[Speeltopic] WvW #256 Gamers van Wakkerdam

  • Topicstarter Deleted User - 2265087
  • Startdatum

DeletedUser65921

Guest
Oeps, bezoek bleef wat langer dan gepland, sorry mensen.
G/S koppeltje er uit, goed voor iedereen lijkt me!

Morgen ben ik er gewoon de hele dag, dus spreek me aan op skype ofzo als je wil babbelen :)
 

DeletedUser74966

Guest
Ik geloof dat er meer zo over denken. Dan wordt het nog een interessant potje voor me.

Ik moet echt een nieuwe telefoon, ugh...
 

DeletedUser74966

Guest
Lol XD

Nog nieuwe inzichten gekregen mensen? Lijkt me haast wel na gisteravond :p
 

DeletedUser74966

Guest
Zwaar leven zal die man hebben :0

Is er niet zoiets als dat wolven ook sneller dronken zijn dan mensen?
 

DeletedUser76681

Guest
Hopelijk blijven dronken wolven beter op hun poten staan dan mensen op hun benen :confused:

Ik ga zo nog wel ff lezen
 

DeletedUser75690

Guest
Oké, ik ben helemaal bij met lezen. Er was met name 1 persoon die me erg opviel tijdens het doorlezen, en dat was MonoBear.

alleen dit al vind ik verdacht, of ben ik nu de enige?
Omdat iemand je gaat coachen ben je toch niet bewezen goedje. Probeer je jezelf nu al in te dekken tijgertje

Lijkt me een hele goedkope reactie; makkelijk. Het is duidelijk dat deze nieuwe person die 'gecoacht' wordt (mag dat tegenwoordig?) of een beginners-post maakt of een troll-post. Als wolf zijnde wil je natuurlijk genoeg blijven reageren om niet te worden bestempeld als de persoon die op de achtergrond blijft en is het moeilijk om met echt verdenkingen te komen, dus ligt het meer voor de hand om posts als deze te maken waarin je makkelijke en vrijblijvende beschuldigingen maakt en ze uiteindelijk niet doorzet met bijvoorbeeld een lynch-stem. Deze post van MonoBear doet me daaraan denken aangezien het gewoon een te makkelijke beschuldiging is.

heb ook nergens gezegd dat je moest claimen. Ik vraag alleen maar waarom jij nu al een bewezen goedje bent.
Volgens mij ben je pas een bewezen goedje als je dood bent, of door een speciaaltjes actie.
Dat jij dus aanhaald dat je een bewezen goedje bent omdat je een coach hebt is een beetje gek.

Volgens mij bestaan er ook nog andere rollen die ervoor zorgen dat iemand nooit 100% goedje is. Denk bijvoorbeeld aan een mogelijke ketter die mee kan spelen waardoor een priesteractie in principe niet per se van een goedje hoeft te komen. Bovendien is dit weer een 'makkelijke' post met weinig inhoudelijke informatie over verdachte posts/acties.

Ik vond het ook wel een rare uitspraak maargoed ik nam het niet serieus op eigenlijk :p

Jenskheueuuueueuueuuueeueeeuuuuuuuu
word mijn BM!

Deze had ik even gequote aangezien Jenskeuh wolf bleek.

en als iedereen burger claimt ben je ook geen stap verder als welp. dus wat is je punt?
Dankje Gijs!

Gewoon niet claimen als het niet echt hoeft.

Meest verdachte posts tot nu toe. Laat mensen in het begin lekker claimen zou ik zeggen. Aan het einde kun je daar alleen maar goede informatie uithalen aangezien je die claims erbij kunt gaan halen. Als wolf zijnde is het niet handig om in het begin al burger te gaan claimen aangezien je dan later je claim niet meer kunt veranderen, wat in sommige gevallen tactisch is want vaak gaan mensen claims afstrepen en zijn de burger het meest verdacht op het einde. Hoe meer mensen claimen hoe beter dus, want je legt je eigen lot dan al vast en kunt niet meer draaien. In principe is dit dus erg opmerkelijk van jullie om te zeggen want alleen wolven hebben belang bij zo min mogelijk claimen aangezien het dan ook niet opvalt dat zij niks claimen..

De lieve priester werd op een zonnige dag wakker in het dorpje, deze dacht: laat ik mijn flesje op iemand gooien, om uiteraard erachter te komen wat er met deze persoon gebeurd.

De priester zette zijn masker op, en loopt richting Monobear, zonder twijfels gooit ze het flesje kapot op Monobear. er gebeurde niks.

Hmm.. Dit veranderde weer mijn mening. Hoewel het uiteraard niet zeker is dat MonoBear goedje is. Een welp wordt namelijk niet gedood door een drankje van de priester. Bovendien kon het een drankje van de/een ketter zijn (hoewel het denk ik logischer is dat Jessica haar drankje had gebruikt). Toch blijft MonoBear op basis van zijn postgedrag een verdachte voor mij.

Whut priester is normaal dan toch bewezen?

Kwas niet online trouwens

Uhm. Nee. Niet dus.

Maroen
vooral omdat de argumenten van Jenskeuh altijd wel mooi geformuleerd zijn. en ik Sander meer als goed acht dan maroen.

En het bijna DL is en het zonde is om de inactieve eruit te stemmen.

'vooral omdat de argumenten van Jenskeuh altijd wel mooi geformuleerd zijn'. Hmm juist ja. Wellicht wat te opzichtig om dit over een medewolf te zeggen maar met nieuwe spelers weet je het nooit natuurlijk. Uiteindelijk was Jenskeuh ook een speler die al veel stemmen op zich had en dus mogelijk ging sterven zonder hulp.

Overigens opvallend dat Sander dan lunch was, aangezien hij al best veel stemmen op zich had aan het einde van de dag. De wolf die dus de lunch heeft ingestuurd was op het einde, vlak voor de deadline, online om zeker te zijn dat Sander niet al dood ging aan de lynch. Bovendien, waarom Sander als lunch? Had hij bepaalde informatie waar bepaalde mensen die netwerken meer over weten?

Voor nu twijfel ik tussen Dragon en MonoBear voor de lynch in elk geval. Monobear vanwege zijn posts, maar is weer minder verdacht door het priester drankje. Dragon vanwege die ene post die ik aanhaalde en hij blijft redelijk op de achtergrond. Ik breng later wellicht mijn stem uit op hem denk ik..
 

DeletedUser75690

Guest
Ik heb overigens geen toegang meer tot mijn Skype dus dat is wel redelijk kut. Als je me wilt spreken kun je me een PM sturen en in de tussenstand ga ik proberen een skype account te regelen.
 

DeletedUser66944

Guest
monobear kreeg wel het priesterdrankje over zich heen hé (van jessica, bewezen priester). Dus hij kan hoogstens een welp/sjamaan zijn als hij slechtje is.
 

DeletedUser65921

Guest
Zoals ik al zei, had niet verwacht dat dat bezoek van 18-22u bleef plakken, daardoor inderdaad hele stemming gemist.
Voor de rest zie je nu al het probleem met mensen die veel te snel gaan claimen, ik blijf erbij dat dat nutteloos is als het niet je laatste optie is.
 
Bovenaan