

Guest
Een speler die amper uitmaakt in de oorlog komt me verwijten dat ik verlies terwijl ik genoeg spelers van zijn kamp zware klappen heb toebedeeld... Jeroen zijn woorden zijn niets waard dus ik laat hem prima in zijn bubbel leven waar die denkt dat hij er wat van kan, grote meneer
Vergeet niet even te vermelden dat iedere keer je een massa van F. kreeg je 'toevallig geen zin had om te deffen"
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
'Iedere keer' :D

Ik heb alle clears en fakes op mijn achterland gedodged (ook een voor van deffen) in de eerste massa die werd gestuurd. De 2e en tevens laatste massa heb ik inderdaad niet gedeffed, het was dan ook niet nodig. Ik had belachelijk veel clusterfucks, dat weet jij ook, dus besloot ik dat die edels beter ergens anders konden gebruikt worden. Mijn cluster sluit daar nu perfect aan op die van lordperre en heeft een minima aan frontdorpen.

Tactisch 'verliezen' van dorpen dus. Je moet jezelf niets anders wijs maken, was wel grappig dat de dorpen die ik ging afstaan alsnog naar 5K punten moesten gekatapulteerd worden alvorens er edels werden gestuurd.
 
Reactiescore
179
jij bent wel zn rare vogel tim.

maar goed. voor iedereen buiten UM ga maar lekker huilie huilie doen bij mamie mamie want verliezen zijn jullie slecht in :p:p

Ik had wel iets meer volwassen reactie van jou verwacht Jeroen.

Ik aanvaard de verliezen, het is niet anders. Je kunt niet een hele stam iets leren als ze niet willen.

UM vind ik zelf nog niet echt een succes. Als ik zo mag bekijken is P. de stam waar alle andere stammen opleunen, dus daar de credits naar P.

Heeft niks met huilie huilie te maken, dit is in iedergeval nog een uitdaging en ik heb geen andere reden gehad om naar Casual terug te komen. Maar als er al iets meer uitdaging naar voren komt bij F. aanschouw ik zeker F. als verloren zaak.
 
Reactiescore
60
wat kunnen jullie een hoop onzin uitkramen zeg al die kansloze aannames.

1 er was een massa geplant op beide.
2 dag voordat er werd verstuurd kwam donalds met het plan om oracle te joinen.
3 even wat omzetten en theo kreeg alles wat naar oracle ging + wat hij zelf al zou krijgen.

ps. succes theo hoop dat je goed kan recappen ;)

Oh god, hoeveel edels ga ik krijgen? dan kan ik bepalen of ik er mn vakantie aan ga besteden of niet :p
 

DeletedUser78035

Guest
Daar heb je je kansloze aanname.

Wat ik beweer is nog steeds correct, als je een massa plant en dan besluit 1 van je 2 targets te recruiten dan ben je zoals gewoonlijk een lafaard die weinig vertrouwen heeft in eigen kunde. Het reken- en denkwerk waarom de geplande aanvallen op oracle niet meer gestuurd worden dat kunnen we zelf wel doen, dus dat stappenplan van je is niet nodig.
Tim je zou beter wat oefenen op dodgen voor je hier je tijd komt verspelen.
xxx
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wat denk je dat ik hier doe, ik dodge hier hele dagen, en het zijn ook kata clowns die denken dat ze goed zijn. Eigenlijk speel ik hier tegen een heel leger Michiel de Ruytertjes :rolleyes:
 

DeletedUser71121

Guest
wat kunnen jullie een hoop onzin uitkramen zeg al die kansloze aannames.

1 er was een massa geplant op beide.
2 dag voordat er werd verstuurd kwam donalds met het plan om oracle te joinen.
3 even wat omzetten en theo kreeg alles wat naar oracle ging + wat hij zelf al zou krijgen.

ps. succes theo hoop dat je goed kan recappen ;)
Goed dat je zoveel vertrouwen in mij hebt :cool:
 
Reactiescore
1.015
jij bent wel zn rare vogel tim.

maar goed. voor iedereen buiten UM ga maar lekker huilie huilie doen bij mamie mamie want verliezen zijn jullie slecht in :p:p

Beter slecht in verliezen dan slecht in het leven. Die dikke kop van je is al even erg als wat je hier allemaal zevert.
 
Bovenaan