Praathoek

DeletedUser7826

Guest
Spannenddddd:D

Is wel jammer voor het evenwicht daar, dat plukje Cordon rechtsboven Xavier Hernandez Creus is nu aardig ingesloten door DB.
 

DeletedUser6916

Guest
Cordon is een stam die om meer draait dan alleen Xavier. Los van dat is het momenteel wel onrustig dat valt denk ik niet te ontkennen, ben benieuwd hoe Xavier straks reageert op de acties van Cordon. Misschien dat er nu een keer wat actie komt ook hier op het AF
 

DeletedUser72638

Guest
Waar baseer je dat op? Omdat één lid vertrekt is het onrustig?
 
Reactiescore
382
Waarom zouden we leaven? Dit is 1 lid die het niet eens was met een paar zaken en een kleine persoonlijke ruzie had met iemand anders uit de stam. Dacht daarbij ook nog dat 2 andere leden mee wouden gaan, die dus blijkbaar van niks op de hoogte waren. Buiten deze leave is er niks qua onrust. Ook is er geen onrust ontstaan na deze leave, voor de duidelijkheid.
 

DeletedUser6916

Guest
Waarom zouden we leaven? Dit is 1 lid die het niet eens was met een paar zaken en een kleine persoonlijke ruzie had met iemand anders uit de stam. Dacht daarbij ook nog dat 2 andere leden mee wouden gaan, die dus blijkbaar van niks op de hoogte waren. Buiten deze leave is er niks qua onrust. Ook is er geen onrust ontstaan na deze leave, voor de duidelijkheid.

Kletskoek, ik heb hele andere dingen gelezen. Het is zinloos om naar buiten te treden alsof alles onder controle is terwijl meerdere leden toch andere dingen verkondigen naar de buitenwereld.
 

DeletedUser7826

Guest
Kletskoek, ik heb hele andere dingen gelezen. Het is zinloos om naar buiten te treden alsof alles onder controle is terwijl meerdere leden toch andere dingen verkondigen naar de buitenwereld.
Treed dan zelf naar buiten want dit komt net zo ongeloofwaardig over als de post die je citeert.
 

DeletedUser6916

Guest
Dingen zoals? Wel grappig dat iemand buiten de stam het beter denkt te weten dan iemand in de stam.

Wie zegt dat ik buiten jullie stam zit, zie ik nergens staan ik moet mijn info ergens weghalen :rolleyes:

Dingen zoals:

- Wij gaan ook weg uit Cordon binnenkort.
- Er is geen toekomst voor Cordon vanaf het begin is dit een kansloze missie gebrek aan kwaliteit.
- Cordon is puur uitselecteren van spelers om te kijken wie er in de toekomst wat kunnen brengen.
- Als xavier ons benaderd had waren we mee gegaan of hadden we mee gedacht want dat cordon zoals het is niet werkt is duidelijk.
- Ik begrijp de keuze van xavier wel.

Zomaar wat (in mijn eigen woorden overgetypte) citaten. Ik zal niet naar buiten brengen welke accounts of spelers dit hebben gezegd maar het zijn er meerderen. Ik ben niet iemand die spelers die in vertrouwen dingen hebben gezegd tegen andere spelers zomaar neerzet op het AF. Neemt niet weg dat er genoeg onrustige geluide klinken.

Het zal niet lang duren of de eerste vertrekken zullen komen verwacht ik.

Treed dan zelf naar buiten want dit komt net zo ongeloofwaardig over als de post die je citeert.

De tijd zal mij gelijk geven. Tot die tijd is het voor jou afwachten. Ik ga geen spelers erbij naaien.
 

DeletedUser77710

Guest
Wie zegt dat ik buiten jullie stam zit, zie ik nergens staan ik moet mijn info ergens weghalen :rolleyes:

Dingen zoals:

- Wij gaan ook weg uit Cordon binnenkort.
- Er is geen toekomst voor Cordon vanaf het begin is dit een kansloze missie gebrek aan kwaliteit.
- Cordon is puur uitselecteren van spelers om te kijken wie er in de toekomst wat kunnen brengen.
- Als xavier ons benaderd had waren we mee gegaan of hadden we mee gedacht want dat cordon zoals het is niet werkt is duidelijk.
- Ik begrijp de keuze van xavier wel.

Zomaar wat (in mijn eigen woorden overgetypte) citaten. Ik zal niet naar buiten brengen welke accounts of spelers dit hebben gezegd maar het zijn er meerderen. Ik ben niet iemand die spelers die in vertrouwen dingen hebben gezegd tegen andere spelers zomaar neerzet op het AF. Neemt niet weg dat er genoeg onrustige geluide klinken.

Het zal niet lang duren of de eerste vertrekken zullen komen verwacht ik.



De tijd zal mij gelijk geven. Tot die tijd is het voor jou afwachten. Ik ga geen spelers erbij naaien.

Als jij iemand van Cordon bent, chapeau, want je probeert je stam te benadelen. Met de nadruk op 'probeert'. Je kan hier zeggen wat je wilt, dus kom met die pm's en doe dan de naam weg.

De spelers die zelf in Cordon spelen kunnen al concluderen dat hij niet in Cordon zit, of zeker niet in de skypechat. :p
 

DeletedUser7826

Guest
Wie zegt dat ik buiten jullie stam zit, zie ik nergens staan ik moet mijn info ergens weghalen :rolleyes:

Dingen zoals:

- Wij gaan ook weg uit Cordon binnenkort.
- Er is geen toekomst voor Cordon vanaf het begin is dit een kansloze missie gebrek aan kwaliteit.
- Cordon is puur uitselecteren van spelers om te kijken wie er in de toekomst wat kunnen brengen.
- Als xavier ons benaderd had waren we mee gegaan of hadden we mee gedacht want dat cordon zoals het is niet werkt is duidelijk.
- Ik begrijp de keuze van xavier wel.

Zomaar wat (in mijn eigen woorden overgetypte) citaten. Ik zal niet naar buiten brengen welke accounts of spelers dit hebben gezegd maar het zijn er meerderen. Ik ben niet iemand die spelers die in vertrouwen dingen hebben gezegd tegen andere spelers zomaar neerzet op het AF. Neemt niet weg dat er genoeg onrustige geluide klinken.

Het zal niet lang duren of de eerste vertrekken zullen komen verwacht ik.
Nog steeds niks geen achterliggende bronnen. Alleen een beetje interessantdoenerij.

De tijd zal mij gelijk geven. Tot die tijd is het voor jou afwachten. Ik ga geen spelers erbij naaien.
Dat hoeft ook niet, je kunt de naam wegschminken. Dus kom maar op, breng wat leven op het AF. En laat anders je geroeptoeter achterwege:)
 
Bovenaan