Modjes laten graag protjes

DeletedUser17472

Guest
Zouden de modjes die hier nog niet gepost hebben inactief zijn of zich te goed voelen om op VF te vertoeven? Ik had ze nochtans allemaal getagd ..
Als jullie je naar mods zouden gedragen als ze hier een andere mening laten zien dan dat jullie willen horen, zouden ze misschien niet wegblijven. Ik heb mijn gezicht hier genoeg laten zien, maar er wordt zelden normaal gereageerd. Als er respect zou zijn, zou ik wel vaker komen. Tot die tijd voel ik me idd te goed om hier te vertoeven.
Maar wil je me spreken, een forumpm is voldoende hoor :D
 
Reactiescore
2.490
En dan hebben we het alsnog over Skype, als jullie die nu gewoon eens sluiten ;)

Ik stel voor dat we het gaan hebben over de Teletubies, ik heb gehoord dat sinds de recente wijzigingen in de Toblerone er als reactie slechts 3 teletubies geexporteerd mogen worden.

Wegens de al slechte naamgeving hebben ze besloten @Poo. te schrappen.

Lijkt mij wel een goede oplossing voor alle wereldproblemen :)
 
Reactiescore
976
Als jullie je naar mods zouden gedragen als ze hier een andere mening laten zien dan dat jullie willen horen, zouden ze misschien niet wegblijven. Ik heb mijn gezicht hier genoeg laten zien, maar er wordt zelden normaal gereageerd. Als er respect zou zijn, zou ik wel vaker komen. Tot die tijd voel ik me idd te goed om hier te vertoeven.
Maar wil je me spreken, een forumpm is voldoende hoor :D

No offence, maar als ik mij niet vergis kwam jij hier altijd in de functie van betweterige moderator om ons op de vingers te tikken.

Mijn punt is juist dat jullie hier ook mogen komen los van je functie. Er zijn genoeg dingen om over te praten.

En dan hebben we het alsnog over Skype, als jullie die nu gewoon eens sluiten ;)

Geef het goede voorbeeld en sluit jullie skypechat en kom met de funtalk naar hier.
 

DeletedUser17472

Guest
Op het VF kwam ik altijd als mezelf. Niet als mod. Ik denk alleen anders. Sorry.
 

DeletedUser8414

Guest
Het ging wel altijd over bepaalde regels en de interpretatie ervan. Je kan het je misschien gewoon niet laten, waarschijnlijk omdat je al zo lang een modje bent. :D
Mij negeren ja? Ik zal nog eens vriendelijk zijn :(
 

DeletedUser17472

Guest
Het ging wel altijd over bepaalde regels en de interpretatie ervan. Je kan het je misschien gewoon niet laten, waarschijnlijk omdat je al zo lang een modje bent. :D
Je moet onderhand na al die tijd wel weten dat ik voor regeltjes ben. Maar er is ook nog een andere fam hoor, Don't worry
 
Reactiescore
126
1485273703597.jpg
 
Reactiescore
976
Je moet onderhand na al die tijd wel weten dat ik voor regeltjes ben. Maar er is ook nog een andere fam hoor, Don't worry

Toon die andere fam dan! Wat zijn je interesses? Dit forum heeft verschillende topic's waarvan er vast en zeker enkele tussen zitten die je bevallen.

Heb je je eigenlijk al voorgesteld in het voorstel en afscheid topic? Klik

Of heb je soms interesse in voetbal? Klik

Speel je PS4? Praat dan in het PS4-topic. Stalov zoekt btw een gamevriendje misschien ben jij daarvoor geschikt? Klik

Eerder een boekenliefhebber? Dan is dit je topic klik

Liefdeservaringen die je met ons wil delen? Graag! Klik

Er zijn nog héél veel andere topics!
 
Bovenaan