Spotprenten

DeletedUser

Guest
Heeft alles te maken met de boerderijlimiet. De limiet op deze wereld ligt op 54k, dat zijn 2.75 def ongeveer.

Nu, als ik jouw boerderij kata tot pakweg 10. Kan jouw boerderij nog maar 18k eenheden onderhouden. Dat is nog niet eens 1 defje. Mits ik dan time op jou (hoogstwaarschijnlijk) kan jij ervoor kiezen dit te recappen. Dan recap ik jou weer doordat de boerderij zo laag is en dan krijgen we een idiote recapoorlog. Ik zou dus als ik jou was, de dorpen die je wil edelen, niet kapotkata'en.

Mag hopen dat je na EQUI wel een betere kijk hebt op wat nou kan, en wat niet Rafa. ;)
Duidelijk, thanks!

En laten we elkaar beoordelen op onze eigen daden en niet die van de stam, anders zijn beide onze gewetens niet schoon ;).
 

DeletedUser61134

Guest
Denken ze hier nog altijd dat jij een meisje / vrouw bent?
Ik ken wel geen enkele meid die zo vulgair kan praten als jij als ze boos worden.

Je kent geen enkele vrouw, congratz!
Zijn miljoenen die mij voorbij gaan.

Ik ben echter zo naïef niet, ik geloof niet dat mensen in 2016 (2017 ondertussen) nog altijd geen microfoon hebben.
Of heb je ondertussen wel al eens met bewijzen kunnen afkomen dat je wel degelijk een meisje / vrouw bent?

Ja en ik heb nog met niemand gesproken denk je?
Ben er al 8 jaar en de mensen die ik 8 jaar ken weten wie ik ben.
Ben zelfs al bij 2 meets geweest vroeger.
Dat ik niet met mensen spreek of dingen deel die ik niet ken is normaal lijkt me.

Dit doet me denken aan die praktijken op Runescape vroeger, maar waarom op TW?
Gaan er zo veel meer deuren open als u zich voordoet als meisje/vrouw? Ik snap het niet...
Hier kun je toch moeilijk pixels gaan scammen?

Ik weiger het meeste PP wat ik aangeboden krijg.
En ja tis geen joke hoe zielig sommige mensen zijn hier, maar kan ik wel tegen.
Zoek maar eens een stam op waar geen enkel lid je als vrouw gaat voortrekken.
Ik ben ze nog niet tegengekomen.
Maar dan nog steeds vinden ze het raar als ik op een gegeven moment kwaad word als iemand met zijn sexuele opmerkingen te ver gaat?

Nog meer te zeuren?

Ps. Is weekend, dus verdere discussie zal ik maandag voeren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75707

Guest
Wie is er allemaal akkoord om die Michiel zsm weg te edelen dat hij ook z'n koffers kan pakken weg van dit forum?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Iron-law. Beste team van W18 jwz. Nouja, merendeels door EQUI en Break verkozen dan. Paar Phalanxers, maar waren er niet al te veel.
 
Reactiescore
978

DeletedUser78035

Guest
Wie is er allemaal akkoord om die Michiel zsm weg te edelen dat hij ook z'n koffers kan pakken weg van dit forum?
Kom maar op vriend. Wacht wel niet te lang hé, onze clear gaat het ook geen heel week meer redden hé.
 

DeletedUser78035

Guest
Je kent geen enkele vrouw, congratz!
Zijn miljoenen die mij voorbij gaan.



Ja en ik heb nog met niemand gesproken denk je?
Ben er al 8 jaar en de mensen die ik 8 jaar ken weten wie ik ben.
Ben zelfs al bij 2 meets geweest vroeger.
Dat ik niet met mensen spreek of dingen deel die ik niet ken is normaal lijkt me.



Ik weiger het meeste PP wat ik aangeboden krijg.
En ja tis geen joke hoe zielig sommige mensen zijn hier, maar kan ik wel tegen.
Zoek maar eens een stam op waar geen enkel lid je als vrouw gaat voortrekken.
Ik ben ze nog niet tegengekomen.
Maar dan nog steeds vinden ze het raar als ik op een gegeven moment kwaad word als iemand met zijn sexuele opmerkingen te ver gaat?

Nog meer te zeuren?

Ps. Is weekend, dus verdere discussie zal ik maandag voeren.

Ja vroeger had je zogezegd geen micro, maar tegenwoordig met die fishapp heb je al heel mooie stemvervormers dat is juist!
Heb je nooit gezien op een meeting hoor...Of was jij slick missschien? (hahahaha ken je die nog?)
 
Reactiescore
661
Reactiescore
126
1484417091.jpg
 
Laatst bewerkt:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Jullie moeten stoppen want jullie maken toch geen kans boys. Het schema wijst het uit.
 
Bovenaan