Top/Flop stammen

DeletedUser77632

Guest
Op welk account speel jij nu eigenlijk nadat je je liet internen?

Ik denk dat ik het wel weet:

6590cadfee46f910a2bf081295d01243.png
44b57b70161cc386d6a617bfd760bccc.png
 

DeletedUser63354

Guest
Het heeft niets met de situatie te maken maar om jezelf zo op te hemelen gaat wel ver @Farmox. Goed bezig man.
Maakt me geen zak uit wat je allemaal 'behaald' hebt, niemand vraagt aan je om dat te bewijzen.

Post van Weirdness of Talents is verder ook een en al frustratie. Ik begrijp best dat Farmox wil laten merken dat ze niet gefaald hebben maar de manier waarop is arrogant. Niet doen.
 

DeletedUser63354

Guest
je was inactief en je co's waren te lui om zelfs maar een vv te regelen
#ik hoop dat het goed komt, ik ben pitten.
Dat waren de woorden uit Narcos tijdens de 1e massa.
Jij mag dit inactiviteit noemen, maar Narcos was er voor de aanvallen dus ik noem dit gewoon een faal.

Vervolgens beloof je aan jan en alleman je dorpen zodat je de kans krijgt om groot te worden.
Bijlstrijder was zelfs een tijdje overtuigd dat jullie bij hem gingen co'en en die dorpen aan hem zouden geven.
God dacht dat de dorpen gratis voor hen waren.
Plop dacht dat ze voor hen waren.
je kan dan echt niet zeggen dat dit een stab is... Als je langs alle kanten probeert mee te eten om zo jezelf veilig te stellen, mag je verwachten dat iedereen zich tegen je keert als de waarheid uitkomt. Sorry maar dit (jouw actie) is eerder een stab dan de kick met edels tot gevolg, maar jullie zijn zo top en pro zolang jullie geen aanvallen moeten verdedigen dat dit natuurlijk volledig normaal is voor jullie.

En je kan wel zeggen dat je ons zo van de kaart speelt. Maar daar blijft het wel bij. Roepen dat je de beste bent en dat iedereen ingemaakt zou worden die tegen jou ligt, maar ondertussen tegen iedereen verliezen met als excuus 'stabbed en inactief'. Impressive, make me a member of your fanclub please i beg you

Dikgedrukte is lachwekkend trouwens. :D
 
Reactiescore
1.893
Niet alleen dat.

Die reactie zegt veel over hoe jij de wereld kent zeg :D Allereerst was het niet eens onze spion, daarbij heb ik zijn naam ook doorgegeven hoor
Maar ik ben benieuwd, wanneer heb je dat doorgeven dan?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71618

Guest
Hoe zouden wij heel goed moeten weten dat jullie geen spion waren? Nu praat je alsof we PBG's waren en iedere dag gezellige gesprekken hadden?


Weer een lekker onderbouwde reactie, alsof zooi zoveel internt lol. Denk dat iedere stam hier wel af en toe een gratis dorpje meepikt/fusie meemaakt, je zit nu echt overal naar dingen te zoeken om zooi zwart te maken omdat je zelf gestabt bent

Hoe zouden jullie heel goed moeten weten dat zij wel een spion waren? Zelfde vraag maar omgedraaid. Je gaat af op woorden van een 'eigen' spy die iemand anders beschuldigt en dat is waarheid ofzo? Beetje naïef. Je hebt ze in the end best wel genaaid, ondanks dat je natuurlijk de reactie van god niet kon voorspellen.
 

DeletedUser49571

Guest
Anonymous Foederis ( ~AF~ ) Flop, lekker gebruik maken van katapulten op boerderijen.
 

DeletedUser30607

Guest
Achja er wordt ook beweert door AF dat stacken zwakker is dan katapulten, zegt denk ik genoego_O
 

DeletedUser78107

Guest
Hij zei dat het zwak was niet zwakker. Achja als je oorlog hebt met spelers die ff 7x zo groot zijn moet je toch wat doen hé en waarom zitten ze anders in het spel. Om naar te kijken zeker.
 

DeletedUser78107

Guest
Zijn dit trouwens alle spelers van alone on a mission die nu even gaan haten op het forum om hun gelijk te halen? :oops:
 

DeletedUser30607

Guest
Hij zei dat het zwak was niet zwakker. Achja als je oorlog hebt met spelers die ff 7x zo groot zijn moet je toch wat doen hé en waarom zitten ze anders in het spel. Om naar te kijken zeker.

63d2476f5d.png


Ook al niet op de hoogte van wat je stamgenoten zeggen blijkbaar, nog maar niet te spreken over de ik vindt vorm.

Speel overigens niet op alone^^
 

DeletedUser78192

Guest
Dit op het AF gooien na aanvallen van, voor zo ver ik weet een enkel lid, terwijl er nog besprekingen gaande zijn binnen de stam over alone zijn voorstel, die trouwens bijzonder wanhopig overkwam, is ook niet erg handig op welke manier dan ook.

Al kan het ook tactiek zijn van uit het gentle kamp om de onderhandelingen alvast op te blazen voor deze echt begonnen zijn, en zo te zien werkt het want er zijn al twee van mijn mede stam leden uit de tent gelokt.
 

DeletedUser78107

Guest
"W52: xxx" Dus vertel is wie je dan bent mysterieuze speler! Vind het ook zwak dat mensen zich op het AF niet gewoon bekendmaken, maar dan wel bitchen over andere stammen in de wereld.
 
Bovenaan