Boeken [Welke boeken lees jij?]

DeletedUser43595

Guest
Welke boeken lees jij?(op dit moment!)

Ik:-Gone, Michael Grant.
Iedereen weet wat gone is? Nou ja, zoek het op! Er zijn inmiddels twee delen verschenen en in mei komt de derde!
-Wachten op de Moesson, Threes Anna
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nu Heldenangst aan het lezen gaat over WOI, over hoe dom de mensheid toen was en hoe zinsloos die oorlog was echt een aanrader
 

DeletedUser

Guest
ik ben nu Legends of Punk van Rikki Ercoli aant lezen. tis een engels boek en t gaat over.... de titel zegt het al... het legendarische punk leven en hij het begonnen is:)

echt een aanrader voor iedereen... al moet je er wel engels voor kunnen;)
 

DeletedUser

Guest
Momenteel lees ik niets. Maar ik vind oorlogsboeken het best lezen. Ook omdat het mij gewoon interesseert, alle heisa rond de oorlogen.
 

DeletedUser

Guest
Ik lees op dit moment Nagelaten Vertellingen, extra informatie over gebeurtenissen etc. in LOTR en daarvoor :)

Ps. Wel voor 2e keer :p
 

DeletedUser

Guest
Was een handleiding van een game aan het bekijken, heb de voorkant gelezen :eek:
Das laatste wat ik in lange tijd heb gelezen aan boeken/boekjes xD
 

DeletedUser

Guest
Was een handleiding van een game aan het bekijken, heb de voorkant gelezen :eek:
Das laatste wat ik in lange tijd heb gelezen aan boeken/boekjes xD

Lees jij een handleiding?!
na 1 uurtje heb je je wii zo aangesloten XD
 

DeletedUser

Guest
Robert Jordan - Het rad des tijds ; ben ik weer eens aan het herlezen
Stephen King - Under the Dome ; voor het eerst aan t lezen
Gogol - Dode zielen ; voor school aan het lezen
Tad Williams - Stad van gouden schaduw ; al tig keer gelezen
Erken mij - een of ander iemandje, vrouwelijk ; vandaag gelezen niet zo leuk x]
 

DeletedUser

Guest
Lees jij een handleiding?!
na 1 uurtje heb je je wii zo aangesloten XD

Nee, is als k nieuw spel heb, en rijden bijvoorbeeld terug als we ergens anders in de stad waren.

Dan pak ik dat boekje uit dat doosje ding en ga ik er beetje in lezen xD
 

DeletedUser18987

Guest
Nee, is als k nieuw spel heb, en rijden bijvoorbeeld terug als we ergens anders in de stad waren.

Dan pak ik dat boekje uit dat doosje ding en ga ik er beetje in lezen xD

dat lukt mij alleen bij sportspellen bij schietspellen niet :p
 

Deleted User - 73340

Guest
Ik lees voornamelijk fantasy boeken. Hoewel de laatste tijd niet zoveel meer, wegens tijdgebrek. (als ik boeken ga lezen schiet het lezen van studieboeken erbij in).

Mijn favourite series is de Drakenrijders van Pern series (Anne McCaffrey), waar ook mijn gebruikersnaam vandaan komt.

Verder vind ik de Wetten van Magie serie van Terry Goodkind erg goed. Ook de boeken van Raymond E. Feist heb ik allemaal (m.u.v. een boek dat niet over zijn fantasy wereld gaat), verslonden.

En zo zijn er nog vele series en schrijvers die ik heb gelezen, aan het (her)lezen ben en of nog graag wil lezen (maar onze bieb heeft helaas maar een relatieve kleine collectie fantasy boeken).

Een aantal namen nog: Gemmell, S. Douglas, Kerr, Jordan, Weiss en Hickman, Karen Miller, Furey, Ash, Audley, Eddings, Hobb en nog zoveel meer :eek:
 

DeletedUser

Guest
Ik lees voornamelijk fantasy boeken. ......
Verder vind ik de Wetten van Magie serie van Terry Goodkind erg goed. ......
En zo zijn er nog vele series en schrijvers die ik heb gelezen, aan het (her)lezen ben en of nog graag wil lezen (maar onze bieb heeft helaas maar een relatieve kleine collectie fantasy boeken).

Een aantal namen nog: Gemmell, S. Douglas, Kerr, Jordan, Weiss en Hickman, Karen Miller, Furey, Ash, Audley, Eddings, Hobb en nog zoveel meer :eek:

Maybe een aanrader wat niet met lezen te maken heeft.

Legend of the Seeker is een serie gebaseerd op de Wetten van Magie serie van Terry Goodkind.

Zelf lees ik vooral veel fantasy (Weiss & Hickman) en avonturenromans (Clive Cussler) en afentoe wat verhaaltjes van meneer King en Roald Dahl
 

DeletedUser

Guest
ik lees de boeken van 'De Elfen' en de verschillende vervolgen daarop.
deze zijn echt aan te raden als je van fantasy houd. de schrijver is Bernhard Hennen. het zxijn ongeveer 7 boeken ;)
 

DeletedUser44810

Guest
ik lees de boeken van 'De Elfen' en de verschillende vervolgen daarop.
deze zijn echt aan te raden als je van fantasy houd. de schrijver is Bernhard Hennen. het zxijn ongeveer 7 boeken ;)

heb ik ook gelezen =D

nu lees ik de grijze jager (8ste deel) van john flanagan. verder heb ik lotr gelezen, de serie van eragon vind ik ook mooi =)

ik ben ook in nagelaten vertellingen begonnen maar dat was me toch te vaag =P heb wel kinderen van hurin gelezen.
 

DeletedUser

Guest
heb ik ook gelezen =D

nu lees ik de grijze jager (8ste deel) van john flanagan. verder heb ik lotr gelezen, de serie van eragon vind ik ook mooi =)

ik ben ook in nagelaten vertellingen begonnen maar dat was me toch te vaag =P heb wel kinderen van hurin gelezen.

ik ook! de grijze jager vind ik helemaal geweldig!:D
 
Bovenaan