Top/Flopstammen

DeletedUser73195

Guest
Zeg dat maar tegen spelers zoals Wouter of Steven:rolleyes::oops:
Volgens mij hebben die vooral gepost omtrent het recruit/blitz verhaal en hebben ze daarna weinig niks meer gezegd, en anders was het puur het verantwoorden van bepaalde kwesties. Ik heb ze niks zien posten wat pal tegenover hun vorige propaganda stond.
 

DeletedUser76203

Guest
Henri in principe ook niet hoor ;)

Van Steff valt wel het een en ander te vinden ja haha.

Maarja hoort er gewoon bij toch. Vind een pauze niet echt nodig :(
 

DeletedUser3435

Guest
De Jakke, je had wel gelijk dat ik echt 'tilted' geraak als ik jouw accountje voorbij zie komen..

3272f3ef72b69395735cc797d1bcafb5.png

giphy.gif
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
Zoiets heet de teller opgooien tegenwoordig J. Dat is normaal nowadays schijnt.
 

DeletedUser74287

Guest
Doe ik nog wel, selectief blocken ben ik nu te lui voor. Wil je trouwens ook |P| uit je sig halen alsjeblieft? Er zijn teveel noobs die stammen in hun sig knallen waar ze weinig tot niks met te maken hebben gehad.

:rolleyes: ennnn nog steeds geen idee wie er speelt dus
 

DeletedUser74287

Guest
Laat ik het zo stellen, de 'groep' van Phalanx die er echt toe deden zullen geen 2k clears gaan zitten sturen. :D Gloryhunters waren er genoeg, ik heb er wel medelijden mee allesinds.
ahh ik ben blij dat ik je medelijden heb verdiend! zal het koesteren en in een lijstje boven m'n bed hangen :)
hoe voelt dat nou eigenlijk, om ondanks al jaren een prima speler te zijn, toch door de halve community te worden uitgekotst?
 

DeletedUser3435

Guest
ahh ik ben blij dat ik je medelijden heb verdiend! zal het koesteren en in een lijstje boven m'n bed hangen :)
hoe voelt dat nou eigenlijk, om ondanks al jaren een prima speler te zijn, toch door de halve community te worden uitgekotst?
En met de halve community bedoel je Underground Tacticz, Grommende Tijgers en jijzelf met een achterban aan clowns zoals bv die laffe Cookie noobs? Een anoniempje dat een beetje aan gloryhunten doet is cooler wil je zeggen? Sorry hoor maar ik speel dit spelletje al 10 jaar en heb nooit wat gehad met noobs die uit de hoogte doen, dus je zal altijd wel een hele hoop tegenwind krijgen. :D Ik heb er geen problemen mee, ben jij ook tevreden met jezelf of toch niet?
 

DeletedUser74287

Guest
En met de halve community bedoel je Underground Tacticz, Grommende Tijgers en jijzelf met een achterban aan clowns zoals bv die laffe Cookie noobs? Een anoniempje dat een beetje aan gloryhunten doet is cooler wil je zeggen? Sorry hoor maar ik speel dit spelletje al 10 jaar en heb nooit wat gehad met noobs die uit de hoogte doen, dus je zal altijd wel een hele hoop tegenwind krijgen. :D Ik heb er geen problemen mee, ben jij ook tevreden met jezelf of toch niet?

nee, nee ik bedoel echt de halve community.
en anonieme noobs die geen 24/7 passief agressief zijn en niet tegen alles en iedereen om zich heen schoppen om aandacht op te eisen zijn zeker cooler!
 

DeletedUser3435

Guest
nee, nee ik bedoel echt de halve community.
en anonieme noobs die geen 24/7 passief agressief zijn en niet tegen alles en iedereen om zich heen schoppen om aandacht op te eisen zijn zeker cooler!
Degene die er toe doen niet, dat is meer dan genoeg voor mij. Ik weet elke wereld toch altijd in de meest prestigieuze stam te komen, deze keer door eigen toedoen. Ik heb trouwens gehoord wie jij zou moeten zijn, ik heb nog nooit van jou gehoord dus ik vraag je nog eens beleefd om Phalanx uit je signature te halen aangezien je bijdrage van misschien een paar uur echt niet relevant is.
 
Bovenaan