Spotprenten

DeletedUser75892

Guest
gQEkakO.jpg
 

DeletedUser75892

Guest
Als hij echt voor goud ging, dan deed die mee aan de normale spelen, ipv zo laf zijn en voor een Paralympics mee te doen. Joel Beukers gaat pas echt voor goud, die breekt altijd de hele tent af.
Ik zie Joel Beukers nergens in de ranglijst. :rolleyes:
 
Reactiescore
1.094
Tis wat je erg noemt hoor. Voor 65% uit interns bestaan of voor 80% uit interns bestaan vind ik beide niet echt een sterke indruk maken.
 
Reactiescore
660
Als hij echt voor goud ging, dan deed die mee aan de normale spelen, ipv zo laf zijn en voor een Paralympics mee te doen. Joel Beukers gaat pas echt voor goud, die breekt altijd de hele tent af.

Poef deed in ieder geval mee aan een normale classic en er waren er een paar andere die "laf" hebben gespeeld als we het dan over de tribalwereld hebben.
Ik vind het een heel bizarre uitspraak. Een mindervalide die laf is als hij deel neemt aan de spelen die voor hem bedoeld zijn.
 
Reactiescore
1.094
Mastermark en createch:

hrfrqt.jpg


Terwijl:
Pot verwijt de ketel..
Tot een week of anderhalf geleden maar 9 mil oda en 6 mil odd (createch), aanvallen op inactieve platy accs

=======================================
Fenno444 & Charlie blij met hun verdedigers van de dag; fenno444 100 dorpen kwijt alleen al aan percy jackson


6oml4x.jpg

CharlieChaplin op 14.04. om 14:50 uur
Agja, 3,2m vvdd is neit slecht

Met vriendelijke groeten,
Team CharlieChaplin - Robbin

fenno4444 op 05.05. om 23:30 uur
haha ja verlies toch :D bijna 5 mil verslagen eenheden haha



 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.094
2vxm3k8.jpg
 
Bovenaan