Spotprenten

DeletedUser78035

Guest
Ik probeer er achter te komen waar jij je zo druk om maakt.
Zie niet vaak 20 maand oude kinderen zoveel emotie tonen op een algemeen forum :eek:
Jij probeert het anders toch heel de tijd tegen te spreken dat ik je zeg dat je een man bent.
Aangezien duidelijk is dat het je stoort kon je het al lang bewezen hebben en je de moeite besparen.
Het doet je blijkbaar toch iets hé Ronny.
Na al die jaren is er eindelijk iemand die slim genoeg is om door je 2 gezichten heen te kunnen kijken.
 

DeletedUser75707

Guest
Jij probeert het anders toch heel de tijd tegen te spreken dat ik je zeg dat je een man bent.
Aangezien duidelijk is dat het je stoort kon je het al lang bewezen hebben en je de moeite besparen.
Het doet je blijkbaar toch iets hé Ronny.
Na al die jaren is er eindelijk iemand die slim genoeg is om door je 2 gezichten heen te kunnen kijken.

Dus als iedereen jou Michelle noemt dan vind je dat oké? Rare vogel jij
 

DeletedUser61134

Guest
Ik heb het 1x proberen tegen te spreken zover ik weet.
Daarna ben ik gewoon jou na gaan doen.

Het feit dat je steeds gefrustreerder begint te worden en telkens hetzelfde herhaalt word nu wel wat saai.
 

DeletedUser69389

Guest
Misschien leuk om hier een spotprent mee te maken?

images
 
Reactiescore
973
Reactiescore
660
Nope ben niet gestart. Vroeger wel, in mijn tijd toen het classic groepje nog startte, toen ik nog actief op tw was.

Je klinkt oud amigo.

:confused:
 

DeletedUser78176

Guest
Jij probeert het anders toch heel de tijd tegen te spreken dat ik je zeg dat je een man bent.
Aangezien duidelijk is dat het je stoort kon je het al lang bewezen hebben en je de moeite besparen.
Het doet je blijkbaar toch iets hé Ronny.
Na al die jaren is er eindelijk iemand die slim genoeg is om door je 2 gezichten heen te kunnen kijken.

En jij denkt ons wijs te maken dat je een grote zeeheld bent. Terwijl iedereen weet dat ik op zee beter ben. Of wanneer heb jij een Spaanse zilvervloot tot zinken gebracht?
 

DeletedUser77691

Guest
En jij denkt ons wijs te maken dat je een grote zeeheld bent. Terwijl iedereen weet dat ik op zee beter ben. Of wanneer heb jij een Spaanse zilvervloot tot zinken gebracht?
Haha wat een held ben jij :p, maar hij is nu al weer gestopt op Classic heb ik gehoord :)
 

DeletedUser78176

Guest
Zien jullie niet dat wij verschillende achternamen hebben? Ook was ik zo ver voor zijn tijd, dat wij onmogelijk broers kunnen zijn.
 

DeletedUser78176

Guest
Ja dat ben ik zeker. En toch hebben ze ervoor gekozen om hagelslagjes en muisjes naar hem te vernoemen, en niet naar mij.
 
Bovenaan